Právě, všechno si to nějak představit dokážu, ale Průmyslovou moc ne - samá úrovňová křížení a semafory, leda snad, že by ji rozšířili (místo tam na to je) a přistavěli nějaký kolektor, který by to sbíral od těch míst kolem.vit.spinka píše:Semafory sice ne (i když co bude s těmi na Průmyslové?), ale nejsem si jist, že je s Kolbenovou potřeba úplná MÚK. Např. provoz po Kolbenově do centra je relativně nízký.medvid píše: Tak to je snad jasný, že jsou potřeba obě křižovatky. MO ze semaforem je jaksi k ničemu. To je současný stav.
Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ten Nosek chrlí jeden "reálnej" bezva nápad za druhým, tohle řadím hned vedle zákazu vjezdu kamionů do Prahy. Ne že by se tunel V Holešovičkách nehodil, ale ne jako náhrada za okruh. A hlavně mu asi nikdo ještě neprozradil, jak dlouho zase všechny změny ÚP, EIA atd. budou trvat. To tam zase dosadili uvědomnělýho soudruha, jehož jedinou kvalifikací pro post radního pro dopravu, je jeho stranická legitimace
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Budeme mít konečně bulvár jak v Brasílii, Bratislavě nebo Pchjongjangu!pivko píše:Právě, všechno si to nějak představit dokážu, ale Průmyslovou moc ne - samá úrovňová křížení a semafory, leda snad, že by ji rozšířili (místo tam na to je) a přistavěli nějaký kolektor, který by to sbíral od těch míst kolem.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
K bulváru zas chybí kolem městská zástavba.P_V píše:Budeme mít konečně bulvár jak v Brasílii, Bratislavě nebo Pchjongjangu!
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A narozdíl od Champs Elysees je to malinko do kopečka:o) To bude mít Madam Šenarová krásný výhled na ty kvanta cyklistů... Co bude vadit pak? Že zvoněj moc nahlas? Že jim při sjezdu pískaj brzdy?
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Vazeni, rekneme si realne, ze reseni po Prumyslove a zahloubeni Holesovicek je realne mozne v horizontu do roku 2020. Je to provizorium na 50 let. EIA v podstate odepsala reseni Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála. A co bude dal, toho se my uz nikdy nedozijem!
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A to má být obchvat čeho, prosím?caveman píše:Co začít v Rybníčkách přesně podle územního plánu (první 4 úseky na mapě) a v místě plánovaného zahloubení do odklonit zpět na Průmyslovou?
http://www.mapy.cz/s/5L3z
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Vyhnutí se Průmyslové a přiblížení se Malešicím???GiuseppeS píše:A to má být obchvat čeho, prosím?caveman píše:Co začít v Rybníčkách přesně podle územního plánu (první 4 úseky na mapě) a v místě plánovaného zahloubení do odklonit zpět na Průmyslovou?
http://www.mapy.cz/s/5L3z
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Nesmíte být tak náročný, je tam přece Outlet Aréna, spalovna odpadků a několik benzinek, to musí bulváru stačit ! Spíš si moc neumím představit propojení obou směrů kolektorů - to jsou minimálně dva mosty s rampami, aby se zachovala obslužnost obou stran (je to opravdu zvláštní, ale na 3 z těch 5 semaforů se normálně odbočuje i doleva ...). Ty dva mosty uvažuji u Outlet Arény a na křižovatce s Teplárenskou/Tiskařskou (to už je bulvár jak prase dneska ), dál na severu je už MÚK s Českobrodskou, kde se lze celkem v pohodě (s jedním semaforem) otočit.JirkaS píše:K bulváru zas chybí kolem městská zástavba.P_V píše:Budeme mít konečně bulvár jak v Brasílii, Bratislavě nebo Pchjongjangu!
EIA sama nic neodepsala, dá se to řešit provizorním provozem do aleluja, odepsali to neschopní politici ODS, kteří podlehli okrajovým nátlakovým skupinám v domnění, že jim to přinese nové hlasy. Nakonec i ta EIA je vlastně dílo ODS (kdo teď kontroluje MŽP). Jediný rozumný argument je, že nejsou peníze.Svatosp píše:Vazeni, rekneme si realne, ze reseni po Prumyslove a zahloubeni Holesovicek je realne mozne v horizontu do roku 2020. Je to provizorium na 50 let. EIA v podstate odepsala reseni Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála. A co bude dal, toho se my uz nikdy nedozijem!
Zákaz vjezdu kamionů je proti tomuhle geniální myšlenka. Jinak změny ÚP ani EIA asi potřeba nebudou, zatunelování K Holešovičkám už tam, tuším, bylo a na PPO půjde jen o drobné úpravy v rámci stávajícího ÚP. Hlavně, aby z ÚP úplně nevypustili trasu MO, ale možná jim jde o pozemky (netuším sice jaké, ale nějaké spiknutí za tím určitě bude ).Dr.Fe1 píše:Ten Nosek chrlí jeden "reálnej" bezva nápad za druhým, tohle řadím hned vedle zákazu vjezdu kamionů do Prahy. Ne že by se tunel V Holešovičkách nehodil, ale ne jako náhrada za okruh. A hlavně mu asi nikdo ještě neprozradil, jak dlouho zase všechny změny ÚP, EIA atd. budou trvat. To tam zase dosadili uvědomnělýho soudruha, jehož jedinou kvalifikací pro post radního pro dopravu, je jeho stranická legitimace
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Zatunelování v Holešovičkách v ÚP není, pouze v tom chystaném návrhu, který byl smeten ze stolu, byl ražený tunel od Kuchyňky až ke střížkovské pumpě. Ohledně nepotřeby EIA jsem skeptický, protože vliv na ŽP zanedbatelný není. Jednak při stavbě - náhradní trasy, stavba samotná. Druhak při provozu - posouzení dopravních toků, návaznost na budoucí "opravdový MO" a LS, jak moc budou překážet výjezdy, odvětrání... I kdyby tam podstatný vliv nebyl, někde se to musí shledat a od toho je EIA.Standa píše:Jinak změny ÚP ani EIA asi potřeba nebudou, zatunelování K Holešovičkám už tam, tuším, bylo a na PPO půjde jen o drobné úpravy v rámci stávajícího ÚP. Hlavně, aby z ÚP úplně nevypustili trasu MO, ale možná jim jde o pozemky (netuším sice jaké, ale nějaké spiknutí za tím určitě bude ).
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Díky za opravu, takže nejspíš nebude ani tohle (samozřejmě, pokud nebude MŽP pro změnu mimořádně vstřícné). Ne, že by mi to bylo nějak mimořádně líto, holt si to občas na Spojovací odstojím (tam tipuji nejhorší krizové místo). Zlatý Bém s tunelem Blanka, tahle partička umí jen ty trapné cykloboxíky !P_V píše:...Zatunelování v Holešovičkách v ÚP není, pouze v tom chystaném návrhu, který byl smeten ze stolu, byl ražený tunel od Kuchyňky až ke střížkovské pumpě. Ohledně nepotřeby EIA jsem skeptický, protože vliv na ŽP zanedbatelný není. Jednak při stavbě - náhradní trasy, stavba samotná. Druhak při provozu - posouzení dopravních toků, návaznost na budoucí "opravdový MO" a LS, jak moc budou překážet výjezdy, odvětrání... I kdyby tam podstatný vliv nebyl, někde se to musí shledat a od toho je EIA.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Je to prostě jednoduchá matematika. Buď je u koryta Bém a staví se s tím ,že si bere 10 procent pro sebe. Nebo tam budou rozpočtově odpovědní a vše se stopne a nestaví se nic. Asi by to chtělo nějaký kompromis. Třeba s metrem D není na co čekat.Standa píše:Díky za opravu, takže nejspíš nebude ani tohle (samozřejmě, pokud nebude MŽP pro změnu mimořádně vstřícné). Ne, že by mi to bylo nějak mimořádně líto, holt si to občas na Spojovací odstojím (tam tipuji nejhorší krizové místo). Zlatý Bém s tunelem Blanka, tahle partička umí jen ty trapné cykloboxíky !P_V píše:...Zatunelování v Holešovičkách v ÚP není, pouze v tom chystaném návrhu, který byl smeten ze stolu, byl ražený tunel od Kuchyňky až ke střížkovské pumpě. Ohledně nepotřeby EIA jsem skeptický, protože vliv na ŽP zanedbatelný není. Jednak při stavbě - náhradní trasy, stavba samotná. Druhak při provozu - posouzení dopravních toků, návaznost na budoucí "opravdový MO" a LS, jak moc budou překážet výjezdy, odvětrání... I kdyby tam podstatný vliv nebyl, někde se to musí shledat a od toho je EIA.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Já to vidím jinak. S Bémem se stavělo na dluh, takže ani jemu by to dlouho nevydrželo, ostatně taky proto se odklidil do parlamentu. Na akce jako Blanka teď dlouho nebude, Praha by musela vydat dluhopisy, ale při současném stavu na trhu by je neufinancovala. Prostě už je vytunelovánomedvid píše:Je to prostě jednoduchá matematika. Buď je u koryta Bém a staví se s tím ,že si bere 10 procent pro sebe. Nebo tam budou rozpočtově odpovědní a vše se stopne a nestaví se nic. Asi by to chtělo nějaký kompromis. Třeba s metrem D není na co čekat.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Zatunelování ul. V Holešovičkách považuji za rozumné, ale nepřipadá mi proveditelné dřív, než bude postavena Libeňská spojka a od ní druhý jízdní pás Povltavské k mostu Barikádníků.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Měly by začít rozšířením Štěrboholské od Průmyslové po Rybníčky.
V Hloubětíně bych se nedivil, kdyby je místní vyhnali s náhradou okruhu až za vozovnu.
V Hloubětíně bych se nedivil, kdyby je místní vyhnali s náhradou okruhu až za vozovnu.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A u smyčky je dost nových místních, ti asi taky nebudou skákat nadšením.
Pořád ale asi lepší aspoň nějaké řešení, než žádné.
Pořád ale asi lepší aspoň nějaké řešení, než žádné.
Království a půl princezny za 511.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
neboli vyhnali jsme dopravu z Průmyslové, slavným otevřením Vysočanské radiály, tak tam zas nějakou naženeme
pakliže součástí toho nebude nějaké řešení Průmyslová-ŠR-JS tak je to úplně naprd
doprava tam kolabuje už dnes ( a denně )
prostě pro tohle řešení chybí 511, která z toho úseku vysaje tranzit ( a ne jen ten městský )
pakliže součástí toho nebude nějaké řešení Průmyslová-ŠR-JS tak je to úplně naprd
doprava tam kolabuje už dnes ( a denně )
prostě pro tohle řešení chybí 511, která z toho úseku vysaje tranzit ( a ne jen ten městský )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tohle už jednou v návrhu změny ÚP Z0648 bylo.dvs píše:V Hloubětíně bych se nedivil, kdyby je místní vyhnali s náhradou okruhu až za vozovnu.
přestavba průmyslového polookruhu na velkokapacitní trasu, tj.místní komunikaci I.třídy
úseky:
A - změna řešení mimoúrovňové křižovatky /MÚK/ Letňany
B - rozšíření stáv. ul.Kbelské mezi MÚK Letňany a MÚK Mladoboleslavská
C - vybudování nového komunikačního úseku mezi MÚK Hloubětín a údolím Rokytky jižně od Poděbradské, včetně nových MÚK Kolbenova a Poděbradská
D - rozšíření stáv. ul. Průmyslové mezi údolím Rokytky jižně od Poděbrabské a stáv. MÚK Českobrodská
E - vybudování nového komunikačního úseku mezi MÚK Českobrodská a Štěrboholskou spojkou včetně nových MÚK Teplárenská a Štěrboholy
http://servis.praha-mesto.cz/uzplan/uze ... 0648o1.gif
http://servis.praha-mesto.cz/uzplan/uze ... 0648o2.gif
http://servis.praha-mesto.cz/uzplan/uze ... 0648o3.gif
návrh zadání změny Z 0648/04 ÚPn SÚ hl.m.Prahy nebyl Usnesením Zastupitelstva hl.m.Prahy 08/13 ze dne 29.5.2003 odsouhlasen.
Vzhledem k zápornému vyjádření MČ Praha 9, MČ Štěrboholy, UDI, Odboru rozvoje dopravy, zpracovatele UPn a omezující podmínce Ministerstva Životního prostředí nedoporučujeme zpracovat návrh změny
Naposledy upravil(a) P_V dne 29.11.2012 10:37:21, celkem upraveno 1 x.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
No celkem bych lidem v Hloubětíně i přál, aby se Kbelská zakopala do země, ty betonové zdi jsou fakt děs... Akorát si neumím představit ten sklon, aby se to do země z toho kopce od Kbel dostalo... Co se křižovatek na Průmyslové týče, klidně bych šetřil na mostech a místo pěti křižovatek bych udělal dvě tři takové ty vratné smyčky, co jsou k vidění v Itálii či Francii.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Nějak mi v tom chybí úprava právě dokončené křižovatky Kbelská x Liberecká. Nebo snad pan radní plánuje vést MO ve směru Liberecká-Kbelská jední jízdním pruhem se zatáčkou postavenou na rychlost 40-50 km/h a následně připojovacím pruhem o délce cca 50m?Standa píše:Zajímavé informace, konečně jim došlo, že v ulici K Holešovičkám se stejně bude muset něco udělat. Chci to ovšem vidět za provozu (původní plán byl tyto úpravy provést až po otevření objízdné trasy po části MO a Libeňské spojce)...
Dost zajímavé jsou ty ceny:
- mimoúrovňové křižovatky Poděbradská a Kolbenova: 2,7 mld
- rozšíření Průmyslové: 300 mil
- zahloubení V Holešovičkách včetně křižovatky Povltavská: 3,2–3,5 mld
Docela mi tam chybí úprava stávající MÚK se Štěrboholskou radiálou a dost pochybuju, že by "rozříšení Průmyslové" za pouhých 300 mil. Kč odstranilo 5 světelných křižovatek...
Opačněje tam trochu delší připojovák, jinak jsou parametry stejné.
To by byl okruh jak noha, co?
A na druhém konci (MÚK Rybníčky) je to podobné - právě se dostavěla křižovatka, která v podstatě neumožňuje vedení 3 jízdních pruhů po okruhu (ten nový most je prostě úzký).
Myslím, že to je krásné kreslení po papíře, ale fungovat to nemůže.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
C - vybudování nového komunikačního úseku mezi MÚK Hloubětín a údolím Rokytky jižně od Poděbradské, včetně nových MÚK Kolbenova a Poděbradská
To řešení přechodu Kolbenovy a Poděbradské mi přijde zajímavé - zvláště, že by se to dalo řešit "za provozu". Nevíte, jestli u té Poděbradské už to nekoliduje s tím "Kejřovým mlýnem"?
Anebo by to bylo lepší/reálnější přeci jen řešit v "současné trase"?
To řešení přechodu Kolbenovy a Poděbradské mi přijde zajímavé - zvláště, že by se to dalo řešit "za provozu". Nevíte, jestli u té Poděbradské už to nekoliduje s tím "Kejřovým mlýnem"?
Anebo by to bylo lepší/reálnější přeci jen řešit v "současné trase"?
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Dnešní návrh počítá s úpravou současných křižovatek. Podle mě naprostá zbytečnost. Pokud budou okruhy, tak ty křižovatky nebudou potřeba.
A když už ji chtějí vest po radiále, tak proč ne i po další? http://www.mapy.cz/s/5Mkw pěkná okružní jízda
A když už ji chtějí vest po radiále, tak proč ne i po další? http://www.mapy.cz/s/5Mkw pěkná okružní jízda
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A co to trošku pozměnit, jak tady už někdo navrhoval a vést to podél trati? Krásně by se to pak na Balabence napojilo.
http://www.mapy.cz/#x=14.520341&y=50.08 ... ofjqciVgsf
http://www.mapy.cz/#x=14.520341&y=50.08 ... ofjqciVgsf
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
I ten vlak tam má tunel ... Je to o víc než 30% delší proti Blance2 ... Nějaké výhody vidíte?Mikulik píše:A co to trošku pozměnit, jak tady už někdo navrhoval a vést to podél trati? Krásně by se to pak na Balabence napojilo.
http://www.mapy.cz/#x=14.520341&y=50.08 ... ofjqciVgsf
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
podívejte se na fotomapu a vrstevnicovou mapu zblízka. Je tam jakési nádraží a těsně u něj zástavba. Od Rokytky to zas má horský charakter a navíc to prochází plochou rezervovanou pro modernizaci železnice do Malešic.Mikulik píše:A co to trošku pozměnit, jak tady už někdo navrhoval a vést to podél trati? Krásně by se to pak na Balabence napojilo.