Myslím, že nikdo nemá zájem na tom, aby e doprava zlepšila, viz. zúžení Leggerovy, 50ky, pruhy pro autobusy, a zužování omunikací kolem zastávek. Obávám se, že ty semafory, ten symbol ldiské demence, tam zůstane navždy, jen se bude, dle aktuální dopravní situace, měnit jejich zdůvodnění. Původně, po zrpovoznění Zlíchova a Mrázovky, již tady neměli být. Nyní, bude hotov vněšjí okruh v dané relaci, a vsaďte se, že je v září nezruší. Touha regulovat a pokutovat je u nás věčná.dvs píše:Betová svodidla by dneska mohli vyjít cca do 500.000Kč (zúžení Legerovy podle novin stála 300.000Kč) a je to vratné řešení.
Nové rampy jsou sny, které teď nikdo nezaplatí. Mezi námi rampa od myší diry by křížila připojení od Barrandova a od Strakonické a odbočení ve sjezdu do myší díry by moc bezpečné nebylo. Napojení Blanky v Troji také skončilo stavbou nového mostu vedle mostu Barikádníků...
Na Smíchov by se auta vykřížila. Neviděl bych to tak pesimisticky. V Krči lze také najet na Jižní Spojku přes přetížený pruh s kamióny a pokračovat směr Zahradní město.
Schválně se zkusím prokousat tou normou a čísly intenzit.
Barrandovský most
Re: Barrandovský most
Re: Barrandovský most
Jenže nezapomínej, že otevření té části SOKP vychází akorát před volby a baranďák bez kolon a semaforu je věc, která se děsně jednoduše voličum prodá
Re: Barrandovský most
Proč se vlastně ten nájezd z Modřanské na most nepostavil nějak takto Místo tam je a průpletový úsek by se prodloužil cca o 650 m, což už by BUSům mířícím na Smíchov mohlo stačit.
Re: Barrandovský most
Protože by to bylo stavebně a potažmo finančně daleko nákladnější a nepočítalo se s tím, že provizorium vydrží tak dlouho. Pro busy MHD na Smíchov by měl sloužit most v prodloužení Jeremenkovy ul., který ale dodnes nestojí.andy píše:Proč se vlastně ten nájezd z Modřanské na most nepostavil nějak takto Místo tam je a průpletový úsek by se prodloužil cca o 650 m, což už by BUSům mířícím na Smíchov mohlo stačit.
Re: Barrandovský most
A už ani stát nemůže, ne?
Re: Barrandovský most
Tato myšlenka není opuštěna, není vyloučeno, že někdy kolem r. 2015 se stavět začne.michal píše:A už ani stát nemůže, ne?
Re: Barrandovský most
Kamarad z dopravky na ČVUTu mi "nadsene" rikal, ze s tim mostem z Jeremenkovy se v soucasnosti pocita jenom jako s tramvajovym - radni se pry bojej, ze by se z tam z toho stala druha Resselovka.
Re: Barrandovský most
Současné vedení Prahy 4 silniční dopravu nechce vůbec řešit, chtějí most jen pro tramvaje a hasiče. Ne však jako plynulé pokračování Jeremenkovy, ale kousek vedle, aby se dalo přestoupit mezi směry Smíchov - Budějovická x Modřany - Výtoň bez nutnosti přesunu k jinému nástupnímu ostrůvku.
Re: Barrandovský most
Andy, nevíte jestli se v nejnovějších plánech počítá s tím, že ten "podolský" most bude sloužit i pro autobusy MHD? Pokud ano, dost by to ulevilo Barrandovskému mostu.
Naposledy upravil(a) Standa dne 7.7.2010 12:25:53, celkem upraveno 1 x.
Re: Barrandovský most
Už to psal, že se to nelíbí. Problém Barranďáku je ale právě tohle "nelíbení", neb se na něm míchají směry místní (Braník-Smíchov) i dálkové (MO). Okruh (provoz z R1) na něm za chvíli povinně chcípne, takže ten už nepočítám. I tak je to "maso".
Re: Barrandovský most
Pochopil jsem to tak, že tam nechtějí IAD a že nechtějí, aby byl most přímo proti Jeremenkově ulici (obojímu rozumím). Bude-li ale most sloužit i pro hasiče (a IZS obecně), měl by technicky zvládnout i autobusy MHD, které dělají na Barranďáku největší paseku v tom míchání směrů, čímž by byl obrovským přínosem i pro IAD, byť by na něj sama nesměla.kalanis píše:Už to psal, že se to nelíbí. Problém Barranďáku je ale právě tohle "nelíbení", neb se na něm míchají směry místní (Braník-Smíchov) i dálkové (MO). Okruh (provoz z R1) na něm za chvíli povinně chcípne, takže ten už nepočítám. I tak je to "maso".
Re: Barrandovský most
Jak píšete, technicky to možné je. Druhá věc je, že jakmile mezi Prahama 4 a 5 začnou jezdit tramvaje, tak těch BUSů už snad nebude ani tolik potřeba - předpokládám, že hodně stávajících linek by bylo ukončeno třeba na Nádr. Braník.Standa píše:Bude-li ale most sloužit i pro hasiče (a IZS obecně), měl by technicky zvládnout i autobusy MHD, které dělají na Barranďáku největší paseku v tom míchání směrů, čímž by byl obrovským přínosem i pro IAD, byť by na něj sama nesměla.
Re: Barrandovský most
Koukal jsem se, jaké linky dnes jezdí přes Barranďák, a některé určitě nová tramvaj může nahradit beze zbytku (192: Budějovická - sídliště Barrandov), ale jiné (196,197,198: z více směrů přes Novodvorskou na Smíchov; 253: Modřany - Smíchov, ale obsluhuje jinou část Modřan, než tramvaj) jen částečně nebo za cenu přestupu navíc, což bych uživatelům MHD moc nepřál. Nezapomeňte, že tahle část Prahy je obsloužena poněkud méně kvalitně a ideální řešení (trasa D) je v nedohlednu ...andy píše:...Druhá věc je, že jakmile mezi Prahama 4 a 5 začnou jezdit tramvaje, tak těch BUSů už snad nebude ani tolik potřeba - předpokládám, že hodně stávajících linek by bylo ukončeno třeba na Nádr. Braník.
Re: Barrandovský most
To by se Vám cestující "poděkovali". Nejprve šup do autobusu, za pár stanic ven, přejít, počkat a "šup" do plné tramvaje. Popojet přes vodu a honem zase ven a "šup" do metra. Řeknu Vám, "nic moc".andy píše:Druhá věc je, že jakmile mezi Prahama 4 a 5 začnou jezdit tramvaje, tak těch BUSů už snad nebude ani tolik potřeba - předpokládám, že hodně stávajících linek by bylo ukončeno třeba na Nádr. Braník.
EDIT - doplněna citace, mezitím přibyl příspěvek a stalo se to "nečitelné".
Re: Barrandovský most
Chápu, že se jim nechce postavit most, dokud není SOKP, to by tam jezdil dost i osobní tranzit.
Ale později už to nechápu. Jakmile bude SOKP (aspoň jih, ale nejlépe celý), výrazně se uleví Barr. mostu a pokud by na něm nebyly ani semafory, tak se většině lidem vyplatí najet na MO. Nový most by tedy zůstal z převážné většiny pro místní dopravu (z Budějovické na Anděl se už vyplatí jet po Jižní spojce, když bude volná) a jako pojistka, kdyby se něco stalo na Barrandovském.
Chtělo by to centralizovat rozhodování, jinak se všichni řídí heslem "silnici ano, ale ne u mého domu" a nepostaví se nic rozumného. Navíc stavět pouze tramvajový most, to by byl zase paskvil a poloviční řešení (určitě navíc za plnou cenu..).
Ale později už to nechápu. Jakmile bude SOKP (aspoň jih, ale nejlépe celý), výrazně se uleví Barr. mostu a pokud by na něm nebyly ani semafory, tak se většině lidem vyplatí najet na MO. Nový most by tedy zůstal z převážné většiny pro místní dopravu (z Budějovické na Anděl se už vyplatí jet po Jižní spojce, když bude volná) a jako pojistka, kdyby se něco stalo na Barrandovském.
Chtělo by to centralizovat rozhodování, jinak se všichni řídí heslem "silnici ano, ale ne u mého domu" a nepostaví se nic rozumného. Navíc stavět pouze tramvajový most, to by byl zase paskvil a poloviční řešení (určitě navíc za plnou cenu..).
Naposledy upravil(a) dd dne 7.7.2010 17:03:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Barrandovský most
Omyl! Jistě za vyšší cenu, aby tam mohli jezdit i záchranáři, ne?
Re: Barrandovský most
Postoj Nuselské radnice k dopravě je příšerný - nejsou jen proti mostu (ten by se podle nich měl postavit na Praze 2), ale proti úplně všemu (páteřní linky tram, zklidnění magistrály, ...). Snad se tam po volbách dostane někdo rozumnější.dd píše:Chtělo by to centralizovat rozhodování, jinak se všichni řídí heslem "silnici ano, ale ne u mého domu" a nepostaví se nic rozumného.
Ti, co jezdí do Butovic, by se možná poděkovali. Řekl bych ale, že i dnes velké procento lidí přestupuje na Přístavišti na tram a míří do centra. A jestli Vám jde jen o to, projet se metrem, tak můžete z Novodvorské na KačerovMPMP píše:To by se Vám cestující "poděkovali". Nejprve šup do autobusu, za pár stanic ven, přejít, počkat a "šup" do plné tramvaje. Popojet přes vodu a honem zase ven a "šup" do metra. Řeknu Vám, "nic moc".
Re: Barrandovský most
Složité přestupování se nelíbí nikomu. Teď sice jezdím jenom metrem ale budu se stěhovat na sídliště Novodvorská a těch tramvají tam moc nejezdí Dojíždím na Florenc a výhodu mám tu, že si můžu vybrat jestli pojedu na Kačerov a nebo na Smíchov. Každý si zvolí rychlo a málo přestupní trasu.
Kdybych měl Prahu rozdělit na 2 části (Sever/Jih), tak máme docela velký nepoměr v počtu mostů. Železniční jsou 2:2 ale silniční jsou 6:2 (pěší nepočítám ) Sice nevím na kolik obyvatel by to rozděleno bylo ale Jih je dost lidnatý a 2 mosty od sebe dost vzdáleně toho moc nevyřeší. Klidně ať ten nový most postaví s se silnicí, kde by byl zákaz vjezdu výjma tram., bus, hasiči, pol., sanita. Zase blbečkové nahoře vidí jen své zájmy a na občany serou. A přitom by to dost vyřešilo...
Kdybych měl Prahu rozdělit na 2 části (Sever/Jih), tak máme docela velký nepoměr v počtu mostů. Železniční jsou 2:2 ale silniční jsou 6:2 (pěší nepočítám ) Sice nevím na kolik obyvatel by to rozděleno bylo ale Jih je dost lidnatý a 2 mosty od sebe dost vzdáleně toho moc nevyřeší. Klidně ať ten nový most postaví s se silnicí, kde by byl zákaz vjezdu výjma tram., bus, hasiči, pol., sanita. Zase blbečkové nahoře vidí jen své zájmy a na občany serou. A přitom by to dost vyřešilo...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Barrandovský most
A to se ještě bude stavět další v Tróji..FlakY` píše:Kdybych měl Prahu rozdělit na 2 části (Sever/Jih), tak máme docela velký nepoměr v počtu mostů. Železniční jsou 2:2 ale silniční jsou 6:2 (pěší nepočítám )
Re: Barrandovský most
Tróji jsem už nepočítal bral jsem to jen po holešovické nádraží. Tam je to specifické v tom, že je potřeba ze severu na jih a nebo opačně... ty další jsou z východu na západ. Ale kdybych i ty sečetl, tak ten nepoměr bude ještě větší. To by ten barrandovský most museli dát na 5+5 aby to bylo OK
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Barrandovský most
Řešení pro andyho cestující z Butovic na Prahu 4 i Flakyho na Novodvorskou: trasa metra "O" Anděl - Smíchovské nádraží (v tomto úseku souběh s "B") - Dvorce - Na Strži - Budějovická (-Brumlovka) , předpokládaná realizace: po r. 2040, až budu konečně poradce na MDČRMPMP píše:To by se Vám cestující "poděkovali". Nejprve šup do autobusu, za pár stanic ven, přejít, počkat a "šup" do plné tramvaje. Popojet přes vodu a honem zase ven a "šup" do metra. Řeknu Vám, "nic moc".
EDIT - doplněna citace, mezitím přibyl příspěvek a stalo se to "nečitelné".
Re: Barrandovský most
To není zas taková novinka. Je to jen modifikovaná trasa E, která se objevila už v 80. letech. Jen místo na Budějovickou vedla na Pankrác. Podle dnešního hodnocení se nevyplatí, protože se v dané trase neočekávají tak vysoké intenzity - náhradou má být TT Jeremenkovou.GiuseppeS píše:Řešení pro andyho cestující z Butovic na Prahu 4 i Flakyho na Novodvorskou: trasa metra "O" Anděl - Smíchovské nádraží (v tomto úseku souběh s "B") - Dvorce - Na Strži - Budějovická (-Brumlovka) , předpokládaná realizace: po r. 2040, až budu konečně poradce na MDČR
Re: Barrandovský most
Občas koukám i na fórum na Metrowebu a dost přispěvatelů (podle mě znalých problematiky) tam prosazuje zastavení další výstavby metra po dokončení trasy D, protože by se po dalším rozšíření prostě neuživilo - a náhradou mají být nové TT (i v ÚP je jich spousta). Ačkoli bych moc rád nějaké metro na Žižkov a na Jarov (původní plán trasy D z Hlavního nádraží tímto směrem byl zjevně opuštěn), obávám se, že mají pravdu.JirkaS píše:...To není zas taková novinka. Je to jen modifikovaná trasa E, která se objevila už v 80. letech. Jen místo na Budějovickou vedla na Pankrác. Podle dnešního hodnocení se nevyplatí, protože se v dané trase neočekávají tak vysoké intenzity - náhradou má být TT Jeremenkovou.
Re: Barrandovský most
No, skutečnost bude zřejmě rychlejší, než si kdokoliv znás umí představit:GiuseppeS píše:Řešení pro andyho cestující z Butovic na Prahu 4 i Flakyho na Novodvorskou: trasa metra "O" Anděl - Smíchovské nádraží (v tomto úseku souběh s "B") - Dvorce - Na Strži - Budějovická (-Brumlovka) , předpokládaná realizace: po r. 2040, až budu konečně poradce na MDČR
http://magistrat.praha-mesto.cz/84247_P ... e-mobility
No a dole je odkaz na zajímavou přílohu, ve které stojí:Praha se i letos zúčastní Evropského týdne mobility
Účast hlavního města Prahy na Evropském týdnu mobility 2010 ve dnech 16. - 22. září...
Takže volně přeloženo ... Metro? Drahá sranda, na Jižní spojce zbyde jeden volnej pruh po kamiónech, uděláme z něj BUSpruh.21. 9. 2010 – úterý – Den Pražské integrované dopravy
Program, který připravují ROPID a České dráhy, a.s.,
...
- představí první pražský metrobus - jízdy po trase připravované expresní autobusové linky Jižní Město - Smíchovské nádraží po Jižní spojce - bude-li již otevřena JV část Pražského okruhu,
Pokud se to osvědčí, lze asi očekávat nějakou formu výstavby autobusových zastávek na Jižní spojce a zcela určitě nějakou tu změnu dopravní organizace na Barrandovském mostě tak, aby byla zajištěna absolutní přednost pro BUSy. A umím si i představit oddělený koridor pro BUSy pomocí betonových svodidel...
Z pohledu automobilisty nás nejspíš čekají prapodivné věci na Jižní spojce ... a demontáž semaforů u Barrandovského mostu to nejspíš nebude...
Re: Barrandovský most
Nazdar hodiny! Nicméně Jižní spojka je naštěstí využitelná jen pro nějakou expresní linku, rozhodně si nedovedu představit zastávky přímo na ní (je vedena dost mimo zástavbu) a kvůli pár autobusům snad BUS pruh nikdo dělat nebude, zejména pokud bude Jižní spojka plynule průjezdná! Každopádně, pokud by se v nějakém volebním programu něco takového objevilo, pro mě by to znamenalo automatickou nevolitelnost příslušné strany (padni komu padni). Naopak, pokud třeba někdo slíbí dát pryč semafor...Petr Pokorný píše:...Takže volně přeloženo ... Metro? Drahá sranda, na Jižní spojce zbyde jeden volnej pruh po kamiónech, uděláme z něj BUSpruh.
Pokud se to osvědčí, lze asi očekávat nějakou formu výstavby autobusových zastávek na Jižní spojce a zcela určitě nějakou tu změnu dopravní organizace na Barrandovském mostě tak, aby byla zajištěna absolutní přednost pro BUSy. A umím si i představit oddělený koridor pro BUSy pomocí betonových svodidel...
Z pohledu automobilisty nás nejspíš čekají prapodivné věci na Jižní spojce ... a demontáž semaforů u Barrandovského mostu to nejspíš nebude...