Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Pro koho tohle provizorní vedení okruhu vlastně je ? Pro osobáky těžko, protože kdo by jezdil nesmyslně z Troji na kopec do Letňan (cca 110 m výškově) a pak zase dolu a vše navíc delší trasou ? ! Sice to bude bez křižovatek, ale pokud to vezmete tudy (viz níže), tak to máte +- po rovině a těch křižovatek cestou zase tolik není:
http://www.mapy.cz/#x=14.508592&y=50.11 ... SfJ-k2ahBV
http://www.mapy.cz/#x=14.508592&y=50.11 ... SfJ-k2ahBV
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
je to proto, aby bylDr.Fe1 píše:Pro koho tohle provizorní vedení okruhu vlastně je ? Pro osobáky těžko...
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 22.9.2010 16:43:43
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
(Nosek říká, že:) Otevření Blanky přivede na Pelc-Tyrolku velké množství aut - stáhne na sebe spoustu cest, které dnes přes Pelc-Tyrolku nevedou. No a většina těchto aut bude pokračovat buď ulicí V Holešovičkách, nebo Povltavskou.Dr.Fe1 píše:Pro koho tohle provizorní vedení okruhu vlastně je ?
A návrh na nový PPO (pseudo-polookruh ) se vlastně jen snaží tuto cestu zkapacitnit / snížit dopady nárůstu dopravy na okolí. Tj. je to vlastně jen snaha zabránit kolapsu na křižovatkách v Hloubětíně a žalobám lidí z Holešoviček (resp. dalšího zhoršení jejich života, nestrašme hned žalobami).
Tou vaší cestou určitě budou jezdit lidi i přes změny na PPO, ale je otázka, kolik aut se tam ještě vejde. Dvoupruhová Povltavská, semafory na Balabence...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Už dnes tudy jezdí hodně vozidel a s dokončením Blanky bude ještě více. No co, že to nebude postaveno 2+2, ale http://www.mapy.cz/s/5MLi bude to nejkratší cesta. Jen nevím kolik vozidel to utáhne.Dr.Fe1 píše:Pro koho tohle provizorní vedení okruhu vlastně je ? Pro osobáky těžko, protože kdo by jezdil nesmyslně z Troji na kopec do Letňan (cca 110 m výškově) a pak zase dolu a vše navíc delší trasou ? ! Sice to bude bez křižovatek, ale pokud to vezmete tudy (viz níže), tak to máte +- po rovině a těch křižovatek cestou zase tolik není:
http://www.mapy.cz/#x=14.508592&y=50.11 ... SfJ-k2ahBV
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Po otevření Blanky bude na Balabence veselo. Možná by se někdo odpovědný měl zamyslet nad tím, jestli to nebude chtít oproti stávající situaci nějakou změnu.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Co na Balabence, ale Jarov, Spojovací, údolí dutých hlav, to bude nejspíš pošušňáníčko.
Království a půl princezny za 511.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Těch kritických míst bude víc. Třeba zde:
http://www.mapy.cz/#x=14.459931&y=50.11 ... to%20Praha
Tam se už dnes nedá z ulice Bulovka na Povltavskou ve špičce téměř najet, alespoň co se odbočení do leva týká. Výhled nic moc a z obou směrů jedoucí proud vozidel rychlostí 70 km/hod a více. Tam se to bez semaforů asi neobejde.
http://www.mapy.cz/#x=14.459931&y=50.11 ... to%20Praha
Tam se už dnes nedá z ulice Bulovka na Povltavskou ve špičce téměř najet, alespoň co se odbočení do leva týká. Výhled nic moc a z obou směrů jedoucí proud vozidel rychlostí 70 km/hod a více. Tam se to bez semaforů asi neobejde.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
řešení balabenky je prosté, umožnit pro sjezd na Poděbradskou jet po mostě a tedy nestát v křižovatce.
tím by odpadlo nejkritičtější místo, páč šipka na odbočení ze sokolovské je už dnes
a zatím tam nestojí moc baráků, takže upravit MUK by šlo
http://www.mapy.cz/s/5MSt
tím by odpadlo nejkritičtější místo, páč šipka na odbočení ze sokolovské je už dnes
a zatím tam nestojí moc baráků, takže upravit MUK by šlo
http://www.mapy.cz/s/5MSt
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
To nebude možné. Tam se bude rozšiřovat komunikace pro MO.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Teoreticky...FlakY` píše:To nebude možné. Tam se bude rozšiřovat komunikace pro MO.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A taky se tam někde bude křížit jižní větev Pobřežní IV.FlakY` píše:To nebude možné. Tam se bude rozšiřovat komunikace pro MO.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ovšem kdy? Do té doby by tam ta vratná rampa splnila velký úkol. Průser křižovatky je mimo jiné právě ten, že auta ve směru z Povltavské na Českomoravskou jsou blokována auty stojícími ve směru Českomoravská-centrum. A rozhodně nečekejme, že Pobřežní a tunel na Palmovce budou dřív než Blanka přivedená až na Balabenku. Tím spíš když východní MO bude tak za 100 let... Ano, znamená to posunutí problému o kus dál, k nádraží Libeň, ale tam nebudou kolony blokovat významné dopravní směry. Balabenka je ve špičkách opravdu průser a s hotovou Blankou to bude peklo...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
I tunel na Palmovce se odkládá a zkoumá se původní socialistické řešení - tedy prohnat to ulicí Na Žertvách. Jen nevím, jak si poradí s tou všesměrovou křižovatkou tramvají na dolní Palmovce.michal píše:Ovšem kdy? Do té doby by tam ta vratná rampa splnila velký úkol. Průser křižovatky je mimo jiné právě ten, že auta ve směru z Povltavské na Českomoravskou jsou blokována auty stojícími ve směru Českomoravská-centrum. A rozhodně nečekejme, že Pobřežní a tunel na Palmovce budou dřív než Blanka přivedená až na Balabenku. Tím spíš když východní MO bude tak za 100 let... Ano, znamená to posunutí problému o kus dál, k nádraží Libeň, ale tam nebudou kolony blokovat významné dopravní směry. Balabenka je ve špičkách opravdu průser a s hotovou Blankou to bude peklo...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
No potěš. Všechno se naplánuje, část se postaví. A pak znova od začátku... Asi by ani tak nevadily tramvaje jako metro. To je z pohledu silničního tunelu pěkně blbě umístěné v tom železničním koridoru.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Však taky proto měl být tunel jen dvoupruhový pro směr Balabenka - centrum. A dva pruhy ve směru centrum - Balabenka měly vést povrchově podél železniční trati jižně od Sokolovské.michal píše:No potěš. Všechno se naplánuje, část se postaví. A pak znova od začátku... Asi by ani tak nevadily tramvaje jako metro. To je z pohledu silničního tunelu pěkně blbě umístěné v tom železničním koridoru.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
teoretickymichal píše:Ovšem kdy? Do té doby by tam ta vratná rampa splnila velký úkol. Průser křižovatky je mimo jiné právě ten, že auta ve směru z Povltavské na Českomoravskou jsou blokována auty stojícími ve směru Českomoravská-centrum. A rozhodně nečekejme, že Pobřežní a tunel na Palmovce budou dřív než Blanka přivedená až na Balabenku. Tím spíš když východní MO bude tak za 100 let... Ano, znamená to posunutí problému o kus dál, k nádraží Libeň, ale tam nebudou kolony blokovat významné dopravní směry. Balabenka je ve špičkách opravdu průser a s hotovou Blankou to bude peklo...
protože od nájezdu z povltavské je to dvouproud, v podstatě až na černý most
v hloubětíně podchod je, takže by stačil jen na harfě
a pak někdejší "zelenou vlnu" a je vyřešeno, ovšem to zklidňovači dopravy neusnuli
trochu OT
ono řízení křižovatek dělá největší problémy
odbočení z průmyslové na poděbradskou není na samostatný signál a proto tam stojí kolony až do průběžného pruhu
naopak z Kbelské na kolbenovu to lze, zde zas chybí samostaný signál opačným směrem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Cestou "zelené vlny" jsem se neodvážil v Praze jít, to by bylo jednodušší sehnat peníze na východní část MO...
JirkaS: Mluvíte o možném návratu k povrchové variantě 2+2? O stávajícím plánu vím. Mimochodem kousek od té plánované větvě pod Novým spojením teď rostou jeden či dva obytné domy.
JirkaS: Mluvíte o možném návratu k povrchové variantě 2+2? O stávajícím plánu vím. Mimochodem kousek od té plánované větvě pod Novým spojením teď rostou jeden či dva obytné domy.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ano, slyšel jsem o návrhu povrchově 2+2. Ovšem jak moc je to reálné, nikdo neví. Stejně tak se mluvilo o novém Libeňáku v 2+2 - tam se odkládáním opravy k tomuto řešení pomalu spěje.michal píše:JirkaS: Mluvíte o možném návratu k povrchové variantě 2+2? O stávajícím plánu vím. Mimochodem kousek od té plánované větvě pod Novým spojením teď rostou jeden či dva obytné domy.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Rozšíření mostovky? To se nebude památkářům líbit. Hlávkův most II už těžko projde. Zvlášť po bourání sklepů na Národní a v blízké době i na Václaváku...
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.9.2012 7:32:42
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
michal: aby za pár let bylo ještě co rozšiřovat...
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Nikoliv rozšíření mostovky. Varianty jsou dvě - opravit Libeňák nebo ho postavit nový 2+2. Vzhledem ke stálému zanedbávání údržby to pomalu spěje k variantě druhé, opravovat nebude co.michal píše:Rozšíření mostovky? To se nebude památkářům líbit. Hlávkův most II už těžko projde. Zvlášť po bourání sklepů na Národní a v blízké době i na Václaváku...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
To pak bude záležet, pod čím ten Libeňák spadne. A pokud ho pak je nezavřou.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
ešení balabenky je prosté, umožnit pro sjezd na Poděbradskou jet po mostě a tedy nestát v křižovatce.
tím by odpadlo nejkritičtější místo, páč šipka na odbočení ze sokolovské je už dnes
a zatím tam nestojí moc baráků, takže upravit MUK by šlo
http://www.mapy.cz/s/5MSt
mě by se to docela taky líbilo. Jen je problém na křižovatce u nádraží, protože se mi zdá, jestli tam není náhodou preference autobusů, jedoucích na na Vysočanskou. Ti tam provoz dost narušují, takže tam by menší mosteček či zahrabání třeba po dvou pruzích nemuselo být špatné.
tím by odpadlo nejkritičtější místo, páč šipka na odbočení ze sokolovské je už dnes
a zatím tam nestojí moc baráků, takže upravit MUK by šlo
http://www.mapy.cz/s/5MSt
mě by se to docela taky líbilo. Jen je problém na křižovatce u nádraží, protože se mi zdá, jestli tam není náhodou preference autobusů, jedoucích na na Vysočanskou. Ti tam provoz dost narušují, takže tam by menší mosteček či zahrabání třeba po dvou pruzích nemuselo být špatné.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A s tim nájezdovym pruhem od palmovky by se to vykřížilo nějakym vzájemnym prostupem hmoty?