Právě je 19.7.2018 21:05:12




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 [D6] Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27) 
Autor Zpráva
Autor

Příspěvky: 1626
Bydliště: Praha
Příspěvek [D6] Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
martini píše:
Důležité je, aby se ty dluhopisy dávaly jen na stavby skutečně potřebné a nevyplýtvaly se zase na to "co je přeci připravené", třeba R6 na KV s intenzitami 15.000 nebo kolik vozidel...

Já bych spíš řekl že tak 8.000.


22.12.2009 22:45:25
Profil
 

Příspěvky: 752
Příspěvek Re: R1 - bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Petr Pokorný píše:
martini píše:
Důležité je, aby se ty dluhopisy dávaly jen na stavby skutečně potřebné a nevyplýtvaly se zase na to "co je přeci připravené", třeba R6 na KV s intenzitami 15.000 nebo kolik vozidel...

Já bych spíš řekl že tak 8.000.


Na R6 v úsecích "Řevničov - obchvat" a "Krupá, přeložka" po jejich výstavbě intenzity určitě dost podstatně vzrostou proti současné I/6, protože z Rakovníku do Kladna, což je relace v řádu tisíců aut denně, se teď jezdí po silnicích II. třídy, ale pak bude rychlejší a pohodlnější jezdit po R6.


24.12.2009 0:46:45
Profil
VIP

Příspěvky: 3201
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
R6 je dle mého názoru jedna z mála rychlostek, u nichž by bylo ekonomicky efektivní přistoupit k nerealizaci celého úseku minimálně do roku 2025. Primárně by se měl vyřešit pouze úsek Nové Stračecí - MÚK s I/27 a obchvat Lubence (vše samozřejmě na plný profil). Tím by byl odstraněn průjezd mnoha obcemi Řevničov, Krušovice, Krupá, Hořesedly, Hořovičky a dvakrát úrovňové křížení s dráhou a samozřejmě ten nepříjemný Lubenec. Zbytek je zatím naprosto vyhovující luxusní silnice I. třídy dostačující intenzitám na dlouhou dobu dopředu. Navíc teď celá opravená. Dá se tam jet +/- 120 km/h a i v pohodě předjíždět, takže...

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


24.12.2009 13:48:09
Profil
Autor

Příspěvky: 8275
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek R6 Nové Strašecí - Řevničov
V době realizace této stavby by měl být již v provozu úsek Řevničov - Krupá, a tato stavba ji propojí s úsekem od Prahy.

V katastrální mapě se nově objevila trasa, vyznačená červeně, ani jeden pozemek nemá ještě vlastníka ŘSD.

Opět náhodný výběr bez opakování :P

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


16.1.2010 23:38:05
Profil
Autor

Příspěvky: 8275
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek R6 Řevničov - obchvat
Stavba by měla být zahájena jako druhá z pěti souboru staveb Nové Strašecí - křiž. I/27.

Dle Nahlížení do katastru již probíhá výkup, zatím je vykoupeno minimum parcel. Parcely jsou pěkně řádně rozdrobeny do malých ploch :P

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


16.1.2010 23:42:16
Profil
Autor

Příspěvky: 8275
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek R6 Krupá, přeložka
Stavba by měla být zahájena jako první z pěti souboru staveb Nové Strašecí - křiž. I/27. Nahradí nevyhovující průtah obcí Krupá. (Ještě loni to pro mě byla Křupá :lol: )

Dle Nahlížení do katastru již probíhá výkup, zatím je vykoupeno minimum parcel. :P

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


16.1.2010 23:45:49
Profil
 

Příspěvky: 13
Příspěvek Re: R6 Krupá, přeložka
...na úseku Bošov Lubenec taky výkup proběhl a k zahájení stavby bohužel nedošlo, pouze ke smýcení lesa


20.1.2010 17:35:02
Profil
 

Příspěvky: 13
Příspěvek Re: www.komunikace-r6.cz
Hlavně aby to postavili od Nového Stršecí do Lubence,to je nejhořší úsek, z Bošova do Bochova už to jde a z Bochova do Varů je to vlastně poloviční profil R6


20.1.2010 17:40:12
Profil
 

Příspěvky: 748
Příspěvek Re: www.komunikace-r6.cz
Martin z Ostravy píše:
celá R6 je jen otázka financí, které kdyby byly tak ji to 5 let máme


Jak tak o tom přemýšlím - nebyla by vlastně dostavba nenačnutého zbytku R6 ideálním kandidátem na PPP ?

Nesmíte se na mě ze západních Čech zlobit, ale dostvaba R6 nebude úplně nejvýš v prioritách státních financí - to dříve půjdou peníze na podle mne důležitější tahy R1, R35, D3...

A dle zmiňovaného webu na R6 bude většina úseků na stavbu dobře papírově připravena... A kde jinde bude za rok/dva takovýto stav ? PPP a a R6 může být v roce 2016-17 celá hotova !!!


21.1.2010 12:07:02
Profil
VIP

Příspěvky: 3201
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: www.komunikace-r6.cz
Problém R6 je, že jak říkáte, oproti jiným stavbám není tolik potřebná. Jel jsem tam v pátek od Nového Strašecí až na I/27 (tedy z hlediska komfortu jediný úsek, který by se dal považovat za relativně potřebný + Lubenec obchvat) a cestovní čas byl 23 min (bez závor). Dalo se i předjíždět, byť jsem nespěchal a tudíž nepředjížděl. Byť by se to zkrátilo výstavbou Rka na nějakých 12 min (uvažuji cca 140 km/h) není to podle mého tak zásadní. Jen pro ty obyvatele v těch obcích no... Zpátky v sobotu už jsem to neměřil, ale +/- to samé, takže pohoda.

Co je pravda, že R6 je velmi dobře připravena (oproti jiným, které by byly potřebnější a které jste správně vyjmenoval), ale dělat PPP na něco, co nepotřebujeme, je ten nejkolosálnější nesmysl, dle mého názoru. Splátky za celý úsek Nové Strašecí - KV by hrubým odhadem od stolu byly cca 2,8 mld. Kč ročně po dobu 30 let, včetně provozu, údržby a zásadní rekonstrukce po 25 letech a to mi přijde, že už zase není tak malý peníz, vzhledem k výše uvedenému. Otázka je, jak by to vypadalo, kdyby se tam nastavilo nějaké rozumnější časování výstavby jednotlivých úseků.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


25.1.2010 14:26:25
Profil
 

Příspěvky: 312
Bydliště: u Kbelské, schovaný za PHS
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Proč je tedy R6 uvedena jako možný PPP projekt v tomto článku (tabulka)?


25.1.2010 17:10:38
Profil
VIP

Příspěvky: 3201
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Protože je připravena...

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


25.1.2010 17:56:36
Profil
 

Příspěvky: 312
Bydliště: u Kbelské, schovaný za PHS
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
martini píše:
Protože je připravena...

Reálné to tedy moc není, že? Stejně jako u dostavby R4, která je taky v tabulce.


25.1.2010 18:14:22
Profil
Autor

Příspěvky: 8275
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Panují obavy ohledně PPP, ne všichni jsou jim nadšeni a někteří si ho vyloženě nepřejí. R6 určitě nebude mezi prvními projekty PPP, takže asi tak. ;)

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


25.1.2010 20:13:31
Profil
 

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
názor "R6 nepotřebujeme" zveřejněný příznivcem výstavby dálnic v diskusi na tomto serveru je vskutku "bomba" ... gratuluji


27.1.2010 0:18:58
Profil
 

Příspěvky: 23
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Nechapu, co je na tom divneho? Stavet par km plneho profilu bez duvodu ( potrebne intenzity ) jenom proto, ze je to naplanovano ( rozumej nakresleno na papire )? Takhle uvazujete i s vlastnimi financemi? Ale R6 neni jedina, vylozene mne drazdi 4-pruh na I/57 a podobne vyhozene penize. 2-pruh s MUK a pripadne stoupacim pasem ( cili v podstate pol. profil ) musi byt vyhovujici.


27.1.2010 10:30:31
Profil
Autor

Příspěvky: 5105
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
bery píše:
Nechapu, co je na tom divneho? Stavet par km plneho profilu bez duvodu ( potrebne intenzity ) jenom proto, ze je to naplanovano ( rozumej nakresleno na papire )? Takhle uvazujete i s vlastnimi financemi?

Souhlas, opravdu není třeba vše stavět za každou cenu, jen proto že je to připraveno pokud jsou důležitější stavby na které jsou připravené a chybí na ně peníze.
bery píše:
Ale R6 neni jedina, vylozene mne drazdi 4-pruh na I/57 a podobne vyhozene penize. 2-pruh s MUK a pripadne stoupacim pasem ( cili v podstate pol. profil ) musi byt vyhovujici.

Ten čtyř pruh na I/57 není zase takový luxus, na té stavající trase je kapacita dvou pruhu už vyčerpána, tedy aspoň z mých postřehů co jsem tam jel. A hlavně tam by se dělala přeložka tak jako tak, tak proč to rovnou nepostavit jako 2+2.
Aby to nevypadalo, že si protiřečím, tak třeba I/6 je vcelku luxusní silnice, což se o té klikatici u Jablůnky říci nedá.
Ještě k těm vyhozeným penězům, je to jen R22,5 takže pochybuji, že by byl nějaký markantní rozdíl mezi tímto a S11,5 s MÚK a stoupacími pruhy, ale možná se pletu.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


27.1.2010 12:33:34
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 8275
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Srovnávat R6 s I/57 nejde. Kdo nejel po I/57 možná nepochopí. ;)

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


27.1.2010 12:43:12
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Teď koukám na leták stavby R6 Hořovičky – obchvat a zase je tam lahůdka v podobě dvou doprovodných komunikací (na každé straně R6 je jedna) spojených na cca kilometru a půl jen třikrát (dvěma mosty a podjezdem)! To je teda síla.. Tady se furt nadává na ekoteroristy, ale že se takhle plýtvá státními penězi, aby se "nakrmili" starostové okolních obcí, zjevně nikoho netrápí..


4.2.2010 23:00:32
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: Polsko
Lenny píše:
andy píše:
Njn, otázka je, kdo za těmi akcemi ÚOHS stojí :geek:

Odborně se tomu říká ochrana hospodářské soutěže, přežítek, který kritizoval nejen Milton Friedman, Garry Becker ale i jiní.

Mně šlo o něco trochu jiného: Jakmile by někdo rozvlnil stojaté vody mezi dodavateli silničních staveb, bude z toho kauza pro různé kontroly, regulátory apod., zatímco zjevné plýtvání typu dvou souběžných doprovodných komunikací s několikerým propojením žádný úřad včas nezarazí :roll:


4.2.2010 23:16:26
Profil
 

Příspěvky: 752
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
andy píše:
Teď koukám na leták stavby R6 Hořovičky – obchvat a zase je tam lahůdka v podobě dvou doprovodných komunikací (na každé straně R6 je jedna) spojených na cca kilometru a půl jen třikrát (dvěma mosty a podjezdem)! To je teda síla.. Tady se furt nadává na ekoteroristy, ale že se takhle plýtvá státními penězi, aby se "nakrmili" starostové okolních obcí, zjevně nikoho netrápí..


U Kolešova jde o úpravy stávajících cest na normované parametry III. třídy, což má nahradit rušené stávající napojení obce na I/6, na druhé straně je to klasická souběžná komunikace.


4.2.2010 23:36:11
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Jarda Š. píše:
U Kolešova jde o úpravy stávajících cest na normované parametry III. třídy, což má nahradit rušené stávající napojení obce na I/6, na druhé straně je to klasická souběžná komunikace.

Budiž, ale je opravdu nutné kvůli bývalé polní cestě stavět u Bukova most? Když teda beru, že ten nadjezd u Hořoviček by se dělal tak jako tak.


4.2.2010 23:53:20
Profil
 

Příspěvky: 752
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
andy píše:
Jarda Š. píše:
U Kolešova jde o úpravy stávajících cest na normované parametry III. třídy, což má nahradit rušené stávající napojení obce na I/6, na druhé straně je to klasická souběžná komunikace.

Budiž, ale je opravdu nutné kvůli bývalé polní cestě stavět u Bukova most? Když teda beru, že ten nadjezd u Hořoviček by se dělal tak jako tak.


Kdyby tam nebyl most, tak by to zemědělci z Bukova na pole za R6 objížděli po I/27, kde by tím brzdili provoz. Asi by tam stačil i nadjezd polní cesty, ale proti němu most už cenu stavby tak moc nezvfedne.


5.2.2010 9:42:25
Profil
 

Příspěvky: 1277
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Jarda Š. píše:
Kdyby tam nebyl most, tak by to zemědělci z Bukova na pole za R6 objížděli po I/27, kde by tím brzdili provoz. Asi by tam stačil i nadjezd polní cesty, ale proti němu most už cenu stavby tak moc nezvfedne.

Mohli by to přece objet přes Hořovičky. Jasně, že takhle to bude pro místní pohodlnější, ale to snad ještě neznamená, že by jim to "pohodlí" měl platit stát. Ať se na tu mapku podíváte z kterékoliv strany, tak jedna silnice podél západní poloviny stavby a minimálně jedno spojení s druhou doprovodnou komunikací jsou zbytné. Doprovodné komunikace jsou podle mě od toho, aby i ten, kdo nechce/nemůže jet po dálnici, měl možnost dostat se z místa A do místa B, netuším ale, proč by těch možností mělo být půl tuctu :) Respektive pokud někdo chce mít tak široký výběr, proč ně, ale ať si ho zaplatí sám.


5.2.2010 12:25:55
Profil
 

Příspěvky: 3990
Příspěvek Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Však šoféři by to mohli taky voblíždět přes Plzeň a nemusela by se tam stavět erka, ne? Podle pořádný mapy http://www.mapy.cz/#mm=TP@x=130982144@y=136200320@z=13 snadno zjistíte, že cesty tam už jsou a jde o to je nepřerušit všechny. Oni tam totiž kolem taky bydlej a hospodařej lidi .. 8-)


5.2.2010 15:45:05
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 91 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz