PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4 - výstavba
Středeční videoprůjezd. Na mnoha místech velká intenzita stavebních prací.
Re: PPP na D4 - výstavba
Po celé délce stavby je velmi čirý stavební ruch.
Na nově připravovanou silnici u Milína vedoucí za Eurotransem k Silmetu včera pokládali další vrstvu afsaltu.
Na nově připravovanou silnici u Milína vedoucí za Eurotransem k Silmetu včera pokládali další vrstvu afsaltu.
Re: PPP na D4 - výstavba
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
v termínu 29.-1.12. se budou osazovat mostní nosníky na budoucí nový most u Mirotic. Osazování bude probíhat vždy při 15-ti minutové uzavírky. Doba na osazování je stanovena vždy mezi 19:00 a 7:00
Re: PPP na D4 - výstavba
Tak doprovodka v úseku Buk - Milín je již hotová, nalajnovaná a "zabezpečená" pouze značkou zákazu vjezdu. Její zprovoznění je podle mě jen otázka dnů. Jak bude řešen provoz, z kruháče se pojede na obchvat Milína, nebo už se bude jezdit přes obec?
Jinak už se asfaltuje esíčko pod mostem u Nového rybníka. https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 48749&z=16 Jsem si říkal, že je mezi současnou I/4 a mostem nějak málo místa pro podjezd
Jinak už se asfaltuje esíčko pod mostem u Nového rybníka. https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 48749&z=16 Jsem si říkal, že je mezi současnou I/4 a mostem nějak málo místa pro podjezd
Re: PPP na D4 - výstavba
Díky za odpověď. Takže nepřetržitá výluka obchvatu Mirotic před zprovozněním dálnice se konat nebude? Co tenhle mostek přes Lomnici, zůstane starý nebo se postaví až bude stát nová polovina dálnice? https://mapy.cz/zakladni?vlastni-body&ut=Nový%20bod&uc=9fypgxUKjW&ud=14°3%271.625%22E%2049°25%2755.717%22N&x=14.0502691&y=49.4318400&z=17martini píše:Bylo uzavřeno v minulém týdnu, teď už se bude jezdit delší dobu v trase, byť tam budou nějaká dílčí provizoria. Veřejná informovanost probíhá dost, ale hlavně na "sockách" takže to není do mass médií moc viditelné.Vitapb píše:Vypadá to, že tuhle stránku asi nikdo neaktualizuje: https://www.viasalis.cz/pro-ridice Nevíte tedy někdo, od kdy bude zavřený obchvat Mirotic a bude se jezdit skrz obec?
Re: PPP na D4 - výstavba
Most je komplet nový po povodni tuším 2003-4, tehdy se stavěl širší, aby se vešel půlprofil R4. No, nový, už je to 20 let...
Re: PPP na D4 - výstavba
Širší? Byl stejně široký jako každý druhý most na I/4. Na S 11,5 se polovina R 22,5 vešla bez obtíží.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: PPP na D4 - výstavba
Nepředpokládá se dlouhodobější úplná uzavírka, Koncesionář má možnost úplné uzavírky v rozsahu max. 960 hodin a 240 hodin pro případný kyvadlový provoz.Vitapb píše:Díky za odpověď. Takže nepřetržitá výluka obchvatu Mirotic před zprovozněním dálnice se konat nebude?
Bude se bourat po výstavbě nového vedle, protože jsou tam požadavky z ŽP na delší most (větší průchozí profil v korytě řeky). Byl to nutný ústupek AOPK.Vitapb píše:Co tenhle mostek přes Lomnici, zůstane starý nebo se postaví až bude stát nová polovina dálnice? https://mapy.cz/zakladni?vlastni-body&u ... 18400&z=17
Dále chci informovat, že již konečně máme v katastru přepsán poslední trvalý zábor a to k.ú. Milín 696/92 a 696/84, jakkoliv už předcházela dohoda o narovnání, která umožnila na těchto pozemcích stavět v předstihu.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Takže už chybí jen nalajnovat a začne se každým dnem jezdit? Jsem na to vážně zvědavý, jak to bude u Silmetu vypadat... Objízdná trasa přes Příbram teď kvůli tomu propadlému stropu v Hailově řešením není...
Re: PPP na D4 - výstavba
Nalajnováno je, dneska jsme tam na čerňáka projížděli a chybí svilé DZ a dodělávají se obrubníčky. Myslím, že to nebude o moc hořší než je to teďka.. Předpokládám, že jestli se stále bude jezdit obchvatem Milína, bude doprava obousměrně vedená nynější sjezdovou větví směrem na Strakonice. Úzké hrdlo se prostě jen přesune od EuroTransu na kruháč k Silmetu.michal píše:Takže už chybí jen nalajnovat a začne se každým dnem jezdit? Jsem na to vážně zvědavý, jak to bude u Silmetu vypadat... Objízdná trasa přes Příbram teď kvůli tomu propadlému stropu v Hailově řešením není...
Re: PPP na D4 - výstavba
Mluvím o tomhle rozšíření. To tu před rokem 2002 nebyloLenny píše:Širší? Byl stejně široký jako každý druhý most na I/4. Na S 11,5 se polovina R 22,5 vešla bez obtíží.
- Přílohy
-
- Snímek obrazovky 2022-11-11 100152.jpg (115.63 KiB) Zobrazeno 2294 x
Re: PPP na D4 - výstavba
Most se pouze v letech 2003-4 opravoval. Nosná konstrukce zůstala stejná, tj. z nosníků KA-73. Volná šířka mostu zůstala zachována na 11,5 m.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: PPP na D4 - výstavba
Co se tam kde děje / stalo?michal píše:Objízdná trasa přes Příbram teď kvůli tomu propadlému stropu v Hailově řešením není...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Stalo se toto: https://www.novinky.cz/clanek/krimi-zri ... i-40412991. A Evropská se od té doby chlubí ve špičkách solidní pětičkou...
Re: PPP na D4 - výstavba
tak od 25. 11. by měla být doprava převedena na další část doprovodné komunikace u Milína.
https://www.milin.cz/zivot-v-obci/novin ... 688cs.html
https://www.milin.cz/zivot-v-obci/novin ... 688cs.html
Re: PPP na D4 - výstavba
No... Myslím, že nedělní odpoledne a podvečer bude vždy vymalováno. Provoz od Březnice po I/66 bývá značný, nejsou to jen "objížděči", takže se ten had z I/4 pěkně potáhne po obchvatu, vratkou, po mostě a ke kruháči. A jestli nebude znemožněno odbočení doleva z I/4 do Milína na jižní straně obchvatu, tak pak asi tuplem... Holt se mělo stavět dřív, dokud nebyly takové intenzity Cesta přes Příbram bude sázka na jistotu, jen tam nesmí nic padat do cesty...
Re: PPP na D4 - výstavba
Sice nevím jak tyhle špičky pobírá silnice teďka, ale myslim si že to taková trága nebude... Říkal jsem si že budou kolony pod zbouranym mostem u sjezdu na Zvíkov, říkal jsem si že budou permanentní kolony u Euro transu, ale světe div se, za běžného provozu to neni žádný problém... Během špiček to bývalo přicpaný (asi teda míň) i na původní I/4. Samozřejmě jak se teď něco semele a Strakonická stojí, je to malér a zabitý jsou všechny cesty kolem. Jako případnou objízdnou trasu doporučuji spíš tudy, než přes Příbram: https://mapy.cz/zakladni?planovani-tras ... 02798&z=14michal píše:No... Myslím, že nedělní odpoledne a podvečer bude vždy vymalováno. Provoz od Březnice po I/66 bývá značný, nejsou to jen "objížděči", takže se ten had z I/4 pěkně potáhne po obchvatu, vratkou, po mostě a ke kruháči. A jestli nebude znemožněno odbočení doleva z I/4 do Milína na jižní straně obchvatu, tak pak asi tuplem... Holt se mělo stavět dřív, dokud nebyly takové intenzity Cesta přes Příbram bude sázka na jistotu, jen tam nesmí nic padat do cesty...
Re: PPP na D4 - výstavba
Uživatelský postřeh!
Všichni ti, co z Budějc jezdili do Prahy "přes Písek" - a že jich bylo - tak dnes nečiní. Jednak omezení kvůli stavbě D4 a jednak otevření obchvatu Olbramovic. Tady zcela chybí tranzit A - CB - PHA, proto se to za běžného provozu dá.
Všichni ti, co z Budějc jezdili do Prahy "přes Písek" - a že jich bylo - tak dnes nečiní. Jednak omezení kvůli stavbě D4 a jednak otevření obchvatu Olbramovic. Tady zcela chybí tranzit A - CB - PHA, proto se to za běžného provozu dá.
Re: PPP na D4 - výstavba
S tou I/4 se to má tak. Dokud nebyl poslední úsek D4, stálo se určitě až za Milínem a až po Dubenec. Pak přišla nová dálnice a stálo se až za Milínem jen po nájezd z I/66 směr Praha, protože zipující se auta to prostě dokázala zpomalit natolik, že to zastavila. Ale nebylo to tak hrozné jako nakupování čerstvého pečiva v Dubenci. Pak v naprosté většině případů kolona "náhle" zmizela (aby taky ne, když některá auta dodržovala bezpečný odstup několik desítek metrů, ale to je na jiné vlákno...), v tom lesním úseku to už většinou jelo. No a pak přišla provizorní objížďka u Buku, takže se stojící kolona posunula od Milína zpátky až k Buku. Čili z těchto zkušeností vyvozuji, že kdo zůstane na I/4, bude mít celkem smůlu, protože na tom kruhovém objezdu od Silmetu bude muset dávat hlavní trasa přednost jak objížděčům od Milína, tak autům jedoucím od Březnice a Příbrami po I/66, pokud pojedou na Prahu. Otázkou samozřejmě je, jak dlouho to tak bude, dovedu si představit, že spousta řidičů si najde nové cesty celkem brzy. Viz. třeba já...
Re: PPP na D4 - výstavba
Já už z ČB do Prahy nejel přes Písek ani nepamatuju, jen na Blatnou a Plzeň. Přes D3 je to nejen o 20km kratší, ale totiž prolítnu dálnicí od ČB až do Středočeského kraje a jsem tam za chvíli. Navíc je to přes Písek o 20 km delší a přijedete do Chuchle, nehledě na aktuální rozkopanost, to už je úplná stopka. Cesta ČB - Praha - Písek je podle mě už povětšinou ta, ze které se většina cestujících po cestě někam odpojí (Prachatice, Strakonice, Blatná, Příbram) a málokdo ji využije v celé délce.
Re: PPP na D4 - výstavba
Ono taky ve svý podstatě to tak je designované, spojení ČB - PRAHA se má odehrávat po D3 (I/3). Že se dá jet přes Písek obdobně kvalitní cestou je jen kouzlo nechtěného a pro Budějky velký luxus. Ono až bude hotová D4, tak se tam zas část provozu jistě přelije. Vůbec, 2 dálnice (sice ani jedna není dodělná ) asi nejlepší železniční koridor u nás, který je navíc "dablovaný" opět cesou přes Písek (pro Praha-ČB však nepoužitelný). To je prostě luxus o kterém se i větším městům může zdát (Budějkám to samozřejmě přeju )RedBaron píše:Já už z ČB do Prahy nejel přes Písek ani nepamatuju, jen na Blatnou a Plzeň. Přes D3 je to nejen o 20km kratší, ale totiž prolítnu dálnicí od ČB až do Středočeského kraje a jsem tam za chvíli. Navíc je to přes Písek o 20 km delší a přijedete do Chuchle, nehledě na aktuální rozkopanost, to už je úplná stopka. Cesta ČB - Praha - Písek je podle mě už povětšinou ta, ze které se většina cestujících po cestě někam odpojí (Prachatice, Strakonice, Blatná, Příbram) a málokdo ji využije v celé délce.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: PPP na D4 - výstavba
Z centra Budějic to je do centra Prahy dnes plus mínus pár minut a kilometrů stejné oběma trasami. Po dokončení D4 však může být západní trasa výhodnější a navigace jí budou upřednostňovat. To by bylo jen dobře, aspoň by se benešovská silnice trošku uvolnila.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: PPP na D4 - výstavba
Jenže není jen Praha cílem, takže oproti tomu dopravní mizérie v Budějcích samotných a spojení na západ k Plzni i východně na Moravu po staletých původních jedničkách to zase vynahrazuje.Vitapb píše:Ono až bude hotová D4, tak se tam zas část provozu jistě přelije. Vůbec, 2 dálnice (sice ani jedna není dodělná ) asi nejlepší železniční koridor u nás, který je navíc "dablovaný" opět cesou přes Písek (pro Praha-ČB však nepoužitelný). To je prostě luxus o kterém se i větším městům může zdát (Budějkám to samozřejmě přeju )