Já též, zároveň si zaslouží poděkovat insider Martini za statečné leakování zajímavých zákulisních informacídarwousek píše:K tomu poděkování se také rád přidám .
PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4 - výstavba
Dnes ráno byl již provoz řízený semaforem nad Novým rybníkem, tak kde je již připravena asfaltová myší díra pod nově budovaným mostem. Budujou napojení na stávající silnici.
Re: PPP na D4 - výstavba
A neví někdo jestli se v nejblžší době plánuje převedení provozu na II/604 v oklí křížení s I/19? Posledně když jsem jel na Prahu tak tam už bylo podloží.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: 20.9.2010 11:09:16
Re: PPP na D4 - výstavba
Dostavba D4 - PPP projekt - ViaSalis/DIVia stavební – září 2022 (verze 3)
Re: PPP na D4 - výstavba
Že by bylo mé přání vyslyšeno .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: PPP na D4 - výstavba
Video pěkné, ale prosím, nedělejte mi tam mezi přechody záběrů to "cuknutí kamerou". Asi po pátém jsem už málem hodil šavli
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: PPP na D4 - výstavba
Na úrovni obce Jesenice došlo k poměrně významnému odtěžení stávajícího násepu, chápu to správně, že v těch místech bude most? V mapce letáku není, což nemusí nic znamenat. Btw. při hledání letáku jsem narazil na jedny suprové stránky o D4! https://www.pppd4.cz/cs
Re: PPP na D4 - výstavba
Ten dům na zahradní ulici v Milíně
https://mapy.cz/turisticka?x=14.0519296 ... 6296812629 Se stavbě vyhne a bude vedle ní a nebo bude zbořen?
https://mapy.cz/turisticka?x=14.0519296 ... 6296812629 Se stavbě vyhne a bude vedle ní a nebo bude zbořen?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
na dopravniinfo.cz je informace,že provoz na provodku u Milínu by se měl přesunout v pondělí 28.11.
Re: PPP na D4 - výstavba
Po doprovodce se již jezdí. Ráno (cca v 9h) byl ještě provoz kompletně po I/4. Po poledni (cca 15) se již jelo po doprovodce. V té době se žádné dopravní inferno nekonalo, jen někteří řidiči dávali zakódovanou přednost při sjezdu na Milíně tady: https://mapy.cz/zakladni?vlastni-body&ut=Nový%20bod&uc=9fy5pxV833&ud=14°2%2758.898%22E%2049°38%2716.234%22N&x=14.0503217&y=49.6380878&z=18&base=ophotovondr píše:na dopravniinfo.cz je informace,že provoz na provodku u Milínu by se měl přesunout v pondělí 28.11.
Přičemž ten pruh je teď uzavřený a označený změnou přednosti v jízdě.
Myslím si, že až si to trošku sedne a řidiči si zvyknou, bude to stejně blbý, jako to bylo s tou zlomeninou u EuroTransu doposud. Osobně ovšem nechápu, proč se tahle změna udělala v průběhu pátku a ne v podnělí další týden. Skutenčně to bylo nutné a na tělese I/4 budou v době největších špiček probíhat takové intenzivní stavební práce?
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: PPP na D4 - výstavba
Místa pro druhý most je tam víc než dost, proč by měl být č.p. 144 zbořen ? Nebude. Vedle něho dříve stával ještě jeden dům, ale ten byl zbourán již hodně dávno.darwousek píše:Ten dům na zahradní ulici v Milíně
https://mapy.cz/turisticka?x=14.0519296 ... 6296812629 Se stavbě vyhne a bude vedle ní a nebo bude zbořen?
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: PPP na D4 - výstavba
Plánuje se převedení provozu až na jaře.darwousek píše:A neví někdo jestli se v nejblžší době plánuje převedení provozu na II/604 v oklí křížení s I/19? Posledně když jsem jel na Prahu tak tam už bylo podloží.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Nějak mám pořád pocit, že toto řešení musí být lepší než "zlomenina u Eurotransu"... V čem vidíte, že by to mělo být stejně špatné nebo snad i horší? Jinak ono zdržení v převedení provozu se počítá už v měsících, bylo to kvůli chybějícím pozemkům, takže tady se opravdu každý den počítal...Vitapb píše:Myslím si, že až si to trošku sedne a řidiči si zvyknou, bude to stejně blbý, jako to bylo s tou zlomeninou u EuroTransu doposud. Osobně ovšem nechápu, proč se tahle změna udělala v průběhu pátku a ne v podnělí další týden. Skutenčně to bylo nutné a na tělese I/4 budou v době největších špiček probíhat takové intenzivní stavební práce?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Jsem se asi špatně vyjádřil.. Chtěl jsem jen rozptýlit předchozí obavy o to, že to převedení bude působit větší potíže. Špatný je to při vzpomínce na představební provoz Ovlivní zmíněné zdržení plánované zprovoznění stavby, nebo stále platí 12/2024? Zároveň si tak řikám, že až se zprovozní budovaná přeložka za Milínem (https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 16579&z=16) , zřejmě již začne nepřetržitá (myslím že bylo zmíněn fond 300 dní) výluka, kdy se bude jezdit přes Milín? Pokud by to tak bylo, vychází mi že někdy začátkem 2024 bychom se mohli projet už po zprovozněném půlprofilu?martini píše:Nějak mám pořád pocit, že toto řešení musí být lepší než "zlomenina u Eurotransu"... V čem vidíte, že by to mělo být stejně špatné nebo snad i horší? Jinak ono zdržení v převedení provozu se počítá už v měsících, bylo to kvůli chybějícím pozemkům, takže tady se opravdu každý den počítal...Vitapb píše:Myslím si, že až si to trošku sedne a řidiči si zvyknou, bude to stejně blbý, jako to bylo s tou zlomeninou u EuroTransu doposud. Osobně ovšem nechápu, proč se tahle změna udělala v průběhu pátku a ne v podnělí další týden. Skutenčně to bylo nutné a na tělese I/4 budou v době největších špiček probíhat takové intenzivní stavební práce?
Re: PPP na D4 - výstavba
Co jsem dnes slyšel, mělo by se převádět 14. ledna, podle mě stavebně technický stav by takovému termínu celkem nasvědčoval. I když mezi Milínem a Bukem mi přišlo, že přeložka byla už delší dobu hotová, ale byla stále zavřená.darwousek píše:A neví někdo jestli se v nejblžší době plánuje převedení provozu na II/604 v oklí křížení s I/19? Posledně když jsem jel na Prahu tak tam už bylo podloží.
Re: PPP na D4 - výstavba
Mezi Milínem a Bukem byla přeložka hotová a nalajnovaná už od minulé neděle. Nevím zda tam byly nějaké dodĕlávky.Vitapb píše:Co jsem dnes slyšel, mělo by se převádět 14. ledna, podle mě stavebně technický stav by takovému termínu celkem nasvědčoval. I když mezi Milínem a Bukem mi přišlo, že přeložka byla už delší dobu hotová, ale byla stále zavřená.darwousek píše:A neví někdo jestli se v nejblžší době plánuje převedení provozu na II/604 v oklí křížení s I/19? Posledně když jsem jel na Prahu tak tam už bylo podloží.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Sině pochybuji, že by se měl otvírat nejdříve půlprofil. Jedná se přece o novostavbu, nejsme u Loun. A FM je snad taky jiná story, ne ?
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: PPP na D4 - výstavba
Ojediněle v některých místech půlprofil být může.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: PPP na D4 - výstavba
Ale vždyť se to tady opakuje pořád dokola, že počet dnů, kdy se bude jezdit přes Milín, je omezený... Prostě kolem Milína to bude jinak, najdete to na předchozích stránkáchkot píše:Sině pochybuji, že by se měl otvírat nejdříve půlprofil. Jedná se přece o novostavbu, nejsme u Loun. A FM je snad taky jiná story, ne ?
Re: PPP na D4 - výstavba
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Možná by nebylo od věci, kdyby provozovatel ČS v Milíně změnil směr provozu a fronta na tankvání se tedy stála z druhé strany, od strany parkoviště. Teď když je doprava vedena po přeložce, řekl bych že se jim provoz znásobil. Zároveň tam asi tankuje většina stavebních vozidel. Už první den provozu po přeložce jsem viděl situaci, kdy tam stály ve frontě náklaďáky s přívěsem a téměř přečuhovali do silnice. Dneska zas. Podle mě je jen otázka času, kdy nějaký lobotom se zařadí do fronty, přičemž bude stát ještě na II/604 a blokovat provoz za sebou.
Re: PPP na D4 - výstavba
Můžeme jen doufat že to provozovateli dojde.
A poněkud mě překvapilo že byl přístup k Eurotransu umožněn Tudy . Čekal bych že dopravu na eurotrans pustí něják Tudy . Přitom se mi vybavuje že někdo psal že se obsluhy ptal a že bude průjezd z kruháče.
A poněkud mě překvapilo že byl přístup k Eurotransu umožněn Tudy . Čekal bych že dopravu na eurotrans pustí něják Tudy . Přitom se mi vybavuje že někdo psal že se obsluhy ptal a že bude průjezd z kruháče.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Ta druhá varianta až v situaci, kdy se bude muset stavět na I/4 i v tom inkriminovaném úseku, resp. v době, kdy se bude realizovat napojení nového nadjezdu do Buku.
K dalším dotazům na převádění provozu: V případě stavebního dokončení se čeká na povolení předčasného užívání stavby. U úseku č. 4 se ještě nemohou dělat úpravy na I/19, nejsou povolené, takže tam bude provoz převeden v tuto chvíli jen v té části před výrobnou směsí (ve směru od Prahy) a bude tam opětovně dost nemilé esíčko. Provoz po celé budoucí II/604 za výrobnou směsí, přes novou OK na I/19 a dále směrem na jih opravdu až od jara 2023. Obchvat Milína je časově omezen průjezd obcí na nezbytné minimum, čili tam se opravdu bude jezdit obousměrně po levé polovině, která bude v době té úplné uzavírky vybudována spolu s dostřílením zářezu.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
listopadové číslo newslettru
https://www.viasalis.cz/files/viasalis- ... 2-2022.pdf
https://www.viasalis.cz/files/viasalis- ... 2-2022.pdf
Re: PPP na D4 - výstavba
Tebhle newsletter je skoro jediný zdroj informací z oficiálních zdrojů.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.