PPP na D4 - provoz
PPP na D4 - provoz
Dne 1. července 2021 přebírá společnost VIA SALIS, koncesionář vybraný pro dostavu D4, též zodpovědnost za provoz a údržbu stávajících úseků D4, částí I/4 a I/20, které se po dostavbě chybějící D4 stanou součástí Koncesionářem provozovaného celku. Zodpovědnost za opravy, údržbu a zajištění stavebního a dopravně technického stavu (zajištění sjízdnosti apod.) je v souladu s uzavřenou Koncesionářskou smlouvou od tohoto okamžiku předána Koncesionáři. Jedná se o úseky D4 Skalka – Háje; I/4 Milín, obchvat; I/4 křižovatka Lety; I/4 Mirotice, obchvat; D4 Mirotice – Třebkov; D4 MÚK Nová Hospoda; I/20 Nová Hospoda – Krašovice. Celkově se tak Koncesionář od zítra místo ŘSD stará o 26 km svěřených komunikací. Úseky I/4, které v budoucnu netvoří část D4, ale stanou se do budoucna silnicí II. třídy č. 604 zůstávají i nadále ve správě ŘSD.
Diskusi k tomuto tématu prosím veďme zde a nemíchejme ji do výstavby. Předpokládám zítra nějaké avízo PR MD na sockách
Diskusi k tomuto tématu prosím veďme zde a nemíchejme ji do výstavby. Předpokládám zítra nějaké avízo PR MD na sockách
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP D4 - provoz
Má k tomu koncesionář zřízené nějaké středisko a má i vlastní techniku a zaměstnance ? Nebo je to zatím prováděno najatou společností ? díky
Re: PPP D4 - provoz
Nevím jestli sem, ale jak to tedy bude s případným SSÚD? Z logiky věci by mělo být plně v režii koncesionáře, ale dodržovat by mělo jaké standardy ohledně například označení vozidel/překážek v provozu?
Musí si vůbec vlastně něco jako SSÚD postavit anebo mu bude stačit outsourcing od dodavatelů?
Případně když by SSÚD postaveno bylo, tak mu stát určí kde?
Musí si vůbec vlastně něco jako SSÚD postavit anebo mu bude stačit outsourcing od dodavatelů?
Případně když by SSÚD postaveno bylo, tak mu stát určí kde?
Re: PPP D4 - provoz
A kdo bude tím dodavatelem? ŘSD?mbmat: anebo mu bude stačit outsourcing od dodavatelů?
Re: PPP na D4 - provoz
Je to VIA SALIS s.r.o. - Koncesionra, její hlavní a dlouhodobý (po celou dobu koncese, se predpoklada) Dodavatel služeb údržby a provozu VIA SALIS Operation s.r.o. a tito si samozřejmě teď pro Zvláštní režim najali subdodavatele, v případě STC kraje je to soukromík, v případě JHC je to SUS, de facto stejní dodavatele co to do teď dělali pro ŘSD.
Do režimu s SSUD se to preklopi po dokončení dostavby Nových úseku, kdy už jsou vyšší požadavky na služby než ve Zvláštním režimu a tam se pak predpoklada většina výkonu vlastními zaměstnanci. SSUD i středisko dálniční policie bude v SZ kvadrantu MUK Lety, pozemek 1091/3 v k.u. Horosedly je již v majetku CR.
Do režimu s SSUD se to preklopi po dokončení dostavby Nových úseku, kdy už jsou vyšší požadavky na služby než ve Zvláštním režimu a tam se pak predpoklada většina výkonu vlastními zaměstnanci. SSUD i středisko dálniční policie bude v SZ kvadrantu MUK Lety, pozemek 1091/3 v k.u. Horosedly je již v majetku CR.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: PPP na D4 - provoz
Via Salis je tady několikrát uvedená, ale je čas přidat web: https://www.viasalis.cz/
Re: PPP na D4 - provoz
Bude koncesionář taky realizovat oplocení starých úseků dálnice, když je bude i udržovat?
Re: PPP na D4 - provoz
Ano, povinností je mít oplocený celý spravovaný úsek, ale ony už ploty na Stávajících úsecích doplněné byly...michal píše:Bude koncesionář taky realizovat oplocení starých úseků dálnice, když je bude i udržovat?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - provoz
Aha, koukl jsem na mapu, a ona tam není celá D4, ale jen D4 od Dubence. Takže na státním to vypadá ještě pár let na safari projížďky...
Re: PPP na D4 - provoz
Ano, v úseku Skalka - Praha se modernizace teprve připravuje a je to ještě na léta, nemyslím si, že by do té doby doplocovali samostatnou zakázkou.michal píše:Aha, koukl jsem na mapu, a ona tam není celá D4, ale jen D4 od Dubence. Takže na státním to vypadá ještě pár let na safari projížďky...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!