I/20 po Písek jako R4?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/20 po Písek jako R4?
Spíše bych byl proto aby od Nvé Hospodypo Písek to byla R20- stávající je I/20,tak by to tak bylo lepší. a v budoucnosti se stejně plánuje prodloužit 4 proudovku až do budějc. Kolem dasnýho se už snad projektuje
Re: I/20 po Písek jako R4?
Na I/20 se plánuje čtyřpruh od Č. Budějovic jen po Češnovice (MÚK s II/145). Odtud do Písku je relativně nová silnice s obchvaty obcí, která ale není připravena na rozšíření.vondr píše:Spíše bych byl proto aby od Nvé Hospodypo Písek to byla R20- stávající je I/20,tak by to tak bylo lepší. a v budoucnosti se stejně plánuje prodloužit 4 proudovku až do budějc. Kolem dasnýho se už snad projektuje
Re: I/20 po Písek jako R4?
Já myslím, že ukončení R4 křižovatkou s I/4 a I/20 je nejrozumnějším řešením v současné situaci. Jiné by to bylo kdyby se plánovala R4 až do Budějovic, ale ukončení v Písku by vyvolalo zmatek. R20 je lepší nápad, ale v dnešní době asi taky z říše snů. Stačí si jen přečíst diskuse Návrh na změnu dopravního značení a převedení R do D a člověka hned ovládne pesimismus. Mimochodem co tu tak čtu tak v dobách minulých se značka silnice pro motorová vozidla užívala mnohem častěji než dnes. Proto existovala i R34. Bohužel někoho napadlo v tom udělat "pořádek", jehož výsledkem je zde na fóru již zmiňovaná značka s milion zákazy u Liberce. Ale tak buďme optimisty, třeba se ledy jednou pohnou
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/20 po Písek jako R4?
Všimněte si, že není silnice nebo e-rko u kterého bychom nenarazili na nekoncepčnost stávajícího plánovaní sítě e-rek a silnic prvních tříd a jejich kategorií.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/20 po Písek jako R4?
Podobně jako pokračování D11 jako R37 nebo R16 nebo jak se to ve finále bude jmenovat (předpokládám, že délka tahu I/11 a asi hooooooodně nákladná výměna všech značek na a v okolí tohoto tahu neumožní aby se pokračování D11 jemnovalo R11). Nejlepším řešením současné situace by jednoznačně bylo zamyslet se nad tím, co přejmenuji na dálnici (spousta dnešních R je mnohem bezpečnějších než staré úseky třeba D1), z čeho udělám R a co budou silnice 1. třídy.
Re: I/20 po Písek jako R4?
Jojo, je v tom slušně řečeno nepořádek..Pokud to zůstane jak se plánuje, budeme mít v Královéhradeckém kraji 3 druhy jedenáctek. 1 červenou a 2 modrý, z nichž jedna bude skorodálnice a druhá normální jednička. U té I/20 nezbývá než věřit, že u někoho povolaného zvítězí rozum a nebo že se někdo z tohoto fóra stane ministrem dopravy Kdyby vznikla z Písku po Novou Hospodu R20, měli bychom už přístí rok krásných +-13 km eRka..
Re: I/20 po Písek jako R4?
Vim že to je nemyslitelné, ale byl bych rád, kdyby R4 se nějak prokousala kolem Šumavy a napojila by se na německou A92. Vzniklo by tim přímé spojení Praha-Munchen
Re: I/20 po Písek jako R4?
Taky jsem měl takovou vizi, ale je neekonomické a ekologicky nepřijatelné. hraniční úsek se modernizoval a pohodlně bude stačit dvoupruh s obchvaty měst a obcí. Nějaké plány jsem už viděl. Btw: Němci určitě žádnou dálnici přes N.P. Šumava a N.P. Bayerischer Wald neplánují a ani nebudou a pokud by jen chtěli něco z passau k nám, tak by to nevyšlo na vzdálenosti moc ani nepomohlo, spíše ještě o něco hůř.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/20 po Písek jako R4?
Na Mnichov jsou dvě možnosti, první je přestavba silnice I/27 na eRko, neboť ta je logickým pokračováním od A 92 z Deggendorfu, ale to je komplet neprůchozí - CHKO, a solidní alternativa D5 + A 93 je jenom kousek vedle.
Přes I/4 (R4), peáži po A 3 a dostavbě A 94 by to také šlo, ale asi se shodneme, že to už by byla megalománie. Pokud by se podařilo zmodernizovat I/4 ze Strakonic na normovanou S11,5, vytvořilo by se poměrně atraktivní spojení do Pasova, německo-rakouského pomezí a Mnichova, protože B 12 je už teď dost solidní, ale do Rakouska obecně by to spojení z Čech moc za ty peníze nepomohlo a druhé (vlastně) třetí dálniční spojení s Bavorskem asi jen tak potřebovat nebudeme. Zkrátka kvalitní silnice první třídy je v tomto případě naprosto ideální řešení.
Spíš je mi s podivem, že pseudo ekologové stále brojí proti D8 přes Středohoří, ale tranzit a kamiony přes Kubovu huť vedle Boubína jim nevadí, zde by se možná spolu s Červenohorským sedlem v dlouhodobém výhledu vyplatilo přeložit silnice do tunelů. Zklidnit tak tyto turistické lokality a usnadnit cestování v zimě.
Přes I/4 (R4), peáži po A 3 a dostavbě A 94 by to také šlo, ale asi se shodneme, že to už by byla megalománie. Pokud by se podařilo zmodernizovat I/4 ze Strakonic na normovanou S11,5, vytvořilo by se poměrně atraktivní spojení do Pasova, německo-rakouského pomezí a Mnichova, protože B 12 je už teď dost solidní, ale do Rakouska obecně by to spojení z Čech moc za ty peníze nepomohlo a druhé (vlastně) třetí dálniční spojení s Bavorskem asi jen tak potřebovat nebudeme. Zkrátka kvalitní silnice první třídy je v tomto případě naprosto ideální řešení.
Spíš je mi s podivem, že pseudo ekologové stále brojí proti D8 přes Středohoří, ale tranzit a kamiony přes Kubovu huť vedle Boubína jim nevadí, zde by se možná spolu s Červenohorským sedlem v dlouhodobém výhledu vyplatilo přeložit silnice do tunelů. Zklidnit tak tyto turistické lokality a usnadnit cestování v zimě.
Re: I/20 po Písek jako R4?
Mě to právě přišlo jako logický pokračování R4 na Železnou Rudu a dál na Deggendorfmartin píše:Na Mnichov jsou dvě možnosti, první je přestavba silnice I/27 na eRko, neboť ta je logickým pokračováním od A 92 z Deggendorfu, ale to je komplet neprůchozí - CHKO, a solidní alternativa D5 + A 93 je jenom kousek vedle.
Re: I/20 po Písek jako R4?
No pokud bychom chteli spojovat R4 a A92 pres Zeleznou Rudu, tak se musime nejdriv podivat na tohle: http://www.mapy.cz/#mm=RTP@x=130473984@y=132136960@z=8 - to mluvi myslim samo za sebe... jak u nas tak v Bavorsku
Re: I/20 po Písek jako R4?
bylo by to dost logické, stejně z Nové hospody do Písku snad nikdo nejezdí 90 a obzvláště teď když otevřeli usek Mirotice-Třebkov kde se muze jet 130 a pak po stejne silnici, bez viditelne zmeny jen 90?
Re: I/20 po Písek jako R4?
Jedna by tam byla, a to změna barev cedulí ze zelené na modré. A ještě SOS hlásky, nevím, jestli byly na I/20 instalovány.
Z hlediska šířky je to to samé.
Z hlediska šířky je to to samé.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 po Písek jako R4?
Ne, SOS hlásky na 20 do Písku nejsou. Otázka, zda jsou nutné...
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/20 po Písek jako R4?
Tak urcite nutne nejsou, pac na vetsine starych R u nas nejsou (vyjimkou je jen R35 u Olomouce, stavena v 90. letech v kategorii D a R1 510, kde byly doplneny ex post az pred nekolika lety) a taky je tam povoleno jet 130.
Tohle proste zase jen ukazuje na nesmyslnost naseho pojeti R a D, daneho historicky ale uz aspon 12 let neplatneho (nejpozdeji od chvile, kdy R i D stavi i spravuje jedna a tataz organizace). Uz se to tu v jinem vlakne probiralo mockrat a je jasne, ze bez politicke vule se s timhle systemovym problemem proste a jednoduse nic nestane.
Tohle proste zase jen ukazuje na nesmyslnost naseho pojeti R a D, daneho historicky ale uz aspon 12 let neplatneho (nejpozdeji od chvile, kdy R i D stavi i spravuje jedna a tataz organizace). Uz se to tu v jinem vlakne probiralo mockrat a je jasne, ze bez politicke vule se s timhle systemovym problemem proste a jednoduse nic nestane.
jeste vetsi zoufalstvi je vedeni Dalnic a Rsilnici pres obec
to je ceska rarita. Bohuzel zaneradeni pravidel. Viz jizni spojka Prag- prumernej sofer uprostred, pomalej v levym pruhu a dobrej sofer v pravym pruhu mezi nakladaky. Ale furt nakladak jede rychlejc nez prumernej sofer uprostred.