R6 Nové Sedlo – Sokolov (most přes Ohři)
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Od nedele je most uzavren, jezdi se v obou smerech kolem Kr.Porici a pres Sokolov a Citice. V nedeli odpoledne prujezd celkem OK, provoz pomerne silny, dlouhy strudl aut za kamionem se tahnul uz od konce soucasne R6 u Kynsperka pres polovicni R6 k Tisove, po cele objizdce pres Sokolov, kolem Loucek a Hor az na najezd na R6 u Jenisova. Predjet se kvuli provozu nedalo ani kolem Kr.Porici.
V Sokolove jsou dva kruhace z posledni doby, ktere maji dost maly polomer -> kamion nemohl poradne projet. V klesani a zatackach z obchvatu Kr.Porici na MUK u Noveho Sedla kamion lital divoce ze strany na stranu. Rekl bych, ze podzim/zima a zacatek dalsiho jara tam nastane peklo - staci jedna drobna nehoda na naledi a bude to brutalne stat z obou stran...
V Sokolove jsou dva kruhace z posledni doby, ktere maji dost maly polomer -> kamion nemohl poradne projet. V klesani a zatackach z obchvatu Kr.Porici na MUK u Noveho Sedla kamion lital divoce ze strany na stranu. Rekl bych, ze podzim/zima a zacatek dalsiho jara tam nastane peklo - staci jedna drobna nehoda na naledi a bude to brutalne stat z obou stran...
Re: Most přes Ohři u Sokolova
V Sokolově přibyly stovky aut, město je zablokované
Sokolov – Po uzavření silnice I/6 u Sokolova se začaly na objízdných trasách ve městě tvořit zácpy. K nim ještě přispěla uzavírka vytížené Nádražní ulice. Policisté se dnes ve špičce pokusili zlepšit dopravní situaci vypnutím jednoho ze semaforů. Podařilo se jim situaci trochu zlepšit, kolony ale v Sokolově zůstávají. Zcela zmizí teprve tehdy, až se v dubnu 2011 znovu otevře hlavní silnice z Chebu do Karlových Varů...
Sokolov – Po uzavření silnice I/6 u Sokolova se začaly na objízdných trasách ve městě tvořit zácpy. K nim ještě přispěla uzavírka vytížené Nádražní ulice. Policisté se dnes ve špičce pokusili zlepšit dopravní situaci vypnutím jednoho ze semaforů. Podařilo se jim situaci trochu zlepšit, kolony ale v Sokolově zůstávají. Zcela zmizí teprve tehdy, až se v dubnu 2011 znovu otevře hlavní silnice z Chebu do Karlových Varů...
Re: R6 Nové Sedlo-Sokolov
Nejnovější fotky a video ze stavby jsou zde: http://www.cosestavi.cz/stavby/rychlost ... otogalerie
Zajímavý je jakým způsobem se rozšiřujou dva další mosty nad železnicí a lesní cestou.Jak je vidět rozdíl mezi mostem u transmotelu který se rozšiřuje jen "nahoře" je ten že tyto mosty se rozšíří z každý strany i se základy.Myslel sem že vedle postavý druhý ale asi jim to něak nevychází
Zajímavý je jakým způsobem se rozšiřujou dva další mosty nad železnicí a lesní cestou.Jak je vidět rozdíl mezi mostem u transmotelu který se rozšiřuje jen "nahoře" je ten že tyto mosty se rozšíří z každý strany i se základy.Myslel sem že vedle postavý druhý ale asi jim to něak nevychází
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Přidána nová videovizualizace k přestavbě mostu: http://www.ceskedalnice.cz/video/r6-rek ... -ohri-2010
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Původně bylo uvažováno, že nová mostovka bude budována po polovinách, ale kvůli úsporám času a peněz bylo nakonec rozhodnuto vybudovat jí vcelku, ale za cenu obousměrné objížďky, která působí dopravní kolapsy v Sokolově.martini píše:Přidána nová videovizualizace k přestavbě mostu: http://www.ceskedalnice.cz/video/r6-rek ... -ohri-2010
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Sonda do historie
Ve studii Valbek 05/1996 byla varianta výstavby nového mostu vlevo
V závěrech dokumentace EIA byla doporučena varianta III - rozšíření stávajícího mostu na 18,80, variantu II - vybudování nového mostu vlevo pokládá v krajním případě za ekologicky průchozí.
V závěrech posudku EIA byla doporučena varianta rozšíření stávajícího mostu.
Ve stanovisku EIA:
Ve studii Valbek 05/1996 byla varianta výstavby nového mostu vlevo
V závěrech dokumentace EIA byla doporučena varianta III - rozšíření stávajícího mostu na 18,80, variantu II - vybudování nového mostu vlevo pokládá v krajním případě za ekologicky průchozí.
V závěrech posudku EIA byla doporučena varianta rozšíření stávajícího mostu.
Ve stanovisku EIA:
Podmínka 36. Přemostění Ohře v km 8,8 (bez ohledu na ekonomické parametry při porovnání s jinými navrhovanými variantami) připravovat podle varianty III., tj. rozšíření stávajícího mostu za provozu z důvodu ochrany pseudokrasových jevů PP Údolí Ohře. ....
Pouze v případě, že komplexní prověření stavu mostu ve vztahu k technickobezpečnostním parametrům doožitelným způsobem jednoznačně prokáže, že varianta rozšíření je technicky nerealizovatelná, lze připustit přípravu realizace podle varianty č. II., tj. vybudování nového mostu vlevo.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Včera sem nafotil pár fotek ale bohužel sem měl po ruce jen mobil tak že kvalita nic moc.Koukal sem pod mostem jak opravují ty pilíře a dělaj to tak že celý pilíř omotávaj armaturou pak se to zalije betonem tak že budou silnější.Někde sem se dočetl že to dokonce provrtávaj a proplétají protože jak železo tak beton je narušený.Podobným způsobem bude opraven i most nad železnicí a nahrazeno ocelovou mostovkou.Na dalších fotkách je vidět místo u transmotelu kde svařují mostovku.Dá se tam zatim zajet autem po stávající I/6 od Sokolova.
- Přílohy
-
- Obraz0068.jpg (68.23 KiB) Zobrazeno 10525 x
-
- Obraz0065.jpg (99.71 KiB) Zobrazeno 10526 x
-
- Obraz0059.jpg (91.13 KiB) Zobrazeno 10530 x
Re: Most přes Ohři u Sokolova
most u transmotelu
- Přílohy
-
- Obraz0080.jpg (121.51 KiB) Zobrazeno 10522 x
-
- Obraz0075.jpg (151.63 KiB) Zobrazeno 10525 x
-
- Obraz0070.jpg (51.8 KiB) Zobrazeno 10526 x
Re: Most přes Ohři u Sokolova
most u transmotelu
- Přílohy
-
- Obraz0088.jpg (109.96 KiB) Zobrazeno 10527 x
-
- Obraz0086.jpg (134.92 KiB) Zobrazeno 10524 x
-
- Obraz0082.jpg (100.72 KiB) Zobrazeno 10533 x
Re: Most přes Ohři u Sokolova
most u transmotelu
- Přílohy
-
- Obraz0090.jpg (86.67 KiB) Zobrazeno 12137 x
-
- Obraz0089.jpg (154.83 KiB) Zobrazeno 12145 x
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Perfektní fotky díky! Je tam pěkně vidět celá ta montážní plocha pro novou mostovku, přece jen, pujdou na ni 4 pruhy, takže je celkem rozměrná...
A to posílení pilířů, to je lahůdka teda...
A to posílení pilířů, to je lahůdka teda...
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Super fotky, když si představím, že ten most chtěli dělat za provozu tak se musím smát, naivita některých lidí je neskutečná. A je vidět jak sme pomohli našemu životnímu prostředí.
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Taky si říkám jak by to proboha chtěli dělat po půlkách když to z každý strany bude tři metry viset na ničem.To bych měl potom strach kdyby dodělali jednu půlku vůbec potom jet ale je možný že moje obava je zbytečná.
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Martine, teď když se to dělá vcelku je tvá obava naštěstí skutečně zbytečná.martin29 píše:Taky si říkám jak by to proboha chtěli dělat po půlkách když to z každý strany bude tři metry vyset na ničem.To bych měl potom strach kdyby dodělali jednu půlku vůbec potom jet ale je možný že moje obava je zbytečná.
Stránka o stavbě dálnice D6 na Facebooku https://www.facebook.com/dalnice6/
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Stejně si myslím, že by bylo nejlepší postavit severní most ke stávajícímu, jak to bylo původně navrženo. Anebo teď ten stávající ubourat a postavit znova nanovo.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Most přes Ohři u Sokolova
To si myslím taky. Až bude nutná rekonstrukce, bude se problém opakovat, ovšem za mnohem větších intenzit vzhledem ke zprovozněné R6. Současný most není nejnovější ani v dobrém stavu, takže za 25 let se bude problém opakovat.Lenny píše:Stejně si myslím, že by bylo nejlepší postavit severní most ke stávajícímu, jak to bylo původně navrženo. Anebo teď ten stávající ubourat a postavit znova nanovo.
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Má nějaké jméno? já mu říkám "most demence"
To je ale bohužel řešení problémů státních zaměstnanců, problém hodit na někoho jiného, v tomhlo případě ho odsunout tak o 10 let, ale pak to bude problém několikanásobně větší...
Škoda, že se nestaví po půlkách a za provozu, to by bylo technicky tak náročné, že by to vyšlo dráž než nový most vedle.
To je ale bohužel řešení problémů státních zaměstnanců, problém hodit na někoho jiného, v tomhlo případě ho odsunout tak o 10 let, ale pak to bude problém několikanásobně větší...
Škoda, že se nestaví po půlkách a za provozu, to by bylo technicky tak náročné, že by to vyšlo dráž než nový most vedle.
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Ve své době se jmenoval jinak. Byl to most 20. - 30. výročí či vzniku něčeho, kdybych si to tak pamatoval. Možná Most 20. výročí Vítězného února nebo něco podobného.Rallyman píše:Má nějaké jméno? já mu říkám "most demence"
To je ale bohužel řešení problémů státních zaměstnanců, problém hodit na někoho jiného, v tomhlo případě ho odsunout tak o 10 let, ale pak to bude problém několikanásobně větší...
Škoda, že se nestaví po půlkách a za provozu, to by bylo technicky tak náročné, že by to vyšlo dráž než nový most vedle.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Most přes Ohři u Sokolova
V tom případě je dnešní pojmenování "most demence" správné...
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Lenny píše:Ve své době se jmenoval jinak. Byl to most 20. - 30. výročí či vzniku něčeho, kdybych si to tak pamatoval. Možná Most 20. výročí Vítězného února nebo něco podobného.
Most byl postaven v roce 1974. Zažitý je jeho název u Transmotelu, oficiálně se jmenuje Most 30. výročí, dříve Únorového vítězství.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Prolink na novinový článek
Zdeněk Rozsypálek, vedoucí projektu rekonstrukce, Metrostav píše: Když jsme pilíře podrobně prozkoumali, zjistili jsme, že jsou narušené. Porušený byl beton i železa. Vše bylo ve výrazně horším stavu, než se předpokládalo. Z původního mostu zůstane jen středový oblouk a pilíře. A také ty je třeba obnovit.
Lešení tedy obepnulo i pilíře. Za pomoci takzvaného šplhacího bednění a armatur pilíře zesilujeme dvacet centimetrů silnou vrstvou betonu z každé strany. Předpokládáme, že s obloukem se nebude muset dělat nic.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Kontrolní otázka: Nebylo by levnější ho zbourat a postavit na novo? Přeci jenom by se mohlo za pár let stát, že vlivem stáří se bude opravovat i oblouk. A při té výstavbě na novo se mohla spodní stavba mostu rozšířit o tolik, aby se na ni vešla mostovka pro kategorii R 24,5 a ne taková zmenšenina jako je dnes.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Most přes Ohři u Sokolova
To Lenny: ty vůbec nemyslíš na zviřátka, která žijí pod mostem a kterých bych se to mohlo dotknout.
Re: Most přes Ohři u Sokolova
O ceně můžeme spekulovat, ale rychlejší by to nebylo určitě.
Království a půl princezny za 511.
Re: Most přes Ohři u Sokolova
Jaký zvířátka? tam žili v jeskyni jen bezdomovci co vim přímo u mostu na sokolovský straně ale jak začali bourat tu mostovku tak odešli a co se týče tý zmenšeniny na R 17,5 ono to nebude jenom na tom mostě ale až za transmotel je to i díky lávce pro pěší kterou nechtějí bourat.Ale co mě dostává je to že nebude žádný odbočovací pruh k benzínce směrem od K.Varů ale neni se čemu divit když bude most úzký a nikde neni místo.