Jižní spojka
Re: Jižní spojka
to sporilovak:Omlouvám se, ale jako dítě mně nenapadlo územní plán studovat. V příštím životě se polepším. [/quote] - tak to podekujte svym rodicum ze se o to nezajimali...
Re: Jižní spojka
Pláč je jistě osvobozující, ale buď je člověk samostatný a rozhodný, nebo se nechá vésti "úspěšnými" stranami typu DSSSS či KSČM či mistry z Úsvitu. Ti se postarají "komplexně" o blaho každého. A pak je možné založit si stranu, která boj proti dopravě povede. Navrhuji Spořilovští husité... Je to totiž boj proti všem. Další možnost je bojovat za dokončení 511, a to se pod to většina z nás podepíše. Doslova a do písmene. Takže kudy vede cesta sporilováku?
Re: Jižní spojka
Hlavně asi nemá cenu se tady hádat o studiu územního plánu v šedesátých letech, když zlom k zahlcení Prahy tranzitem a auty vůbec přišel až běhen devadesátých a "nultých" let s liberalizací, otevřenim hranic a vstupem do EU. Myslim že proti intenzitám osmdesátých let by nic nenamítali ani spořilovští, ani barandovští, průplet na mostě byl v pohodě a ani nebyly ráno fronty od Chuchle, natož na Černym mostě. Tuhle linku bych prostě vynechal, slouží jen ke vzájemnýmu vytrolení. Stejně jako vybízet spořilováky, ať jdou někam demonstrovat za dostavbu pětsetjedenáctky ..
Osobně si myslim, že objezd přes Kačerov pomůže, už proto že tam je menší stoupání a lepší rozptyl (širší kotlina, ne zářez uprostřed sídlištní pláně). Ovšem zkomplikuje situaci na nájezdu z JS na D1 a možná i křižovatku s Vídeňskou .. ale vyžeňte čerta ďáblem.
Osobně si myslim, že objezd přes Kačerov pomůže, už proto že tam je menší stoupání a lepší rozptyl (širší kotlina, ne zářez uprostřed sídlištní pláně). Ovšem zkomplikuje situaci na nájezdu z JS na D1 a možná i křižovatku s Vídeňskou .. ale vyžeňte čerta ďáblem.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Jižní spojka
Kromě zatahování minulosti do řešení současnosti je vtipné zbavit se kamionové dopravy a pak vyzývat takto obdarované ať bojují za nějaký virtuální okruh.
Most vyřeší mnoho, ale každopádně zůstane doprava a kolony stále na Spořilově, i když to bude aspoň ničit zdraví lidem o něco méně.
Dlouhodobě to však není řešení - v budoucích letech má podle MD kamionová doprava přes ČR, a tím hlavně Prahu, narůst o dalších 60% (severojižní trasa ze severských zemí....)
Jakmile se dobudují v roce 2014 obří sklady Amazonu tak už bude Praha díky dalším kamionům neprůjezdná totálně.
Již dnes je kapacita komunikací překročena a je třeba to řešit!
Most vyřeší mnoho, ale každopádně zůstane doprava a kolony stále na Spořilově, i když to bude aspoň ničit zdraví lidem o něco méně.
Dlouhodobě to však není řešení - v budoucích letech má podle MD kamionová doprava přes ČR, a tím hlavně Prahu, narůst o dalších 60% (severojižní trasa ze severských zemí....)
Jakmile se dobudují v roce 2014 obří sklady Amazonu tak už bude Praha díky dalším kamionům neprůjezdná totálně.
Již dnes je kapacita komunikací překročena a je třeba to řešit!
Re: Jižní spojka
Jenže ony jim ty odhadované intenzity pro rok 2000, které počítali v 60. letech, vyšli.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Jižní spojka
Na Jižní spojce u Spořilova vyroste protihluková stěna
http://www.metro.cz/na-jizni-spojce-u-s ... e-deje_jbs
ani správnej obrázek tam neumí dát...
most odstojkován
provoz veden 2+2 na severní vozovce
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... jm/131117/
http://www.metro.cz/na-jizni-spojce-u-s ... e-deje_jbs
ani správnej obrázek tam neumí dát...
most odstojkován
provoz veden 2+2 na severní vozovce
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... jm/131117/
Od: 13.11.2013 00:00:00 Do: 20.11.2013 00:00:00
ulice Jižní spojka, Praha 4, Praha, práce na silnici demontáž stavebního zařízení. Zúžená vozovka na dva jízdní pruhy
Vydal: Magistrát Hl. města Prahy
Re: Jižní spojka
Nový most Ke Garážím 23.11.2013
průjezd trasou po které budou již brzy jezdit kamiony oo D8 - D11 na D1 i D5
nalajnováno, značky jsou osazeny, probíhají závěrečné terénní úpravy
foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... jm/131123/
delší video: MÚK SJM x MO, Lešanská, MÚK V Korytech - Jižní spojka - MÚK SJM x MO
http://www.youtube.com/watch?v=TCBdJ7FCg44
průjezd trasou po které budou již brzy jezdit kamiony oo D8 - D11 na D1 i D5
nalajnováno, značky jsou osazeny, probíhají závěrečné terénní úpravy
foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... jm/131123/
delší video: MÚK SJM x MO, Lešanská, MÚK V Korytech - Jižní spojka - MÚK SJM x MO
http://www.youtube.com/watch?v=TCBdJ7FCg44
Re: Jižní spojka
Muze mi nekdo rici, proc se ten most boural, je uplne stejny jako ten puvodni,zadny rozdil tam neni.
Re: Jižní spojka
Určitě v nosnosti a možná i v šířce.
Už jsem se díky stavbě naučil jezdit z D1 na JS přes Budějovickou a na Strži, až tam pustěj ty vembloudy tak se to bude hodit trvale, protože ten tragickej průplet pod mostem bude ještě křupavější.
Už jsem se díky stavbě naučil jezdit z D1 na JS přes Budějovickou a na Strži, až tam pustěj ty vembloudy tak se to bude hodit trvale, protože ten tragickej průplet pod mostem bude ještě křupavější.
Re: Jižní spojka
Starý most nebyl určen jako veřejný, ale jen jako příjezd k autobusovým garážím, a tak byl dimenzován na menší nosnost. Až později se křižovatka přestavěla tak, že se stal její součástí. Šetření na špatném místě...
Re: Jižní spojka
Zda se, že most na Kačerově je otevřen.
Re: Jižní spojka
je to tak...
Praha plní slib: otevírá most přes Jižní spojku
27.11.2013
Praha splnila svůj slib obyvatelům Spořilova. Necelých sedm měsíců od zbourání starého mostu Ke Garážím přes Jižní spojku dnes otevírá nový most, který snese zatížení těžkou kamionovou dopravou. „Věřím, že tento krok přispěje ke snížení hlukové zátěže ve Spořilovské ulici. Jedná se však bohužel pouze o dílčí opatření. Systémovým řešením bude až výstavba Pražského okruhu mezi D1 a Běchovicemi, která je ale v režii státu,“ uvedl Jiří Nouza, náměstek primátora.
Nový most odvede ze Spořilovské ulice až padesát procent kamionové dopravy. „V principu jde o vyloučení jízd těžkých nákladních automobilů z celé ulice Spořilovské ve směru do kopce k ulici Brněnské. Po Spořilovské ulici tak bude ponechána pouze jízda nákladních vozidel ve směru od D1 na Jižní spojku ve směru na Štěrboholy,“ vysvětlil šéf Technické správy komunikací hl. m. Prahy Ladislav Pivec a dodal: „Ve směru od Štěrbohol bude platit zákaz odbočení kamionů z Jižní spojky do ulice Spořilovské ve směru k D1 a kamiony budou převedeny dále po Jižní spojce až k mimoúrovňové křižovatce u Kačerova na nově vybudované přemostění na komunikaci Ke Garážím a dále na komunikaci 5. května směrem k dálnici D 1.“
Současně budou moci tento nový most v ulici Ke Garážím využívat autobusy MHD vyjíždějící z Garáží Kačerov a také veškeré osobní automobily směřující do oblasti Spořilova.
TSK zároveň zahájila přípravné práce na doplnění protihlukových opatření k ochraně tzv. Spořilovského plácku. Konkrétně se jedná o výstavbu protihlukového valu a stěny v úseku mezi ulicí 5. května a ulicí Hlavní a po kolaudaci mostu Ke Garážím i protihlukové stěny přímo na něm. „Pro oba projekty v současnosti získáváme různá povolení. Pokud vše půjde hladce, zahájíme v průběhu stavební sezóny příštího roku,“ upřesnil Nouza.
Náklady na výstavbu nového mostu ve výši téměř 50 miliónů korun poskytl Státní fond dopravní infrastruktury. „Jedná se přesně o akci, kterou by měl stát naším prostřednictvím podporovat. Věřím, že i v budoucnu budeme moci na podobné akce v metropoli přispět,“ uvedl náměstek ředitele SFDI Tomáš Blecha.
Popis stavby
V rámci stavby proběhla demolice stávající nosné konstrukce a spodní stavby do úrovně nadzákladové spáry u vnitřních pilířů a do úrovně základové spáry krajních opěr. Na stávajících základech byla vybudována nová spodní stavba a nosná konstrukce včetně nového mostního příslušenství. Nová nosná konstrukce byla navržena jako spojitá o třech polích z monolitického dodatečně předpjatého betonu.
S rekonstrukcí mostu souvisela funkčně také druhá stavba, která byla složena ze dvou hlavních částí. První část byla oprava stávající rampy, která byla rozdělena na část kompletní výměny konstrukčních vrstev a na část úseku, kde se prováděla oprava pouze technologií frézováním. Obrusná živičná vrstva byla provedena v nízkohlučné úpravě. Druhá část související s opravou mostu byla výstavba dvou portálů na Jižní spojce s proměnnými dopravními značkami, výstavbou jednoho poloportálu s proměnnou dopravní značkou a dalšími dvěma proměnnými dopravními značkami.
Základní údaje o novém mostu
délka přemostění: 72,3 m
délka mostu: 85,7 m
šířka mostu: 12,1 m
stavební výška: 1 477 mm
výška mostu nad terénem: 7,12 m
plocha nosné konstrukce mostu: 878,6 m2
únosnost mostu: zatížení třídy A
Termíny výstavby
zahájení přípravných prací: 29. 4. 2013
snesení konstrukce: 3 – 5. 5. 2013
zahájení prací na nové konstrukci: 5. 5. 2013
otevření pro autobusy DP: 18. 11. 2013
otevření pro individuální osobní a nákladní dopravu: 27. 11. 2013
Další informace
objednavatel: TSK hl. m. Prahy
zhotovitel: Porr, a. s.
projektant: TOP CON Servis
TDI: Pontex
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... jizni.html
http://praha.idnes.cz/jizni-spojka-ma-n ... zpravy_bur
Praha plní slib: otevírá most přes Jižní spojku
27.11.2013
Praha splnila svůj slib obyvatelům Spořilova. Necelých sedm měsíců od zbourání starého mostu Ke Garážím přes Jižní spojku dnes otevírá nový most, který snese zatížení těžkou kamionovou dopravou. „Věřím, že tento krok přispěje ke snížení hlukové zátěže ve Spořilovské ulici. Jedná se však bohužel pouze o dílčí opatření. Systémovým řešením bude až výstavba Pražského okruhu mezi D1 a Běchovicemi, která je ale v režii státu,“ uvedl Jiří Nouza, náměstek primátora.
Nový most odvede ze Spořilovské ulice až padesát procent kamionové dopravy. „V principu jde o vyloučení jízd těžkých nákladních automobilů z celé ulice Spořilovské ve směru do kopce k ulici Brněnské. Po Spořilovské ulici tak bude ponechána pouze jízda nákladních vozidel ve směru od D1 na Jižní spojku ve směru na Štěrboholy,“ vysvětlil šéf Technické správy komunikací hl. m. Prahy Ladislav Pivec a dodal: „Ve směru od Štěrbohol bude platit zákaz odbočení kamionů z Jižní spojky do ulice Spořilovské ve směru k D1 a kamiony budou převedeny dále po Jižní spojce až k mimoúrovňové křižovatce u Kačerova na nově vybudované přemostění na komunikaci Ke Garážím a dále na komunikaci 5. května směrem k dálnici D 1.“
Současně budou moci tento nový most v ulici Ke Garážím využívat autobusy MHD vyjíždějící z Garáží Kačerov a také veškeré osobní automobily směřující do oblasti Spořilova.
TSK zároveň zahájila přípravné práce na doplnění protihlukových opatření k ochraně tzv. Spořilovského plácku. Konkrétně se jedná o výstavbu protihlukového valu a stěny v úseku mezi ulicí 5. května a ulicí Hlavní a po kolaudaci mostu Ke Garážím i protihlukové stěny přímo na něm. „Pro oba projekty v současnosti získáváme různá povolení. Pokud vše půjde hladce, zahájíme v průběhu stavební sezóny příštího roku,“ upřesnil Nouza.
Náklady na výstavbu nového mostu ve výši téměř 50 miliónů korun poskytl Státní fond dopravní infrastruktury. „Jedná se přesně o akci, kterou by měl stát naším prostřednictvím podporovat. Věřím, že i v budoucnu budeme moci na podobné akce v metropoli přispět,“ uvedl náměstek ředitele SFDI Tomáš Blecha.
Popis stavby
V rámci stavby proběhla demolice stávající nosné konstrukce a spodní stavby do úrovně nadzákladové spáry u vnitřních pilířů a do úrovně základové spáry krajních opěr. Na stávajících základech byla vybudována nová spodní stavba a nosná konstrukce včetně nového mostního příslušenství. Nová nosná konstrukce byla navržena jako spojitá o třech polích z monolitického dodatečně předpjatého betonu.
S rekonstrukcí mostu souvisela funkčně také druhá stavba, která byla složena ze dvou hlavních částí. První část byla oprava stávající rampy, která byla rozdělena na část kompletní výměny konstrukčních vrstev a na část úseku, kde se prováděla oprava pouze technologií frézováním. Obrusná živičná vrstva byla provedena v nízkohlučné úpravě. Druhá část související s opravou mostu byla výstavba dvou portálů na Jižní spojce s proměnnými dopravními značkami, výstavbou jednoho poloportálu s proměnnou dopravní značkou a dalšími dvěma proměnnými dopravními značkami.
Základní údaje o novém mostu
délka přemostění: 72,3 m
délka mostu: 85,7 m
šířka mostu: 12,1 m
stavební výška: 1 477 mm
výška mostu nad terénem: 7,12 m
plocha nosné konstrukce mostu: 878,6 m2
únosnost mostu: zatížení třídy A
Termíny výstavby
zahájení přípravných prací: 29. 4. 2013
snesení konstrukce: 3 – 5. 5. 2013
zahájení prací na nové konstrukci: 5. 5. 2013
otevření pro autobusy DP: 18. 11. 2013
otevření pro individuální osobní a nákladní dopravu: 27. 11. 2013
Další informace
objednavatel: TSK hl. m. Prahy
zhotovitel: Porr, a. s.
projektant: TOP CON Servis
TDI: Pontex
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... jizni.html
http://praha.idnes.cz/jizni-spojka-ma-n ... zpravy_bur
Re: Jižní spojka
Odhadem tak 70-80% kamionů jezdí postaru
Možná i proto, že na PDZ před Spořilovskou je sice přiznačena Plzeň, ale stále tam visí zákaz pro NA pokračovat dál po Jižní spojce.
Možná i proto, že na PDZ před Spořilovskou je sice přiznačena Plzeň, ale stále tam visí zákaz pro NA pokračovat dál po Jižní spojce.
Re: Jižní spojka
Dneska ráno na sjezdu z JS na Spořilovskou měnili modré tabule.
Re: Jižní spojka
jo a od Barranďáku na Chodov opět jedním pruhem
temné ranní rozmazané video
http://www.youtube.com/watch?v=z4dSRmttdzA
temné ranní rozmazané video
http://www.youtube.com/watch?v=z4dSRmttdzA
Re: Jižní spojka
A na Spořilovské samotné lovila policie kamiony.
Re: Jižní spojka
a polední průjezd...
tam bude ještě veselo
tam bude ještě veselo
Re: Jižní spojka
takže zákaz odbočení na Spořilov pro NA je jen tou malou cedulkou, co je vidět v čase 1:39
tak to tam budou mít opravdu žně
tak to tam budou mít opravdu žně
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: Jižní spojka
Ale hlavně mi to přijde blbě značený. Včera sem viděl rakušáka jak málem zahnul na magistrálu a dneska se přiímo v tý křižovatce u mostu otáčel němec. Podle toho jak se vytáčel(pěkný hodiny), tak jel prostě rovně do tý jednosměrky. Jinak tipuju, že masakr nastane v pondělí ráno až zmizí ten špunt na ŠR, kterej to teď cedí.
Re: Jižní spojka
Doufám, že tohle už je vrchol, anžto větší volovinu už těžko vymyslet. Dopravu ze Spořilova přesuneme na Spořilov a stálo to jen padesát mega. Značení = wtf?! O užitečnosti dříve instalovaných proměnných značek nemluvě. Třikrát hurá.
Království a půl princezny za 511.
Re: Jižní spojka
nn, ještě tam můžou poslat i kamiony z opačného směru
ono až se tam semele něco většího, pak se první PDZ budou hodit, na odklon dopravy na Spořilovskou
Jen je třeba je trochu upravit a k proměnné Plzni přidat i Brno, nebo tak nějak...
ono až se tam semele něco většího, pak se první PDZ budou hodit, na odklon dopravy na Spořilovskou
Jen je třeba je trochu upravit a k proměnné Plzni přidat i Brno, nebo tak nějak...
Re: Jižní spojka
Jako takhle? No tak to snad radši půjdu odevzdat občanský průkaz, protože v takovém případě už naší džamáhíríji beztak nebudu moci nijak prospět.
Království a půl princezny za 511.
Re: Jižní spojka
přesně tak
ale třeba jen v noci, když se na Plzeň jezdí přes Barranďák...
ale třeba jen v noci, když se na Plzeň jezdí přes Barranďák...
Re: Jižní spojka
Tak jsem se na to podíval ještě jednou a teda vážně . "Na Brno se odbočuje tady a pak už to nějak najdete" - svislé značení hlavní tranzitní trasy přikázaným směrem, vodorovné jak vjezd do dvora. Na ten poloměr se zjevně taky nesáhlo. Ještě mi tam chybí cyklopruh.
Království a půl princezny za 511.