[D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Když teď zcela pominu rozpor s ÚP, tak napojení lokality (po zrušení napojení ulicí K výtopně) zůstane přes ulici K Peluňku od MÚK Zbraslav-sever, nepletu-li se.
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Nevychází tam mezikřižovatkové vzdálenosti pro MÚK Zbraslav-střed, která je zakreslena v ÚP.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Podchod pro pěší nebude? Jsem si myslel že ta zastávka je zřízena kvůli zaměstnancům vysílače.Autobusová zastávka v km 7,11 bude přeístěna na doprovodnou silnici
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Znamená to, že normy pro dálnici 2. třídy jsou přísnější než pro R?Lenny píše:Nevychází tam mezikřižovatkové vzdálenosti pro MÚK Zbraslav-střed, která je zakreslena v ÚP.
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Odmítnutí zahrnutí MÚK Zbraslav střed je nedostatečná mezikřižovatková vzdálenost (podmínka 2 km) a problematické zajištění zpětných rozhledů připojovacích pruhů.
MÚK Zbraslav-sever je v km 1,92
MÚK Zbraslav-střed je v km 3,48
MÚK Zbraslav-jih je v km 5,35
Dle studie jsou vzdálenosti mezi křižovatkami sever a jih L=2844 a P=2765 m.
MÚK Zbraslav-sever je v km 1,92
MÚK Zbraslav-střed je v km 3,48
MÚK Zbraslav-jih je v km 5,35
Dle studie jsou vzdálenosti mezi křižovatkami sever a jih L=2844 a P=2765 m.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Minimálně 25 let probíhá na Zbraslavi proces směřování dopravy ze sídliště do Prahy na technicky zastaralou, ale funkční křižovatku u výtopny (dle ÚP). Nejnověji zjednosměrnění ulice Paškovy = na Peluněk se jezdí ulicí Tadrova. Momentálně je v plánu zelená akce zaslepit náměstí pouze pro MHD (Zbraslavské noviny listopad/2015) hezká malůvka plná jednosměrek.
A směrem na Lipence = stavební parcely.
Z hlediska intenzit, lze zrušit Jih, nikoli Střed.
A směrem na Lipence = stavební parcely.
Z hlediska intenzit, lze zrušit Jih, nikoli Střed.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Jak je tam ten nový most a dva kruháče, to je napojení souběžných doprovodných komunikací, nebo nová múk s D4?Lenny píše:Více o připravované přestavbě úseku D0 - MÚK Řitka (včetně) zde http://www.dalnice-silnice.cz/D4.htm
O projektu "Áleje" zde http://www.loxia.cz/urbanismus/189-aleje
Bydlení pro 4000 obyvatel.To pěkně vzroste provoz na D4.Řešené území zahrnuje: cca 850 bytů a rodinných domů, 39 000 m2 administrativních ploch, 120 00 m2 obchodních ploch, občanská vybavenost, rozsáhlé parky
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Nevím, mě ta MÚK "Nová Řitka" tvaru kosodelného přijde jako zbožné přání developera. Ikdyž na druhou stranu, ŘSD zadalo studii MÚK Řitka, která počítá s napojením výše uvedeného projektu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
A to jako tady ty vzdálenosti múk vyjdou a ve Zbraslavi ne...?
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Já to chápu tak, že současná MÚK Řitka by se potom zrušila.
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Ale v tom popisu přestavby D4 se počítá s úpravou stávající MÚK, dost pochybuju, že by se počítalo následně s jejím zrušením.
A kromě toho by to znamenalo, že veškerý provoz tohoto území by vedl kolem té nové zástavby, nejprve přes OK, následně téměř v pravém úhlu doprava a přes další OK do staré zástavby. To mi nepřijde moc reálné.
A kromě toho by to znamenalo, že veškerý provoz tohoto území by vedl kolem té nové zástavby, nejprve přes OK, následně téměř v pravém úhlu doprava a přes další OK do staré zástavby. To mi nepřijde moc reálné.
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Podle zákresu do ortofoto bych to v případě stávající múk tipoval tak, že ve směru Praha nájezd na Prahu není (jsou tam zakreslené stromy), je jen zpětná rampa směr Řitka. A možná ani ta ne, protože ta doprovodná komunikace je napojena k té rampě v dost podivném úhlu.
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: 15.10.2009 20:07:00
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Podle mého názoru by ze všech 3 křižovatek byla nejužitečnější právě MÚK Zbraslav - střed.
Při vybudování doprovodné komunikace na Jíloviště by pak vůbec nebyl problém zrušit Jih. Horní Lipence by se napojily na Střed ze stejného místa, kam se bude přepojovat ul. Za Dálnicí. Pak by to chtělo připojit na Střed i ul. Josefa Houdka, nejen aby z dolních Lipenců nemuseli všichni jezdit přes horní, ale i kvůli golfištím a velkotržnici. Tam by se ale musela překonat stráň nad ul. Josefa Houdka.
Mimochodem, byly i úvahy o přesunu velkotržnice ze záplavového území právě k MÚK Střed (na rozvojové komerční plochy západně od I/4).
Pak by se mohl zrušit i Sever, popř. nechat jen rampy do/z centra a vratné zrušit. Ty vratné byly důležité v minulosti pro tah R4 - ul. Ke Krňovu (dnes Bartoňova) - nám. - Žitavského - most Závodu míru... Jestli se nepletu, tehdy nebyly možné oblouky do ostrého úhlu z ul. K Přehradám na R4 a zpět, dnes to obkroužit lze, a hlavně většinu těch vztahů převzal Pražský okruh.
Při vybudování doprovodné komunikace na Jíloviště by pak vůbec nebyl problém zrušit Jih. Horní Lipence by se napojily na Střed ze stejného místa, kam se bude přepojovat ul. Za Dálnicí. Pak by to chtělo připojit na Střed i ul. Josefa Houdka, nejen aby z dolních Lipenců nemuseli všichni jezdit přes horní, ale i kvůli golfištím a velkotržnici. Tam by se ale musela překonat stráň nad ul. Josefa Houdka.
Mimochodem, byly i úvahy o přesunu velkotržnice ze záplavového území právě k MÚK Střed (na rozvojové komerční plochy západně od I/4).
Pak by se mohl zrušit i Sever, popř. nechat jen rampy do/z centra a vratné zrušit. Ty vratné byly důležité v minulosti pro tah R4 - ul. Ke Krňovu (dnes Bartoňova) - nám. - Žitavského - most Závodu míru... Jestli se nepletu, tehdy nebyly možné oblouky do ostrého úhlu z ul. K Přehradám na R4 a zpět, dnes to obkroužit lze, a hlavně většinu těch vztahů převzal Pražský okruh.
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Ve čtvrtek 29.6. v 10 hodin na Jílovišti má být první prezentace pro zastupitele dotčených obcí, ale je to přístupný i pro veřejnost. Snad mi vyjde se tam stavit, začne boj
Proti vypuštění Zbraslav-střed se šprajcne Zbraslav, proti průjezdu Jílovištěm bude asi největší odpor, to se dotkne i tisíců lidí z Všenor a Dobřichovic, autobusy na doprovodce přes hafo mikrokruháčů budou vadit všem na trase, bez podchodu na Cukráku nebude vůbec přístup na severní polovinu kopce, bez ostatních podchodů (demolice) to bude o 200% větší bariéra v příměstský krajině než doteď. Zatim mi to přijde úplně neprůchodný.
Aneb co se všechno dá vyvolat jednim administrativnim "povýšenim" odhlasovanym za pět minut ve sněmovně
Proti vypuštění Zbraslav-střed se šprajcne Zbraslav, proti průjezdu Jílovištěm bude asi největší odpor, to se dotkne i tisíců lidí z Všenor a Dobřichovic, autobusy na doprovodce přes hafo mikrokruháčů budou vadit všem na trase, bez podchodu na Cukráku nebude vůbec přístup na severní polovinu kopce, bez ostatních podchodů (demolice) to bude o 200% větší bariéra v příměstský krajině než doteď. Zatim mi to přijde úplně neprůchodný.
Aneb co se všechno dá vyvolat jednim administrativnim "povýšenim" odhlasovanym za pět minut ve sněmovně
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Pokud dálnice D4 ukousne část Strakonické, zmizí přechod i zastávky
15. července 2017 9:25
Dálnice D4 vedoucí k Příbrami, která dnes končí těsně za obcí Jíloviště, by mohla začínat už u Pražského okruhu. Ukousla by si tak z bývalé rychlostní silnice R4 a části Strakonické ulice. Zamýšlené změny popudily obyvatele obcí na jihu Prahy. Silničáři říkají, že jde o zbytečnou paniku.
http://praha.idnes.cz/prodlouzeni-dalni ... zpravy_kvi
15. července 2017 9:25
Dálnice D4 vedoucí k Příbrami, která dnes končí těsně za obcí Jíloviště, by mohla začínat už u Pražského okruhu. Ukousla by si tak z bývalé rychlostní silnice R4 a části Strakonické ulice. Zamýšlené změny popudily obyvatele obcí na jihu Prahy. Silničáři říkají, že jde o zbytečnou paniku.
http://praha.idnes.cz/prodlouzeni-dalni ... zpravy_kvi
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Hlavně tam píšou, že se to nebude dělat dřív jak za 10 let
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
10 let bude trvat příprava.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
S tímhle přístupem pana starosty to bude spíš za 20 let...
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Ministr dopravy Dan Ťok bude jednat v Jílovišti o úpravách silnice I/4 na dálnici D4
http://www.mdcr.cz/Media/Planovane-akce ... Tok-bude-j
http://www.mdcr.cz/Media/Planovane-akce ... Tok-bude-j
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Fakt to vypadá,že volby jsou za rohem...
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... i-zastavek
A prognózy ukazují, že silnice I. třídy bude stačit? Výtky pana starosty jsou dost přehnané. Prý všichni přesednou na auta a budou si vozit zadnice na Smíchov. Není tam žádné P+R, kde chtějí všichni parkovat? Třeba jim místo plánované zástavby postaví mega parkoviště Na Knížecí. Obce podél D1 (Průhonice-Čestlice-Říčany) jsou obsluhovány autobusovou dopravou po vedlejších obslužných komunikacích. Jsou to fakt chudáci a ještě se tam přelidňují... tož tak nějak.
A prognózy ukazují, že silnice I. třídy bude stačit? Výtky pana starosty jsou dost přehnané. Prý všichni přesednou na auta a budou si vozit zadnice na Smíchov. Není tam žádné P+R, kde chtějí všichni parkovat? Třeba jim místo plánované zástavby postaví mega parkoviště Na Knížecí. Obce podél D1 (Průhonice-Čestlice-Říčany) jsou obsluhovány autobusovou dopravou po vedlejších obslužných komunikacích. Jsou to fakt chudáci a ještě se tam přelidňují... tož tak nějak.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
O jaké autobusové zastávky se jedná? Zastávky Řitka, Líšnice, Klínec pokud se nepletu jsou už nyní na dálnici, zbývá Jílovistě, kde není problém projet vesnicí a Cukrák, u kteryho neni zastávka stejně využívana?
D3 nad zlato
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
A co takhle opravit trat do Dobrise?!
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Ta se loni opravovala, byly výluky, udělalo se zabezpěčení několika přejezdů.MickeyMouse píše:A co takhle opravit trat do Dobrise?!
A modernizace na této trati nejspíš nehrozí...
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: [D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Už vidím starosty, jak budou první brečet, jaktože se s těma zastávkama nic neudělalo, až tam nedejbože nějakej vyjíždějící autobus rozšmelcuje kamion. (Ještě že jich tam moc nejezdí.)
- Cukrák: jen pro zastávkový na doprovodce, podchod
- Jíloviště: nechat jen courák by způsobilo brek, tak asi nějak ten nájezd zkulturnit a zastávku v kolektoru, holt to bude dál
- Klínec: asi nejmíň možností, co s tím dělat, osobně bych to nechal jen na courák
- Líšnice: zkultivovat připojení pump a šoupnout to tam
- Řitka: kolektor, zastávky pod mostem
- Mníšek závod:
Mám "obavu", že by se s tím svezl i ten zbytek. Ale:ku8a píše:O jaké autobusové zastávky se jedná? Zastávky Řitka, Líšnice, Klínec pokud se nepletu jsou už nyní na dálnici, zbývá Jílovistě, kde není problém projet vesnicí a Cukrák, u kteryho neni zastávka stejně využívana?
- Cukrák: jen pro zastávkový na doprovodce, podchod
- Jíloviště: nechat jen courák by způsobilo brek, tak asi nějak ten nájezd zkulturnit a zastávku v kolektoru, holt to bude dál
- Klínec: asi nejmíň možností, co s tím dělat, osobně bych to nechal jen na courák
- Líšnice: zkultivovat připojení pump a šoupnout to tam
- Řitka: kolektor, zastávky pod mostem
- Mníšek závod:
Království a půl princezny za 511.