Michal R píše:Btw: Jak si na tom stojí (či spíše nestojí 511) je známé, ale netušíte, jaký je vývoj u staveb PelcTyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála?
Loni (2011) na podzim proběhlo veřejné projednání v procesu EIA(byl jsem tam->
report ->ttnz.cz), od té doby je ticho - čeká se na vydání stanovinka.
Sledovat se to dá zde:
http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP093
nebo jednoduše google -> eia 0094
Během léta se ještě konala diskuse s názvem Blanka 2 pořádaná sdružením Praha 8 jinak:
http://www.8jinak.cz/content/ocane-disk ... pres-liben
Pozvali si někoho ze Satry, nějaká kritika a spíš filozofie o hromadné dopravě (ale nabyl jsem tam).
Hromada materiálu z diskuse je tady:
http://kloda.blog.respekt.ihned.cz/c1-56165960-blanka-2
Nepropaguju to, ale třeba vás to bude zajímat.
Pokud se týká hrubého načasování - o tom už se tady psalo:
Standa píše:Marooned 17: Díky za odkaz, je tam i
přehledná tabulka s termíny. Nejzajímavější jsou "městské dálnice":
Radlická radiála - zahájení 2014 - hotovo 2018
MO (Pelc-Tyrolka - Štěrboholská) -
2016 - 2022
Libeňská spojka - 2016 - 2022
Břevnovská radiála - 2018 - 2025
Vysočanská radiála (na Balabenku) - 2021 - 2025
Spořilovská spojka (zakrytí) - 2017 - 2019
Zajímavé jsou i další stavby, ale nějak mi tam chybí, co se udělá s Proseckou radiálou (v ulici K Holešovičkám). Navíc dost pochybuji o schopnosti Prahy utáhnout dvě velké silniční tunelové stavby najednou, takže dokončení MO bych viděl spíš na 2018 - 2024, Břevnovskou radiálu 2024 -2031 a dotažení Vysočanské 2031 - 2035
...