D4 obecně
Re: D4 obecně
... a tak třeba to někoho trkne, a udělají z pumpy pěknou odpočívku při stavbě D19..... oh, wait...
Re: D4 obecně
S D19 se v dalších 20 letech nedá počítat a do té doby bude ta pumpa nepoužitelná to chce zasáhnout hned
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: D4 obecně
Chápu vaše pohnutky, ale podívejte se na vzdálenost mezi tou pumpou a restaurací. I kdyby tam odpočívku udělali, jeden musí z kola ven...
Re: D4 obecně
Obávám se, že i kdyby se teď chtělo zasáhnout (jakože se zřejmě nechce), tak už je celkem pozdě... Stavba již probíhá dle daného projektu a prodloužit sjezdovou větev alespoň před pumpu by bylo asi dost projektování a jistě peníze navrch. V letáku stavby je odpočívka Krsice šedivá, soudim tedy že by nemusela být součástí stavby dálnice. To jediné by asi v budoucnu mohlo čerpačku zachránit, až se zjistí že na stabu té odpočívky nebudou penízedarwousek píše:S D19 se v dalších 20 letech nedá počítat a do té doby bude ta pumpa nepoužitelná to chce zasáhnout hned
Možná by mohla restaurace i pumpa dál fungovat, pokud by nebyly napojeny jen na ten krátký apendix, ale na DK. Moc nerozumím tomu, že ani tohle v projektu neprošlo.
Re: D4 obecně
Na vizualizaci to vypadá že se s benzínkou počítá jako s otevřenou ale pochybuji že se majiteli benzínky vyplatí tu benzínku provozovat na takovém apendixu
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: D4 obecně
já měl za to, že osud benzínky už je dááávno zpečetěný ne? Když se všechny Slovnaft ČS rebrandovali, takhle se vynechala.
https://www.lidovky.cz/byznys/dalsi-zna ... -trhy_pave
Ale možná jsem to špatně pochopil, píšou že kvůli "zachování ochranné známky"
https://www.lidovky.cz/byznys/dalsi-zna ... -trhy_pave
Ale možná jsem to špatně pochopil, píšou že kvůli "zachování ochranné známky"
Re: D4 obecně
Těžko soudit, ono ta pumpa za moc nestojí už delší dobu. Takže možná s ní opravdu MOL nepočítá, nebo počítá jen bez nějaké větší perspektivy. Další věc, která mě napadá, co by mohlo čerpačku zachránit a celkem dobře místo využít je akvizice TANK ONO. Myslím, že bratři Ondrové by mohli mít o takovou pumpu zájem a ONO by si našlo zákazníky i na takovém apendixu. Nejbližíší Tank ONO je odsud v Kbelnici, což neni pro lidi co jedou do Písku/ČB, při cestě. Nic to ale nemění na tom, že stát následně vyhodí "zbytečně" mnoho set milionů za stavbu odpočívek na horším místě.martink píše:já měl za to, že osud benzínky už je dááávno zpečetěný ne? Když se všechny Slovnaft ČS rebrandovali, takhle se vynechala.
https://www.lidovky.cz/byznys/dalsi-zna ... -trhy_pave
Ale možná jsem to špatně pochopil, píšou že kvůli "zachování ochranné známky"
Re: D4 obecně
Dobrý den,Honey72 píše:Pochybuji, že by se o dálnici či jiné kapacitní komunikaci mezi Pasovem a Strakonicemi vážně uvažovalo. A94 možná vypadá, že míří k českým hranicím, ale ve skutečnosti k rakouským. A jen kvůli Rakušanům musela být trasa odkloněna na sever k Pasovu, protože trasu přes Rakousko zrušili a zbylo z ní pouhé torzo https://www.google.cz/maps/@48.2455574, ... a=!3m1!1e3 Na německé straně je několik desítek let stará komunikace až k hranicím, která bude maximálně upravena na tři pruhy. Ale to spíše kvůli kopcovitému terénu než nedostačujícímu provozu. Na české straně se v budoucnu plánuje téměř kompletní přeložení silnice, ale zatím jen dvoupruh. Provoz tu není a nikdy nebude tak silný a navýšení kapacity přes národní park a CHKO je spíš nežádoucí. Ke všemu existuje hned několik alternativ, kudy se dá do této části Bavorska pohodlně dojet.
krátce k úvahám ohledně silnice/dálnice do Pasova. Jezdím často do Mitterdorfu a v Bavorsku výhledově chtějí a plánují komplet 3 pruh na hranice s MUK na vybraných místech, nechtějí v Bavorském lese vyloženě dálnici. Například konkrétně jsem viděl článek a vizualizaci plánované MUK ve Freyungu Jih u McDonaldu. Dále se tam hodně řeší a je velký boj ohledně obchvatu Pasova, resp. napojení silnice B12 na dálnici A3, což chce spolková vláda a místní obce se bojí, že to údajně přivede dopravu a místní doprava nijak nepomůže. Pasov snad prosazuje a má údajně jiné řešeni pomocí tunelů přímo v blízkém okolí, které snad přinesou také zlepšení a zároveň nové možnosti lokálně.
Osobně by se mi líbila D4 výhledově do Strakonic a kvalitní silnice 1.třídy (S11,5 a nikoliv pouze S9,5) ve střídavém 3 pruhu s místy na předjíždění a obchvaty Volyně, Čkyně /Vimperk?/atd. Kvůli přírodě dálnici přes Šumavu a Bavorský les opravdu nikoliv, je D5 a bude D3, to bude stačit.
Re: D4 obecně
Tak ono dává smysl že ted nebudou předělávat benzínku když za 1. Stojí za nic. 2. Bude stát vedle dálnice. Takže by jim to bylo k ničemu, když benzínku po dostavbě dálnice mohou zavřít.Vitapb píše:Těžko soudit, ono ta pumpa za moc nestojí už delší dobu. Takže možná s ní opravdu MOL nepočítá, nebo počítá jen bez nějaké větší perspektivy. Další věc, která mě napadá, co by mohlo čerpačku zachránit a celkem dobře místo využít je akvizice TANK ONO. Myslím, že bratři Ondrové by mohli mít o takovou pumpu zájem a ONO by si našlo zákazníky i na takovém apendixu. Nejbližíší Tank ONO je odsud v Kbelnici, což neni pro lidi co jedou do Písku/ČB, při cestě. Nic to ale nemění na tom, že stát následně vyhodí "zbytečně" mnoho set milionů za stavbu odpočívek na horším místě.martink píše:já měl za to, že osud benzínky už je dááávno zpečetěný ne? Když se všechny Slovnaft ČS rebrandovali, takhle se vynechala.
https://www.lidovky.cz/byznys/dalsi-zna ... -trhy_pave
Ale možná jsem to špatně pochopil, píšou že kvůli "zachování ochranné známky"
Možná kdyby tam stálo Tank ONO tak by se uživilo ,ale benzínka jako je Slovnaft se tam neuživí a myslím si že než natankovat na Slovnaftu, tak se víc vyplatí zajet do té Kbelnice kde je benzín levný a hlavně kvalitní.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: D4 obecně
Po dlouhé době zdá se někdo dostavěl budovu jen pár metrů od D4 směr Strakonice za Mníškem (cca zde https://en.mapy.cz/s/goraneveja). Jak vůbec mohla taková stavba vzniknout snad 5m od dálnice??? Rozhodně tam dálnice byla daleko dříve jak ta stavba... Taky si pak vyřvou protihlukovku nebo snížení rychlosti? Totéž by se dalo říci o těch řadovkách, také relativně nová zástavba kousek od dálnice (ale postavili si tam val).
Re: D4 obecně
Ne, nemohou, když stavba vznikne až po realizaci dálnice.
Horší je to, když se taková dálnice pak chce zkapacitňovat. V tomto je legislativa neskutečnej bordel.
Horší je to, když se taková dálnice pak chce zkapacitňovat. V tomto je legislativa neskutečnej bordel.
Re: D4 obecně
Neo, co to je za typ budovy ? RD nebo objekt k podnikání ? Na letecké mapě vypadá zvláštně. Když to dám do 3d, tak tam pro změnu není vůbec...
Re: D4 obecně
Je to nějaký komerční objekt. Dole jsou nějaké rampy na nakládání, takže asi spojení administrativy a menší výroby. Čistá administrativa asi ne.
Re: D4 obecně
Díky Michale. Jestli na objekt natlučou propagační cedule, bude blízkost dálnice spíše výhodou, Pokud tam nikdo ofiko bydlet nebude...
Re: D4 obecně
Je to komerční objekt určitě, dlouho tam stál skelet jenom, loni koncem roku se tam něco začalo dít a teď to má okna, je to zateplené a má to už i fasádu. Mimochodem naproti přes dálnici je kus neobdělávaného pole, skoro to vypadá, jak kdyby tam snad měl být podjezd pod dálnicí pro tento objekt... Je to tam od podobné doby, co začali stavět tu budovu. Na nových částech D11 sem viděl protihlukovky i kolem čističky odpadních vod a jiných "továren", tak když se to dělalo tam, tak bych se nedivil, kdyby najednou tady taky... Ale ok, budu vám věřit, že když to postavili až poté, co tam byla dálnice, tak nic takového nehrozí na náklady daňového poplatníka... Ale i tak mě překvapuje, že to takto blízko vůbec jde povolit... sem myslel, že existující ochranná pásma kolem dálnic, kde se nesmí prostě nic takového stavět...
Re: D4 obecně
No a to by se tu zrovna stoupací proužek docela hodilAram96 píše:Ne, nemohou, když stavba vznikne až po realizaci dálnice.
Horší je to, když se taková dálnice pak chce zkapacitňovat. V tomto je legislativa neskutečnej bordel.
Re: D4 obecně
https://mapy.cz/zakladni?x=14.2217283&y ... itch=0.314
Ty vylezlé dilatační spáry na mostě u Voznice, to je setrvalý stav s kterým je nutno se smířit, nebo s tím někdo bude něco dělat?
Ty vylezlé dilatační spáry na mostě u Voznice, to je setrvalý stav s kterým je nutno se smířit, nebo s tím někdo bude něco dělat?
Re: D4 obecně
Asi nebude ty spáry už tam jsou pár let a když se s tím nic nedělo
do ted pochybuji že s tím něco budou dělat
do ted pochybuji že s tím něco budou dělat
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: D4 obecně
Kdepak. Opravdové skokanské můstky se objevily až po loňské obnově povrchu. Je to teď sice o něco lepší, ale že by to patřilo na dálnici, to nepatří... Jinak ten výmol před dilatací na 29. km směr Praha je vyřešený - most byl zbourán
Re: D4 obecně
Byli tam i dříve jen menší, ale i tak to bylo vcelku znát, ale teď je situace ještě horší
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: D4 obecně
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: D4 obecně
Tak dnes potřetí u krajského soudu v Ostravě ve věci změnových ÚR pro D4 ČIMI a D4 MIRO. Žalobce opět neuspěl, očekáváme, že opětovně půjdeme k NSS, snad už to na třetí pokus bude z hlediska právního nihilismu zcela v pořádku, protože předchozí dvě vrácení z NSS nikdy nebyla z hlediska věcnosti, ale z vždy z hlediska konstrukce argumentace v odůvodnění. Děkujeme Ostravo!
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D4 obecně
Snad už toho nechá .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: D4 obecně
Nenechá, v pátek jsem se s ním viděl a ještě jsem se o něco snažil, ale ten bude neústupný dokud mu ta stodola nespadne na hlavu...darwousek píše:Snad už toho nechá .
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D4 obecně
Stejně mi vrtá hlavou kde na ty všechny soudy bere peníze .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.