[D4] Lahovice (×D0) – Jíloviště
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Teď jsem shodou okolností ukázal svoji malůvku projektantovi-stavařovi, dle něj a jeho znalostí místních poměrů, by celkové náklady na 650 m paralelní komunikace S11,5/70 přimknuté zprava (při směru do Prahy), včetně úpravy stávajícího exitu Zbraslav a protihlukových úprav v Jílovišti na cca 85 - 120 mio Kč.
Obratem však dodal, že osm let se bude řešit povolení k vykácení dřevin
Obratem však dodal, že osm let se bude řešit povolení k vykácení dřevin
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Takhle jednoduchý to nebude...Jarda Š. píše:Prakticky jde jen o to, z lesních cest udělat silnice III. třídy v takových parametrech, aby po nich mohla jezdit MHD a místo přechodu na Baních udělat podchod nebo nadchod.
- parametry MUK, tj připojovací/odbočovací pruhy, ty v současnosti nevyhověj
- předpokládám že rychlost návrhového vozidla cestou na Cukrák klesne pod únosnou mez, tudíž bude nutné vybudovat i stoupací pruh, možná dokonce z obou stran Cukráku
- hluk ... půjde o rozsáhlou rekonstrukci, budou se na ní tedy vztahovat hlukové limity jako na novostavbu a to si nejspíš vyžádá nějaké ty protihlukové stěny
Nic dalšího (kromě té doprovodné komunikace) už mě nenapadá, snad jen že se na to asi taky bude muset dělat EIA a třeba z toho vzejde i nějakej ten ekodutík...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Až na to, že to není 650m, ale 2,5km, koukni se znovu na ten svůj odkaz.Michal R píše:Teď jsem shodou okolností ukázal svoji malůvku projektantovi-stavařovi, dle něj a jeho znalostí místních poměrů, by celkové náklady na 650 m paralelní komunikace S11,5/70 přimknuté zprava (při směru do Prahy), včetně úpravy stávajícího exitu Zbraslav a protihlukových úprav v Jílovišti na cca 85 - 120 mio Kč.
Obratem však dodal, že osm let se bude řešit povolení k vykácení dřevin
Ale i toto by nemusel být problém, je to jen otázka peněz a "vůle".
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
A je opravdu nezbytné, mít těch cca 6 km (neměřil jsem to) v kategorii R, když vzápětí Vám na to stejně magistrát pověsí omezení na 50 km/h s dodatkovou tabulkou "Omezení hluku". (Já vím, že přes Cukrák ne, ale v kopci dolu kolem Zbraslavi už nejspíš ano. Opravdu to za ty všechny trable a stovky milionů stojí? Ty hypoteticé 3 minuty jízdní doby?
Opravdu?
Opravdu?
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Zeptám se jinak, bude toto alibistické snižování rychlosti kvůli hluku pokračovat pořád, nebo jednoho dne skončí?
Nebo jinak pověsil někdo cedule na D1, D11 nebo R10?
Nebo jinak pověsil někdo cedule na D1, D11 nebo R10?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
No ještě nní zmíněno že úsek kolem křižovatky R4/R1 je pod hladinou stoleté vody-tak pět let papírování s různými odvolání-viz křižovatka.
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Tento úsek má sice nízkou prioritu, ale v rámci zlepšování stávajících R a D, by se ta rekonstrukce mohla udělat, aby nám ta R4 pěkně začínala na SOKP.
Ad EIA: vše zavísí na tom, jak se to pojme, ale v každém případě se bude muset dělat na tu doprovodku.
ad voda: To leží jen část
Adamos, díky za ten rok 1983
Ad EIA: vše zavísí na tom, jak se to pojme, ale v každém případě se bude muset dělat na tu doprovodku.
ad voda: To leží jen část
Adamos, díky za ten rok 1983
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Nemůže být jako doprovodná komunikace brána II/116 z Mníšku do Řevnic a II/115 dále do Radotína? Z Jíloviště by holt neerková doprava na Prahu musela přes Všenory a Dobřichovice, ale snad nejde o tolik vozidel. Lesní cesty kolem Cukráku jsou napojeny do ulice Jílovišťská, to by snad taky neměl být problém. Stavět další silnici v lese mi přijde skoro zbytečné...
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Je to zbytečné a jednak neekologické. Osobně to beru jako zástupný argument, proč z toho erko neudělat - myslím, že policii velmi vyhovuje možnost měřit 90ku a někde dokonce i 50ku na jednom z nejzbytečnějších přechodů. Je to stejný jako se začátkem R7 - je zřejmé, že lávka by se v rozpočtu SOKP 516 ztratila, ale to pokušení mít možnsot prudit 50kou je zkrátka silnější než jakákoliv racionalita.Standa píše:Nemůže být jako doprovodná komunikace brána II/116 z Mníšku do Řevnic a II/115 dále do Radotína? Z Jíloviště by holt neerková doprava na Prahu musela přes Všenory a Dobřichovice, ale snad nejde o tolik vozidel. Lesní cesty kolem Cukráku jsou napojeny do ulice Jílovišťská, to by snad taky neměl být problém. Stavět další silnici v lese mi přijde skoro zbytečné...
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Ono kdyby se chtělo,tak by to určitě šlo.Alo proč?Silnice funguje,sice 80-ale lepší než jet přes zbraslav.Úpravy by stály peníze(a hodně-určitě by byla kompletní rekonstrukce,stoupací pruhy,protihlukové stěny....).Vzhledem k nedotatku peněz v nejbližších xx letech je o opravdu zbytečn.Kolik by se uspořilo času?Tak 10 miniut při dodržování limitů?To myslím jako argument při chybějících stavbách jinde opravdu dnes neprojde.Protože o nic jiného než čas by opravdu nešlo.
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Jak jsem se tak díval na tento úsek, celý by si zasloužil rekonstrukci, povrch není nic moc, tak to spolu pěkně spojit, udělat rekonstrukci povrchu, dostavět doprovdku, SOS systém nové značení a je to.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Ještě jsem zapomněl na pořádné připojovací a odbočovací pruhy a zrušení těch dnešních pseudosjezdů, co tam nemají co dělat.
Žádné tunely, jak to jednou lidi naučime, už se toho nezbavíme.
Žádné tunely, jak to jednou lidi naučime, už se toho nezbavíme.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Pak zapomeňte na víc jak 80 .. a možná že to při úpravách (nový posouzení) neprojde hlukově ani na tu osmdesátku. Třeba to pro vás bude ještě dobře, když se do toho nebude šťourat.
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Nezapomeň Lenny, že probíhá EIA na jeden nový sjezd, takže tohle už se řeší ty dva divoké sjezdy budou nahrazeny jednou MUK http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PHA494Lenny píše:...a zrušení těch dnešních pseudosjezdů, co tam nemají co dělat....
Má to být tady: http://www.mapy.cz/#mm=F@dm=132972480+1 ... 05536@z=14
a je nejaky progres ohledne Vystavby MUK Zbraslav?
nebo to je jen oznameni z roku 2007 a lezi to na magistratu? konecne par roku sem, par tam. Konecne podle Herr Bema jsme meli jezdit uz tento rok 2010 po celem okruhu Prahy
lavka misto prechodu pro chodce
Nevite nekdo,jestli uz nahodou se nepostavi ta lavka pres I/4 Zbraslav Bane? I kdyby stala 10 MEga, tak proti kseftum na magistratu je to par arasidu. Diky za info
Re: R4 Lahovice (×R1) - Jíloviště
Ani nevím, jestli je to projekčně připravováno, ale měl jsem pocit, že se má jednat spíše o podchod než nadchod...?Tachau píše:Nevite nekdo,jestli uz nahodou se nepostavi ta lavka pres I/4 Zbraslav Bane?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště
když se tu řeší, že mezi Jílovištěm a Zbraslaví není doprovodná komunikace a proto to není R4, tak mezi MUK Kytín a MUK Voznice nějaká je?
Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště
Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště
na tu první variantu, tam sice silnice vede, ale z obou stran je na ni zákaz vjezdu a bývala uzavřena závorou, posléze i valem s možností vjetí tak maximálně cyklistů. Pokud je brána jako doprovodná komunikace to přes Novou ves, tak u úseku Jíloviště-Zbraslav se tak může vzít cesta z Jíloviště na Všenory a přes Černošice do Prahy
Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště
To by ale musel být postaven most v Mokropsích (vedle železničního), přes Dobřichovice je to už velká zajížďka.jakub56 píše:na tu první variantu, tam sice silnice vede, ale z obou stran je na ni zákaz vjezdu a bývala uzavřena závorou, posléze i valem s možností vjetí tak maximálně cyklistů. Pokud je brána jako doprovodná komunikace to přes Novou ves, tak u úseku Jíloviště-Zbraslav se tak může vzít cesta z Jíloviště na Všenory a přes Černošice do Prahy
Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště
Zvlášť do Jíloviště.
Je na to nějaká norma, jak vzdálená a mizerná ta doprovodka může být?
Je na to nějaká norma, jak vzdálená a mizerná ta doprovodka může být?
Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště
Mapman: umožní vlastně nové pojetí dálnic a nový návrh zákona MD označení čtyřky už od PO (nebo MO?) jako autíčko? Nebo ten přechod bude i nadále problém?
Re: R4 Lahovice (×R1) – Jíloviště
Možná lokálně, mezi R1 a sjezdem na Lipence bez problémů, dál už je něklik přímých sjezdů na sousední nemovitosti, včetně toho přechodu. Od Baní dál už by zase nemusel být problém, jen chybí doprovodka, hodila by se aspoň nějaká midistezka pro ty co chtějí na Cukrák na kole