Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Odpovědět
Dr.Fe1
Příspěvky: 1886
Registrován: 6.8.2010 22:09:08

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Dr.Fe1 »

Pro koho tohle provizorní vedení okruhu vlastně je ? Pro osobáky těžko, protože kdo by jezdil nesmyslně z Troji na kopec do Letňan (cca 110 m výškově) a pak zase dolu a vše navíc delší trasou ? ! Sice to bude bez křižovatek, ale pokud to vezmete tudy (viz níže), tak to máte +- po rovině a těch křižovatek cestou zase tolik není:

http://www.mapy.cz/#x=14.508592&y=50.11 ... SfJ-k2ahBV
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od kasme »

Dr.Fe1 píše:Pro koho tohle provizorní vedení okruhu vlastně je ? Pro osobáky těžko...
je to proto, aby byl :kladivo: :kladivo: :crazy:
vit.spinka
Příspěvky: 48
Registrován: 22.9.2010 16:43:43

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od vit.spinka »

Dr.Fe1 píše:Pro koho tohle provizorní vedení okruhu vlastně je ?
(Nosek říká, že:) Otevření Blanky přivede na Pelc-Tyrolku velké množství aut - stáhne na sebe spoustu cest, které dnes přes Pelc-Tyrolku nevedou. No a většina těchto aut bude pokračovat buď ulicí V Holešovičkách, nebo Povltavskou.

A návrh na nový PPO (pseudo-polookruh ;) ) se vlastně jen snaží tuto cestu zkapacitnit / snížit dopady nárůstu dopravy na okolí. Tj. je to vlastně jen snaha zabránit kolapsu na křižovatkách v Hloubětíně a žalobám lidí z Holešoviček (resp. dalšího zhoršení jejich života, nestrašme hned žalobami).

Tou vaší cestou určitě budou jezdit lidi i přes změny na PPO, ale je otázka, kolik aut se tam ještě vejde. Dvoupruhová Povltavská, semafory na Balabence...
FlakY`
Příspěvky: 1490
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od FlakY` »

Dr.Fe1 píše:Pro koho tohle provizorní vedení okruhu vlastně je ? Pro osobáky těžko, protože kdo by jezdil nesmyslně z Troji na kopec do Letňan (cca 110 m výškově) a pak zase dolu a vše navíc delší trasou ? ! Sice to bude bez křižovatek, ale pokud to vezmete tudy (viz níže), tak to máte +- po rovině a těch křižovatek cestou zase tolik není:

http://www.mapy.cz/#x=14.508592&y=50.11 ... SfJ-k2ahBV
Už dnes tudy jezdí hodně vozidel a s dokončením Blanky bude ještě více. No co, že to nebude postaveno 2+2, ale http://www.mapy.cz/s/5MLi bude to nejkratší cesta. Jen nevím kolik vozidel to utáhne.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
michal
Příspěvky: 4588
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od michal »

Po otevření Blanky bude na Balabence veselo. Možná by se někdo odpovědný měl zamyslet nad tím, jestli to nebude chtít oproti stávající situaci nějakou změnu.
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Bobek »

Co na Balabence, ale Jarov, Spojovací, údolí dutých hlav, to bude nejspíš pošušňáníčko. :?
Království a půl princezny za 511.
Dr.Fe1
Příspěvky: 1886
Registrován: 6.8.2010 22:09:08

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Dr.Fe1 »

Těch kritických míst bude víc. Třeba zde:

http://www.mapy.cz/#x=14.459931&y=50.11 ... to%20Praha

Tam se už dnes nedá z ulice Bulovka na Povltavskou ve špičce téměř najet, alespoň co se odbočení do leva týká. Výhled nic moc a z obou směrů jedoucí proud vozidel rychlostí 70 km/hod a více. Tam se to bez semaforů asi neobejde.
Mike
Příspěvky: 4994
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Mike »

řešení balabenky je prosté, umožnit pro sjezd na Poděbradskou jet po mostě a tedy nestát v křižovatce.
tím by odpadlo nejkritičtější místo, páč šipka na odbočení ze sokolovské je už dnes
a zatím tam nestojí moc baráků, takže upravit MUK by šlo

http://www.mapy.cz/s/5MSt
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
FlakY`
Příspěvky: 1490
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od FlakY` »

To nebude možné. Tam se bude rozšiřovat komunikace pro MO.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
kot
Příspěvky: 10512
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od kot »

FlakY` píše:To nebude možné. Tam se bude rozšiřovat komunikace pro MO.
Teoreticky...
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od pp21 »

FlakY` píše:To nebude možné. Tam se bude rozšiřovat komunikace pro MO.
A taky se tam někde bude křížit jižní větev Pobřežní IV.
michal
Příspěvky: 4588
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od michal »

Ovšem kdy? Do té doby by tam ta vratná rampa splnila velký úkol. Průser křižovatky je mimo jiné právě ten, že auta ve směru z Povltavské na Českomoravskou jsou blokována auty stojícími ve směru Českomoravská-centrum. A rozhodně nečekejme, že Pobřežní a tunel na Palmovce budou dřív než Blanka přivedená až na Balabenku. Tím spíš když východní MO bude tak za 100 let... Ano, znamená to posunutí problému o kus dál, k nádraží Libeň, ale tam nebudou kolony blokovat významné dopravní směry. Balabenka je ve špičkách opravdu průser a s hotovou Blankou to bude peklo...
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od JirkaS »

michal píše:Ovšem kdy? Do té doby by tam ta vratná rampa splnila velký úkol. Průser křižovatky je mimo jiné právě ten, že auta ve směru z Povltavské na Českomoravskou jsou blokována auty stojícími ve směru Českomoravská-centrum. A rozhodně nečekejme, že Pobřežní a tunel na Palmovce budou dřív než Blanka přivedená až na Balabenku. Tím spíš když východní MO bude tak za 100 let... Ano, znamená to posunutí problému o kus dál, k nádraží Libeň, ale tam nebudou kolony blokovat významné dopravní směry. Balabenka je ve špičkách opravdu průser a s hotovou Blankou to bude peklo...
I tunel na Palmovce se odkládá a zkoumá se původní socialistické řešení - tedy prohnat to ulicí Na Žertvách. Jen nevím, jak si poradí s tou všesměrovou křižovatkou tramvají na dolní Palmovce.
michal
Příspěvky: 4588
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od michal »

No potěš. Všechno se naplánuje, část se postaví. A pak znova od začátku... Asi by ani tak nevadily tramvaje jako metro. To je z pohledu silničního tunelu pěkně blbě umístěné v tom železničním koridoru.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od JirkaS »

michal píše:No potěš. Všechno se naplánuje, část se postaví. A pak znova od začátku... Asi by ani tak nevadily tramvaje jako metro. To je z pohledu silničního tunelu pěkně blbě umístěné v tom železničním koridoru.
Však taky proto měl být tunel jen dvoupruhový pro směr Balabenka - centrum. A dva pruhy ve směru centrum - Balabenka měly vést povrchově podél železniční trati jižně od Sokolovské.
Mike
Příspěvky: 4994
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Mike »

michal píše:Ovšem kdy? Do té doby by tam ta vratná rampa splnila velký úkol. Průser křižovatky je mimo jiné právě ten, že auta ve směru z Povltavské na Českomoravskou jsou blokována auty stojícími ve směru Českomoravská-centrum. A rozhodně nečekejme, že Pobřežní a tunel na Palmovce budou dřív než Blanka přivedená až na Balabenku. Tím spíš když východní MO bude tak za 100 let... Ano, znamená to posunutí problému o kus dál, k nádraží Libeň, ale tam nebudou kolony blokovat významné dopravní směry. Balabenka je ve špičkách opravdu průser a s hotovou Blankou to bude peklo...
teoreticky
protože od nájezdu z povltavské je to dvouproud, v podstatě až na černý most
v hloubětíně podchod je, takže by stačil jen na harfě
a pak někdejší "zelenou vlnu" a je vyřešeno, ovšem to zklidňovači dopravy neusnuli

trochu OT
ono řízení křižovatek dělá největší problémy
odbočení z průmyslové na poděbradskou není na samostatný signál a proto tam stojí kolony až do průběžného pruhu
naopak z Kbelské na kolbenovu to lze, zde zas chybí samostaný signál opačným směrem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
michal
Příspěvky: 4588
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od michal »

Cestou "zelené vlny" jsem se neodvážil v Praze jít, to by bylo jednodušší sehnat peníze na východní část MO... :roll:

JirkaS: Mluvíte o možném návratu k povrchové variantě 2+2? O stávajícím plánu vím. Mimochodem kousek od té plánované větvě pod Novým spojením teď rostou jeden či dva obytné domy.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od JirkaS »

michal píše:JirkaS: Mluvíte o možném návratu k povrchové variantě 2+2? O stávajícím plánu vím. Mimochodem kousek od té plánované větvě pod Novým spojením teď rostou jeden či dva obytné domy.
Ano, slyšel jsem o návrhu povrchově 2+2. Ovšem jak moc je to reálné, nikdo neví. Stejně tak se mluvilo o novém Libeňáku v 2+2 - tam se odkládáním opravy k tomuto řešení pomalu spěje.
michal
Příspěvky: 4588
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od michal »

Rozšíření mostovky? To se nebude památkářům líbit. Hlávkův most II už těžko projde. Zvlášť po bourání sklepů na Národní a v blízké době i na Václaváku...
Jura_Favorit
Příspěvky: 87
Registrován: 25.9.2012 7:32:42
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Jura_Favorit »

michal: aby za pár let bylo ještě co rozšiřovat...
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od JirkaS »

michal píše:Rozšíření mostovky? To se nebude památkářům líbit. Hlávkův most II už těžko projde. Zvlášť po bourání sklepů na Národní a v blízké době i na Václaváku...
Nikoliv rozšíření mostovky. Varianty jsou dvě - opravit Libeňák nebo ho postavit nový 2+2. Vzhledem ke stálému zanedbávání údržby to pomalu spěje k variantě druhé, opravovat nebude co.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Sosa »

To pak bude záležet, pod čím ten Libeňák spadne. A pokud ho pak je nezavřou.
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od Mikulik »

ešení balabenky je prosté, umožnit pro sjezd na Poděbradskou jet po mostě a tedy nestát v křižovatce.
tím by odpadlo nejkritičtější místo, páč šipka na odbočení ze sokolovské je už dnes
a zatím tam nestojí moc baráků, takže upravit MUK by šlo

http://www.mapy.cz/s/5MSt


mě by se to docela taky líbilo. Jen je problém na křižovatce u nádraží, protože se mi zdá, jestli tam není náhodou preference autobusů, jedoucích na na Vysočanskou. Ti tam provoz dost narušují, takže tam by menší mosteček či zahrabání třeba po dvou pruzích nemuselo být špatné.
kot
Příspěvky: 10512
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od kot »

http://www.mapy.cz/s/5MSt

No další věc je cena. Tahle akce by nestála svět.... :ok:
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála

Příspěvek od jonáš »

A s tim nájezdovym pruhem od palmovky by se to vykřížilo nějakym vzájemnym prostupem hmoty?
Odpovědět

Zpět na „Městský okruh“