Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Pro velke firmy je to drobnost a pouzivani baliku patentu jako kladiva na konkurenci je dnes bezne.
Ale to uz jsme dost OT, takze toho necham
Ale to uz jsme dost OT, takze toho necham
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Smůla je, že tady se jednotně spojují tunelofóbici z řad přiznívců rozvoje silniční sítě do jednotného šiku s radikálními zelenými, kteří jsou proti automobilové dopravě obecně. Proto to má tato stavba tak těžké a proto to měla tak těžké Blanka.
Samozřejmě, že jsou tunely energeticky náročné, ale zejména ve městech to opravdu stojí za to. Bohužel ne všichni tento můj názor sdílejí a tak pořád dokola omílají ty argumenty o dalším Temelínu, který budeme muset kvůli tunelu postavit ...... Takhle ovšem nebude okruh dokončen nikdy. Vést to všechno povrchově je nereálné a nehumánní.
Samozřejmě, že jsou tunely energeticky náročné, ale zejména ve městech to opravdu stojí za to. Bohužel ne všichni tento můj názor sdílejí a tak pořád dokola omílají ty argumenty o dalším Temelínu, který budeme muset kvůli tunelu postavit ...... Takhle ovšem nebude okruh dokončen nikdy. Vést to všechno povrchově je nereálné a nehumánní.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Muskline, nepište o věcech, o kterých moc nevíte, ale za to na ně máte názor. Minimálně ve věcech patentů, zejména pak v oblasti IT, jste vedle jak ta jedle.musklin píše:Tak on ten patent taky něco stojí, takže motivace patentovat leštěný prd není tak velká, jak se může zdát.jozka píše:No, ja prave v 21.stoleti ziju a uz jsem zazil leccos od pipnuti po odevzdani mince, proto se ptam. Ale pokud je diskuse zbytecna, pak je proste zbytecna.
K IT patentum mam dost rezervovany vztah, otazka je, kolik z toho jsou lestene prdy a kolik skutecne inovace.
Náklady na patentovou přihlášku (resp. průmyslový zdroj) jsou 10 000 Kč + náklady na právní služby. Ty jsou však v případě IT velmi nízké, neboť lze snadno ověřit unikátnost patentového nároku. Ovšem - výroba patentů, nebo sbírání patentů jako bobříků u skautů - je věc jiná. Většina výzkumných institucí a vysokých škol v ČR, má nastavený systém odměňování jednotlivců a pracovišť podle počtu patentů. Navíc vlastní náklady na podání patentů hradí organizace. Vtip je v tom, že nemalá část platů dotačených pracovníků je svázána s "vědou a výzkumem" a faktickým měřítkem jsou přiznané patentové nároky a vědecké články v impaktovaných časopisech (btw: tam je podvádění ještě více rozmáchnuté...)
Takže se generují patenty, zejména pak v měkkých oborech jako je IT, náklady jsou oproti výnosům zanedbatelné.... takže plný souhlas s předchozím příspěvkem - IT patenty jsou ve většině leštěné prdy.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
podstatou mých příspěvků na rozdíl od některých ostatních přispěvatelů vždy je, že
a) jsou odargumentované
b) vím o čem píši
To co zde plácáte je stejné jako zpochybňovat míru výskytu rakoviny tlustého střeva v ČR.
Prostě zde statisticky máme nějakou populaci, nějaké podmínky, nějaký výskyt rakoviny atd...
Stejně tak je zde mnou komentovaná statistika.
Samozřejmě si můžete nadále věřit tomu, že je zde spiknutí proti ČR nebo naopak ČR je zemí géniů a zbytek jsou idioti.
Skutečnost je pravděpodobně taková, že tu statistiku vychylují nesmyslné/předražené investice
-> jinak by to vyšlo při stejném počtu patentů na menší (efektivnější) investice , nebo efektivnější investice a větší počet patentů
příklady
- ČR - registr vozidel, centrální registry, Drábkova sociální karta, open card atd.
tyto investice asi žádné množství patentů nepřinesly že?
Pokud estonci jako první zavedli volby přes intermet, tak to asi nějaký patent bude generovat s větší pravděpodobností že....
BTW. naprostá většina patentů pochází z reálné činnosti firem (něco dělají/chtějí dělat a mají to kryto patentem, často i blbost, patenty typu sedím na VŠ a něco vymyslím jsou menšina)
a) jsou odargumentované
b) vím o čem píši
To co zde plácáte je stejné jako zpochybňovat míru výskytu rakoviny tlustého střeva v ČR.
Prostě zde statisticky máme nějakou populaci, nějaké podmínky, nějaký výskyt rakoviny atd...
Stejně tak je zde mnou komentovaná statistika.
Samozřejmě si můžete nadále věřit tomu, že je zde spiknutí proti ČR nebo naopak ČR je zemí géniů a zbytek jsou idioti.
Skutečnost je pravděpodobně taková, že tu statistiku vychylují nesmyslné/předražené investice
-> jinak by to vyšlo při stejném počtu patentů na menší (efektivnější) investice , nebo efektivnější investice a větší počet patentů
příklady
- ČR - registr vozidel, centrální registry, Drábkova sociální karta, open card atd.
tyto investice asi žádné množství patentů nepřinesly že?
Pokud estonci jako první zavedli volby přes intermet, tak to asi nějaký patent bude generovat s větší pravděpodobností že....
BTW. naprostá většina patentů pochází z reálné činnosti firem (něco dělají/chtějí dělat a mají to kryto patentem, často i blbost, patenty typu sedím na VŠ a něco vymyslím jsou menšina)
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
V IT jde ovšem také o to, co a pro koho programátor dělá. Značná část programů patří pod tzv. open source, kde je dohoda, že se nepatentuje.
To jsme ale úplně OT.
To jsme ale úplně OT.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Chlapi vraťme se k tématu - úsek Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála ať to nemusím přesouvat. Děkuju!
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ještě jsem nezaslechl názor (kromě "zeleného" khméra Stropnického), že by východní část tunelu měla vést po povrchu. Vy ano?Lynx píše:Samozřejmě, že jsou tunely energeticky náročné, ale zejména ve městech to opravdu stojí za to.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Východní částí myslíte Českobrodská-Malešice? Tam to přeci povrchově nejde, leda za cenu masivního bourání a bagrování, to snad ani Stropnického nenapadlo Ale ta část Balabenka - Jarov je navržena povrchově boulevardně i v konceptu metropolitního plánu, čili za tím nápadem stojí i IPR.Kubajsu píše:Ještě jsem nezaslechl názor (kromě "zeleného" khméra Stropnického), že by východní část tunelu měla vést po povrchu. Vy ano?
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Koukám, že jsem se upsal a chtěl napsat okruhu, místo tunelu... Nicméně o IPR po jejich několika posledních výplodech také nemám valné mínění. A ne že by to s "boulevard konceptem" nešlo nějak naplánovat i přes Malešice; však okolo železnice by se nějaký pěkný prostor pro krásné venčení psíků v symbióze s desítkami tisíc aut určitě našel....
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A*M budou představovat svou vizi městského okruhu: https://www.facebook.com/events/1849992601906410/
čas: 6. březen 17:00 - 19:00
čas: 6. březen 17:00 - 19:00
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tak kdo se o to zajímá, tak ví, že cyklobuzny z Automatu, IPR a Zelení je jedna neobolševická parta, která ví, co je pro nás dobré. A pokud s tím náhodou nesouhlasíš, tak jsi zaprodanec betonové lobby, nepřítel životního prostředí, měla by se na tebe napsat stížnost do Brusele a vůbec tě nějak připravit o peníze. Jenom ti novodobý svazáci nenosí modré košile, ale vypadají jako hipster paka.
Naštěstí preference jim v čele s mladým Stropnickým jdou usilovně dolů, takže stačí vytrvat, a bude od nich klid. Totální nesmysly jako boulevard místo okruhu nebo křížení tramvají přes magistrálu na Pankráci stejně nemají šanci stihnout....
Naštěstí preference jim v čele s mladým Stropnickým jdou usilovně dolů, takže stačí vytrvat, a bude od nich klid. Totální nesmysly jako boulevard místo okruhu nebo křížení tramvají přes magistrálu na Pankráci stejně nemají šanci stihnout....
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Jenom aby jsi měl s tím stíháním pravdu... To ostatní lze jenom podepsat.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Idealisto. Ti se tam díky řvaní budou drže a škodit nadále.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Hlavně, že vy, co je pro všechny Pražany dobré, 100% víte.Michal R píše:Tak kdo se o to zajímá, tak ví, že cyklobuzny z Automatu, IPR a Zelení je jedna neobolševická parta, která ví, co je pro nás dobré. A pokud s tím náhodou nesouhlasíš, tak jsi zaprodanec betonové lobby, nepřítel životního prostředí, měla by se na tebe napsat stížnost do Brusele a vůbec tě nějak připravit o peníze. Jenom ti novodobý svazáci nenosí modré košile, ale vypadají jako hipster paka.
Naštěstí preference jim v čele s mladým Stropnickým jdou usilovně dolů, takže stačí vytrvat, a bude od nich klid. Totální nesmysly jako boulevard místo okruhu nebo křížení tramvají přes magistrálu na Pankráci stejně nemají šanci stihnout....
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
No tak jo, tak teď jste na kápnul.... A co třeba nějaký argument, nebyl by?Marooned17 píše:Hlavně, že vy, co je pro všechny Pražany dobré, 100% víte.Michal R píše:Tak kdo se o to zajímá, tak ví, že cyklobuzny z Automatu, IPR a Zelení je jedna neobolševická parta, která ví, co je pro nás dobré. A pokud s tím náhodou nesouhlasíš, tak jsi zaprodanec betonové lobby, nepřítel životního prostředí, měla by se na tebe napsat stížnost do Brusele a vůbec tě nějak připravit o peníze. Jenom ti novodobý svazáci nenosí modré košile, ale vypadají jako hipster paka.
Naštěstí preference jim v čele s mladým Stropnickým jdou usilovně dolů, takže stačí vytrvat, a bude od nich klid. Totální nesmysly jako boulevard místo okruhu nebo křížení tramvají přes magistrálu na Pankráci stejně nemají šanci stihnout....
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Některé plány Ipru nejsou tak špatné, za mě třeba návrh řešení Letenského kříže nebo náměstí OSN. Omezení dopravy v Bubenské ulici úpravou křižovatky s Heřmanovou také není špatný nápad. Bohužel provedení je naprostý odpad.Michal R píše:No tak jo, tak teď jste na kápnul.... A co třeba nějaký argument, nebyl by?Marooned17 píše:Hlavně, že vy, co je pro všechny Pražany dobré, 100% víte.Michal R píše:Tak kdo se o to zajímá, tak ví, že cyklobuzny z Automatu, IPR a Zelení je jedna neobolševická parta, která ví, co je pro nás dobré. A pokud s tím náhodou nesouhlasíš, tak jsi zaprodanec betonové lobby, nepřítel životního prostředí, měla by se na tebe napsat stížnost do Brusele a vůbec tě nějak připravit o peníze. Jenom ti novodobý svazáci nenosí modré košile, ale vypadají jako hipster paka.
Naštěstí preference jim v čele s mladým Stropnickým jdou usilovně dolů, takže stačí vytrvat, a bude od nich klid. Totální nesmysly jako boulevard místo okruhu nebo křížení tramvají přes magistrálu na Pankráci stejně nemají šanci stihnout....
Škoda, že třeba nikoho nenapadlo umístit dočasně nějaké inteligentní řešení semaforů na uzlu severní předpolí Hlávkova mostu-Nábřeží kpt. Jaroše-Letenský tunel-Veletržní-Bubenská tak, aby to preferovalo využívání nábřeží a letenského tunelu tak, aby byla tranzitní doprava odváděna z Bubenské a Veletržní, které nemají sloužit jako páteřní komunikace. Ve špičkách to pochopitelně nelze, ale mimo je po Blance nábřeží úplně prázné a Veletržní plná (pořád projíždí dost přes 20 tis. vozidel).
Ostatně i nějaké lehčí zklidnění magistrály by ve výsledku pomohlo ve vyjednávání o výstavbě dalších částí páteřního systému dopravy. Ta komunikace je přetížená reálně hlavně tranzintí dopravou (nekončící nebo nezačínající v oblasti vnitřku městského okruhu). Omezením průjezdnosti by se poukázalo na nutnost dokončení městského okruhu včetně zbytku páteřních komunikací.
Ostatně to stejnak směřuje k zrušení MÚK na severu Hlávkova mostu, u Táborské a dalších na magistrále. Nemá smysl si myslet, že se tenhle trend otočí. A kdyby byl dokončen celý městský okruh, byl bych jedině pro. Je nutné tlačit co nejvíc na pilu s výstavbou zbytku městského okruhu a radiál. Co mě na IPRu štve je fakt, že to nedělají koncepčně. Omezují návrhy individuální dopravu a přitom z návrhů metropolitního plánu cíleně vymazali většinu Zákosu, ať už se to nazve jakkoliv.
A co mně leze krkem maximálně je neschopnost výstavby parkovišť PR v nějakých rozumných lokalitách. Konkrétně na nádraží Holešovice je ohromný množství nevyužívaných ploch, má tam vzniknout parkoviště pro 3000 aut. Konečně taky některé, který není v polích, ale na dobrým místě. Metro 4C je v provozu už snad 10 let a teprve teď ustavili komisi pro výstavbu toho parkoviště.
A to je to, co mi vadí na aktivitách Automatu a ostatních nejvíc je omezení činnosti pouze na kritiku. Oni nemají ani žádné návrhy pro podporu pěších nebo cyklistů. Proč místo naprostých hovadin (ať jsou to naprosto cíleně zmanipulované údaje o intenzitách po otevření Blanky, kde naschvál neuvádí komunikace s úbytky) nevytvoří návrh na cyklostezku po tělese budoucí trati ze Stromovky na Veleslavín. Proč se nezabývají možností využití náplavky kolem Holešovic jako cyklostezku. Proč nevytvoří nějakou alternativu spojení dolních Holešovic se Stromovkou podél Vltavy (pro pěší). Proč neřeší průjezd na kole přes Kampu a nebo přes staré město.
Ono vymyslet si "senzační" text a dát to na web umí každej blbec, ale reálně navrhnout funkční řešení to už jim nevoní.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Vždyť vy jste to samé co oni, akorát s opačným znaménkem. Berete to z pozice zaslepené ideologie a jediné pravdy, jejímž se cítíte být majitelem. Svoje preference prezentujete jako ty jediné správné. Tedy například prosazování automobilismu bez jakékoliv ohledu na přírodu, obyvatele, cyklisty atd. Můžete si s Automatisty spol. podat ruku. Hlásáte tytéž jednostranné názory co oni, jen naopak.Michal R píše:Tak kdo se o to zajímá, tak ví, že cyklobuzny z Automatu, IPR a Zelení je jedna neobolševická parta, která ví, co je pro nás dobré. A pokud s tím náhodou nesouhlasíš, tak jsi zaprodanec betonové lobby, nepřítel životního prostředí, měla by se na tebe napsat stížnost do Brusele a vůbec tě nějak připravit o peníze. Jenom ti novodobý svazáci nenosí modré košile, ale vypadají jako hipster paka.
Naštěstí preference jim v čele s mladým Stropnickým jdou usilovně dolů, takže stačí vytrvat, a bude od nich klid. Totální nesmysly jako boulevard místo okruhu nebo křížení tramvají přes magistrálu na Pankráci stejně nemají šanci stihnout....
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
kesu: Díky za rozumný příspěvek.
S těmi P+R souhlas. je škoda že nevzniklo P+R na Veleslavíně, které už bylo v plánu, ale politici ho zavrhli kvůli penězům. Stejně tak je chyba, že nevzniklo žádné P+R na konečné v Motole, mohlo být třeba částečně na střeše metra, to se přímo nabízelo.
Opravdu se má stavět tak velké P+R na Holešovicích ? A nebo to píšete jen jako svoje přání ?kesu píše:A co mně leze krkem maximálně je neschopnost výstavby parkovišť PR v nějakých rozumných lokalitách. Konkrétně na nádraží Holešovice je ohromný množství nevyužívaných ploch, má tam vzniknout parkoviště pro 3000 aut. Konečně taky některé, který není v polích, ale na dobrým místě. Metro 4C je v provozu už snad 10 let a teprve teď ustavili komisi pro výstavbu toho parkoviště. .
S těmi P+R souhlas. je škoda že nevzniklo P+R na Veleslavíně, které už bylo v plánu, ale politici ho zavrhli kvůli penězům. Stejně tak je chyba, že nevzniklo žádné P+R na konečné v Motole, mohlo být třeba částečně na střeše metra, to se přímo nabízelo.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
kesu:
Ohledně magistrály, velká většina dopravy má minimálně cíl nebo start uvnitř MO, zdroj: http://www.auto-mat.cz/co-delame/kauzy/ ... i-analyza/
Magistrála se zbytečně démonizuje. Praha potřebuje kapacitní komunikace, magistrála je důležitá pro dopravní obsluhu centra města. Co jsem slyšel, tak před stavbou magistrály byla situace v centru docela drsná a to byla tenkrát doprava výrazně menší, magistrála umožnila vznik pěší zóny Na Příkopech (společně s metrem) a celkově sklidnila centrum. Oblast kolem magistrály není jak jinak obsloužit, severně od Jiráskova mostu je neprostupná historická zóna, jižně není až po Barrandovský most žádná další možnost jak překročit řeku, východní část MO je daleko, napojení z jihu kromě magistrály taky nic moc, ze severu to samé. Tady jsem našel pár historických fotek: http://www.k-report.net/diskuse/archiv2 ... OST1644291
V oblasti Bubnů bych to viděl na hloubený tunel k mostu Barikádníků, v místě Hlávkova mostu buď tunel pod Vltavou + rozšíření Hlávkova mostu (kvůli připojovákům, tramvajím, tramvajové zastávce, novým cyklostezkám apod., na ten stávající se to nenarve) nebo ještě větší rozšíření, to už by ale asi byl docela brutus. Před hlavákem zahloubit/přesypat v Sherwoodu, na střechu hlaváku přesunout autobusák z Florence, na P2 vyrazit tunely, na P4 zahloubit.
Ohledně magistrály, velká většina dopravy má minimálně cíl nebo start uvnitř MO, zdroj: http://www.auto-mat.cz/co-delame/kauzy/ ... i-analyza/
Magistrála se zbytečně démonizuje. Praha potřebuje kapacitní komunikace, magistrála je důležitá pro dopravní obsluhu centra města. Co jsem slyšel, tak před stavbou magistrály byla situace v centru docela drsná a to byla tenkrát doprava výrazně menší, magistrála umožnila vznik pěší zóny Na Příkopech (společně s metrem) a celkově sklidnila centrum. Oblast kolem magistrály není jak jinak obsloužit, severně od Jiráskova mostu je neprostupná historická zóna, jižně není až po Barrandovský most žádná další možnost jak překročit řeku, východní část MO je daleko, napojení z jihu kromě magistrály taky nic moc, ze severu to samé. Tady jsem našel pár historických fotek: http://www.k-report.net/diskuse/archiv2 ... OST1644291
V oblasti Bubnů bych to viděl na hloubený tunel k mostu Barikádníků, v místě Hlávkova mostu buď tunel pod Vltavou + rozšíření Hlávkova mostu (kvůli připojovákům, tramvajím, tramvajové zastávce, novým cyklostezkám apod., na ten stávající se to nenarve) nebo ještě větší rozšíření, to už by ale asi byl docela brutus. Před hlavákem zahloubit/přesypat v Sherwoodu, na střechu hlaváku přesunout autobusák z Florence, na P2 vyrazit tunely, na P4 zahloubit.
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Počítá s tím oddůvodnění metropolitního plánu a slyšel jsem, že vznikla jakási pracovní skupina z TSK, města a DP. To parkoviště by bylo na ideálním místě..Lynx píše:kesu: Díky za rozumný příspěvek.
Opravdu se má stavět tak velké P+R na Holešovicích ? A nebo to píšete jen jako svoje přání ?kesu píše:A co mně leze krkem maximálně je neschopnost výstavby parkovišť PR v nějakých rozumných lokalitách. Konkrétně na nádraží Holešovice je ohromný množství nevyužívaných ploch, má tam vzniknout parkoviště pro 3000 aut. Konečně taky některé, který není v polích, ale na dobrým místě. Metro 4C je v provozu už snad 10 let a teprve teď ustavili komisi pro výstavbu toho parkoviště. .
S těmi P+R souhlas. je škoda že nevzniklo P+R na Veleslavíně, které už bylo v plánu, ale politici ho zavrhli kvůli penězům. Stejně tak je chyba, že nevzniklo žádné P+R na konečné v Motole, mohlo být třeba částečně na střeše metra, to se přímo nabízelo.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Když opominu, že ta studie je prezentovaná Automatem, tak ve výsledku říká to co si myslím. Moje přesvědčení je, že kdyby vznikl městský okruh ve stabilizované variantě dle úp, tak se hodně cest po Praze z magistrály vytratí. Tedy pokud pojedu třeba z Dejvic někam do Vršovic, teď jede většina centrem. Pokud by byl úsek severo-východ, vyjde to líp okruhem. Ani nemluvím o tom, že část dopravy jedoucí ze severo-západu by mohla využít pražský okruh a pak libeňskou spojkou-Jarov a tak. Ostatně když si změříte vzdálenost od napojení Kbelské na D8 na Chodov a změříte trasu stávajícím městským okruhem, pak magistrálou, chybějící částí městského okruhu a pak Průmyslovou tak zjistíte, že jízda Blankou, Satem atd. je cca o 30% delší, ostatní varianty jsou skoro identické. Prostě si myslím, že by pohodlný průjezd po MO vyvážil nějaký ten kilometr navíc hlavně v městské a příměstské dopravě.AUTOsro píše:kesu:
Ohledně magistrály, velká většina dopravy má minimálně cíl nebo start uvnitř MO, zdroj: http://www.auto-mat.cz/co-delame/kauzy/ ... i-analyza/
Magistrála se zbytečně démonizuje. Praha potřebuje kapacitní komunikace, magistrála je důležitá pro dopravní obsluhu centra města. Co jsem slyšel, tak před stavbou magistrály byla situace v centru docela drsná a to byla tenkrát doprava výrazně menší, magistrála umožnila vznik pěší zóny Na Příkopech (společně s metrem) a celkově sklidnila centrum. Oblast kolem magistrály není jak jinak obsloužit, severně od Jiráskova mostu je neprostupná historická zóna, jižně není až po Barrandovský most žádná další možnost jak překročit řeku, východní část MO je daleko, napojení z jihu kromě magistrály taky nic moc, ze severu to samé. Tady jsem našel pár historických fotek: http://www.k-report.net/diskuse/archiv2 ... OST1644291
V oblasti Bubnů bych to viděl na hloubený tunel k mostu Barikádníků, v místě Hlávkova mostu buď tunel pod Vltavou + rozšíření Hlávkova mostu (kvůli připojovákům, tramvajím, tramvajové zastávce, novým cyklostezkám apod., na ten stávající se to nenarve) nebo ještě větší rozšíření, to už by ale asi byl docela brutus. Před hlavákem zahloubit/přesypat v Sherwoodu, na střechu hlaváku přesunout autobusák z Florence, na P2 vyrazit tunely, na P4 zahloubit.
Ve výsledku to bylo vidět při listopadové opětovné havárii vody na IP Pavlova, magistrála zela prázdnotou a kolabovalo okolí městského okruhu. Nejsem pro zásadní omezení kapacity magistrály před dokončením MO.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Kesu: Můj kolega jezdí do DHL IT centra na Chodově denně Litoměřic a vím, že pokud bývá ucpaná Průmyslová spolu se Štěrboholskou, tak jezdívá Blankou. Podle jeho slov je to časově srovnatelné, a hlavně většinou plynulé.
Ano, pokud by se postavila jednak D0 mezi Počernicemi a D1 a současně i vých. část MO minimálně mezi Jarovem a lanovým mostem, tak by to jednak ulevilo Jižní spojce od tranzitní nákladní dopravy a hlavně by to ulevilo magistrále, protože by vzniklo další spojení mezi severem a jihem. Tím pádem by nejspíš klesl provoz i v úseku Ohrada - Želivského - Bohdalec. Jen se obávám, že se toho už nedožiju.
Ano, pokud by se postavila jednak D0 mezi Počernicemi a D1 a současně i vých. část MO minimálně mezi Jarovem a lanovým mostem, tak by to jednak ulevilo Jižní spojce od tranzitní nákladní dopravy a hlavně by to ulevilo magistrále, protože by vzniklo další spojení mezi severem a jihem. Tím pádem by nejspíš klesl provoz i v úseku Ohrada - Želivského - Bohdalec. Jen se obávám, že se toho už nedožiju.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
To se taky bojím, škoda že minulý dva magistráty neudělaly pro pokračování MO nic, mohlo to už mít stavební povolení..kik píše:Kesu: Můj kolega jezdí do DHL IT centra na Chodově denně Litoměřic a vím, že pokud bývá ucpaná Průmyslová spolu se Štěrboholskou, tak jezdívá Blankou. Podle jeho slov je to časově srovnatelné, a hlavně většinou plynulé.
Ano, pokud by se postavila jednak D0 mezi Počernicemi a D1 a současně i vých. část MO minimálně mezi Jarovem a lanovým mostem, tak by to jednak ulevilo Jižní spojce od tranzitní nákladní dopravy a hlavně by to ulevilo magistrále, protože by vzniklo další spojení mezi severem a jihem. Tím pádem by nejspíš klesl provoz i v úseku Ohrada - Želivského - Bohdalec. Jen se obávám, že se toho už nedožiju.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Minulé dva magistráty neudělali pro jakoukoliv dopravní (nedopravní na tom nejsou o moc lépe) stavbu nic a ten současný v tom pokračuje. Zlatej Bém.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ano, ta nepříprava je bída. Ale pokaždé, když napíšete ta slova o exprimátorovi z chemicky odolného kovu, Bůh zabije koťátko!
Království a půl princezny za 511.