PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4 - výstavba
dnešní videoprůjezd - moc čilá aktivita tedy neprobíhala
Re: PPP na D4 - výstavba
Termíny a jejich nedodržení jsou smluvně dané. Lze předpokládat, že placení pokut není v plánu...
Re: PPP na D4 - výstavba
S Vondrem jsme se pěkně sešli ve stejný den, ale dám sem i svoje video.
Pro zajímavost, úsek s kyvadlovým provozem u Zalužan má souvisle 4,2km a podle toho taky vypadají ty intervaly. Protože jsem neměl to štěstí na průjezd bez zastavení jako Vondr, tak jsem toho využil na časosběr s pohybem mráčků
Pro zajímavost, úsek s kyvadlovým provozem u Zalužan má souvisle 4,2km a podle toho taky vypadají ty intervaly. Protože jsem neměl to štěstí na průjezd bez zastavení jako Vondr, tak jsem toho využil na časosběr s pohybem mráčků
Re: PPP na D4 - výstavba
Pořád je to stejné, aktivity neprobíhají, neboť není schválena RDS k valné většině objektů...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Přesně tak, a asi ještě nějakou dobu nebude.
Re: PPP na D4 - výstavba
Takže aktivity probíhají, pouze nejsou vidět na trase...
Re: PPP na D4 - výstavba
Zaslechl jsem, že to s výstavbou nevypadá vůbec dobře. Zhotovitel údajně podhodnotil cenu. Pokud je to pravda, nechci domýšlet, co to může v důsledku znamenat...nejen pro D4.
Může mi to někdo prosím vyvrátit? Byl bych strašně rád, kdyby se můj zdroj informací mýlil.
Díky
Může mi to někdo prosím vyvrátit? Byl bych strašně rád, kdyby se můj zdroj informací mýlil.
Díky
Re: PPP na D4 - výstavba
Tak samozřejmě ten vývoj cen není pozitivní, to je zřejmé, ale je to také o reputaci akcionářů koncesionáře, myslím, že si nemohou dovolit to tu zabalit...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
No kdyby se s tím tak neloudali, tak už mohli mít od loňského léta dost hotovo za lepší ceny...
Re: PPP na D4 - výstavba
nemohli, nastudujte si proces PPP resp. D&B projektu.michal píše:No kdyby se s tím tak neloudali, tak už mohli mít od loňského léta dost hotovo za lepší ceny...
Re: PPP na D4 - výstavba
Jestli tady to PPP nevyjde, tak se nepoužije už nikde. Není v té smlouvě náhodou i inflační doložka? Nebo ta se vztahuje až k provozu a né výstavbě?
Re: PPP na D4 - výstavba
Tak on to byl tak trochu vtip, i soudě podle toho smajlíku. I když na druhou stranu, jezdit tudy pomalu už rok a jen vidět, jak se skoro nic neděje, a pak ještě čekat do 2024 na zprovoznění, to není zrovna snadné... Každopádně jsem na to docela zvědavý - když se to mělo schvalovat, vedla se tady na to téma diskuze, byla tam vata několik miliard a riziko v podstatě žádné. A ejhle. Najednou se dostavuje riziko podnikání a není malé. Tak uvidíme, jak se to vyvrbí...vaclav píše:nemohli, nastudujte si proces PPP resp. D&B projektu.michal píše:No kdyby se s tím tak neloudali, tak už mohli mít od loňského léta dost hotovo za lepší ceny...
Re: PPP na D4 - výstavba
Takže aby jsme ušetřili budeme jezdit po radioaktivní dálnici
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Myslím, že na D4 nejsou úplně problém peníze. Problémem je to co psal Martini.
Re: PPP na D4 - výstavba
Kamenivo z hald bylo pokud se nepletu použito už při stavbě posledního úseku D4 a nic se nestalo. Je to rozumné využití zbytečného materiálu, obzvlášť v situaci, kdy jde o dost drahou surovinu.darwousek píše:Takže aby jsme ušetřili budeme jezdit po radioaktivní dálnici
Re: PPP na D4 - výstavba
V době výstavby je to bez inflační doložky. Inflační doložka je až v období provozu a ještě jen na část provozních nákladů.Saljack píše:Jestli tady to PPP nevyjde, tak se nepoužije už nikde. Není v té smlouvě náhodou i inflační doložka? Nebo ta se vztahuje až k provozu a né výstavbě?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
No tak to se jim ta miliardová vata hooodně rychle vyčerpá... Takže nejdřív se nestavělo, protože to nešlo. A teď se nebude stavět, protože si někdo spočítá, že penále bude menší zlo než miliardová ztráta...
Re: PPP na D4 - výstavba
Byla povolena uzavírka mostu na I/4 na MÚK Mirotice v období 05/2022-06/2024
- Přílohy
-
- hhh.jpg (287.4 KiB) Zobrazeno 3710 x
Re: PPP na D4 - výstavba
subjektivně se mi zdá, že zhruba od středy tohoto týdne se na stavbě začalo pohybovat více techniky Eurovia. Do té doby všechna stála pod Milínem.
Re: PPP na D4 - výstavba
Vypadá to, že se u toho DIO poučili např. z D11 : DZ P4 ZAKRÝT - ne škrtnout...
Re: PPP na D4 - výstavba
V jaký den thle uzavírka začne platit jedu 5.5 do Prahy tak mě zajímá jestli už to budu objíždětvondr píše:Byla povolena uzavírka mostu na I/4 na MÚK Mirotice v období 05/2022-06/2024
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Koukám, že letošní sezona bude na Strakonický dobrý peklo.. No co, hlavně aby se stavba dálnice už víc nenatahovala a jezdili jsme bezpečně jako lidi co nejdřív..BTW. dlouho jsem nejel po D3 (I/3). Jak to tam bude přes léto vypadat, jsou tam plánovaná nějaká omezení, nebo bude moct pobrat část provozu ze Strakonické?vondr píše:Byla povolena uzavírka mostu na I/4 na MÚK Mirotice v období 05/2022-06/2024
Re: PPP na D4 - výstavba
Dnešní fotky ze stavby Čimelice - Mirotice:
https://jl1.rajce.idnes.cz/D4_Cimelice_ ... 30.4.2022/
mapa umístění fotek:
https://mapy.cz/s/bavaregedu
První dvě jsou ještě ze stavby Mirotice, rozšíření a týkají se předchozích příspěvků zmiňujících uzavírku mostu MÚK Mirotice, konkrétně rozšíření rampy pro obousměrný provoz (na obrázku od Vondra je to ta vlevo - směr Praha)
https://jl1.rajce.idnes.cz/D4_Cimelice_ ... 30.4.2022/
mapa umístění fotek:
https://mapy.cz/s/bavaregedu
První dvě jsou ještě ze stavby Mirotice, rozšíření a týkají se předchozích příspěvků zmiňujících uzavírku mostu MÚK Mirotice, konkrétně rozšíření rampy pro obousměrný provoz (na obrázku od Vondra je to ta vlevo - směr Praha)
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 13.8.2018 20:50:39
- Bydliště: u Českých Budějovic
Re: PPP na D4 - výstavba
Jezdím teď ČB-Praha po I/3 a D3 cca 1x za dva týdny a omezení je u Votic, opravuje se tam most (krátký úsek sveden do 2 pruhů), ale ani jednou jsem tam v koloně nestál. Nejpomaleji se vždy popojíždí u Pyšel a na D1 před Prahou (pro mě překvapivě, v minulosti jsem tam nikdy kolonu nezaznamenal), a to se tam nic neopravuje. Tj. stálá "bolístka" této trasy... Opačným směrem (z Prahy) jsem vždy cukal před Benešovem, jak se sbíhají průběžné j. pruhy (jak je to úsekové měření rychlosti, a mohu se mýlit, ale přijde mi, že ono je příčinou té pravidelné zácpy, že když tam každý druhý hnal 150, byl provoz plynulejší... nevím...). Mezi souběhem a kruhákem se to zase na chvilku - až na výjimky - rozjelo.Vitapb píše:Koukám, že letošní sezona bude na Strakonický dobrý peklo.. No co, hlavně aby se stavba dálnice už víc nenatahovala a jezdili jsme bezpečně jako lidi co nejdřív..BTW. dlouho jsem nejel po D3 (I/3). Jak to tam bude přes léto vypadat, jsou tam plánovaná nějaká omezení, nebo bude moct pobrat část provozu ze Strakonické?vondr píše:Byla povolena uzavírka mostu na I/4 na MÚK Mirotice v období 05/2022-06/2024
odpověď (OT) přesunuta sem. Jirka L.