[D6] Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
To jistě, ale touto logikou dovedenou ad absurdum byste mohl požadovat, aby mezi každými dvěma obcemi vedla přímá silnice. Obávám se, že na to nikdy nebudou peníze, natož místo
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
No aniž bych to chtěl hnát ad absurdum, můžu asi přiměřeně požadovat, aby existující dopravní spojení bylo zachováno (a to i pro komunikace nesloužící silničnímu provozu). Kdyby vám překopali příjezd domu, s tim že přece to můžete oběhnout kolem sousedů a přes zahrádku, asi by se vám to taky nelíbilo. Koukal jste na ten odkaz?
Re: Polsko
Jde tam o to, aby nebyly přerušeny místní dopravní vazby. Je ovšem fakt, že to je celé kvůli 107 lidem z Kolešova, protože se nebude moci dát najet u současné benzínky za Hořovičkama.
edit: Sorry, pěkně jste to rozjeli ve správném tématu, díky. Tam to sem sem přesunul.
Ještě bych chtěl dodat, že tohle celé je způsobeno tím, že I/6 je jediná přirozená osa celýho toho kraje a bylo na ní/přes ní vždy vše směřováno. Určitě by to šlo vypustit, ale otázka jak moc by ti lidé řvali potom...
edit: Sorry, pěkně jste to rozjeli ve správném tématu, díky. Tam to sem sem přesunul.
Ještě bych chtěl dodat, že tohle celé je způsobeno tím, že I/6 je jediná přirozená osa celýho toho kraje a bylo na ní/přes ní vždy vše směřováno. Určitě by to šlo vypustit, ale otázka jak moc by ti lidé řvali potom...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
To určitě, ale v tomto případě nejen, že bude zachováno, ale dokonce bude přinejmenším zdvojnásobeno - to je to, co mi na tom nejvíc vadí. No nic, tady se asi neshodneme: Podle mě investice do mostu a paralelní silnice za několik desítek až stovek milionů nevyváží to, že si pár traktorů dvakrát denně zkrátí cestu o deset minut, Vy to holt vidíte jinak...jonáš píše:No aniž bych to chtěl hnát ad absurdum, můžu asi přiměřeně požadovat, aby existující dopravní spojení bylo zachováno (a to i pro komunikace nesloužící silničnímu provozu).
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Nikoli zkrátí, ale neprodlouží
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
V rámci krizového plánu ministra dopravy Slamečky provádí ŘSD expertizu zpracovaných DÚR a DSP na celý úsek R6 Nové Strašecí - Olšová vrata s cílem úspory finančních prostředků s termínem dokončení v 12/2010. Uvidíme, co z toho vypadne, třeba i úpravy výše diskutovaného
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
No jo, ale prosinec je daleko Někde jsem zaslechnul, že se ještě tenhle měsíc bude zahajovat snad nejzbytečnější stavba v našich krajích ... tj R6 Lubenec - Bošov
Reakce hh přesunuta.
Reakce hh přesunuta.
Re: R6 Krupá, přeložka
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Řevničov, Obchvat
Podle letaku RSD http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchvat.pdf
by se melo zacit stavet v srpnu 2011. Jak je to ve skutecnosti v terenu a je vskutku mozne, ze by se v lete mohlo kopnout do zeme?
by se melo zacit stavet v srpnu 2011. Jak je to ve skutecnosti v terenu a je vskutku mozne, ze by se v lete mohlo kopnout do zeme?
Re: Řevničov, Obchvat
Neřekl bych http://www.komunikace-r6.cz/index.php?t ... vystavby-8Kaik píše:Podle letaku RSD http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... bchvat.pdf
by se melo zacit stavet v srpnu 2011. Jak je to ve skutecnosti v terenu a je vskutku mozne, ze by se v lete mohlo kopnout do zeme?
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Ne. Termíny letáků ŘSD uvádějí možné termíny zahájení, avšak nereflektují přidělení finančních prostředků v čase. S ohledem na princip fungování rozpočtu to však ŘSD neumožňuje zcela efektivní plánování a termínování staveb v čase, jinak to ale "nejde".
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Majetkoprávní příprava (% LV): NS - Řevničov - 24%, Řevničov - 74 %, Krupá - 31%, Hořesedly - 50%, Hořovičky - 37%
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
tak už je ve věstníku předběžné oznámení o zakázkách na zadávačky na stavby:
R6 Řevničov - obchvat, VD-ZDS/AD
R6 Nové Strašecí - Řevničov, VD-ZDS/AD
paráda - bude se to stavět rovnou 4 pruh nebo pouze 1/2 profil?
R6 Řevničov - obchvat, VD-ZDS/AD
R6 Nové Strašecí - Řevničov, VD-ZDS/AD
paráda - bude se to stavět rovnou 4 pruh nebo pouze 1/2 profil?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
jestli se nemýlím, ZDS - zadávací dokumentace stavby, AD - autorský dozor.
nemluvilo se o tom, že to, že stejná firma to naprojektuje a pak vykoná dozor, skončí?
nemluvilo se o tom, že to, že stejná firma to naprojektuje a pak vykoná dozor, skončí?
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Dovolil jsem si fušovat kolegovi do řemesla, stav vykoupených pozemků této stavby pro k.ú. Nové Strašecí a Řevničov (Krušovice a Krupá nejsou digitalizovány, další jsem nezkoumal)
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Dobré
zkusil jsem to ze zvědavosti podrobně porovat se stavem v lednu
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 27#p106127
a bohužel jsem nenašel jediný pozemek, který by tam za tu dobu přibyl
zkusil jsem to ze zvědavosti podrobně porovat se stavem v lednu
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 27#p106127
a bohužel jsem nenašel jediný pozemek, který by tam za tu dobu přibyl
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Jejda já si nevšiml že to je již hotové, to jsem přehlédl
OT: Jak jste dokázal vyrobit Krušovice a Krupou? Když tak klidně jako SZ ať to tu neplevelíme
OT: Jak jste dokázal vyrobit Krušovice a Krupou? Když tak klidně jako SZ ať to tu neplevelíme
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Dnes byly zvěřejněny oznámení o zahájení výběrového řízení na zhotovitele dokumentace pro prvedení stavby a autorský dozor na úseky Nové Strašecí-Řevničov a obchvat Řevničova.
pět se přiblížilo zahájení stavby během příštího roku
pět se přiblížilo zahájení stavby během příštího roku
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
koukal jsem na aktuální stav vykoupených pozemků na obchvat Řevničova. Stav v kat.území Řevničov je takový, že chybí vykoupit cca 35 LV - cca 111 pozemků. Nejvíce je ve vlastnictví lesů ČR 31 pozemků.
nemá někdo bližší informace z oficiálních zdrojů, kolik jich skutečně chybí
nemá někdo bližší informace z oficiálních zdrojů, kolik jich skutečně chybí
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
tak mi to nedalo a skoro po měsíci jsem porovnal stav výkupů v kat.území Řevničov. stav je takový,že chybí vykoupit cca 31 LV - celkem 84 pozemků. Veškeré pozemky od Lesů Čr jsou již převedeny. I na katastru Nové Strašecí jsou na katastru nějaké ty zápisy o změnu.
Vypadá to,že by se opravdu příští rok mohlo začít budovat
Vypadá to,že by se opravdu příští rok mohlo začít budovat
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Takže jestli to chápu správně, tak se příští rok nezahájí ani jedna stavba na této trase?
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Závisí to na těch výkupech pozemků a pak případně na tom, jestli se na nějakých odvoláních nezadrhne stavební řízení nebo výběrové řízení na zhotovitele. Možná se příští rok mezi N. Strašecím a Krušovicemi stavět začne, ale jisté to není.Mišda píše:Takže jestli to chápu správně, tak se příští rok nezahájí ani jedna stavba na této trase?
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Jarda Š.: Díky za odpověď ,ale já to myslel z hlediska toho, jak se někde psalo, že není dostatek peněz na příští rok a tak, že se zahájí jenom dvě stavby u Ostravy.
Takže jestli to chápu, tak to byl jenom blud a peněz na tyto stavby je dost.
Takže jestli to chápu, tak to byl jenom blud a peněz na tyto stavby je dost.
Re: R6 Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Peněz není nikdy dost. Zatím není ani schválený rozpočet SFDI. Stavby, jejichž zahájení je nejisté, jsou zatím v návrhu "pod čarou". Pokud pro to některý poslanec získá většinovou podporu, může prosadit, aby peníze pro tyto stavby byly v rozpočtu závazně alokovány. Pro jejich zahájení by se jinak hledaly možnosti rozpočtových změn, tedy buď přesunem ve schváleném rámci SFDI (pokud by se nedočerpaly peníze na některých jiných stavbách) nebo dodatečným navýšením státní dotace (současný ekonomický vývoj zatím vypadá tak, že nedojde-li k nějakým mimořádnostem, ve státním rozpočtu by koncem příštího roku nějaké peníze navíc být mohly.)