PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4 - výstavba
To zní velmi dobře....
Re: PPP na D4 - výstavba
Kde já to jen už zažil...
Re: PPP na D4 - výstavba
A ona je šance, že ten zbytek II/604 bude už v říjnu? To už jsou ty dva pozemky vyřešené?
Jak je to vlastně s tím Milínem vymyšlené dál po odstřelech a odtěžení zářezu? Udělá se komplet nová půlka dálnice včetně mostu a náspu (směr Praha) po múk Milín, převede se doprava a pak se předělá stávají trasa? A pak stříhání pásky někde severně od Milína, kde se po dálnici od blížící se uzavírky až do otevření jezdit nebude vůbec? Čili někdy koncem příštího roku by se už po části nové D4 kolem Milína mohlo jezdit? Nebo se stávající trasa bude nechávat v provozu ještě déle, protože na ni bude potřeba méně času, takže se do ní pustí až někdy na jaře 2024?
Jak je to vlastně s tím Milínem vymyšlené dál po odstřelech a odtěžení zářezu? Udělá se komplet nová půlka dálnice včetně mostu a náspu (směr Praha) po múk Milín, převede se doprava a pak se předělá stávají trasa? A pak stříhání pásky někde severně od Milína, kde se po dálnici od blížící se uzavírky až do otevření jezdit nebude vůbec? Čili někdy koncem příštího roku by se už po části nové D4 kolem Milína mohlo jezdit? Nebo se stávající trasa bude nechávat v provozu ještě déle, protože na ni bude potřeba méně času, takže se do ní pustí až někdy na jaře 2024?
Re: PPP na D4 - výstavba
Nejsem martini, ale fakt by mě překvapilo, kdyby se otvírání salámovalo. Vidím to jako s velkou slávou prvního PPP a samozřejmě celý úsek...
Re: PPP na D4 - výstavba
Přes Milín je počet dnů vedení dopravy omezený, i proto nejspíš chtějí udělat co nejvíc bez nich.
Re: PPP na D4 - výstavba
Taky bych tipl
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
V tom úseku přes zářez (pracovně "obchvat Milína") se bude dle aktuálních předpokladů jezdit znova od podzimu 2023 v režimu předčasného užívání, nejspíše po nové polovině a ta současná se bude přestavovat už za provozu. Žádná "sláva" se snad v této etapě chtít nebude, spíše možná zase jen nějaký "kontrolní den ministra s Vinci" nebo něco podobného...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Včera jsem jel kolem, přeložka II/604 mezi múk Háje a Bukem zatím bez vodorovného značení. Teda teoreticky je možné, že to udělali v pátek a večer jim to komplet spláchla voda...
Re: PPP na D4 - výstavba
Pár postřehů ze včerejška:
- u Mirotic se připravuje provizorní most na silnici Mirotice_Cerhonice. Původní most se má v září bourat
- na trase se pomalu rýsují násypy a výkopy pro vedení dálnice.
- zakládá se již řada mostů
- o mostu mezi Zalužany a Chraštičkami již připravují podpěrnou konstrukci pro bednění mostovky prvního pole
- připravovaná přeložka od Milína po dálnici je již opatřena vodorovným i svislým značením. Pouze chybí v místě napojení na konec dálnice.
- u Mirotic se připravuje provizorní most na silnici Mirotice_Cerhonice. Původní most se má v září bourat
- na trase se pomalu rýsují násypy a výkopy pro vedení dálnice.
- zakládá se již řada mostů
- o mostu mezi Zalužany a Chraštičkami již připravují podpěrnou konstrukci pro bednění mostovky prvního pole
- připravovaná přeložka od Milína po dálnici je již opatřena vodorovným i svislým značením. Pouze chybí v místě napojení na konec dálnice.
Re: PPP na D4 - výstavba
Opravdu budou na II/118 předělávat křižovatku i rampy pro nájezd/výjezd na dálnici https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :26:04.293 i když to mohli mít už při stavbě Skalka-křižovatka II/118
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Ano, pro okružní křižovatku již v době realizace nebylo možné včas získat stavební povolení, resp. spíše pozemky...darwousek píše:Opravdu budou na II/118 předělávat křižovatku i rampy pro nájezd/výjezd na dálnici https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :26:04.293 i když to mohli mít už při stavbě Skalka-křižovatka II/118
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
A od nové okružní křižovatky za Eurotransem se to tedy vrací zpět na hlavní trasu I/4... Snad to nebude trvat dlouho a pohne se i s tím úsekem Buk - Milín.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Takže VDZ a SDZ se na křižovatce u Buku dělalo až dnes? V sobotu tam ještě nic nebylo, ale dnes Google hlásí z tohoto místa červenou po celý den...
Re: PPP na D4 - výstavba
Aha už chápu mě to jen přijde že jsou to vyhozené peníze to předělávat napodruhémartini píše:Ano, pro okružní křižovatku již v době realizace nebylo možné včas získat stavební povolení, resp. spíše pozemky...darwousek píše:Opravdu budou na II/118 předělávat křižovatku i rampy pro nájezd/výjezd na dálnici https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :26:04.293 i když to mohli mít už při stavbě Skalka-křižovatka II/118
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Včerejší průjezd:
-první průjezd po nové doprovodné komunikaci u Hájů
-nové omezení u Zalužan kvůli napojování dočasné komunikace, která bude sloužit k napojení nové doprovodky
-první průjezd po nové doprovodné komunikaci u Hájů
-nové omezení u Zalužan kvůli napojování dočasné komunikace, která bude sloužit k napojení nové doprovodky
Re: PPP na D4 - výstavba
Mě těch míst, kde se vyhodily peníze příjde více, ale asi je to nutné.. Pár let zpátky se dělaly práce na zajištění zářezu u Milína. Bylo to myslím okolo nějakých deseti milonů korun, pokud si dobře vzpomínám. To v té době nebylo možné zářez připravit pro profil dálnice, místo jeho zajišťování které teď přijde vniveč?darwousek píše:Aha už chápu mě to jen přijde že jsou to vyhozené peníze to předělávat napodruhémartini píše:Ano, pro okružní křižovatku již v době realizace nebylo možné včas získat stavební povolení, resp. spíše pozemky...darwousek píše:Opravdu budou na II/118 předělávat křižovatku i rampy pro nájezd/výjezd na dálnici https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :26:04.293 i když to mohli mít už při stavbě Skalka-křižovatka II/118
Stejně tak je teď vidět, kde se bude strouhat nový, někde ani ne rok starý asfalt (u Zalužan, u Milína). Chápu, že předchozí akce byla oprava I/4 a teď je nová, stavba D4. Ale nebylo možné nějakým způsobem toto technicky a administrativně zkoordinovat? Na zpevňování toho zářezu lidi už jistě zapomněli, ale až budou vidět strouhat ten nový asfalt, kvůli kterému se stály v létě kolony, to bude mít super efekt na lidi kteří jsou nabádáni vládou k co největšímu šetření.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: PPP na D4 - výstavba
Odpověděl sis sám. Na opravu či údržbu nemusíš mít tisíc lejster, povolení, posudků, souhlas kdejakého vodoucha z Tetčic. Je to neekonomické, ale nakonec ekonomičtější, než kdyby se čekalo na poslední razítko či rozhodnutí soudu a dál se pálila nafta a umírali lidé na staré silnici. A nejen tady.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: PPP na D4 - výstavba
Snaha o nerealizaci té sanace zářezu u Milína, stejně jako o nerealizaci oprav I/4 z mé strany byla, leč neúspěšná, protože tomu PPP se prostě u ŘSD nevěřilo... A těžko se správci něco zakazuje, když to obhajuje ohrožení bezpečnosti silničního provozu a je jeho zodpovědností, že tato bude zajištěna...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Jako řidič který jezdí pravidelně Pb-Pi musím pochválit ŘSD StčK, že vyměnili povrch stávající I/4 na jejich území. Přímo se mě to dotýká, ano, nejsem objektivní, a chápu, že to někomu může vadit a přijít neekonomické. Neekonomické chápu u úseků, které mají kolizní kurz s novou dálnicí.
U úseků které budou existovat stále, pokud bude D4 v těchto úsecích hotová až za dva roky a kousek, a stav vozovky není dobrý, tak může těžko bez souvislejších větších oprav vydržet při tomto provozu + provozu stavební techniky.
Co mě tedy štve ještě víc, že na stejné výměnny povrchů na stávající I/4 se úplně vykašlali jihočeši, psal jsem jim na Twitter dotazy, argument - budoucí doprovodky opravíme až bude D4 hotová. Můj argument opět stejný, obrovské vyjeté koleje okolo Čimelic nyní, a to má bez větších oprav vydržet do zimy 2024?
U úseků které budou existovat stále, pokud bude D4 v těchto úsecích hotová až za dva roky a kousek, a stav vozovky není dobrý, tak může těžko bez souvislejších větších oprav vydržet při tomto provozu + provozu stavební techniky.
Co mě tedy štve ještě víc, že na stejné výměnny povrchů na stávající I/4 se úplně vykašlali jihočeši, psal jsem jim na Twitter dotazy, argument - budoucí doprovodky opravíme až bude D4 hotová. Můj argument opět stejný, obrovské vyjeté koleje okolo Čimelic nyní, a to má bez větších oprav vydržet do zimy 2024?
Re: PPP na D4 - výstavba
To omezení u Zalužan už je pryč včera kolem 17:30 jsem zde jel a nebyli zde žádné semafory ani nic podobného. Dočasná komunikace se zdá být hotová a připravená na napojeníJirka L píše: -nové omezení u Zalužan kvůli napojování dočasné komunikace, která bude sloužit k napojení nové doprovodky
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Ted nevím jestli je https://mapy.cz/s/bomameveru tato
uzavírka kvůli opravě mostu u Zbenic nevbo kvůli stavbě D4
uzavírka kvůli opravě mostu u Zbenic nevbo kvůli stavbě D4
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
To stejné jsem si říkal ve čtvrtek. Je již napojeno?darwousek píše:To omezení u Zalužan už je pryč včera kolem 17:30 jsem zde jel a nebyli zde žádné semafory ani nic podobného. Dočasná komunikace se zdá být hotová a připravená na napojeníJirka L píše: -nové omezení u Zalužan kvůli napojování dočasné komunikace, která bude sloužit k napojení nové doprovodky
Re: PPP na D4 - výstavba
Podle map.cz ano viz. https://mapy.cz/s/ponecaleceVitapb píše:To stejné jsem si říkal ve čtvrtek. Je již napojeno?darwousek píše:To omezení u Zalužan už je pryč včera kolem 17:30 jsem zde jel a nebyli zde žádné semafory ani nic podobného. Dočasná komunikace se zdá být hotová a připravená na napojeníJirka L píše: -nové omezení u Zalužan kvůli napojování dočasné komunikace, která bude sloužit k napojení nové doprovodky
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Ano, již se jezdí malou objížďkou.