Právě je 17.7.2018 13:31:52




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 214 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
 R6 Nové Sedlo – Sokolov (most přes Ohři) 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 63
Bydliště: Sokolov - Vítězná
Příspěvek R6 Nové Sedlo – Sokolov (most přes Ohři)
Podle ŘSD se tento úsek začne oficiálně stavět 23.4.2009 spíše dojde k slavnostnímu zahájení a pak budem půl roku čekat než se něco začne dít jako tomu bylo u trasy Sokolov Tisová :lol:


16.4.2009 0:50:07
Profil
 

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: Nové Sedlo-Sokolov
23.4.2009 je slavnostní zahájení, 21.4.2009 proběhlo předání staveniště a nultý kontrolní den. Takže stavět se může klidně začít. Otázkou je ovšem - na základě jakých stavební povolení práce začnou. Stavební povolení na hlavní trasu zatím vydáno nebylo.


22.4.2009 11:26:40
Profil
Autor

Příspěvky: 8266
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Nové Sedlo-Sokolov
A ani neprobíhá stavební řízení na hlavní trasu. Jediné co můžou dělat je příprava RDS, příprava stavby, skrývku ornice, smýcení apod., možná bylo vydáno nějaké SP na menší objekty a přeložky nižších tříd. Jen aby to pak nedopadlo jako 4901.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


22.4.2009 12:02:09
Profil
 

Příspěvky: 63
Bydliště: Sokolov - Vítězná
Příspěvek Re: Nové Sedlo-Sokolov
Myslim si že se zítra jen tak nezačne protože úsek není celý odlesněn a pár týdnů se tam ani nic neděje.


22.4.2009 18:41:12
Profil
Autor

Příspěvky: 4164
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/R ... y-a-chebem

Citace:
Úsek je dlouhý 7,5 km a jeho zprovoznění je plánováno na rok 2011.

Na začátku úpravy trasa navazuje na právě realizovanou stavbu silnice R6 Nové Sedlo–Jenišov, odkud pokračuje jihozápadním směrem souběžně se stávající silnicí I/6. V místě od začátku úseku až po mimoúrovňovou křižovatku (MÚK) se silnicí III/2099 Sokolov–Loket se stávající silnice rozšíří vlevo. Od MÚK se silnicí III/2099 až po mimoúrovňovou křižovatku se silnicí II/210 je navržen přechodový úsek, kde přechází nová polovina komunikace na pravou stranu. Konec úpravy navazuje na stavbu R6 Sokolov–Tisová, která je v realizaci. Celková délka úpravy je 7480 metrů. Trasa je navržena v kategorii R 24,5/100, tedy střední pruh šířky 3 metry, šířka jízdního pruhu 2x 3,75 metru a zpevněná krajnice 2 metry. V místech připojení mimoúrovňových křižovatek jsou navrženy připojovací a odpojovací pruhy. Pouze v části úseku, kde trasa překračuje Ohři je silnice v kategorii R 17,5/80.


24.4.2009 10:40:04
Profil
Autor

Příspěvky: 5105
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Most přes Ohři u Sokolova
Co to je za kategorii R17,5/80? A z jakého důvodu je na trase?

Pozn. mod. přesunuto z R6 Nové Sedlo-Sokolov

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


24.4.2009 15:42:31
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 4164
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Jedná se most přes Ohři, původní záměr byl postavit vedle stávajícího obloukového mostu druhý stejný. Nicméně z ekologických důvodů to bylo zamítnuto, takže bylo přistoupeno k tomu, že se stávající most !!za provozu!! přestaví na čtyřpruh, kde budou čtyři standardní jízdní pruhy a cca metrový střední dělící pás s betonovým svodidlem.

Více info na http://stavby.karlovarska.net/stavba.php?ID=200424
Foto: http://expedice.rps.cz/lokality/10332-m ... -most.html


24.4.2009 16:18:36
Profil
 

Příspěvky: 101
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
... a postupem času se přijde na to, že u snížení kategorie z R 25,5 na R 17,5 musí být taky rychlostní omezení (kdo zná I/48, pochopí), nervózní řidič původně jednoucí 130km/h, který náhle vjede do zúžení, začně zmatkovat a buď prudce brzdit, nebo se cpát doprostřed, aby měl pocit stability ...

No nevím. Obloukové mosty zapadají do krajiny vždy lépe, docela by mě zajímalo, co to bylo z ekologické důvody. Ptáci? Mloci? ...


24.4.2009 20:36:28
Profil
Autor

Příspěvky: 4164
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Citace:
Odchylné řešení v šířkovém uspořádání je v místě stávajícího obloukového mostu přes údolí Ohře a následné odpočívky u Transmotelu. Údolí Ohře je památkově chráněnou součástí "Přírodní památky Údolí Ohře" s pseudokrasovými jevy.

Možnost rozšíření dvoupruhového mostu pro čtyřpruhovou komunikaci bez stavebního zásahu do památkově chráněného údolí bylo řešeno v předstihu v samostatné dokumentaci "Rekonstrukce mostu přes Ohři".


24.4.2009 20:44:16
Profil
Autor

Příspěvky: 4164
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
K tomu rychlostnímu omezení, v podstatě téměř stejná situace je na D1 na mostě Šmejkalka: http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/p ... d1f20.html - dva standardní jízdní pruhy 3,75 m a žádný odstavný pruh a pokud vím, tak je tam jen upozornění na zúžení. A nevšiml jsem si že by se tam řidiči chovali jinak :) No tady je to ještě užší v tom středovém pásu, nicméně nemusí to automaticky znamenat rychlostní omezení. Na druhou stranu si osobně myslím, že i kvůli přítomnosti oné odpočívky u Transmotelu tu bude osazena 100ka... No uvidíme za dva roky :)


24.4.2009 20:49:49
Profil
 

Příspěvky: 101
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Na té šířce 20 m, kteríé tím mohou být stavebně zasaženy novým mostem podle mě nemůže být tolik krasových jevů, ale to už je jedno.

Spíš si myslím, že zúžení z 25,5 na 17,5 bude znatelné, protože se zúží i pruhy, pokud se nepletu a nebude žádný odstavný, zatímco Šmejkalka je pokud mne pamět neplete v parametru 28 (i když je to za Mirošovicemi, měl tam být ještě třípruh).


24.4.2009 21:05:28
Profil
Autor

Příspěvky: 4164
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Thomas píše:
Spíš si myslím, že zúžení z 25,5 na 17,5 bude znatelné, protože se zúží i pruhy, pokud se nepletu a nebude žádný odstavný, zatímco Šmejkalka je pokud mne pamět neplete v parametru 28 (i když je to za Mirošovicemi, měl tam být ještě třípruh).


No tak dobře, já to napíšu ještě jednou a doslova.

D1 Šmejkalka:
    dva jízdní pruhy o šířce 3,75 m,
    středový pás 3,5 m,
    vodící proužky po obou stranách,
    odstavný pruh chybí,
    za vodicím proužkem vpravo bezprostředně následuje svodidlo

Je to to zúžené místo uprostřed na této fotografii: http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/p ... d1f20.html

R6 most přes Ohři výhled:
    dva jízdní pruhy o šířce 3,75 m,
    středový pás 0,8 m,
    vodící proužky po obou stranách,
    odstavný pruh chybí,
    za vodicím proužkem vpravo bezprostředně následuje svodidlo

Výklad ke kategoriím tady: http://www.ceskedalnice.cz/odborne-info ... komunikaci

Čili jediný rozdíl mezi oběma je v šířce středního dělícího pásu, kdy D1 na Šmejkalce má 3,5 m a ocelová svodidla a R6 nad Ohří 0,8 m s jednolitým vysokým betonovým svodidlem typu NewJersey.

Tolik fakta. Jestli tam bude omezení rychlosti, nezáleží pouze na šířce komunikace, ale taky na tom jak budou z hlediska bezpečnosti posouzeny zkrácené připojovací a odbočovací pruhy na odpočívku, to už je celkem pádný důvod pro omezení, i když víme mnozí jaká je realita na R6 nebo R46...


24.4.2009 22:32:00
Profil
 

Příspěvky: 101
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
OK


24.4.2009 22:46:16
Profil
Autor

Příspěvky: 8266
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Bude tam trvale snížena rychlost, jednak z důvodu mostů a pak z nedostatečné délky připojovacího a odbočovacího pruhu u Transmotelu.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


25.4.2009 14:41:47
Profil
 

Příspěvky: 466
Bydliště: Morava
Příspěvek Re: (K) Staví se poslední úsek silnice R6 mezi Chebem a K. Vary
Hm.... nejsou peníze ani na rozestavěné úseky dálnic, a začínáme stavět další ?! :shock:

_________________
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD


25.4.2009 21:13:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Autor

Příspěvky: 4164
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
A já myslel že je to dobře ;) Zrovna tahle stavba je v seznamu staveb určených ke spolufinancování z OPD, takže jen ať se staví...


25.4.2009 21:32:29
Profil
VIP

Příspěvky: 3201
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Peníze jsou v rozpočtu nějakým způsobem rozděleny mezi jednotlivé stavby, takže tam fyzicky jsou, problém je u staveb, které potřebují všechny peníze teď hned a rychle najednou (R1, D47) aby mohly být dokončeny... Na započetí zemních prací (R6 např.) peníze jsou i když jich je aktuálně méně. Ale co udělá pokles 15% příjmů s rozpočtem stavby 3 mld Kč a co udělá s 0,3 mld Kč je snad jasně viditelný rozdíl, kde se mě ty práce omezí více...

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


26.4.2009 9:24:28
Profil
 

Příspěvky: 63
Bydliště: Sokolov - Vítězná
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Neví někdo jaká je situace ohledně stavby?a kdy se začne fyzicky stavět?rekonstrukce mostu u transmotelu začne až v říjnu :roll:
Jinak stavba je prý celá finančně zajištěna z evropských fondů.


27.4.2009 16:33:25
Profil
 

Příspěvky: 63
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Tak se dívám na mapy.cz tam jsou ty mosty 2, jeden malej přes železniční trat, ten se bude taky přestavovat, nebo se postaví nový?? A pak ten velkej přes Ohři, mimochodem tu přestavbu to musela podle mě vymyslet hlava skopová.


28.5.2009 3:44:48
Profil
Autor

Příspěvky: 4164
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Přestavbu nevymyslela hlava skopová, přestavbu musel projektant naplánovat z důvodu, že v procesu EIA neprošla varianta s výstavbou nového mostu vedle původního, čili jsme opět u problému ochrany životního prostředí...

Ještě pár citací:

Citace:
Výrazné dopravní omezení s sebou přinese právě započatá výstavba dalšího úseku rychlostní silnice R6 mezi Sokolovem a Novým Sedlem. Kvůli plánované rekonstrukci mostu přes řeku Ohři u Transmotelu budou muset auta jedoucí od Chebu jezdit přes Sokolov. Trasa z Karlových Varů bude otevřená pro jednosměrný provoz. Už dnes zaznívají názory, že stavba způsobí nemalé dopravní komplikace. Jak moc, to ale ukáže až realita.

„Jelikož se tento úsek bude dělat za provozu, tak jistě nastane řada problémů, které budeme muset řešit. Já věřím, že uděláme všechno pro to, abychom konečný termín, který jsme stanovili – září roku 2011, splnili v kvalitě, jaká se od nás očekává,“ prohlásil na čtvrtečním zahájení stavby ředitel odštěpného závodu České Budějovice Strabag Vladimír Boršek.

Původně se uvažovalo, že by se most u Transmotelu rekonstruoval za plného provozu. „Díky projektantovi i policii se ale podařilo přesvědčit okolní obce, jako je Sokolov či Březová, že přes most nakonec povede jednosměrný provoz. K tomu bych rád řekl, že se zde bude pracovat ve čtyřicetimetrové výšce, takže to určitě bude dost složité, a kdybychom vše dělali za plného provozu, tak bychom se nevyhnuli kritickým okamžikům,“ zdůraznil Radomil Havrda z karlovarské správy Ředitelství silnic a dálnic.

Navržená objížďka povede hlavně přes Sokolov. Ovlivní ale i další obce. Směrem od Chebu totiž doprava zahne u Černého Mlýna do Citic, tudy dál na jižní lom a do Sokolova. Od světelné křižovatky v ulici Kraslické pak auta pojedou na severní obchvat. Na hlavní trasu se opět napojí u Louček.


Z článku http://karlovarsky.denik.cz/zpravy_regi ... 90426.html


28.5.2009 7:58:16
Profil
Autor

Příspěvky: 4164
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Ten most přes železnici už bude v plném profilu R 25,5, takže přestavba se vším všudy, za provozu...


28.5.2009 8:06:32
Profil
 

Příspěvky: 26
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Lenny na svych strankach pise: "31. července zveřejněno oznámení o zahájení stavebního řízení, ústní projednání se uskuteční 3. září 2009 v 10:00 na ŘSD Správa Karlovy Vary."

Neni to nejake divne? Myslel jsem, ze uz je "papirovani" dokonceno, vzdyt uz v dubnu bylo slavnostni zahajeni a za MUK u Noveho Sedla ve stoupani ve smeru na Sokolov jsem pred cca mesicem videl uz nejake zemni prace... Nebo tenhle kousek je jeste soucasti useku Jenisov-Nove Sedlo???


6.8.2009 17:08:21
Profil
Autor

Příspěvky: 8266
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
slimmer píše:
Lenny na svych strankach pise: "31. července zveřejněno oznámení o zahájení stavebního řízení, ústní projednání se uskuteční 3. září 2009 v 10:00 na ŘSD Správa Karlovy Vary."

Neni to nejake divne? Myslel jsem, ze uz je "papirovani" dokonceno, vzdyt uz v dubnu bylo slavnostni zahajeni a za MUK u Noveho Sedla ve stoupani ve smeru na Sokolov jsem pred cca mesicem videl uz nejake zemni prace... Nebo tenhle kousek je jeste soucasti useku Jenisov-Nove Sedlo???


A co je na tom divného? Tady je odkaz s podrobnostmi.

Spousta staveb je slavnostně zahájena bez stavebního povolení. Stavebník pak staví a dělá věci, na které SP nepotřebuje.

Jaké zemní práce se jedná? Na skrývku ornice není třeba SP

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


6.8.2009 21:47:07
Profil
VIP

Příspěvky: 3201
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Zahájení stavby v praxi značí předání staveniště zhotoviteli... ne začátek prací na celém úseku v maximálním rozsahu. Přesně jak říká Lenny.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


7.8.2009 10:54:28
Profil
 

Příspěvky: 40
Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Nevím, co je už povoleno a co ne, ale mezi N. Sedlema Sokolovem se normálně maká. Před pár dny jsem tam jel, dělá se: přeložka místní komunikace, na ní mostek přes nějaký potok, odtěžování terénu po celelém úseku, na pohled normální stavba.


8.8.2009 11:27:23
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 214 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz