Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Odpovědět
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Mike »

JirkaS píše:To by mě zajímalo, jak může být podmínkou zavedení mýta do centra, když to nemá žádnou oporu v zákoně.
zákony se mění stejně jako termíny dokončení
dle dnešních informací v MF Dnes se 511 dočkáme nejdříve 2019, tak jen aby radní do té doby nezapoměli...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od JirkaS »

Mike píše:zákony se mění stejně jako termíny dokončení
To ano, ale současné rozhodnutí nemůže vycházet z nějakého budoucího zákonu.
GiuseppeS
Příspěvky: 560
Registrován: 10.5.2009 14:41:32

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od GiuseppeS »

JirkaS píše:současné rozhodnutí nemůže vycházet z nějakého budoucího zákonu.
Formulace podmínky kladného stanoviska:
"2) Realizace staveb MO č. 0081 a č. 0094 a LS je možná pouze při aplikaci stavebně - technických a dopravně - organizačních opatření (optimalizačních opatření) v souladu s Usnesením Rady hlavního města Prahy č. 1701 ze dne 21. 9. 2010. Stavba nebude uvedena do provozu dříve, než vejdou tato opatření v účinnost."
Zmíněné usnesení má v příloze 9 opatření, prvních šest je jakž takž uchopitelných, ale poslední tři (emisní zóny, plošná regulace mýtným a dynamické řízení rychlo a skladby vozidel) jsou běh na hóodně dlouhou trať.
AutoMat a spol. mohou slavit ...
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od JirkaS »

Je otázkou, jestli je to oslava pro Automat nebo pro radnici. Zavést mýto není rozhodně politicky populární opatření, ovšem radnice už je nadržená na vybrané prachy a spřátelené firmy na podíl z výběru. Takto se to bude dát udělat stejně, jako když se vláda s každou blbostí vymlouvá na Brusel - my to musíme zavést, protože nás k tomu zavazuje stanovisko, bez kterého nelze spustit východní část MO.
Koumes
Příspěvky: 16
Registrován: 3.2.2010 14:37:29

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Koumes »

GiuseppeS píše:
JirkaS píše:současné rozhodnutí nemůže vycházet z nějakého budoucího zákonu.
Formulace podmínky kladného stanoviska:
"2) Realizace staveb MO č. 0081 a č. 0094 a LS je možná pouze při aplikaci stavebně - technických a dopravně - organizačních opatření (optimalizačních opatření) v souladu s Usnesením Rady hlavního města Prahy č. 1701 ze dne 21. 9. 2010. Stavba nebude uvedena do provozu dříve, než vejdou tato opatření v účinnost."
Zmíněné usnesení má v příloze 9 opatření, prvních šest je jakž takž uchopitelných, ale poslední tři (emisní zóny, plošná regulace mýtným a dynamické řízení rychlo a skladby vozidel) jsou běh na hóodně dlouhou trať.
AutoMat a spol. mohou slavit ...

Jestli je ta formulace opravdu takto: "Stavba nebude uvedena do provozu dříve, než...", tak je to v pohodě a může se hned začít stavět (až bude ÚR a prachy) a až se to postaví začne se jezdit ve zkušebním režimu, tak jako celá Blanka, která má ve stavebním povolení podmínku, že nesmí být uvedena do provozu pokud nebude stát severní část Pražského okruhu a ta ještě dalších 15 let nebude. Takže celá Blanka bude 15 let ve zkušebním provozu... Tak proč by takhle nemohla být otevřena i BlankaII?
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Bobek »

Snad nebude ohrožen (nejspíš) rekord budovy NTM, užívané zkušebně v letech 1942-2012. :mrgreen:
Království a půl princezny za 511.
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Marooned17 »

Nebo nadjezdu v Hradci na I/31...

Každopádně já mýtné považuji za zrůdnost, skoro nikde na světě touto cestou nejdou, jsem pro přirozenou regulaci dopravy třeba omezením počtu parkovacích stání a podzemních garáží, jako v Kodani. Tu EIU bych potopil a nechal zpracovat znova. Ty podmínky jsou zcela úchylné. ta stavba neprochází první zónou Národního parku, většinou vede po stávajících koridorech komunikací a výrazně po dokončení díky opatřením zlepšuje životní prostředí okolních obyvatel oproti nulové variantě - stávajícímu stavu, jenž je právě pro lidi ten nejnezdravější a jeho protahování může mít právě pro řadu lidí fatální následky. :shock:
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od JirkaS »

Přesně tak, tyto podmínky v EIA jsou naprosto zcestné. Město na dostavbu stejně v nejbližších letech nemá peníze, tak bych se také snažil je změnit.
bumbik
Příspěvky: 7944
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od bumbik »

Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Sch
Příspěvky: 221
Registrován: 26.3.2009 10:43:17

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Sch »

Úprava průmyslového polookruhu za 4 miliardy, no to se dočkáme možná i 3+3 na posledním úseku Jižní spojky.
kyk
Příspěvky: 954
Registrován: 22.7.2011 10:54:46
Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od kyk »

Zajímalo by mne, jak si může posuzovatel EIA dát do podmínky zavedení mýta v centru Prahy? Je to čistě věc politická nemající přímý vliv na životní prostředí.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Mike »

už mistr Jan Hus kázal proti odpustkům
můžete to zkusit také ;)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od michal »

"Ten projekt získal kladné hodnocení za podmínek, které když se splní, tak vlastně už nebude potřeba". Zřejmě je AutoMat držitelem patentu na teleportaci, ale se zveřejněním vynálezu čekají až budou splněny všechny podmínky pro dostavbu východní části MO :crazy: btw. neměla by být spíš existence MO podmínkou pro zavedení mýta?
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Standa »

Mě na tom dokumentu ČT24 nejvíc zaujaly ty mapky. Průmyslový polookruh je sice rozšířen na část Prosecké radiály, ale až k vyústění tunelu Blanka (nebo alespoň k mostu Barikádníků, kde bude za pár let MO končit) už dokreslen není. Asi poněkud naivní snaha o to, aby nikomu nedošlo, že součástí "provizorního" MO bude i ulice K Holešovičkám a že jí i obyvatelům v jejím okolí to rozhodně moc nepomůže. Vždycky jsem tvrdil, že Blanka moc nové dopravy do téhle ulice nezavlače, ale rozhodně se to nedá říci o MÚK Kbelská/Veselská a "Kbelské poloradiále" a značení MO přímo zde to jenom dorazí... Kam zmizela paní Šenarová? Rádobyspolubojovníci z Auto*matu už jí úplně zadupali do země?
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Mikulik »

Proč se dělají tunely, vždyť by mohla vést komunikace od Libně podél trati až k rybníčkům. Nebo ne? Bylo by to bez tunelů komplet.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od jonáš »

Trať z Libně (spíš tedy z Hrdlořez) do Malešic nevede tunelem? A pro vedení dál ke Štěrboholské taky neni "podél trati" žádné volné místo (ono teda neni ani od té Libně ...).
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od P_V »

Mikulik: Nějak takhle?
To je tedy hodné ocenění Řádem za budování socialistické vlasti :) Sice po povrchu, ale ve starých Malešicích by pěkně poděkovali.
bumbik
Příspěvky: 7944
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od bumbik »

tak bližší info k alternativě k blance2
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... ourovnove/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Standa »

Zajímavé informace, konečně jim došlo, že v ulici K Holešovičkám se stejně bude muset něco udělat. Chci to ovšem vidět za provozu :shock: (původní plán byl tyto úpravy provést až po otevření objízdné trasy po části MO a Libeňské spojce)...

Dost zajímavé jsou ty ceny:
- mimoúrovňové křižovatky Poděbradská a Kolbenova: 2,7 mld
- rozšíření Průmyslové: 300 mil
- zahloubení V Holešovičkách včetně křižovatky Povltavská: 3,2–3,5 mld
Docela mi tam chybí úprava stávající MÚK se Štěrboholskou radiálou a dost pochybuju, že by "rozříšení Průmyslové" za pouhých 300 mil. Kč odstranilo 5 světelných křižovatek...
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od _jan91 »

Jako přechodné řešení to vítám ale nedokážu si představit věčnou absenci tzv. "Blanky 2" (novinářské označení). Též si myslím, že je nutné provést i rozšíření těch pár metrů Štěrboholské od MÚK Rybníčky po PPO na 3+3 pruhy a hlavně přestavbu té šílené křižovatky ŠR x PPO x Černokostelecká. Jinak ty ceny těch dílčích částí si podle mě nějaký novinář vycucal z prstu...
vit.spinka
Příspěvky: 48
Registrován: 22.9.2010 16:43:43

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od vit.spinka »

Ty ceny tam říká přímo Nosek, tak snad mají nějaký reálný základ.

Holešovičky by se stejně musely udělat, takže to nebudou vyhozené peníze. Nejsem si jist u těch 2 MÚK - jak moc jsou to vyhozené peníze a vůbec zda jsou opravdu potřeba obě dvě.
No uvidíme, až budou tyto k těmto plánům známy podrobnosti.
medvid
Příspěvky: 309
Registrován: 29.9.2010 10:26:49

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od medvid »

vit.spinka píše:Ty ceny tam říká přímo Nosek, tak snad mají nějaký reálný základ.

Holešovičky by se stejně musely udělat, takže to nebudou vyhozené peníze. Nejsem si jist u těch 2 MÚK - jak moc jsou to vyhozené peníze a vůbec zda jsou opravdu potřeba obě dvě.
No uvidíme, až budou tyto k těmto plánům známy podrobnosti.

Tak to je snad jasný, že jsou potřeba obě křižovatky. MO ze semaforem je jaksi k ničemu. To je současný stav.
caveman
Příspěvky: 400
Registrován: 2.9.2011 8:52:20

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od caveman »

Co začít v Rybníčkách přesně podle územního plánu (první 4 úseky na mapě) a v místě plánovaného zahloubení do odklonit zpět na Průmyslovou?

http://www.mapy.cz/s/5L3z
vit.spinka
Příspěvky: 48
Registrován: 22.9.2010 16:43:43

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od vit.spinka »

medvid píše: Tak to je snad jasný, že jsou potřeba obě křižovatky. MO ze semaforem je jaksi k ničemu. To je současný stav.
Semafory sice ne (i když co bude s těmi na Průmyslové?), ale nejsem si jist, že je s Kolbenovou potřeba úplná MÚK. Např. provoz po Kolbenově do centra je relativně nízký.
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od P_V »

Zahloubení V Holešovičkách zakonzervuje MÚK Vychovatelna na věčné časy. Tahle MÚK byla navržena pro křížení povrchové Libeňské spojky, která se uvažuje v tunelu, povrchové nové komunikace do Kobylis, která se asi nikdy stavět nebude, a povrchové radiály, která by také měla přijít pod zem pod zem, ale v návrhu ÚP měl tunel vést až ke střížkovské pumpě. To celé se mělo nacházet mezi novými sídlišti, navrženými tak, aby MÚK nepřekážela přirozeným komunikačním vztahům, a ne jako špunt uprostřed staré zástavby. Takže by to tam chtělo vymyslet něco lepšího, co nebude fixovat 40 let staré nereálné záměry.
Odpovědět

Zpět na „Městský okruh“