MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Odpovědět
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od Bobek »

Nový povrch Rabakovské se povedl, tedy aspoň pro rychlosti tam dosahované (bez ironie). Kéž by se tak dařilo i jinde.
Království a půl princezny za 511.
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od mts »

Kasme: "tři pruhy budou začínat hned za mostem původní vlečky do areálu Depa Hostivař"

Ted se ne uplne orientuju. Ja myslel, ze Sterboholska bude smerem k Lanovemu mostu tripruhova od napojeni Prumyslove. Ze z Prumyslove se bude najizdet do prubezneho pruhu. Mylim se?
kyk
Příspěvky: 959
Registrován: 22.7.2011 10:54:46
Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
Kontaktovat uživatele:

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od kyk »

Ne, kousek za sjezdem z Průmyslové je sjezd k benzince, není tam místo.
caveman
Příspěvky: 400
Registrován: 2.9.2011 8:52:20

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od caveman »

mts píše:Ted se ne uplne orientuju. Ja myslel, ze Sterboholska bude smerem k Lanovemu mostu tripruhova od napojeni Prumyslove. Ze z Prumyslove se bude najizdet do prubezneho pruhu. Mylim se?
Směrem do centra se to nikdy neplánovalo, směrem z centra původně ano, ale už ve fázi EIA to bylo přehodnoceno. Takže 2+2 i nadále a jakákoliv změna by vyžadovala EIA+ÚR+SP, tedy kromě vyřešení dalších problémů (benzinky, profil pod zrušenou vlečkou atp.)
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od mts »

Aha. Takze se v zasade o zadne zkapacitneni nejedna. Uzke hrdlo zustava az do dostavby MO (cili cca 15-20 let) a kazdoranni kolony az k Cernemu mostu taky. :-(
musklin
Příspěvky: 459
Registrován: 10.11.2013 11:54:33

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od musklin »

15-20 let na MO je velmi optimistické
zapomínáte, že všichni pojedou po R1 :-), takže radiála bude prázdná :-)

Teď vážně, máte samozřejmě pravdu.
Pokud je jediným vážným technickým problémem (kromě administrace) ta benzinka, tak tu máme již provedené řešení u napojení R1 a D1.
Podle mých informací za něj nikdo nebručí.
Tak bych to zopakoval. 300 mega za vyvlastnění, co to dneska je.
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od mts »

Na ja. Spravne postavena pumpa na blbym miste je, zda se, osudem mnoha dopravnich staveb v teto zemi. Sterboholska, D3 u Tabora...
Mike
Příspěvky: 5005
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od Mike »

ona pumpa je správně postavena a místo bylo také správné
protože, když se ta pumpa stavěla, tak měl být okruh hotov do 5let
mezitím uběhlo 10 a výhled ( 5let ) je stále stejný
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od mts »

V tom je ale prave bida takoveho planovani. Kazdemu se zdravym rozumem bylo jasne, ze do 5 let nic nebude. Takze rezerva na docasne reseni ( asi jako docasny pobyt spratelenych vojsk) tam mela byt zabudovana. Ergo nepovolovat pumpu tam kde se bude muset za par let pridavat pruh...
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od Standa »

mts: Dovolím si nesouhlasit, ještě krátce před zprovozněním 512 - 514, tedy cca 10 let po zprovoznění ŠR, se počítalo s tím, že výstavba 511 bude bezprostředně navazovat :evil: ...
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od mts »

proboha kdy se v dopravnim stavitelstvi u nas postavilo neco tak jak se puvodne pocitalo...
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od dvs »

Svět se mění: Existuje studie i se situačkou na rozšíření Štěrboholské mezi MÚK Rybníčky a Průmyslovou na šestipruh (3+3) v obou směrech ... V rámci získávání podkladů jej získal auto-mat a je na stránkách http://tunel-blanka.cz/category/novinky/ odkaz "Všechny studie ke stažení zde" mají to na google drive https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

Konkrétně \106studie-TSK-metroprojekt-satra-sudop.zip\Studie Průmyslový polo SUDOP 05 2013

Je to při zachování čerpaček.
Největší údiv mi způsobila cena tohoto rozšíření 75mil. To se mi až nechce věřit.

Je toho tam hodně. Je tam studie na zakopání Holešoviček, včetně variant, z kterých se vybírala ta do EIA. Ty ostatní věci diskutujte případně v příslušných vláknech.

Stando: Kromě nedokončené 511 přetěžuje Štěrboholskou neexistence jiné radiály od východu a neexistence východní části MO. Po dostavbě 511 ubudou kamióny, ale osobáků zas tak moc ne (po otevření JZ části pražského okruhu na úseku od Barrandovského mostu osobáků přibylo ).
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od Lenny »

Jak to z toho stáhnu? Klikám na ikonku a stále nic.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od dvs »

Rozkliknout danou ikonu a pak v liste nahore takova sipka dolu..
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od Standa »

dvs píše:...Stando: Kromě nedokončené 511 přetěžuje Štěrboholskou neexistence jiné radiály od východu a neexistence východní části MO. Po dostavbě 511 ubudou kamióny, ale osobáků zas tak moc ne (po otevření JZ části pražského okruhu na úseku od Barrandovského mostu osobáků přibylo ).
Minimálně ubyde skoro všechno, co jede ve směru D1 - D8, včetně přilehlých částí Prahy, tedy třeba i moje maličkost při cestách mezi D1 a Jarovem (naopak asi budu přijíždět po ŠR k Průmyslové z druhé strany). Ale pokud se dokončení MO nějak výrazně protáhne (jako že nepochybně :evil: ), určitě by se to rozšíření ŠR k Průmyslové na 3+3 bohatě uživilo!
Mike
Příspěvky: 5005
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od Mike »

o uživení tu není řeč, to ví všichni
problém je, že se tím poněkud sníží míra nasranosti a tedy tlaku na skutečnou dostavbu 511 v dosud plánované podobě...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
miho
Příspěvky: 244
Registrován: 6.6.2010 16:23:33
Bydliště: Spořilov

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od miho »

Míra nasranosti a tedy tlaku na skutečnou dostavbu 511 je téměř nulová. Žádné demonstrace, ani žádný tlak v tisku. I ta blokáda Spořilovské, která se plánovala konat pravidelně, byla jen jednou před hodně dluhou dobou a od té doby ticho po pěšině.
Proč na to tlačit, když to v podstatě skoro nikdo nechce?
Anonym
Příspěvky: 821
Registrován: 24.6.2009 13:34:01

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od Anonym »

Nynější zkapacitění příliš problém nevyřeší, kolony se ale trochu zkrátí, v zatáčce spousta lidí brzdilo a jelo 60, nyní snad pojedou 80. Pokud se někdy zprovozní Blanka, tak se uleví i tomuto úseku. Pro tranzit R10, D11 -> R6, R7, letiště bude výhodnější jet přes Blanku a následně Dejvicemi, než přes Barrandovský most, je to o mnoho kratší. Na Evropské jsou sice semafory, ale ty jsou v ulici K Barrandovu taky. To samé D8 -> R4, než čekat na semaforech na Průmyslové bude rychlejší bez jediného semaforu projet tunelama. Stačí aby v napojení Průmyslové na Štěrbohoskou radiálu jezdilo méně aut, třeba v pátek kolony směrem do centra prakticky nejsou, podobná situace byla v lednu a únoru, kdy jezdí v Praze méně aut. 511 odstraní kolony úplně, hlavně celý tranzit D8, R10, D11 -> D1. Rozšiřovat na 3 + 3 není top priorita.
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od kasme »

sobotní pokládka předposlední vrstvy na bobové dráze

po polovinách je rekonstruována ulice Přetlucká, která byla "zničena" stavbou

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 12/150516/
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od dvs »

Anonym: Názor, že problém v Praze je tranzit je zavádějící. Ty osobáky jedou z jedné čtvrti Prahy na druhou a z okolí většinou do Prahy.

Kudy půjde třeba ten perfektní tranzit D11 ->R6, R7? Myslíte, že ty múk s jedním pruhem na rampách to budou zvládat bez problémů?
xpert
Příspěvky: 2
Registrován: 22.1.2014 17:38:03

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od xpert »

Nemůžu nereagovat na zmínky o totální výměně povrchu v Rabakovské a Přetlucké. Jsem ze Skalky a Rabakovskou i Přetluckou jezdím denně. Mám z toho pocit, jako kdyby někdo potřeboval utavit nějaké dotace nebo potřeboval z nějakých důvodů nechat někoho vydělat. V Rabakovské byl povrch naprosto bez děr a prasklin, přesto byl odfrézován a nahrazen novým. A čirou náhodou zrovna pouze v tom nejširším úseku, kde je největší plocha a nejsnažší práce a výdělek. Jediné místo v Rabakovské, které potřebuje opravu jsou dva hupy před první křižovatkou ve směru od viaduktu k Průmyslové. To samozřejmě nikdo neřešil a skáče se tam vesele dál. Podobně je to nyní s Přetluckou, kterou si pro její povrch oblíbili i in-line bruslaři a pokud by se něco našlo, byly by to pouze drobné dílčí opravy, které by se v celém úseku spočítaly ani ne na prstech jedné ruky. Přesto došlo k uzavírce a odfrézování zatím jedné poloviny vozovky. Přitom stav přilehlých místních komunikací je naprosto žalostný a všichni zde bydlící musíme chápat, že na to přeci nejsou peníze.
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2067
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od Jirka L »

A jel jste někdy Rabakovskou před opravou i autobusem? Hlavně ve směru na Skalku totiž bus pruh vypadal rapidně jinak, než levý pruh. Dokonce se do něj často autobusy ani nezařazovaly (předpokládám, že to bylo právě kvůli stavu vozovky). Neříkám, že se kvůli tomu musela měnit kompletně celá vozovka, ale aspoň tady to smysl mělo.
xpert
Příspěvky: 2
Registrován: 22.1.2014 17:38:03

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od xpert »

Pravda, pravým pruhem pro bus nejezdím. Tvoří cca 1/4 šíře vozovky, zbytek neměl chybu, kromě mnou zmiňovaného místa v dolní části, které nikdo neopravil.
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od Bobek »

A kromě tý rolety u kraje v opačným směru. Řekl bych, že prostě v checklistu bylo po opravě mostů ještě napsáno "vyměňte povrch dole", on se ten úsek nápadně shoduje.

Jinak teda v Přetlucký minimálně v kopci ty propadaný kanály taky nebyly nic moc, tak když už se to dělá, proč to nevzít pořádně.
Království a půl princezny za 511.
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)

Příspěvek od kasme »

jj, výměna povrchu v úseku Rabakovské dotčeného stavbou (bylo tam několik příčných překopů, viz starší fotky, ale jinak byla celkově v pohodě) a téměr celá Přetlucká je součástí stavby "Zkapacitnění ŠR", která bude konečně po 7 letech dokončena.
Třeba to bylo v podmínkách pro povolení stavby a Rabakovskou nezničili tolik, jak se předpokládalo... :)

Za šera jsem nakoukl na "bobovou dráhu" a "kanály" mi vyrazily dech...
ještě chybí obrus
to jsem zvědav co bude dál... zaasfaltovat a nebo bude díra... :crazy:
kanály v bobové dráze
kanály v bobové dráze
bobovka.jpg (197.22 KiB) Zobrazeno 7147 x
další http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 12/150525/
Odpovědět

Zpět na „Městský okruh“