Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Spíše bude pokračovat nynější stopka. Nebo se snad někde něco děje?
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tady je k tomu ještě jeden článek od Dolínka:
https://www.parlamentnilisty.cz/profily ... rani-88360
https://www.parlamentnilisty.cz/profily ... rani-88360
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Dostavba vnitřního okruhu v Praze získává obrysy, z poloviny povede tunely
Zdroj: https://praha.idnes.cz/mestsky-okruh-pr ... zpravy_rsr
"Definitivně se tak rozhodli pro variantu nazývanou Vlasta. Název byl údajně inspirován aktivistkou z Prahy 8, která prosazovala zahloubení Holešoviček."
Takže paní Vlastislava Šenarová, známá odpůrkyně vedení dopravy v ulici V Holešovičkách, bude mít svůj pomník za 40 miliard. Kdo z vás to má ? Jen bude muset žít asi tak do sta let, aby se toho dožila.
Zdroj: https://praha.idnes.cz/mestsky-okruh-pr ... zpravy_rsr
"Definitivně se tak rozhodli pro variantu nazývanou Vlasta. Název byl údajně inspirován aktivistkou z Prahy 8, která prosazovala zahloubení Holešoviček."
Takže paní Vlastislava Šenarová, známá odpůrkyně vedení dopravy v ulici V Holešovičkách, bude mít svůj pomník za 40 miliard. Kdo z vás to má ? Jen bude muset žít asi tak do sta let, aby se toho dožila.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
je úplně jedno čí to bude pomník a kolik mazánku si na tom zajistí několik pokolení
hlavně aby se běžný občan konečně svezl a nestál v kolonách....
hlavně aby se běžný občan konečně svezl a nestál v kolonách....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Lynxi, pomníky se staví pro ty, co už to mají za sebou...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tak někteří si je postaví i za života, třeba v podobě nějáké stavby. Jinak je to samozřejmě jen nadsázka
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Samozřejmě to jméno je náhoda, stejně jako Blanka vyhrála nad ostatními ženskými jmény - dalšími variantami okruhu přes Letnou, tak i zde bylo více variant s ženskými jmény. Nevím proč takové řeči vůbec píšou do novin. Možná jen proto, aby někdo tu aktivistku naštval
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
No pokud já vím, tak to úplně náhoda není...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Nevím jak Vlasta, ale Blanka vznikla z pojmenování variant B, D, H - Bubeneč, Dejvice, Holešovice. A aby to nebyly jen písmena, varianty se pro jednoduchost pojmenovali Blanka, Dana, Hana.
Nevzniklo to nějak podobně?
Nevzniklo to nějak podobně?
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Od písmene "V" tam nic nezačíná, takže to možná opravdu pojmenovali podle paní Šenarové. Samozřejmě neoficiálně.
Já jsem s tou paní osobně nikdy nemluvil, ale kolegu, který tam něco řešil zahrnula celou litanií výčitek a paragrafů kombinovaných se vzpomínkami jak to bylo v ulici V Holešovičkách před šedesáti lety za jejího mládí skvělé a jak by se to mělo vrátit do tohoto stavu. Mluvil s ní tenkrát (telefonicky) velmi dlouho a ani si neškrtnul, ač je jinak dost ukecaný. Takhle zřejmě udolala leckoho a získala si značnou proslulost.
Já jsem s tou paní osobně nikdy nemluvil, ale kolegu, který tam něco řešil zahrnula celou litanií výčitek a paragrafů kombinovaných se vzpomínkami jak to bylo v ulici V Holešovičkách před šedesáti lety za jejího mládí skvělé a jak by se to mělo vrátit do tohoto stavu. Mluvil s ní tenkrát (telefonicky) velmi dlouho a ani si neškrtnul, ač je jinak dost ukecaný. Takhle zřejmě udolala leckoho a získala si značnou proslulost.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
V
jako
Vyhýbá se všemu
jako
Vyhýbá se všemu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tak aby ještě neměli na krku soud za neoprávněné použití jména a nedopadlo to jako s předabováním Návštěvníků To byla taky fraška.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Pokud si dobře pamatuji, tak největší problémy to mělo na začátku, tedy u bílé skály. Jestli to není V jako Vltava, že to vede přímo kolem Vltavy. Ve zbytku to bylo asi stejné, neboť tam to moc jinudy vést nejde.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A ono vybrané varianta V vede přímo kolem Vltavy? Já myslel, že směr k Blance povede skrz Bílou skálu tunelem (zatímco nějaké kdysi uvažované varianty zmiňovaly třeba patrové vedení podél Vltavy)
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
To nevím, jen mě to napadlo. Takže to, že to jedním směrem pojede povltavskou a druhým tunelem pod skálou již padlo? Nějak se již v těch variantách neorientuji.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
To, že se tunel Vlasta pracovně jmenuje "podle jedné zasloužilé odpůrkyně", přiznal v rozhovoru pro LN loni šéf IPR Boháč. Soudu o jméno bych se nebál, paní je Vlastislava ;--)
https://byznys.lidovky.cz/mestsky-okruh ... _domov_ELE
Pokud si chcete užít paní Vlast(islav)u naživo, zkuste záznam ze zastupitelstva z loňského 2.11., kde se probírala dostavba okruhu. Video bohužel funguje jenom v prohlížečích podporujících Silverlight, takže nejspíš jen v Internet Exploreru. Hledejte bod 26, ve videu stopáž cca 0:15:55.
http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/prim ... vniho.html
(No, ono stojí za to podívat se, jak Krnda vede rozprau, ale to je jiná pohádka)
https://byznys.lidovky.cz/mestsky-okruh ... _domov_ELE
Pokud si chcete užít paní Vlast(islav)u naživo, zkuste záznam ze zastupitelstva z loňského 2.11., kde se probírala dostavba okruhu. Video bohužel funguje jenom v prohlížečích podporujících Silverlight, takže nejspíš jen v Internet Exploreru. Hledejte bod 26, ve videu stopáž cca 0:15:55.
http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/prim ... vniho.html
(No, ono stojí za to podívat se, jak Krnda vede rozprau, ale to je jiná pohádka)
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Podle mne porad jsou na stole 2 varianty: budto jeden směr po nabrezi+druhy směr tunelem nebo dvoupatro po nabrezi... Opravte mne pokud se mylim...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Podle stránek to je,tak jak píšete:
http://mestskyokruh.info/popis-projektu/stavba-0081/
Jen nevím, kdy se má definitivně rozhodnout, která varianta bude zvolena.
Dříve byla ještě varianta "vše v tunelu" a ta zdá se byla v EIA zamítnuta.
http://mestskyokruh.info/popis-projektu/stavba-0081/
Jen nevím, kdy se má definitivně rozhodnout, která varianta bude zvolena.
Dříve byla ještě varianta "vše v tunelu" a ta zdá se byla v EIA zamítnuta.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Nemůžu si pomoct, ale mně se Vlasta nelíbí z důvodu:
1) neřešení Holešoviček, když už se musí kopat tunely pod Bílou Skálou a pod Libní, proč tudy nevést i dopravu směřující z centra nebo z Blanky na D8?
2) Stávající Povltavská nezůstane zachována pro místní dopravu.
1) neřešení Holešoviček, když už se musí kopat tunely pod Bílou Skálou a pod Libní, proč tudy nevést i dopravu směřující z centra nebo z Blanky na D8?
2) Stávající Povltavská nezůstane zachována pro místní dopravu.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Pokud by měla být Povltavská zachována, jak by se tam ta auta dostávala třeba ve směru od Pelc-Tyrolky?
Cyklistům se tam jistě nějaký kočkopes na břehu Vltavy vymyslí...
Cyklistům se tam jistě nějaký kočkopes na břehu Vltavy vymyslí...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Například kvůli lepší obsluze ul. Bulovka včetně nemocnice. Zapojila by se to do ul. Pátkova.Mosquit píše:Pokud by měla být Povltavská zachována, jak by se tam ta auta dostávala třeba ve směru od Pelc-Tyrolky?
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
ad 1) je to hodně dávno, ale viděl jsem studii vyrubané MÚK kompletně v podzemí včetně nového tunelového úseku Prosecké radiály v úseku MO - MÚK Bulovka. A jestli byly náklady na Blanku astronomické, tak v této variantě by byly náklady na Vlastu přímo kosmologické...Pavel Q píše:Nemůžu si pomoct, ale mně se Vlasta nelíbí z důvodu:
1) neřešení Holešoviček, když už se musí kopat tunely pod Bílou Skálou a pod Libní, proč tudy nevést i dopravu směřující z centra nebo z Blanky na D8?
2) Stávající Povltavská nezůstane zachována pro místní dopravu.
Mě se to řešení technicky líbí, městské tunely se mi líbí a tohle řešení by bylo i velmi ekologické. A taky chápu, že technologická složitost činí variantu tak drahou, že to prostě nedává smysl.
ad 2) Opět Cost-Benefit analýza. Taky mi to bude chybět, až nebudu moct z Bulovky přímo dolů k vodě. Ale ruku na srdce, ten podjezd je ve špatném technické stavu, ulice dolů dopravě to na ty kapacity ani omylem nestačí. A pokud přijmeme bod č.1 logicky vyplyne, že v žádné z povrchových variant nedává smysl křížení s MO, stejně tak se pokoušet vměstnat do toho prostoru místní komunikaci.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Podzemní křižovatka byla opravdu prověřována a nevycházelo to sklonově. Narozdíl od zdejšího vševěda MichalaR, který si jako obvykle vymýšlí, jsem u toho byl, takže s tím mám osobní zkušenost. To je hlavní příčina toho, proč se od toho ustoupilo. Tedy žádná cost-benefit analýza a podobné bláboly.Pavel Q píše:Nemůžu si pomoct, ale mně se Vlasta nelíbí z důvodu:
1) neřešení Holešoviček, když už se musí kopat tunely pod Bílou Skálou a pod Libní, proč tudy nevést i dopravu směřující z centra nebo z Blanky na D8?
2) Stávající Povltavská nezůstane zachována pro místní dopravu.
Jako rozumné řešení mi připadá zahloubenmí ulice v Holešovičkách, na které také existuje technická studie a je to narozdíl od podzemní křižovatky pod Bílou skálou technicky reálně proveditelné. Toto řešení sklonově vychází na normové hraně a to díky tomu, že ulice V Holešovičkách nejde přímo na sever ale kroutí se. Čili vzdálenost je delší, sklon nižší.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Komunikace v tunelu by se kroutit nemohla?
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Lynx píše:Podzemní křižovatka byla opravdu prověřována a nevycházelo to sklonově. Narozdíl od zdejšího vševěda MichalaR, který si jako obvykle vymýšlí, jsem u toho byl, takže s tím mám osobní zkušenost. To je hlavní příčina toho, proč se od toho ustoupilo. Tedy žádná cost-benefit analýza a podobné bláboly.Pavel Q píše:Nemůžu si pomoct, ale mně se Vlasta nelíbí z důvodu:
1) neřešení Holešoviček, když už se musí kopat tunely pod Bílou Skálou a pod Libní, proč tudy nevést i dopravu směřující z centra nebo z Blanky na D8?
2) Stávající Povltavská nezůstane zachována pro místní dopravu.
Jako rozumné řešení mi připadá zahloubenmí ulice v Holešovičkách, na které také existuje technická studie a je to narozdíl od podzemní křižovatky pod Bílou skálou technicky reálně proveditelné. Toto řešení sklonově vychází na normové hraně a to díky tomu, že ulice V Holešovičkách nejde přímo na sever ale kroutí se. Čili vzdálenost je delší, sklon nižší.
No jasně, doktore, ekonomické vyhodnocení je blábol.... Není nad to, když někdo dokáže při pondělním ránu pobavit