D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
A70 mezi Himmelkron a Schirding je sice definitivně ze stolu a z nového spolkovém plánu dopravních staveb do r. 2030 vypadla rovněž přestavba úseku B303 mezi st. hr. a A93, jenže ve starém plánu ještě byla jako přednostní, tak se přesto alespoň v její části začalo (v poslední možnou chvíli) se stavbou. Momentálně se rozšiřuje most přes říčku Menzlohgraben (těsně u sjezdu Schirdning Mitte/Hohenberg) z 2x1 pruh na 2x2 pruhy. Ještě před ani ne 2 týdny jsem mohl pozorvat, jak tam probíhají stavební práce.
A vzhledem k tomu, že před nedávnem naši politici hrozili tím, že dovedou D6 k hranicím i k tomu, jak jsou najednou pro Němce průmyslové zóny v bývalých Sudetech atraktivní, tuším, že šance relativně brzkého prodloužení D6 k hranicím je větší než by se na první pohled mohlo zdát...
A vzhledem k tomu, že před nedávnem naši politici hrozili tím, že dovedou D6 k hranicím i k tomu, jak jsou najednou pro Němce průmyslové zóny v bývalých Sudetech atraktivní, tuším, že šance relativně brzkého prodloužení D6 k hranicím je větší než by se na první pohled mohlo zdát...
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
V X/2015 byla odevzdána technická studie na rozšíření na čtyřpruh včetně úpravy průjezdu přes celnici.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Most byl jiz na toto rozsireni pripraven, kdyz se planovala budouci dalnice. Neoficialne se tu ve trech (nekteri strelci i ve ctyrech) pruzich jezdi bezne. Nezkoumal jsem to, ale myslim, ze dojde k dostaveni pripojovaciho pruhu a premalovani VDZ na 2+1, na most pres Röslau v Schirndingu se urcite 2+2 nevejde.butrus píše:A70 mezi Himmelkron a Schirding je sice definitivně ze stolu a z nového spolkovém plánu dopravních staveb do r. 2030 vypadla rovněž přestavba úseku B303 mezi st. hr. a A93, jenže ve starém plánu ještě byla jako přednostní, tak se přesto alespoň v její části začalo (v poslední možnou chvíli) se stavbou. Momentálně se rozšiřuje most přes říčku Menzlohgraben (těsně u sjezdu Schirdning Mitte/Hohenberg) z 2x1 pruh na 2x2 pruhy. Ještě před ani ne 2 týdny jsem mohl pozorvat, jak tam probíhají stavební práce.
Situace se casem zmenila, po B303 jezdi kamionova doprava jen na Frankfurt, sever se posila pres As nebo Vojtanov (casove stejne a bez myta), jih po novem obchvatu Chebu a Svaty Kriz. Navrhovane varianty s tunely kolem Bischofsgrünu stejne neresi problem s cestou zablokovanou kvuli spatnemu pocasi v zime, kazdych X km je kde predjizdet a provoz silnice i ve spickach zvlada.butrus píše:A vzhledem k tomu, že před nedávnem naši politici hrozili tím, že dovedou D6 k hranicím i k tomu, jak jsou najednou pro Němce průmyslové zóny v bývalých Sudetech atraktivní, tuším, že šance relativně brzkého prodloužení D6 k hranicím je větší než by se na první pohled mohlo zdát...
Dnes je velkym problemem B299 a zasekany Waldsassen, nynejsi intenzity jsou na dalnici jiz nekolik let, ale stale se hadaj. Takova nemecka Bilina
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Uvidíme, až jednou bude dokončená celá A6. Teď je to na obou stranách bez návaznosti. Přeshraniční úseky jsou většinou vždycky málo zatížené.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Honey: A6 už je hotová z hranice D/F až do Rozvadova
Neměl jsi na mysli D6?
Neměl jsi na mysli D6?
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Až na to, že tento rok zakázali průjezd Waldsassenem nad 7.5t a asi před 14 dny je nově průjezd Waldsassenem 30kou. Takže to všechno povalí po B303...jih po novem obchvatu Chebu a Svaty Kriz
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Ten není součástí současné akce.na most pres Röslau v Schirndingu se urcite 2+2 nevejde
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Diky za info, lonske leto bylo v novinach, ze jim ten zakaz nad 7.5t polizei neposveti. Jsem si to dnes projel a tech kamionu jsem videl v protismeru videl podezdrele dost.butrus píše:Až na to, že tento rok zakázali průjezd Waldsassenem nad 7.5t a asi před 14 dny je nově průjezd Waldsassenem 30kou. Takže to všechno povalí po B303...jih po novem obchvatu Chebu a Svaty Kriz
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Konečně bude pár set metrů i této německé dálnice plně využito a dostavěno
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
No nevím, ale strana "Stav přípravy / realizace" je úplně prázdný bez komentáře a bez termínů
A ta kategorie R24,5/120 taky nic moc.
A ta kategorie R24,5/120 taky nic moc.
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Furt lepší než chystané R21,5 dál v KV kraji.
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Při ceně 100mil za Km to jsou dálniční kilometry úplně zadarmo (pro schopného PR managera). Viz https://mapy.cz/s/3jC9f
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: R6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Podle mne půjde dost peněz hlavně do té změny výškového uspořádání mezi odpočívkami. Právě nivelita tam dost kolísá - jednou +2, potom klidně -3... Je to mimochodem napsáno v letáku. (Ty čísla jsou vyvozené z vizuálních podnětů samozřejmě, v tomhle mě necitujte prosím)
Součástí stavby je také zbudování II/606 až k hranicím z deltové MÚK Pomezí n.O.
Z tohoto pohledu je cena opodstatněná i s tím, že se vlastně nic na mostě přes V.n. Skalka měnit nebude.
Součástí stavby je také zbudování II/606 až k hranicím z deltové MÚK Pomezí n.O.
Z tohoto pohledu je cena opodstatněná i s tím, že se vlastně nic na mostě přes V.n. Skalka měnit nebude.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Ty ČSPH bude třeba na odpočívky přestavět (což bude vzhledem k tomu, že pozemky patří MOL, dost složité) a tu vpravo hlavně zvětšit, protože je před hranicemi.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Toho se dalo marketingove skvele vyuzit, budeme mit dalnici u hranice dřív nez nemcouri, to bude panecku halo...
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Kdyby jako první etapu dostavěli 7,5 km mezi koncem D6 a mostem přes Ohři nemuseli se ztrapňovat počítáním modernizace mezi nové dálnice. Já vím, že to není nejdůležitější úsek, ale něco tak jednoduchého (a levného) je hřích nepostavit.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Jedině že to je studie tj. nemá to EIA, schválení záměru, SP, ...
Jak to je s pozemky?
Na druhou stranu udělat přípravu 7,5 km dálnice včetně realizace do konce volebního období:)
Jak to je s pozemky?
Na druhou stranu udělat přípravu 7,5 km dálnice včetně realizace do konce volebního období:)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Pozemky jsou jen podstávajícím profilem silnice, pro rozšíření bude až snad na jeden, které má už ŘSD teď, třeba dovykoupit.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
A je u nás vůbec obvyklé (stalo se to někde?), že se pro půlprofil vykupují pozemky pro plný profil?
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Vždyť je to z části v trase sudetské dálnice. To se ji povedlo po válce "zprivatizovat"?
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Dálnice se bude rozšiřovat o profil na levé straně, původní stopa je vpravo od nynější silnice. Majitelem stopy sudetské dálnice v tomto místě je převážně LČR, ale je zde i nespočet privátních osob.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Ta část trasy je velmi malá, a nějaké pozemky tam stát, potažmo obce mají.
Ale bude to podobné jako s A88, tam se taky pozemky restituovaly, prodávaly apod. i když byly pod telěsem rozestavěné dálnice.
Nesmíme zapomínat, že celé 50.léta se v tom dělal totální, nejde říci jinak, bordel.
Ale bude to podobné jako s A88, tam se taky pozemky restituovaly, prodávaly apod. i když byly pod telěsem rozestavěné dálnice.
Nesmíme zapomínat, že celé 50.léta se v tom dělal totální, nejde říci jinak, bordel.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
Většinou se nevykupijí, ale najdou se vyjímky. Takže dá se říci stalo se.vodouch2000 píše:A je u nás vůbec obvyklé (stalo se to někde?), že se pro půlprofil vykupují pozemky pro plný profil?
Podle mne třeba obchvat Loun v půlprofilu měl (má) vykoupené ty pozemky v tom širokém zářezu, ale jsou tam místa, kde to je jenom pro tu realizovanou půlku.
Na R55 se vykupují dnes na plný a mluvilo se o půlprofilu viz. http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 18#p153118
jenomže tam to vypadá, že se připravuje v tom diskutovaném úseku plný.
Pak se málo ví, že na přivaděči Mirošovice - Benešov je to vykoupené místy na čtyřpruh ... Stačí se podívat do katastru.
Na druhou stranu není to nikde vykoupené souvisle na plný profil souvisle.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: D6 Cheb-sever – Pomezí, st. hranice
1) Stalo se, že vykoupili, celý profil a postavili nula profil....vodouch2000 píše:A je u nás vůbec obvyklé (stalo se to někde?), že se pro půlprofil vykupují pozemky pro plný profil?
2) Pokud by to posvětil "největší prognostik všech dob", tak je to možné i v budoucnu.
3) Mám pocit, že výkup na celý profil by byl považován za nehospodárný.
4) Pokud by něco nasvědčovalo, že půlprofil nebude nestačit, to už nejen vykoupit celý profil, ale aspoň v kopcovitém terénu rovnou udělat i zemní práce (velký zásah do krajiny). Dostavět mosty by snad nebyl takový problém.
5) Mnozí říkají, že žijeme v nejlepší době a myslí tím, že ještě lépe nebylo. Já si myslím, že žijeme v nejlepší době a myslím tím, že tak dobře už nikdy nebude. A i kdyby bylo, tak stoupající křivka intenzit dopravy se musí zlomit. Jinými slovy: jestli to dnes vypadá na půlprofil, proč by to někdy měl být plný profil?