[D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Praha – Příbram – Nová Hospoda (I/20)
Odpovědět
MiKu
Příspěvky: 327
Registrován: 21.3.2009 21:01:00
Bydliště: u Kbelské, schovaný za PHS

Re: R4 Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od MiKu »

:)
http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/z ... 30501.html
Písecký deník píše:Značka dlouho nevydržela, ale nelibost vůči kamionům trvá
Strážovice, Mirotice – Neděkujeme vám za zničené silnice a vytlačování z vozovky. Jeďte na dálnici! Nebo do pr… Toto hlásala značka, která vyrostla v úseku mezi Miroticemi a Strážovicemi. Asi po dvou dnech ale zase zmizela...
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: R4 Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od prof2 »

MiKu píše::)
http://pisecky.denik.cz/zpravy_region/z ... 30501.html
Písecký deník píše:Značka dlouho nevydržela, ale nelibost vůči kamionům trvá
Strážovice, Mirotice – Neděkujeme vám za zničené silnice a vytlačování z vozovky. Jeďte na dálnici! Nebo do pr… Toto hlásala značka, která vyrostla v úseku mezi Miroticemi a Strážovicemi. Asi po dvou dnech ale zase zmizela...
Jestli náhodou nebude problém v tom, že stavba chybějících necelých 8 km silnice II/121 mezi Blatnou a Miroticemi se nikdy nerealizovala?
MiKu
Příspěvky: 327
Registrován: 21.3.2009 21:01:00
Bydliště: u Kbelské, schovaný za PHS

Re: R4 Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od MiKu »

http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/508961
R4 Mirotice - Třebkov, SOS - DIS, km 78,014 - 84,672
Předmětem zakázky je dostavba dálničního informačního a tísňového systému SOS-DIS v již pojížděném úseku rychlostní silnice R4. Stavební příprava systému SOS-DIS byla provedena v rámci staveb R4 Mirotice – Třebkov a R4 křižovatka I/20 Nová Hospoda.V rámci těchto staveb byly vybudovány kabelovody a byly položeny páteřní zemní kabely systému SOS-DIS.Rovněž byly vybudovány zálivy SOS hlásek.

Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky je 10/2014.
Dannyboy
Příspěvky: 156
Registrován: 31.7.2010 18:44:21

Re: R4 Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od Dannyboy »

Zajimave info k soutezi teto stavby. Docela bych tomu veril http://ekonomika.idnes.cz/firmy-pokutov ... ntent=main
ada031
Příspěvky: 2391
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od ada031 »

Aktualizovaný leták - Mirotice, rozšíření:

https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5539 ... 196927.pdf
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od vondr »

aktualizovaný leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/68/ ... sireni.pdf
Majetkoprávní příprava byla zahájena v 11/2017.
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od adamos »

Tohle spíš patří do vedlejšího úseku, které tu však nemá samostatné téma. Můžu adminy požádat o založení [D4] Mirotice, rozšíření a přesunutí posledních dvou příspěvků? Díky
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Trucker
Příspěvky: 134
Registrován: 4.5.2016 22:05:47

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od Trucker »

U obce Radobytce se začala připravovat dvojice pravděpodobně malých odpočívek.
viz: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/5831723
a https://smlouvy.gov.cz/smlouva/7443859
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od martini »

Vypadá to, že kvůli MV a obci Předotice z toho nakonec nic nebude :-(
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
ElWapp
Příspěvky: 1640
Registrován: 14.3.2009 11:42:45
Bydliště: Praha 4

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od ElWapp »

Teď jsem prolítnul celé tohle vlákno ve snaze pochopit čtvrtkřižovatku u Předotic. Moc mi to nepomohlo. Může do toho někdo vnést trochu světla? Proč to není úplná MÚK, nebo aspoň proč není možnost najet zpět na Prahu? Jaký je smysl mít obec napojenou jednosměrně, tj. od Prahy přímo z dálnice, ale zpátky na Prahu zajížďkou buď centrem Mirotic nebo zpět na MÚK Nová Hospoda? To by vzhledem k tvaru sjezdu u Mirotic dávalo větší smysl mít naopak jen nájezd na Prahu, ne sjezd od Prahy.
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od adamos »

Smysl v tom nehledej. Údajně si ten sjezd proloboval starosta Předotic, aby "zachránil" místní maloobchodní síť (tedy jedny potraviny a snad ještě masnu).
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od Majkii »

Společné povolení na bezpečnostní zálivy v úseku. Myslím, že to má jít taky pod PPP.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od Aram96 »

martini píše:Vypadá to, že kvůli MV a obci Předotice z toho nakonec nic nebude :-(
Prosímtě, Martini, jak to vypadá s těmi odpočívkami ? Bude z toho něco ? Začíná mě to totálně štvát, myslím, že by se měly všechny plánované odpočívky ihned narvat do projektů s dálnicemi, aby se na ně vztahovala také 416. Není přece možné, abychom stavěli dálnice, ale odpočívky ne a aby to mohla zatrhnout nějaká jedna obec poblíž nebo to idiotské ministerstvo vnitra. Co bylo pro ně problémem tentokrát, nevíš ? :evil:
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od _jan91 »

Nevím no, ty zálivy. Raději homogenizaci na konstantní šířku, škoda, že je D4 salám s neustále se střídajícími kategoriemi.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od martini »

Aram96 píše:
martini píše:Vypadá to, že kvůli MV a obci Předotice z toho nakonec nic nebude :-(
Prosímtě, Martini, jak to vypadá s těmi odpočívkami ? Bude z toho něco ? Začíná mě to totálně štvát, myslím, že by se měly všechny plánované odpočívky ihned narvat do projektů s dálnicemi, aby se na ně vztahovala také 416. Není přece možné, abychom stavěli dálnice, ale odpočívky ne a aby to mohla zatrhnout nějaká jedna obec poblíž nebo to idiotské ministerstvo vnitra. Co bylo pro ně problémem tentokrát, nevíš ? :evil:
Odpočívka u Radobytců nebude, vnitru tam vadila nižší vzdálenost od předchozí odpočívky, než stanoví norma, která říká, že to má být od sebe 15 km... tady to bylo 11 km. Předotice se nějak pomalu dopředu posouvají, ale do základního rastru PPP nejdou, je tam příliš mnoho nejistot. Zálivy budou součástí prací Koncesionáře nejen tady, ale i na Skalce a směrem na Písek.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od Aram96 »

Tak snad alespoň projde ta u Předotic. ŘSD tady neplánuje postavit malé odpočívky přímo naproti sobě, ale s odstupem řekněme 4 km a jedna z toho už kvůli tomu neprojde, protože norma říká, že musí být 15 km od vedlejší. Jako ano, 11 km je dost blízko sobě, bylo by lepší mít to pravidelněji, takže to beru, ale jinak má ŘSD v koncepci malé od sebe 10-20 km, tak už by se podle toho mohly ty normy konečně aktualizovat :roll:
Hlavně aby ty Krsice byly, ty jsou základ :kladivo:
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od martini »

Krsice být musí, budou pěkné, odpor proti tomu zásadní není, DÚR se daří celkem projednávat, bude tam i 8 ks rychlodobíjecích stanic pro elektromobily (150 kW/kus) na každé straně - myslíme dopředu :-).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D4] Mirotice – Třebkov – křižovatka s I/20

Příspěvek od Aram96 »

Tak alespoň, že tak :ok: :ok:
Na té D4 lze menší počet odpočívek tolerovat, protože tudy nepovede žádná významná tranzitní doprava, které prostě vychází pauza "zrovna někde". Je to, řekl bych, přesně opačná situace než je na D35. Takže to lze skousnout. Každopádně nedalo by se uvažovat o tom, že tam, kde bude zamítnuta jedna odpočívka na jedné straně, tak že by se "zevšesměrnila" ta na té druhé straně, s kterou by problémy být nemusely ? :) I když teda konkrétně u malé odpočívky je tohle řešení asi trochu drahá sranda ...
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D4 obecně

Příspěvek od Aram96 »

Doufám, že jsem to někde nepřehlédl, ale našel jsem zakázku na DUSP na úpravu MÚK D4xI/20xI/4. Popravdě z toho mám velmi rozporuplné pocity .. postaví se krásné rampy, aby byla MÚK ještě více plynulá, ale do toho se prdne kruháč. Takže ten, kdo jede pořád po I/20, tak bude mít vlastně po této přestavbě horší průjezd, než nyní. :crazy: Nevím, proč by tam nemohla zůstat průsečná křižovatka, když už na ní bude odbočovat ještě méně aut než nyní. Nebo se měl stavět kruháč bez ramp .. tohle mě přijde zase jakési schizofrenní řešení. Bezpečnější to bez debat bude, ale plynulejší to bude naopak méně než teď. :(
Přílohy
Bez názvu.gif
Bez názvu.gif (195.42 KiB) Zobrazeno 8733 x
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: D4 obecně

Příspěvek od michal »

Kua kdo zas vymyslel, že múk za miliardu vyšperkujeme kruháčem???!!! :crazy: :crazy: :crazy: :zvraci: :zvraci: :zvraci: :ko:
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: D4 obecně

Příspěvek od kot »

Aram s Michalem to shrnuli maximálně realisticky !!! :ok:
outdoor
Příspěvky: 119
Registrován: 6.4.2011 20:20:50
Bydliště: Plzeň-jih

Re: D4 obecně

Příspěvek od outdoor »

ten mátl se snad pomátl... fakt by mě zajímala výhoda takové kruháče
Saljack
Příspěvky: 570
Registrován: 10.11.2019 23:52:53

Re: D4 obecně

Příspěvek od Saljack »

Já teď na to koukám a zajímalo by mě, jak byste to rešili vy. Na MÚK, která by řešila I/20, I/4 a 604 tam podle mě není místo. Ale taky mi není jasné proč by tam nemohla být styková křižovatka a spojit 604 se sjezdem z D4 a pak povolit odboceni vlevo z toho sjezdu na tu Větev B. Jediný problém je, že se nedá z 604 najet na D4 a další nájezd z ní je víc než 10km.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D4 obecně

Příspěvek od Aram96 »

Nechal bych tu křižovatku samozřejmě tak, jak je teď. Ty rampy eliminují několik levých odbočení nebo levých najíždění, nevidím prostě důvod pro OK. Pokud se tam postaví OK, tak se nemusí vůbec stavět ty rampy, to místo bude kapacitní pořád dost.

Proti OK bych nic neměl, kdyby to měla být samostatná stavba bez ramp. Je to průsečná křižovatka, kde relativně hodně aut "projíždí" rovně a hlavní jen křižuje nebo najíždí na hlavní doleva, tudíž OK smysl dává, dokonce je to IMHO typické místo pro OK. Ale prostě ne v situaci, kdy si chceme hrát na kapacitní a plynulou křižovatku a chceme stavět 3 nové rampy pro plynulejší provoz. Je vidět, že se u toho přemýšlí zadní částí těla. :zvraci: A to ještě v situaci, kdy současná křižovatka je postavena velmi pěkně, kapacitně a plynule pro primární směry .. jeden ze dvou (ten hlavnější) totálně zprasíme.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D4 obecně

Příspěvek od Aram96 »

Mimochodem víš, jak by se to dalo kulantně řešit ? Jsou 2 možnosti.
1) V té průsečné křižovatce by se odbočovalo vždycky jen doprava + doleva pouze z hlavní 20, pro což tam už pruhy jsou (směry Sedlice>604 a Písek>I/4). Levé najíždění by se eliminovalo úplně. A pro napojení 604 do směrů Strakonice, Písek (případně i Praha) by se postavil akorát odbočovací pruh doleva na 604 a napojilo se to sem.
2) Druhá možnost je obdobná, jen by se zrušila i levá odbočení na hlavní silnici 20 a tyto směry by vedly trochu zdlouhavější cestou přes ty ostatní rampy. Akorát by se ono napojení 604 na I/4 hodilo posunout někam sem a vznikl by defakto vylepšený čtyřlístek. ;)
Edit: Zapomněl jsem napsat jednu věc, a to že směr Praha>Sedlice musel odbočovat na 604 na tom předchozím sjezdu. Nicméně to jsou všechno tak zanedbatelné směry, že nevím proč se vůbec mají v této křižovatce řešit. Nechal bych ji prostě tak jak je, a dostavěl jen rampy, jak jsou v plánu.
Odpovědět

Zpět na „D4“