R6 Sokolov – Tisová
R6 Sokolov – Tisová
Stavba pokračuje zdárně kupředu. Vedení provozu do Chebu by se dalo nazvat výhlídková jízda po stavbě, uvidíte tam všechno důležité. Ze stavby je v provozu je na MÚK Tisová větev Tisová - Cheb, po které je veden provoz do Varů.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R6 Sokolov - Tisová
Dnes se objevily nové stránky o úseku R6 So - Tisová
http://www.r6-sokolov.cz/
http://www.r6-sokolov.cz/
Stránka o stavbě dálnice D6 na Facebooku https://www.facebook.com/dalnice6/
Re: R6 Sokolov - Tisová
Hezký stránky ale chybí tam popisky fotek tak že u některých fotek ani nevim kde je to focený.Důležitý je že po roce stavby vůbec vznikly.Ještě si musíme počkat pokuď budou stránky na trasu N.Sedlo-Sokolov.
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.3.2009 17:21:08
Re: R6 Sokolov - Tisová
Prosím řidiče POZOR!!!
Pokud to bude jen trochu možné, nejezděte mezi Sokolovem a Tisovou po staré Šestce. Včera jsem tamtudy jel a silnice je na dvou místech zcela uzavřená a sice:
1) u obce Březová - objížďka je vedena přes samotnou Březovou a průjezd obcí prakticky není vyznačen, včera jsem tam bloudil a těm, co se tam nevyznají, vřele nedoporučuji
2) před Tisovou - mezi Březovou a Tisovou další objížďka, i tady částečně špatně značená!!!, je nutné pokračovat na Kostelní Břízu a poté přes Arnoltov zpět na hlavní, mezi Kostelní Břízou a Arnoltovem je úzká, špatná silnička
Použijte pro uvedený úsek, pokud možno, hlavní objízdnou trasu Sokolov - (Dolní Rychnov) - Citice - Tisová a následně nový poloviční profil směr Kamenný Dvůr -> Cheb
Pokud to bude jen trochu možné, nejezděte mezi Sokolovem a Tisovou po staré Šestce. Včera jsem tamtudy jel a silnice je na dvou místech zcela uzavřená a sice:
1) u obce Březová - objížďka je vedena přes samotnou Březovou a průjezd obcí prakticky není vyznačen, včera jsem tam bloudil a těm, co se tam nevyznají, vřele nedoporučuji
2) před Tisovou - mezi Březovou a Tisovou další objížďka, i tady částečně špatně značená!!!, je nutné pokračovat na Kostelní Břízu a poté přes Arnoltov zpět na hlavní, mezi Kostelní Břízou a Arnoltovem je úzká, špatná silnička
Použijte pro uvedený úsek, pokud možno, hlavní objízdnou trasu Sokolov - (Dolní Rychnov) - Citice - Tisová a následně nový poloviční profil směr Kamenný Dvůr -> Cheb
Re: R6 Sokolov – Tisová
Nevite nekdo kdo bydli nebo jezdi pobliz jestli tuto stavbu nezprovozni jeste letos?Je tam zprovozneni 2/11 a vetsinou takove stavby pri "dobrem" pocasi stihaji "otevrit" do knce roku.
Re: R6 Sokolov – Tisová
Pime píše:Nevite nekdo kdo bydli nebo jezdi pobliz jestli tuto stavbu nezprovozni jeste letos?Je tam zprovozneni 2/11 a vetsinou takove stavby pri "dobrem" pocasi stihaji "otevrit" do knce roku.
tak to si myslim, že asi těžko, tranzitní doprava by musela buď přes centrum sokolova na objížďku a nebo přes loket, myslím, že se úsek se dá do provozu společně s navazujícím úsekem nové sedlo - sokolov
Re: R6 Sokolov – Tisová
Určitě oba úseky najednou a to ke konci 2011, když to dobře dopadne.Pime píše:Nevite nekdo kdo bydli nebo jezdi pobliz jestli tuto stavbu nezprovozni jeste letos?Je tam zprovozneni 2/11 a vetsinou takove stavby pri "dobrem" pocasi stihaji "otevrit" do knce roku.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Sokolov – Tisová
letos na jaře napsali tohlemartini píše:Určitě oba úseky najednou a to ke konci 2011, když to dobře dopadne.Pime píše:Nevite nekdo kdo bydli nebo jezdi pobliz jestli tuto stavbu nezprovozni jeste letos?Je tam zprovozneni 2/11 a vetsinou takove stavby pri "dobrem" pocasi stihaji "otevrit" do knce roku.
Od 3. dubna začne úplná uzavírka silnice I/6 v úseku od Nového Sedla po Transmotel u Sokolova. Rozhodl o tom dnes Krajský úřad Karlovarského kraje kvůli výstavbě úseku rychlostní silnice R6, informovala ČTK mluvčí krajského úřadu Jana Pavlíková. Uzavírka je nutná kvůli rekonstrukci mostu u Transmotelu. Potrvá do dubna příštího roku
takže 04/2011 bude asi úsek nové sedlo - sokolov průjezdný v polovičním profilu
Re: R6 Sokolov – Tisová
Pár obrázků ze čtvrka 7.10.2010.
Situování dle http://www.komunikace-r6.cz/_file_store ... 202726.pdf
Situování dle http://www.komunikace-r6.cz/_file_store ... 202726.pdf
- Přílohy
-
- Pohled na most SO 203.
Cca z míst SO 131.20 - DSC04118.JPG (245.96 KiB) Zobrazeno 30264 x
- Pohled na most SO 203.
-
- Pohled na MÚK Tisová cca z místa objektu SO 131.6
- DSC04107.JPG (237.38 KiB) Zobrazeno 30269 x
Re: R6 Sokolov – Tisová
A ještě dva.
- Přílohy
-
- Pohled na SO 205, přibližně z místa SO 005. Z tohoto pohledu levý pás je používán jako cesta do Březové
- DSC04159.JPG (238.14 KiB) Zobrazeno 30262 x
-
- MÚK Březová, pohled směrem k elektrárně Tisová, z MOK u Březové, směrem na SZ
- DSC04142.JPG (232.9 KiB) Zobrazeno 30262 x
Re: R6 Sokolov – Tisová
Odborníci se seznámili s technologií ETANPLAST® na stavbě mostů na R6 Sokolov - Tisová
Publikováno: 8.10.2010
Rubrika: 2010, Mosty
Praktickou ukázku pokládky izolačního souvrství ETANPLAST® prezentovala společnost EUROVIA CS odborníkům zaměřeným na výstavbu silnic a dálnic. Unikátní řešení izolačního systému představila na mostních objektech SO 201a 203 stavby silnice R6 v úseku Sokolov – Tisová, jehož výstavba skončí příští rok.
ETANPLAST® je vícevrstvý izolační systém pro horní desky betonových konstrukcí pokládaný velkou rychlostí. Úspory v čase se projevují především díky strojní pokládce, kde je zapotřebí mnohem méně ruční práce než u klasických pásových izolací. Strojní pokládka zajistí zároveň rovnoměrnou kvalitu práce a velkou rychlost realizace izolačního souvrství. Pro jednotlivé složky souvrství jsou používány silně modifikované asfalty, které garantují velmi dobrou odolnost vůči únavě, vzniku trhlin a trvalým deformacím.
„ETANPLAST® může být použit pro všechny typy inženýrských staveb s horní deskou ze železobetonu nebo předpjatého betonu, trámových nebo segmentových mostů, viaduktů, stropů konstrukcí ve výkopech, na parkovištích. Za určitých podmínek jej lze položit i na kompozitní konstrukce – betonové mostovky na ocelové konstrukci. ETANPLAST® může být použit pro všechny třídy dopravního zatížení – jak v nových konstrukcích, tak při rekonstrukcích,“ vyjmenovává možnosti využití technologie Ing. Michal Sýkora, technický ředitel Skupiny EUROVIA CS.
Od svého prvního použití na stavbách v roce 1987 je ETANPLAST® součástí řady významných staveb s velkým dopravním zatížením ve Francii i v jiných zemích. Mezi nejznámější z nich patří viadukt na ostrově Ré nebo terminál tunelu pod kanálem La Manche. V České republice byl poprvé použit v roce 1999 na mostě obchvatu Chebu. V roce 2009 pak byla tato izolace použita na komunikaci R6 na pěti mostech o celkové ploše 41 100 m2.
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... ov-tisova/
Publikováno: 8.10.2010
Rubrika: 2010, Mosty
Praktickou ukázku pokládky izolačního souvrství ETANPLAST® prezentovala společnost EUROVIA CS odborníkům zaměřeným na výstavbu silnic a dálnic. Unikátní řešení izolačního systému představila na mostních objektech SO 201a 203 stavby silnice R6 v úseku Sokolov – Tisová, jehož výstavba skončí příští rok.
ETANPLAST® je vícevrstvý izolační systém pro horní desky betonových konstrukcí pokládaný velkou rychlostí. Úspory v čase se projevují především díky strojní pokládce, kde je zapotřebí mnohem méně ruční práce než u klasických pásových izolací. Strojní pokládka zajistí zároveň rovnoměrnou kvalitu práce a velkou rychlost realizace izolačního souvrství. Pro jednotlivé složky souvrství jsou používány silně modifikované asfalty, které garantují velmi dobrou odolnost vůči únavě, vzniku trhlin a trvalým deformacím.
„ETANPLAST® může být použit pro všechny typy inženýrských staveb s horní deskou ze železobetonu nebo předpjatého betonu, trámových nebo segmentových mostů, viaduktů, stropů konstrukcí ve výkopech, na parkovištích. Za určitých podmínek jej lze položit i na kompozitní konstrukce – betonové mostovky na ocelové konstrukci. ETANPLAST® může být použit pro všechny třídy dopravního zatížení – jak v nových konstrukcích, tak při rekonstrukcích,“ vyjmenovává možnosti využití technologie Ing. Michal Sýkora, technický ředitel Skupiny EUROVIA CS.
Od svého prvního použití na stavbách v roce 1987 je ETANPLAST® součástí řady významných staveb s velkým dopravním zatížením ve Francii i v jiných zemích. Mezi nejznámější z nich patří viadukt na ostrově Ré nebo terminál tunelu pod kanálem La Manche. V České republice byl poprvé použit v roce 1999 na mostě obchvatu Chebu. V roce 2009 pak byla tato izolace použita na komunikaci R6 na pěti mostech o celkové ploše 41 100 m2.
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... ov-tisova/
Re: R6 Sokolov - Tisová
http://www.r6-sokolov.cz/
Podzim a závěr roku 2010
Čtvrtek, 16 Prosinec 2010 21:59 | Author: Administrator |
V druhé polovině roku 2010 na stavbě R6 Sokolov – Tisová dochází k dalším změnám, z kterých je již pomalu znatelný budoucí tvar nové komunikace.
Odtěžují se poslední části terénu v místech, kde donedávna byla ještě užívána původní komunikace I/6. Po hrubém odtěžení je pokládána kanalizace s následným napojením na odlučovače ropných látek, hloubkové i mělké drenáže pro odvodnění podloží, propustky a dna potoků odvádějící vodu pod novou komunikací. Poté následuje sanace a stabilizace podloží po odtěžení nevhodných materiálů a náhradě materiály zlepšenými popílkem. Na takto zpevněném podloží jsou již upravovány konstrukční vrstvy komunikace od štěrkodrtí přes mechanicky zpevněné kamenivo až po živičné vrstvy.
S blížícím se koncem roku je celá trasa R6 úseku Sokolov – Tisová již zakryta konečnou obrusnou vrstvou živice s nástřikem dopravního značení.
Jedním z několika bezpečnostních prvků jsou i SOS hlásky budované v souběhu se stavbou komunikace R6 a samozřejmostí jsou i mýtné brány. Dokončuje se montáž svodidel jak ocelových tak i betonových a dopravního značení.
Probíhají úpravy svahů i za pomoci zpevnění lomovým kamenem a odvedení podzemních vod svahovými žebry s následnou montáží geobuněk, rozprostřením ornice a zatravněním.
Dokončují se i nosné konstrukce mostních objektů. Ty jsou následně opatřeny izolační vrstvou a živičným povrchem a doplněny zábradlím a svodidly.
Re: R6 Sokolov – Tisová
Stavby Sokolov – Tisová a N. Sedlo Sokolov běží dle harmonogramu. V dubnu 2011 bude puštěn poloviční profil a v říjnu 2011 by měl být provoz v plném profilu, tedy čtyřpruhu.
Re: R6 Sokolov – Tisová
Citace z aktualizovaného letáku.
"Stavba byla zahájena 6. října 2008 a uvedena do provozu 3. dubna 2011. Hlavní pracovní
činnost se poté přesunula mimo vrchní část silnice – probíhá úprava vzdálenějších
příkopů, jsou prováděny terénní práce pod mosty. V průběhu května a června 2011
dochází k uzavření doprovodné komunikace a jejímu dokončení. Objízdná trasa vede
po nově otevřené silnici R6."
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... tisova.pdf
"Stavba byla zahájena 6. října 2008 a uvedena do provozu 3. dubna 2011. Hlavní pracovní
činnost se poté přesunula mimo vrchní část silnice – probíhá úprava vzdálenějších
příkopů, jsou prováděny terénní práce pod mosty. V průběhu května a června 2011
dochází k uzavření doprovodné komunikace a jejímu dokončení. Objízdná trasa vede
po nově otevřené silnici R6."
http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... tisova.pdf
Re: R6 Sokolov – Tisová
Co vlastně zprovoznili toho 3. dubna 2011 a co dnes? Co je teď vůbec v provozu a jak vypadá stavba?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R6 Sokolov – Tisová
Pochopil jsem to takto:
V dubnu byla zprovozněna polovina silnice ve směru do Varů. Obousměrný provoz zde nebyl hlavně kvůli nedostavěnému mostu přes železniční trať na následující stavbě - viz video. A teď je úsek Sokolov - Tisová snad kompletně otevřen.
Oproti tomu úseku Nové sedlo - Sokolov byl nyní uveden do provozu pouze v 1/2 profilu - s obousměrným provozem, protože se dokončil most přes trať aspoň v v jednom směru.
V dubnu byla zprovozněna polovina silnice ve směru do Varů. Obousměrný provoz zde nebyl hlavně kvůli nedostavěnému mostu přes železniční trať na následující stavbě - viz video. A teď je úsek Sokolov - Tisová snad kompletně otevřen.
Oproti tomu úseku Nové sedlo - Sokolov byl nyní uveden do provozu pouze v 1/2 profilu - s obousměrným provozem, protože se dokončil most přes trať aspoň v v jednom směru.