MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Nový povrch Rabakovské se povedl, tedy aspoň pro rychlosti tam dosahované (bez ironie). Kéž by se tak dařilo i jinde.
Království a půl princezny za 511.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Kasme: "tři pruhy budou začínat hned za mostem původní vlečky do areálu Depa Hostivař"
Ted se ne uplne orientuju. Ja myslel, ze Sterboholska bude smerem k Lanovemu mostu tripruhova od napojeni Prumyslove. Ze z Prumyslove se bude najizdet do prubezneho pruhu. Mylim se?
Ted se ne uplne orientuju. Ja myslel, ze Sterboholska bude smerem k Lanovemu mostu tripruhova od napojeni Prumyslove. Ze z Prumyslove se bude najizdet do prubezneho pruhu. Mylim se?
-
- Příspěvky: 959
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Ne, kousek za sjezdem z Průmyslové je sjezd k benzince, není tam místo.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Směrem do centra se to nikdy neplánovalo, směrem z centra původně ano, ale už ve fázi EIA to bylo přehodnoceno. Takže 2+2 i nadále a jakákoliv změna by vyžadovala EIA+ÚR+SP, tedy kromě vyřešení dalších problémů (benzinky, profil pod zrušenou vlečkou atp.)mts píše:Ted se ne uplne orientuju. Ja myslel, ze Sterboholska bude smerem k Lanovemu mostu tripruhova od napojeni Prumyslove. Ze z Prumyslove se bude najizdet do prubezneho pruhu. Mylim se?
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Aha. Takze se v zasade o zadne zkapacitneni nejedna. Uzke hrdlo zustava az do dostavby MO (cili cca 15-20 let) a kazdoranni kolony az k Cernemu mostu taky.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
15-20 let na MO je velmi optimistické
zapomínáte, že všichni pojedou po R1 , takže radiála bude prázdná
Teď vážně, máte samozřejmě pravdu.
Pokud je jediným vážným technickým problémem (kromě administrace) ta benzinka, tak tu máme již provedené řešení u napojení R1 a D1.
Podle mých informací za něj nikdo nebručí.
Tak bych to zopakoval. 300 mega za vyvlastnění, co to dneska je.
zapomínáte, že všichni pojedou po R1 , takže radiála bude prázdná
Teď vážně, máte samozřejmě pravdu.
Pokud je jediným vážným technickým problémem (kromě administrace) ta benzinka, tak tu máme již provedené řešení u napojení R1 a D1.
Podle mých informací za něj nikdo nebručí.
Tak bych to zopakoval. 300 mega za vyvlastnění, co to dneska je.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Na ja. Spravne postavena pumpa na blbym miste je, zda se, osudem mnoha dopravnich staveb v teto zemi. Sterboholska, D3 u Tabora...
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
ona pumpa je správně postavena a místo bylo také správné
protože, když se ta pumpa stavěla, tak měl být okruh hotov do 5let
mezitím uběhlo 10 a výhled ( 5let ) je stále stejný
protože, když se ta pumpa stavěla, tak měl být okruh hotov do 5let
mezitím uběhlo 10 a výhled ( 5let ) je stále stejný
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
V tom je ale prave bida takoveho planovani. Kazdemu se zdravym rozumem bylo jasne, ze do 5 let nic nebude. Takze rezerva na docasne reseni ( asi jako docasny pobyt spratelenych vojsk) tam mela byt zabudovana. Ergo nepovolovat pumpu tam kde se bude muset za par let pridavat pruh...
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
mts: Dovolím si nesouhlasit, ještě krátce před zprovozněním 512 - 514, tedy cca 10 let po zprovoznění ŠR, se počítalo s tím, že výstavba 511 bude bezprostředně navazovat ...
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
proboha kdy se v dopravnim stavitelstvi u nas postavilo neco tak jak se puvodne pocitalo...
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Svět se mění: Existuje studie i se situačkou na rozšíření Štěrboholské mezi MÚK Rybníčky a Průmyslovou na šestipruh (3+3) v obou směrech ... V rámci získávání podkladů jej získal auto-mat a je na stránkách http://tunel-blanka.cz/category/novinky/ odkaz "Všechny studie ke stažení zde" mají to na google drive https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Konkrétně \106studie-TSK-metroprojekt-satra-sudop.zip\Studie Průmyslový polo SUDOP 05 2013
Je to při zachování čerpaček.
Největší údiv mi způsobila cena tohoto rozšíření 75mil. To se mi až nechce věřit.
Je toho tam hodně. Je tam studie na zakopání Holešoviček, včetně variant, z kterých se vybírala ta do EIA. Ty ostatní věci diskutujte případně v příslušných vláknech.
Stando: Kromě nedokončené 511 přetěžuje Štěrboholskou neexistence jiné radiály od východu a neexistence východní části MO. Po dostavbě 511 ubudou kamióny, ale osobáků zas tak moc ne (po otevření JZ části pražského okruhu na úseku od Barrandovského mostu osobáků přibylo ).
Konkrétně \106studie-TSK-metroprojekt-satra-sudop.zip\Studie Průmyslový polo SUDOP 05 2013
Je to při zachování čerpaček.
Největší údiv mi způsobila cena tohoto rozšíření 75mil. To se mi až nechce věřit.
Je toho tam hodně. Je tam studie na zakopání Holešoviček, včetně variant, z kterých se vybírala ta do EIA. Ty ostatní věci diskutujte případně v příslušných vláknech.
Stando: Kromě nedokončené 511 přetěžuje Štěrboholskou neexistence jiné radiály od východu a neexistence východní části MO. Po dostavbě 511 ubudou kamióny, ale osobáků zas tak moc ne (po otevření JZ části pražského okruhu na úseku od Barrandovského mostu osobáků přibylo ).
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Jak to z toho stáhnu? Klikám na ikonku a stále nic.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Rozkliknout danou ikonu a pak v liste nahore takova sipka dolu..
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Minimálně ubyde skoro všechno, co jede ve směru D1 - D8, včetně přilehlých částí Prahy, tedy třeba i moje maličkost při cestách mezi D1 a Jarovem (naopak asi budu přijíždět po ŠR k Průmyslové z druhé strany). Ale pokud se dokončení MO nějak výrazně protáhne (jako že nepochybně ), určitě by se to rozšíření ŠR k Průmyslové na 3+3 bohatě uživilo!dvs píše:...Stando: Kromě nedokončené 511 přetěžuje Štěrboholskou neexistence jiné radiály od východu a neexistence východní části MO. Po dostavbě 511 ubudou kamióny, ale osobáků zas tak moc ne (po otevření JZ části pražského okruhu na úseku od Barrandovského mostu osobáků přibylo ).
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
o uživení tu není řeč, to ví všichni
problém je, že se tím poněkud sníží míra nasranosti a tedy tlaku na skutečnou dostavbu 511 v dosud plánované podobě...
problém je, že se tím poněkud sníží míra nasranosti a tedy tlaku na skutečnou dostavbu 511 v dosud plánované podobě...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Míra nasranosti a tedy tlaku na skutečnou dostavbu 511 je téměř nulová. Žádné demonstrace, ani žádný tlak v tisku. I ta blokáda Spořilovské, která se plánovala konat pravidelně, byla jen jednou před hodně dluhou dobou a od té doby ticho po pěšině.
Proč na to tlačit, když to v podstatě skoro nikdo nechce?
Proč na to tlačit, když to v podstatě skoro nikdo nechce?
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Nynější zkapacitění příliš problém nevyřeší, kolony se ale trochu zkrátí, v zatáčce spousta lidí brzdilo a jelo 60, nyní snad pojedou 80. Pokud se někdy zprovozní Blanka, tak se uleví i tomuto úseku. Pro tranzit R10, D11 -> R6, R7, letiště bude výhodnější jet přes Blanku a následně Dejvicemi, než přes Barrandovský most, je to o mnoho kratší. Na Evropské jsou sice semafory, ale ty jsou v ulici K Barrandovu taky. To samé D8 -> R4, než čekat na semaforech na Průmyslové bude rychlejší bez jediného semaforu projet tunelama. Stačí aby v napojení Průmyslové na Štěrbohoskou radiálu jezdilo méně aut, třeba v pátek kolony směrem do centra prakticky nejsou, podobná situace byla v lednu a únoru, kdy jezdí v Praze méně aut. 511 odstraní kolony úplně, hlavně celý tranzit D8, R10, D11 -> D1. Rozšiřovat na 3 + 3 není top priorita.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
sobotní pokládka předposlední vrstvy na bobové dráze
po polovinách je rekonstruována ulice Přetlucká, která byla "zničena" stavbou
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 12/150516/
po polovinách je rekonstruována ulice Přetlucká, která byla "zničena" stavbou
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 12/150516/
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Anonym: Názor, že problém v Praze je tranzit je zavádějící. Ty osobáky jedou z jedné čtvrti Prahy na druhou a z okolí většinou do Prahy.
Kudy půjde třeba ten perfektní tranzit D11 ->R6, R7? Myslíte, že ty múk s jedním pruhem na rampách to budou zvládat bez problémů?
Kudy půjde třeba ten perfektní tranzit D11 ->R6, R7? Myslíte, že ty múk s jedním pruhem na rampách to budou zvládat bez problémů?
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Nemůžu nereagovat na zmínky o totální výměně povrchu v Rabakovské a Přetlucké. Jsem ze Skalky a Rabakovskou i Přetluckou jezdím denně. Mám z toho pocit, jako kdyby někdo potřeboval utavit nějaké dotace nebo potřeboval z nějakých důvodů nechat někoho vydělat. V Rabakovské byl povrch naprosto bez děr a prasklin, přesto byl odfrézován a nahrazen novým. A čirou náhodou zrovna pouze v tom nejširším úseku, kde je největší plocha a nejsnažší práce a výdělek. Jediné místo v Rabakovské, které potřebuje opravu jsou dva hupy před první křižovatkou ve směru od viaduktu k Průmyslové. To samozřejmě nikdo neřešil a skáče se tam vesele dál. Podobně je to nyní s Přetluckou, kterou si pro její povrch oblíbili i in-line bruslaři a pokud by se něco našlo, byly by to pouze drobné dílčí opravy, které by se v celém úseku spočítaly ani ne na prstech jedné ruky. Přesto došlo k uzavírce a odfrézování zatím jedné poloviny vozovky. Přitom stav přilehlých místních komunikací je naprosto žalostný a všichni zde bydlící musíme chápat, že na to přeci nejsou peníze.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
A jel jste někdy Rabakovskou před opravou i autobusem? Hlavně ve směru na Skalku totiž bus pruh vypadal rapidně jinak, než levý pruh. Dokonce se do něj často autobusy ani nezařazovaly (předpokládám, že to bylo právě kvůli stavu vozovky). Neříkám, že se kvůli tomu musela měnit kompletně celá vozovka, ale aspoň tady to smysl mělo.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
Pravda, pravým pruhem pro bus nejezdím. Tvoří cca 1/4 šíře vozovky, zbytek neměl chybu, kromě mnou zmiňovaného místa v dolní části, které nikdo neopravil.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
A kromě tý rolety u kraje v opačným směru. Řekl bych, že prostě v checklistu bylo po opravě mostů ještě napsáno "vyměňte povrch dole", on se ten úsek nápadně shoduje.
Jinak teda v Přetlucký minimálně v kopci ty propadaný kanály taky nebyly nic moc, tak když už se to dělá, proč to nevzít pořádně.
Jinak teda v Přetlucký minimálně v kopci ty propadaný kanály taky nebyly nic moc, tak když už se to dělá, proč to nevzít pořádně.
Království a půl princezny za 511.
Re: MÚK Rybníčky (zkapacitnění Štěrboholské radiály)
jj, výměna povrchu v úseku Rabakovské dotčeného stavbou (bylo tam několik příčných překopů, viz starší fotky, ale jinak byla celkově v pohodě) a téměr celá Přetlucká je součástí stavby "Zkapacitnění ŠR", která bude konečně po 7 letech dokončena.
Třeba to bylo v podmínkách pro povolení stavby a Rabakovskou nezničili tolik, jak se předpokládalo...
Za šera jsem nakoukl na "bobovou dráhu" a "kanály" mi vyrazily dech...
ještě chybí obrus
to jsem zvědav co bude dál... zaasfaltovat a nebo bude díra...
další http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 12/150525/
Třeba to bylo v podmínkách pro povolení stavby a Rabakovskou nezničili tolik, jak se předpokládalo...
Za šera jsem nakoukl na "bobovou dráhu" a "kanály" mi vyrazily dech...
ještě chybí obrus
to jsem zvědav co bude dál... zaasfaltovat a nebo bude díra...
další http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 12/150525/