[D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště

Praha – Příbram – Nová Hospoda (I/20)
Odpovědět
Michal R
Příspěvky: 1476
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Michal R »

Teď jsem shodou okolností ukázal svoji malůvku projektantovi-stavařovi, dle něj a jeho znalostí místních poměrů, by celkové náklady na 650 m paralelní komunikace S11,5/70 přimknuté zprava (při směru do Prahy), včetně úpravy stávajícího exitu Zbraslav a protihlukových úprav v Jílovišti na cca 85 - 120 mio Kč.

Obratem však dodal, že osm let se bude řešit povolení k vykácení dřevin :cry:
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od pp21 »

Jarda Š. píše:Prakticky jde jen o to, z lesních cest udělat silnice III. třídy v takových parametrech, aby po nich mohla jezdit MHD a místo přechodu na Baních udělat podchod nebo nadchod.
Takhle jednoduchý to nebude...
- parametry MUK, tj připojovací/odbočovací pruhy, ty v současnosti nevyhověj
- předpokládám že rychlost návrhového vozidla cestou na Cukrák klesne pod únosnou mez, tudíž bude nutné vybudovat i stoupací pruh, možná dokonce z obou stran Cukráku
- hluk ... půjde o rozsáhlou rekonstrukci, budou se na ní tedy vztahovat hlukové limity jako na novostavbu a to si nejspíš vyžádá nějaké ty protihlukové stěny

Nic dalšího (kromě té doprovodné komunikace) už mě nenapadá, snad jen že se na to asi taky bude muset dělat EIA a třeba z toho vzejde i nějakej ten ekodutík...
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6841
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Michal R píše:Teď jsem shodou okolností ukázal svoji malůvku projektantovi-stavařovi, dle něj a jeho znalostí místních poměrů, by celkové náklady na 650 m paralelní komunikace S11,5/70 přimknuté zprava (při směru do Prahy), včetně úpravy stávajícího exitu Zbraslav a protihlukových úprav v Jílovišti na cca 85 - 120 mio Kč.

Obratem však dodal, že osm let se bude řešit povolení k vykácení dřevin :cry:
Až na to, že to není 650m, ale 2,5km, koukni se znovu na ten svůj odkaz.
Ale i toto by nemusel být problém, je to jen otázka peněz a "vůle".
R48 -> D48 se podařilo!
MPMP
Příspěvky: 3323
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od MPMP »

A je opravdu nezbytné, mít těch cca 6 km (neměřil jsem to) v kategorii R, když vzápětí Vám na to stejně magistrát pověsí omezení na 50 km/h s dodatkovou tabulkou "Omezení hluku". (Já vím, že přes Cukrák ne, ale v kopci dolu kolem Zbraslavi už nejspíš ano. Opravdu to za ty všechny trable a stovky milionů stojí? Ty hypoteticé 3 minuty jízdní doby?
Opravdu?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Lenny »

Zeptám se jinak, bude toto alibistické snižování rychlosti kvůli hluku pokračovat pořád, nebo jednoho dne skončí?
Nebo jinak pověsil někdo cedule na D1, D11 nebo R10?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Sosa »

No ještě nní zmíněno že úsek kolem křižovatky R4/R1 je pod hladinou stoleté vody-tak pět let papírování s různými odvolání-viz křižovatka. :twisted:
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Lenny »

Tento úsek má sice nízkou prioritu, ale v rámci zlepšování stávajících R a D, by se ta rekonstrukce mohla udělat, aby nám ta R4 pěkně začínala na SOKP.

Ad EIA: vše zavísí na tom, jak se to pojme, ale v každém případě se bude muset dělat na tu doprovodku.

ad voda: To leží jen část

Adamos, díky za ten rok 1983
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Standa »

Nemůže být jako doprovodná komunikace brána II/116 z Mníšku do Řevnic a II/115 dále do Radotína? Z Jíloviště by holt neerková doprava na Prahu musela přes Všenory a Dobřichovice, ale snad nejde o tolik vozidel. Lesní cesty kolem Cukráku jsou napojeny do ulice Jílovišťská, to by snad taky neměl být problém. Stavět další silnici v lese mi přijde skoro zbytečné...
Maniac
Příspěvky: 181
Registrován: 9.6.2009 9:59:50

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Maniac »

Standa píše:Nemůže být jako doprovodná komunikace brána II/116 z Mníšku do Řevnic a II/115 dále do Radotína? Z Jíloviště by holt neerková doprava na Prahu musela přes Všenory a Dobřichovice, ale snad nejde o tolik vozidel. Lesní cesty kolem Cukráku jsou napojeny do ulice Jílovišťská, to by snad taky neměl být problém. Stavět další silnici v lese mi přijde skoro zbytečné...
Je to zbytečné a jednak neekologické. Osobně to beru jako zástupný argument, proč z toho erko neudělat - myslím, že policii velmi vyhovuje možnost měřit 90ku a někde dokonce i 50ku na jednom z nejzbytečnějších přechodů. Je to stejný jako se začátkem R7 - je zřejmé, že lávka by se v rozpočtu SOKP 516 ztratila, ale to pokušení mít možnsot prudit 50kou je zkrátka silnější než jakákoliv racionalita.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Sosa »

Ono kdyby se chtělo,tak by to určitě šlo.Alo proč?Silnice funguje,sice 80-ale lepší než jet přes zbraslav.Úpravy by stály peníze(a hodně-určitě by byla kompletní rekonstrukce,stoupací pruhy,protihlukové stěny....).Vzhledem k nedotatku peněz v nejbližších xx letech je o opravdu zbytečn.Kolik by se uspořilo času?Tak 10 miniut při dodržování limitů?To myslím jako argument při chybějících stavbách jinde opravdu dnes neprojde.Protože o nic jiného než čas by opravdu nešlo.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Lenny »

Jak jsem se tak díval na tento úsek, celý by si zasloužil rekonstrukci, povrch není nic moc, tak to spolu pěkně spojit, udělat rekonstrukci povrchu, dostavět doprovdku, SOS systém nové značení a je to.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od jonáš »

Jo, pár let projektování, pár let projednávání, pár miliard z kapesnýho 8-) a je to jak fík.
Akorát ty hlukový pásma .. tady a tady si bez tunelu fakt neumim představit.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10801
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od Lenny »

Ještě jsem zapomněl na pořádné připojovací a odbočovací pruhy a zrušení těch dnešních pseudosjezdů, co tam nemají co dělat.

Žádné tunely, jak to jednou lidi naučime, už se toho nezbavíme.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od jonáš »

Pak zapomeňte na víc jak 80 .. a možná že to při úpravách (nový posouzení) neprojde hlukově ani na tu osmdesátku. Třeba to pro vás bude ještě dobře, když se do toho nebude šťourat.
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od pp21 »

Lenny píše:...a zrušení těch dnešních pseudosjezdů, co tam nemají co dělat....
Nezapomeň Lenny, že probíhá EIA na jeden nový sjezd, takže tohle už se řeší ty dva divoké sjezdy budou nahrazeny jednou MUK http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PHA494
Má to být tady: http://www.mapy.cz/#mm=F@dm=132972480+1 ... 05536@z=14
Tachau
Příspěvky: 229
Registrován: 21.4.2009 7:17:41

a je nejaky progres ohledne Vystavby MUK Zbraslav?

Příspěvek od Tachau »

nebo to je jen oznameni z roku 2007 a lezi to na magistratu? konecne par roku sem, par tam. Konecne podle Herr Bema jsme meli jezdit uz tento rok 2010 po celem okruhu Prahy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tachau
Příspěvky: 229
Registrován: 21.4.2009 7:17:41

lavka misto prechodu pro chodce

Příspěvek od Tachau »

Nevite nekdo,jestli uz nahodou se nepostavi ta lavka pres I/4 Zbraslav Bane? I kdyby stala 10 MEga, tak proti kseftum na magistratu je to par arasidu. Diky za info
martini
VIP
Příspěvky: 3638
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště

Příspěvek od martini »

Tachau píše:Nevite nekdo,jestli uz nahodou se nepostavi ta lavka pres I/4 Zbraslav Bane?
Ani nevím, jestli je to projekčně připravováno, ale měl jsem pocit, že se má jednat spíše o podchod než nadchod...?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
jakub56
Příspěvky: 3
Registrován: 20.9.2010 22:38:59

Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště

Příspěvek od jakub56 »

když se tu řeší, že mezi Jílovištěm a Zbraslaví není doprovodná komunikace a proto to není R4, tak mezi MUK Kytín a MUK Voznice nějaká je?
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště

Příspěvek od adamos »

jakub56 píše:když se tu řeší, že mezi Jílovištěm a Zbraslaví není doprovodná komunikace a proto to není R4, tak mezi MUK Kytín a MUK Voznice nějaká je?
Ano - buď po staré silnici tady, nebo po trochu vyšší třídě přes Novou Ves.
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
jakub56
Příspěvky: 3
Registrován: 20.9.2010 22:38:59

Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště

Příspěvek od jakub56 »

adamos píše:
jakub56 píše:když se tu řeší, že mezi Jílovištěm a Zbraslaví není doprovodná komunikace a proto to není R4, tak mezi MUK Kytín a MUK Voznice nějaká je?
Ano - buď po staré silnici tady, nebo po trochu vyšší třídě přes Novou Ves.
na tu první variantu, tam sice silnice vede, ale z obou stran je na ni zákaz vjezdu a bývala uzavřena závorou, posléze i valem s možností vjetí tak maximálně cyklistů. Pokud je brána jako doprovodná komunikace to přes Novou ves, tak u úseku Jíloviště-Zbraslav se tak může vzít cesta z Jíloviště na Všenory a přes Černošice do Prahy
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště

Příspěvek od Jarda Š. »

jakub56 píše:
adamos píše:
jakub56 píše:když se tu řeší, že mezi Jílovištěm a Zbraslaví není doprovodná komunikace a proto to není R4, tak mezi MUK Kytín a MUK Voznice nějaká je?
Ano - buď po staré silnici tady, nebo po trochu vyšší třídě přes Novou Ves.
na tu první variantu, tam sice silnice vede, ale z obou stran je na ni zákaz vjezdu a bývala uzavřena závorou, posléze i valem s možností vjetí tak maximálně cyklistů. Pokud je brána jako doprovodná komunikace to přes Novou ves, tak u úseku Jíloviště-Zbraslav se tak může vzít cesta z Jíloviště na Všenory a přes Černošice do Prahy
To by ale musel být postaven most v Mokropsích (vedle železničního), přes Dobřichovice je to už velká zajížďka.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště

Příspěvek od jonáš »

Zvlášť do Jíloviště.
Je na to nějaká norma, jak vzdálená a mizerná ta doprovodka může být?
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště

Příspěvek od hh »

Mapman: umožní vlastně nové pojetí dálnic a nový návrh zákona MD označení čtyřky už od PO (nebo MO?) jako autíčko? Nebo ten přechod bude i nadále problém?
mapman
Autor
Příspěvky: 5766
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště

Příspěvek od mapman »

Možná lokálně, mezi R1 a sjezdem na Lipence bez problémů, dál už je něklik přímých sjezdů na sousední nemovitosti, včetně toho přechodu. Od Baní dál už by zase nemusel být problém, jen chybí doprovodka, hodila by se aspoň nějaká midistezka pro ty co chtějí na Cukrák na kole :)
Odpovědět

Zpět na „D4“