[D4] Lety – Čimelice – Mirotice, rozšíření
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Někde tady na fóru byl loni na podzim odkaz na rozhovor s předsedou Sdružení pro výstavbu D3 a R4 senátorem Mgr. Pavlem Eybertem, ohledně stavby D3. A jedna z otázek se týkala i R4, u které je/byl problém s jedním úsek. Jestli si to ještě dobře pamatuji, údajně došlo k vyvlastnění jednoho pozemku a pokud by se nezačalo stavět v roce 2012, vyvlastnění by se zrušilo. O který úsek konkrétně šlo si už nepamatuji.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Stav přípravy dle ŘSD-xdas- píše:Někde tady na fóru byl loni na podzim odkaz na rozhovor s předsedou Sdružení pro výstavbu D3 a R4 senátorem Mgr. Pavlem Eybertem, ohledně stavby D3. A jedna z otázek se týkala i R4, u které je/byl problém s jedním úsek. Jestli si to ještě dobře pamatuji, údajně došlo k vyvlastnění jednoho pozemku a pokud by se nezačalo stavět v roce 2012, vyvlastnění by se zrušilo. O který úsek konkrétně šlo si už nepamatuji.
V současné době jsou ukončeny výkupy pozemků vyjma jednoho spoluvlastníka, kde
probíhá vyvlastňovací řízení. Po jeho ukončení a nabytí právní moci bude ihned požádáno
o vydání stavebního povolení na hlavní trasu i na další související objekty, které budou
vydávat příslušné stavební úřady MěÚ Písek a M ěÚ Mirotice.
Předpokládané vydání stavebního povolení je v prosinci roku 2011, zahájení stavby
v případě přidělení finančních prostředků ve 4. čtvrtletí roku 2012. Předpokládaný termín
dokončení je v roce 2014.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Udělají se maximálně nějaké přeložky inženýrských sítí. Stavba tam byla zařazena pozměňovacím návrhem hospodářského výboru. Bohužel R4 není na TEN-T a tak to ani není vhodný projekt pro dočerpání prioritní osy 2 OPD...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
na stránkách ŘSD: 2012 - R4 Lety – Čimelice 2,6 km..vyčleněno 10 mil Kč
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Jsem zvědav, jestli fakt bude R25,5. To by pak mohla být 2 kilometrová D4 mezi úseky R4.
JInak by mě zajímalo, k čemu budou v rámci této stavby úseky II/604, když až do doby výstavby navazujících úseků povedou do polí.
JInak by mě zajímalo, k čemu budou v rámci této stavby úseky II/604, když až do doby výstavby navazujících úseků povedou do polí.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Severní konec je napojen na stávající I/4 a jižní taky. R4 se před koncem stavby odklání západnějii od stávající silnice.Marooned17 píše:Jsem zvědav, jestli fakt bude R25,5. To by pak mohla být 2 kilometrová D4 mezi úseky R4.
JInak by mě zajímalo, k čemu budou v rámci této stavby úseky II/604, když až do doby výstavby navazujících úseků povedou do polí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Lenny: Podle letáku ale severní konec II/604 napojen určitě není a to jižní napojení mě taky přijde jako nesmyslné, když bude MÚK.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
II/604 se na jihu napojuje na stávající I/4, která bude po výstavbě Čimelice - Mirotice přeznačena na II/604, do toho se tam ještě provizorně napojí R4.
Na severu R4 začíná rozšířením stávající silnice na čtyřpruh, před tím rozšířením je tam provizorně připojena II/604
Na severu R4 začíná rozšířením stávající silnice na čtyřpruh, před tím rozšířením je tam provizorně připojena II/604
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
II/640 na jihu povede za krátkou peáží s II/121 po původní (před stavbou obchvatu Mirotic) I/4 přes Mirotice.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Jak to myslíte? Ona se změnila kategorie v na tuto stavbu navazujících úsecích? Co já si pamatuji, tak jsou všechny úseky v R25,5, kromě úseku Skalka-Háje, který je v R22,5.Marooned17 píše:Jsem zvědav, jestli fakt bude R25,5. To by pak mohla být 2 kilometrová D4 mezi úseky R4.
Navíc kategorie R25,5 je snad nejužší platná kategorie rychlostních silnic, dálnice jsou až od R27,5, ne?
edit: už jsem si to zde přečetl
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Dle letáku stavby by se mohlo začít stavět v říjnu 2012. Přitom se ještě nedávno hovořilo o tom, že po otevření posledního úseku dlouho nebude nic. Nevíte, zda jsou peníze a bude se něco dít? Předpokládám, že by se začalo přeložkama a samotná stavba až příští rok. PS: I když stavba řeší důležitou křižovatku, tak si myslím, že jiné stavby na R4 jsou potřebnější, např. Skalka.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Dle mě je jedno, jestli je to nejdůležitější stavba na R4 či až ta druhá, hlavní je, aby se už zase něco začalo stavět. Osobně jsem zvědavý, jestli se vůbec něco na R4 letos zahájí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Na letošek je prý asi 10 miliónů, takže podle mě tak shrnou zeminu. Oni musí tento úsek zahájit, protože tam vyvlastnili pozemky. A pokud je vyvlastni a do dvou let nezačne stavba, tak je musí vrátit.Dannyboy píše:Dle letáku stavby by se mohlo začít stavět v říjnu 2012. Přitom se ještě nedávno hovořilo o tom, že po otevření posledního úseku dlouho nebude nic. Nevíte, zda jsou peníze a bude se něco dít? Předpokládám, že by se začalo přeložkama a samotná stavba až příští rok. PS: I když stavba řeší důležitou křižovatku, tak si myslím, že jiné stavby na R4 jsou potřebnější, např. Skalka.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Tak taky jedna dobrá zpráva pro teď už spíš jen I/4
Rozhodnutí o povolení stavby "R4 Lety - Čimelice"
Nějaké zajímavosti:
Rozhodnutí o povolení stavby "R4 Lety - Čimelice"
Nějaké zajímavosti:
Na větvích křižovatky MÚK jsou navrženy značky č. IS 24b v rozporu s metodickým pokynem MD o označování kulturních a turistických cílů. Tyto značky je třeba v dalším stupni projektové dokumentace vypustit.
V návaznosti na závazné stanovisko MV ... se stavebníkovi ukládá z doprovodné komunikace II/604 vedoucí z MÚK Lety ve směru do Písku souběžně se stavbou rychlostní silnice R4 zamezit napojení na stávající silnici I/4 v km 2,560. Provoz po doprovodné komnikaci v km 2,510 - 2, 560 smí být umožněn pouze jednosměrně ve směru od Písku, a to do doby dokončení navazujícího úseku R4 Čimelice - Mirotice
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Rychlostní silnice R4 Čimelice–Mirotice
Aktualizovaný leták k 03/2013
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/F8A1 ... rotice.pdf
Aktualizovaný leták k 03/2013
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/F8A1 ... rotice.pdf
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Písecký deník: R4 – pro některé spása, pro jiné jen problémy
Komunikace R4 nám nepřinese nic pozitivního, jen samé problémy. Na tom se shodují Mirotičtí, Cerhoničtí a Rakovičtí. Naopak Čimelice či Lety doufají v bezpečnější provoz...
http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/r ... 30412.html
Komunikace R4 nám nepřinese nic pozitivního, jen samé problémy. Na tom se shodují Mirotičtí, Cerhoničtí a Rakovičtí. Naopak Čimelice či Lety doufají v bezpečnější provoz...
http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/r ... 30412.html
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
R25,5/100
O kolik by schválně stoupli náklady, kdyby to bylo R25,5/120?
O kolik by schválně stoupli náklady, kdyby to bylo R25,5/120?
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Tak vzhledem k tomu, že se ta kategorie bude pravděpodobně ještě měnit, nejspíš na R21,5/100, tak myslím, že to nemá cenu teď moc řešitdvs píše:R25,5/100
O kolik by schválně stoupli náklady, kdyby to bylo R25,5/120?
Ale návrhová 100 je to poslední, co by byl problém, když umožňuje maximálku 130.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Celá R4 je stavěná s návrhovou rychlostí 100 km/h.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Hmmm, I/37 Hrobice - Ohrazenice je podobná kategorie S24,5/100 co se týče té návrhové a teď vylezlo na povrch, že ani tu 110 moc neumožňuje hlavně díky rozhledovým poměrům v obloucích. Takže se budou posouvat svodildla atd.MiKu píše:Ale návrhová 100 je to poslední, co by byl problém, když umožňuje maximálku 130.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Jak už psal Lenny, celá R4 i s nově postaveným úsekem je v návrhové rychlosti 100 km/h. Rozdíl mezi I/37 a R4 bude ve směrodatné rychlosti. Každopádně R4 byla projektována na maximální rychlost 130 km/h a ta kategorie R25,5/100 je z té doby, kdy tomu tak bylo a o stotřicítce nemohl být pochyb. Stejně jako u R6, R7,...dvs píše:Hmmm, I/37 Hrobice - Ohrazenice je podobná kategorie S24,5/100 co se týče té návrhové a teď vylezlo na povrch, že ani tu 110 moc neumožňuje hlavně díky rozhledovým poměrům v obloucích. Takže se budou posouvat svodildla atd.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
To není úplně pravda, R4 byla projektována v době, kdy Vmax na D i R byla 110 km/h.
Svodidla se navrhují podle mnoha faktorů, které určují jejich délku a zádržnost. Na obojí má vliv předpokládaná Vmax na té či oné komunikaci, přičemž u těchto typů komunikaceí se rozslišují dvě skupiny - do 100 km/h a nad 100 km/h. Pokud přizpůsobíte svodidla té druhé, tak už je možné s rychlostí hýbat i na 130 km/h - tam už pak záleží na směrovém a výškovém vedení trasy, rozhledech pro zastavení a jiných technických parametrech. R4ka je na mnoha místech podle dnešních norem nesplňuje, nicméně nehodovost tam nijak zásadně zvýšená není a na jednotlivých místech lze na problémy či bodové závady upozornit značením, ať už výstražným (Pozor cosi) nebo zákazovým (Vmax).
Svodidla se navrhují podle mnoha faktorů, které určují jejich délku a zádržnost. Na obojí má vliv předpokládaná Vmax na té či oné komunikaci, přičemž u těchto typů komunikaceí se rozslišují dvě skupiny - do 100 km/h a nad 100 km/h. Pokud přizpůsobíte svodidla té druhé, tak už je možné s rychlostí hýbat i na 130 km/h - tam už pak záleží na směrovém a výškovém vedení trasy, rozhledech pro zastavení a jiných technických parametrech. R4ka je na mnoha místech podle dnešních norem nesplňuje, nicméně nehodovost tam nijak zásadně zvýšená není a na jednotlivých místech lze na problémy či bodové závady upozornit značením, ať už výstražným (Pozor cosi) nebo zákazovým (Vmax).
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
My ale mluvíme o R25,5/100 a stavbách, které se teprve stavět plánují, případně o Mirotice-Třebkov. Tam to také platí?mapman píše:To není úplně pravda, R4 byla projektována v době, kdy Vmax na D i R byla 110 km/h.
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Pokud se týká nových staveb, tak ty jsou připravovány na 130, já jsem narážel na větu "R4 byla projektována". Dokonce v případě stavby Skalka - II/118 platí, že je projektována na 80 km/h, kvůli stoupání, jsem celkem zvědavý jak to s rychlostí dopadne tam
Re: R4 Lety – Čimelice – Mirotice
Myslíš ten minulý čas? No to je narážka na nové pojetímapman píše:"R4 byla projektována"