MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Bobek 26.7.2009 15:07 http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 6057#p6057
odkazoval situačku... http://bobkovo.cz/img/SR.jpg
někdy není špatné si znovu přečíst téma od začátku
odkazoval situačku... http://bobkovo.cz/img/SR.jpg
někdy není špatné si znovu přečíst téma od začátku
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Kasme: Díky, takhle jsem si to ještě pamatoval, jen jsem si chtěl ověřit, že se to v naší zmatené době nezměnilo (z některých příspěvků jsem nabyl naštěstí asi mylný dojem, že by to snad mělo být 2+2 po tom provizóriu - "to, že jsem paranoidní, neznamená, že po mně nejdou" )
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Dnes ráno stála v tom odstavném pruhu vrtná souprava a zasahovala i do pravého pruhu, takže omezení je asi z toho důvodu. Zdá se že do svahu vrtají piloty ... buď se bude zesilovat, nebo jsou to základy pro PHS...MPMP píše:Ano, potvrzuji. Již včera večer byl v tomto úseku uzavřen pravý pruh a jezdí se podle žlutých čar prostředním a "nejlevějším" (tím, co je standardně ukončen). Omezení 60 km/h začíná již před Lanovým mostem a na jeho konci kamionům končí pruh a přejíždějí do prostředního.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
PHS u osady by měla být, ale teď jsem na místě nebyl, tak nevím.
Království a půl princezny za 511.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
a zase po čtyřech týdnech
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 12/110430/
krom obrubníků žádné viditelné změny
k západní PHS jsem nedošel
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 12/110430/
krom obrubníků žádné viditelné změny
k západní PHS jsem nedošel
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
O této stavbě byla dnes také zmínka v pořadu Z metropole. Je to od 6:10.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
To jsem se chtěl dávno zeptat. Kam vede ta větev v pravo na tom obrázku? Tu levou chápu jako budoucí odpojení od MO na štěrboholskou radiálu. Podle plánků co jsem viděl, tak ta v pravo je budoucí pokračování MO na sever. Proč je to tedy svedené do úrovně štěrboholské rad.? Nemá tam být přemostění? Bude to třeba plnit jinou funkci než se dostaví MO? Nebo tam bude dočasně sveden provoz do centra než se opraví "bobová" dráha? Jak to teda je?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.JPG.html
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
ano ale není to do centra, neb je to okruh...Dannyboy píše:Nebo tam bude dočasně sveden provoz do centra než se opraví "bobová" dráha?
o pár příspěvků dále to určitě píšou...
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Ok díky. Jasně myslel jsem "do centra" po MO na Barrandov. Budu si muset projet téma od začátku neb mě zajímá jestli bobová dráha bude mít 3 pruhy. A vůbec uspořádání do a po dostavbě MO. Z těch malůvek moc chytrej nejsem.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Díky za fotky. Pokud je to dočasné proč se to dělá celkem "natvrdo" podle těch fotek? Myslím žlaby, zeleň atd na té větvi. To se bude bobovka opravovat 5 let než se tam vrátí provoz směr Barrandov?kasme píše: ano ale není to do centra, neb je to okruh...
o pár příspěvků dále to určitě píšou...
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Přesné informace nemám, ale tipoval bych, že oprava bude spočívat ve sfrézovaném povrchu a navezení zeminy na konce, aby se tam nedalo jezdit. No a potom se pár (desítek) let nic dalšího dít nebude - nejsou přece peníze.Dannyboy píše:Díky za fotky. Pokud je to dočasné proč se to dělá celkem "natvrdo" podle těch fotek? Myslím žlaby, zeleň atd na té větvi. To se bude bobovka opravovat 5 let než se tam vrátí provoz směr Barrandov?
Nebo o tom někdo víte něco přesnějšího?
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Tomu nerozumím. Proč by se nechával nevyužitý kus silnice. Zvlášť když se jedná o zkapacitnění?
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
No já to chápu tak, že ta dočasná rampa na novou bobovou dráhu směr JS tam bude furt. V okamžiku rekonstrukce staré bobové dráhy po ní bude veden provoz a až se bude jezdit po obou bobových drahách, bude sloužit jako rezerva pro případné převedení dopravy na novou bobovou dráhu pro případ oprav, nehod (rozsáhlých) atp.
Jo a tím furt myslím do kompletní dostavby MÚK Rybníčky ... ale to hnedtak nebude.
Jo a tím furt myslím do kompletní dostavby MÚK Rybníčky ... ale to hnedtak nebude.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Takové "dočasné" řešení po česku. Bude se používat cca 50 let.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Ono bude nutné při dostavbě MÚK Rybníčky znovu převést dopravu na tu provizorku, postavit pravou (z pohledu od Štěrbohol) polovinu mostu, převést dopravu pod hotovou polovinu mostu a pak teprve postavit druhou půlku mostu a začátek té provizorky zasypat násypem.Petr Pokorný píše:No já to chápu tak, že ta dočasná rampa na novou bobovou dráhu směr JS tam bude furt. V okamžiku rekonstrukce staré bobové dráhy po ní bude veden provoz a až se bude jezdit po obou bobových drahách, bude sloužit jako rezerva pro případné převedení dopravy na novou bobovou dráhu pro případ oprav, nehod (rozsáhlých) atp.
Jo a tím furt myslím do kompletní dostavby MÚK Rybníčky ... ale to hnedtak nebude.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Tak tohle zní logičtěji. Jsem zvědav jak to nakonec dopadne. Vidím to následovně: Po opravě bobové dráhy bude třípruh směr JS. Dvoupruh směr ŠR po novém (+ občasné využití i té dočasné nové rampy v případě nějakých průšvihů či oprav oběma směry).
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Ten třáípruh by se tam nejspíš vešel, ale nemyslím, že tam bude.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Včera jsem si prohlédl stavbu in natůra. Z čeho jsem byl nemile překvapený, byla zatáčka na konci MÚK ve směru ven z Prahy. Přeložka dělá celkem ostrou pravou zatáčku pod most. Tak ostrou, až jsem nabyl přesvědčení, že tu zůstane omezení rychlosti šedesátkou. Jestli to tak dopadne, tak přínos celé MÚK na propustnost bobové dráhy bude nulový
Proč nemohli zbourat ten most dnes již neexistující vlečky a napojení udělat plynuleji?
Proč nemohli zbourat ten most dnes již neexistující vlečky a napojení udělat plynuleji?
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Mám podobný dojem. Stavba jako kr..a ale ve finále ničemu nepomůže. Aspoň pro následujících dvacet let
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Pánové, oba se trochu mýlíte. Hlavním problémem není ani dnes omezení na 60 km/h, ale snížení jízdních pruhů ze 3 na 2. S tím ani tato stavba nic neudělá, protože rozšíření ŠR k Průmyslové se nekoná. Paradoxně by tomu to omezení na 60 km/h naopak pomohlo, v šedesátce se 3 pruhy do dvou narovnají mnohem snáze než v osmdesátce.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
a právě to je hlavní průšvih a to se nezměníMPMP píše:snížení jízdních pruhů ze 3 na 2
pak ale stačilo hodit 60-ku před laňákMPMP píše: v šedesátce se 3 pruhy do dvou narovnají mnohem snáze než v osmdesátce.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Ale pánové, nestačilo, vždyť dobře sami znáte bobovou dráhu, je úzká, klaustrofobní, a v případě nehody prakticky komplet zablokovaná, k čemuž u těch nových komunikací tak často nedojde. Navíc se bude dát sjet na Rabakovskou (?) - i když tim si jisty nejsem.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
to je ale pokud se budou sjíždět pruhy v tom esíčku... bude se to tam štosovat stejně. Kdyby bývali šli ty prachy použít na 511...mapman píše: je klaustrofobní