PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4 - výstavba
Dnešní průjezd, od mostu přes Skalici na Prahu:
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: PPP na D4 - výstavba
https://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni ... edni-deska
Oznámení o zahájení řízení o změně stavby před jejím dokončením ve společném řízení v úseku Milín-Lety
Oznámení o zahájení řízení o změně stavby před jejím dokončením ve společném řízení v úseku Milín-Lety
Re: PPP na D4 - výstavba
Koukám na web viasalis, co prosím znamená toto omezení? ->Omezená silnice I/4 na konci úseku km 62 - 62,9 od 7.8.2022. - 21.8.2022 (předpokládaný termín)<-
Bude po tomto termínu již doprava převedena na doprovodnou komunikaci, mimo těleso budoucí dálnice?
Bude po tomto termínu již doprava převedena na doprovodnou komunikaci, mimo těleso budoucí dálnice?
Re: PPP na D4 - výstavba
No hlavně tam jsou už i termíny pro Milín. Ale moc nechápu, proč se dubluje ta uzavírka obchvatu Milína - proč je tam jednak omezení na I/4 do 28.2.2023 a zároveň objízdná trasa přes Milín do 28.8.2023? Jediné vysvětlení mě napadá, že to druhé je hrubý harmonogram, během kterého bude ještě upřesněno, kdy se bude přes Milín skutečně jezdit. Jinak nevím, jaká je situace s doprovodnou komunikací u Zalužan, ale nemůže to být právě její napojování, aby se mohli pustit do hlavní trasy?
Re: PPP na D4 - výstavba
Letos u Milína jen ty krátkodobé uzavírky (vždy cca 1 hodina, odhadem 3x denně mimo špičky) na odstřely, úplná uzavírka na budování dálnice samotné v tom rozšířeném zářezu až 2023 a tam se bude datumově upřesňovat určitě...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Díky! Jinak kvalita některých mapových podkladů v sekci pro řidiče dost tristní... Převzal jsem obrázek v původní velikosti a kvalitě...
V období od 22. 8. do 31. 10. 2022 (předpokládaný termín) povede provoz po objízdné trase značené bledě modrou a po alternativní fialové zpět na I/4. Po
31. 10. bude dál fungovat bleděmodrá objízdná trasa. Místo alternativní fialové trasy se provoz převede na trasu značenou tmavě modrou.
V období od 22. 8. do 31. 10. 2022 (předpokládaný termín) povede provoz po objízdné trase značené bledě modrou a po alternativní fialové zpět na I/4. Po
31. 10. bude dál fungovat bleděmodrá objízdná trasa. Místo alternativní fialové trasy se provoz převede na trasu značenou tmavě modrou.
- Přílohy
-
- 1su-milin-haje-uzavreni.jpg (13.18 KiB) Zobrazeno 4796 x
Re: PPP na D4 - výstavba
Doplnění chybějícího restu z minula - dnešní průjezd jižním úsekem
Re: PPP na D4 - výstavba
Konečně se mi podařilo po technických problémech nahrát na rajče sobotní fotky ze stavby Háje-Milín
https://jl1.rajce.idnes.cz/D4_Haje-Milin_6.8.2022/
mapa fotek: https://mapy.cz/s/nabucuvora
malý výběr:
https://jl1.rajce.idnes.cz/D4_Haje-Milin_6.8.2022/
mapa fotek: https://mapy.cz/s/nabucuvora
malý výběr:
Re: PPP na D4 - výstavba
Musím říct že nebýt Jirky tak o stavbě skoro nic nevím,děkuji že nás takto informuješ.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Také se připojuji k poděkování za fotky!
Věděl by někdo ze znalejších, co zahrnuje „speciální skandinávská metoda“ odstřelu, o níž se hovoří v červencovém newsletteru s tím, že bude použita během srpna v zářezu u Milína kvůli snížení hlučnosti, prašnosti a otřesů?
Věděl by někdo ze znalejších, co zahrnuje „speciální skandinávská metoda“ odstřelu, o níž se hovoří v červencovém newsletteru s tím, že bude použita během srpna v zářezu u Milína kvůli snížení hlučnosti, prašnosti a otřesů?
Re: PPP na D4 - výstavba
Tak to nevím
Nicméně cest jak toho dosáhnout je několik. Jako první tichá trhavina - silně expanzní hmota, nezpůsobí ani jeden z uvedených průvodních jevů, ale pomalé a drahé. Další možnost je použití emulze (to bych tipoval, že je myšleno), nemá takovou brizanci, tak se musí víc vrtat. A nebo vrty zalít vodou, skálu přikrýt rohožemi...
Nicméně cest jak toho dosáhnout je několik. Jako první tichá trhavina - silně expanzní hmota, nezpůsobí ani jeden z uvedených průvodních jevů, ale pomalé a drahé. Další možnost je použití emulze (to bych tipoval, že je myšleno), nemá takovou brizanci, tak se musí víc vrtat. A nebo vrty zalít vodou, skálu přikrýt rohožemi...
Re: PPP na D4 - výstavba
Díky za info Rohož mě napadla, snažil jsem se to vygooglit, ale našel jsem jen jednu nějakou prezentaci, kde je pouze jakýsi vzoreček, co mi nic neříká.
Re: PPP na D4 - výstavba
Rád bych se pletl, ale mám takový pocit, že z kruháče u Silmetu bude brzy tankodrom srovnatelný snad jen s objíždkou I/35 mezi Bohuňovicemi a Cerekvicí. No když si někdo myslí, že z křižovatky lze udělat kruháč za odpoledne...
Re: PPP na D4 - výstavba
A ten kruháč je provizorní ne ? V letáku projektu na té křižovatce nic jako kruháč není
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Jasně, ten je jen provizorní. Ale vozovka a hlavně její okraje se nám začínají poněkud "drolit", a to po něm ještě nejezdí ani I/4... Bude to docela mazec, tím kruháčkem se bude muset protáhnout nějakých 25 tisíc voz./hod, soudě podle sčítání dopravy 2020.
- Přílohy
-
- milinintenzity.jpg (25.02 KiB) Zobrazeno 3676 x
Re: PPP na D4 - výstavba
A do kdy zde bude doprava z I/4 převedena až do otevření dálnice ?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
No pokud se má stříhat páska na fungl nové dálnici, tak se obávám, že ano. Že tam asi žádná provizoria nebudou. Tím spíš, že budeme už zvyklí... Web Via Salis hlásí objížďku mezi múk Háje a múk Milín do 31.8. 2024. Jestli to je reálný termín pro otevření bude vědět martini.
Re: PPP na D4 - výstavba
Včerejší stanovení předpokládá termín vedení po budoucí II/604 do 30.11.2024, viz https://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni ... 2022-930-7. Smluvní termín pro otevření stavby je 29.12.2024, uvidíme, zda se podaří dodržet, ještě může nastat mnoho okolností, které to ovlivní... Co se týče kruháče u Silmetu, jen je provizorní na DIO, ovšem koncesionář již projektuje změnu, aby se tam dal udělat i definitivně, nicméně to nebude reálné za provozu, když tam bude vedena doprava ve směru I/4 (ať už nájezdem na obchvat Milína, či "rovně" do Milína, až se bude stavět v zářezu po dobu těch 200 dní). Souhlasím, že podklad pod tím "DIO kruhákem" by to chtělo ještě vylepšit než se tam ten provoz pustí...michal píše:No pokud se má stříhat páska na fungl nové dálnici, tak se obávám, že ano. Že tam asi žádná provizoria nebudou. Tím spíš, že budeme už zvyklí... Web Via Salis hlásí objížďku mezi múk Háje a múk Milín do 31.8. 2024. Jestli to je reálný termín pro otevření bude vědět martini.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Ten kruháč na trvalo by zde neměl smysl až to bude jen II/604 tak tam projede pár aut za hodinu
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Tak proč je nenaštvat KO ?
Re: PPP na D4 - výstavba
Tak ono se ŘSD vyžívá v tom stavět všude kruháče takže proč ne.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: PPP na D4 - výstavba
Ta okružka je přání města Milín. Určitě pochopíte, že při takto velké stavbě je vhodné, když stavebník a dotčené obce jednají ve shodě... Na ŘSD to zde neházejte.darwousek píše:Tak ono se ŘSD vyžívá v tom stavět všude kruháče takže proč ne.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4 - výstavba
Zrovna tady by mě ten kruháč vůbec neurážel. Spíš fakt škoda, že to bude až po.
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: PPP na D4 - výstavba
https://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni ... edni-deska
"D4 Lety-Čimelice" Oznámení o zahájení řízení o změně stavby před jejím dokončením ve společném řízení
"D4 Lety-Čimelice" Oznámení o zahájení řízení o změně stavby před jejím dokončením ve společném řízení
Re: PPP na D4 - výstavba
Odstřely u Milína se odkládají až na 09/22 resp. 10/22, geologie je lepší, než bylo předpokládáno a horní část zářezu jde rozebírat mechanicky, takže se snad podaří uzavírky realizovat až po zprovoznění SO 132, tj. II/604 mezi Eurotransem a OK Milín.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!