Barrandovský most
Re: Barrandovský most
To sice ano, ale bez kót, projektant nejsem
Re: Barrandovský most
a to by se ještě mohl z prostředního oddělit druhej pruh na Strakonice
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: Barrandovský most
průběžné pruhy tam nějak kdysi byly - resp. rozhodně tam nebyl semafor (před cca r. 2000 ?), ale zkusil jsem to následovně ve 2 variantách
- Přílohy
-
- barr most 30.jpg (213.9 KiB) Zobrazeno 8865 x
Re: Barrandovský most
Na Chuchli normálně stačí jeden pruh, spíš je tlačenice furt na kopec. Asi to neplatí při odjezdu na krásnej letní weekend, ale podle toho se silnice stejně dimenzovat nedaj. A druhej pruh tam za chvíli spadne ve směru od Smíchova (a bejvá taky víc vytíženej). Tak jak to je to kapacitně funguje správně (z díry pravej nahoru, levej obojetnej), schází opravdu jen ten připojovák od Smíchova na Barrandov. Možná by nebylo na škodu o metr probrat vnitřní oblouk té zatáčky, když "ven" už je to asi čé dé.
Re: Barrandovský most
Díky. To vypadá taky celkem reálně. Akorát dříve než po dostavbě Radlické radiály to tam asi nervat nepůjde kvůli těm kapacitám...Jan Petzold píše:průběžné pruhy tam nějak kdysi byly - resp. rozhodně tam nebyl semafor (před cca r. 2000 ?), ale zkusil jsem to následovně ve 2 variantách
Re: Barrandovský most
Je ta mapa z roku 1996 veřejně přístupná?Bobek píše:
Takhle to tam bylo v roce 1996.
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Barrandovský most
Proč by nemělo? Do spojnice Smíchov-Barrandov se vjíždí jedním pruhem. Kamiony myší dírou teď moc nejezdí, takže by nedělaly v levém pruhu neplechu.mapman píše:Díky. To vypadá taky celkem reálně. Akorát dříve než po dostavbě Radlické radiály to tam asi nervat nepůjde kvůli těm kapacitám...Jan Petzold píše:průběžné pruhy tam nějak kdysi byly - resp. rozhodně tam nebyl semafor (před cca r. 2000 ?), ale zkusil jsem to následovně ve 2 variantách
Re: Barrandovský most
Protože od mostu nahoru na Barrandov toho jezdí pořád dost. Svedením do jednoho pruhu by se před myší dírou začala tvořit fronta.kyk píše:Proč by nemělo? Do spojnice Smíchov-Barrandov se vjíždí jedním pruhem. Kamiony myší dírou teď moc nejezdí, takže by nedělaly v levém pruhu neplechu.
Re: Barrandovský most
Jestli se pletu, tak mě opravte, ale jaký je rozdíl mezi jedním pruhem jedoucím bez zastavení a dvěma pruhy, které se zastavují, protože tam svítí semafor? Můžete namítnout, že zelená svítí déle než červená, ano, to je pravda, ale vyrovná to i čas na zastavování a rozjezd? Já osobně jsem přesvědčen, že jeden pruh bez semaforu by naprosto stačil.JirkaS píše:Protože od mostu nahoru na Barrandov toho jezdí pořád dost. Svedením do jednoho pruhu by se před myší dírou začala tvořit fronta.kyk píše:Proč by nemělo? Do spojnice Smíchov-Barrandov se vjíždí jedním pruhem. Kamiony myší dírou teď moc nejezdí, takže by nedělaly v levém pruhu neplechu.
Re: Barrandovský most
Na pražském geoportálu, archiv leteckých snímků. (Do mapy se nedá odkazovat přímo, proto jako obrázek.)xcav8 píše:Je ta mapa z roku 1996 veřejně přístupná?
Království a půl princezny za 511.
Re: Barrandovský most
Podle mě se nejen vyrovná, ale je to i kapacitnější, poměr k připojení od Smíchova je tak 3:1. Při svedení do jednoho pruhu by se muselo taky minimálně přibržďovat, při naplnění kapacity stát. A vzhledem k tomu, že kamiony už tam nejezdí, je rozjezd dost rychlý. Stačí to srovnat s jakýmkoliv omezením na Barrandovské, kdy se vždy tvoří dlouhá kolona. Přitom ze Smíchova se toho tolik nepřidá.MPMP píše:Jestli se pletu, tak mě opravte, ale jaký je rozdíl mezi jedním pruhem jedoucím bez zastavení a dvěma pruhy, které se zastavují, protože tam svítí semafor? Můžete namítnout, že zelená svítí déle než červená, ano, to je pravda, ale vyrovná to i čas na zastavování a rozjezd? Já osobně jsem přesvědčen, že jeden pruh bez semaforu by naprosto stačil.
Re: Barrandovský most
Protože tam kamiony už nejezdí, tak by jeden pruh bez semaforů kapacitně stačil.
Re: Barrandovský most
Při jakémkoliv omezení na ulici K Barrandovu rozhodně nestačí - tvoří se kolony. Přitom směrem od Smíchova toho podle mě tolik nepřijíždí.Jarda Š. píše:Protože tam kamiony už nejezdí, tak by jeden pruh bez semaforů kapacitně stačil.
Re: Barrandovský most
Současné řešení ale také ztěžuje možnost, když se ul. K Barrandovu ucpe, objet jí po Chuchelské radiále a R1(514). Proto jsem přesvědčen, že by tam mělo zmizet SSZ a být přemalováno VDZ.JirkaS píše:Při jakémkoliv omezení na ulici K Barrandovu rozhodně nestačí - tvoří se kolony. Přitom směrem od Smíchova toho podle mě tolik nepřijíždí.Jarda Š. píše:Protože tam kamiony už nejezdí, tak by jeden pruh bez semaforů kapacitně stačil.
Re: Barrandovský most
Nemyslím si, že ji nějak výrazně ztěžuje. Při ucpané Barrandovské to v myší díře dnes sice stojí oběma pruhy. Při zrušení SSZ by se to ale moc nezlepšilo, protože by kolona stála v obou pruzích jen o kus dřív - tam kde by končila přerušovaná čára a bylo se nutné zařadit do jednoho pruhu na Barrandovskou.Jarda Š. píše:Současné řešení ale také ztěžuje možnost, když se ul. K Barrandovu ucpe, objet jí po Chuchelské radiále a R1(514). Proto jsem přesvědčen, že by tam mělo zmizet SSZ a být přemalováno VDZ.
Re: Barrandovský most
Takhle by to snad mohlo jit, kdyz by se upravil i ten rozplet Smichov-Lochkovsky tunel. A nebyla by to ani ta zminovana "divocina" pri najizdeni ze Strakonicke na MO ... to uz by se stacilo v pohode vykrizovat na tom useku.Max píše:Kdyz na Barrandak koukam na mapach, tak me znovu napada dotaz z jineho soudku:
http://www.mapy.cz/s/5vma
Proc jsou ve smeru na Smichov ty pruhy na MO namalovany min kapacitne, nez je to postaveno ?
Ve smyslu, ze na JS zmizi pred napojenim rampy z Barrandovske pravy pruh, ackoliv rampa se napojuje jednopruhove a misto na pripadny pripojovak je ve "zdi" hned kousek dal.
A hned kousek dal se Strakonicka napojeje archaickym "dvoupruhovym" zpusobem (levy pruh rovnou do prubeznyho) ackoliv je tady opet ve "zdi" misto na krasne dvoupruhove pripojeni (resp. takove, kdy z leveho bude prubezny pruh a pravy pujde do pripojovaku).
Kapacitne by to vyslo nastejno, navic by to bylo bezpecnejsi, protoze by odpadl jeden zip a jedno napojeni rovnou do prubezneho pruhu.
edit: pri blizsim pohledu mi prijde, ze je tam dokonce tolik mista na to, aby byly 3 pruhy z JS, 1 z Barrandova jako prubezny a 2 ze Strakonicke ve forme klasickeho dvoupruhoveho pripojeni.
http://www.mapy.cz/s/5vmS tady je misto na 6 x 3,5 metr sirokych pruhu - tj. dvoupruhovy najezd se Strakonicke by teprve tady zacal prichazet o pravy pruh.
Re: Barrandovský most
No právě, když uvidí, že pruh na Barrandov stojí, tak se pak víc řidičů bude řadit do pruhu na Chuchelskou radiálu. Dneska, když to stojí před myší dírou, přijíždějící řidič nepozná, jestli je problém v ul. K Barrandovu nebo na Chuchelské r.JirkaS píše:Nemyslím si, že ji nějak výrazně ztěžuje. Při ucpané Barrandovské to v myší díře dnes sice stojí oběma pruhy. Při zrušení SSZ by se to ale moc nezlepšilo, protože by kolona stála v obou pruzích jen o kus dřív - tam kde by končila přerušovaná čára a bylo se nutné zařadit do jednoho pruhu na Barrandovskou.Jarda Š. píše:Současné řešení ale také ztěžuje možnost, když se ul. K Barrandovu ucpe, objet jí po Chuchelské radiále a R1(514). Proto jsem přesvědčen, že by tam mělo zmizet SSZ a být přemalováno VDZ.
Re: Barrandovský most
Vhodnější téma jsem nenašel, tak dotaz vložím zde. Chtěl bych se zeptat, těch kteří jezdí častěji Zlíchovským tunelem, zda je tam omezení rychlosti na 50 dlouhodobě nebo je to jenom důsledkem aktuálních mrazů.
Re: Barrandovský most
Není (přesněji, na podzim nebylo) natrvalo. Co já jsem vypozoroval, tak omezení na 50 km/h se zapíná za deště a mokra. Teď to vypadá, že i za mrazu. Účel mi ale naprosto uniká. Nemám nejmenší ponětí, co je na tomto tunelu tak nebezpečné při rychlosti 70 km/h za mokra.-xdas- píše:Vhodnější téma jsem nenašel, tak dotaz vložím zde. Chtěl bych se zeptat, těch kteří jezdí častěji Zlíchovským tunelem, zda je tam omezení rychlosti na 50 dlouhodobě nebo je to jenom důsledkem aktuálních mrazů.
Re: Barrandovský most
Omezení se střídá i několikrát za den. V nedávné době bylo humorné, když nejdřív na suchu bylo 50 a když nasněžilo, tak svítilo 70-xdas- píše:Vhodnější téma jsem nenašel, tak dotaz vložím zde. Chtěl bych se zeptat, těch kteří jezdí častěji Zlíchovským tunelem, zda je tam omezení rychlosti na 50 dlouhodobě nebo je to jenom důsledkem aktuálních mrazů.
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR
Re: Barrandovský most
50 se zapne stejně jako dále na úsekovce před Mrázovkou když je potřeba vybrat /bez ironie/
Re: Barrandovský most
50 tam dávají kvůli zaplvování tunelu při silném dešti a snad ucpané kanalizaci, a teď to rozšířili i na jiné nepřízně počasí, jezdím tam pravidelně i při 50ce 70 a nikdy mi žádný dopis nepřišel.
Re: Barrandovský most
Však v díře se pokud vim neměří a dál na rovince bejvá sedmdesátka. Příčinou bude asi obecná "tunelofobie", jako když je od Vltavy na Točnou šedesátka sotva to trochu navlhne (a na potenciálně namrzlý estakádě v klidu stovka nebo bez omezení).
Re: Barrandovský most
Ve Zlíchovském tunelu sice radar je, ale nemá záznamové zařízení, takže fotečky nechodí.
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR