D6 Jenišov – Nové Sedlo
D6 Jenišov – Nové Sedlo
Když tak koukám na ty únorové fotky a vidím to množství pažících stěn, pilot tak mi přijde, že dostavba z půlprofilu na plný snad musí vycházet dražší než stavba na zelené louce.
http://www.r6-jenisov.cz/index.php?stra ... 0&f_lang=1
http://www.r6-jenisov.cz/index.php?stra ... 0&f_lang=1
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
To si myslím také. Navíc je vše komplikováno uzavírkami a zužováním původní vozovky. Bohužel v úseku kolem Louček nebylo jiné řešení (na jedné straně obec, na druhé prudký svah, jehož část odtěžili).
Stránka o stavbě dálnice D6 na Facebooku https://www.facebook.com/dalnice6/
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Podle mne to zalezi na tom, jestli ten puvodni polovicni profil byl skutecne uz tehdy staven jako polovicni profil nebo jestli se az pote rozhodlo, ze se kus stavajici silnice vyuzije. Prijde mi, ze zrovna tady vse krome mostu na MUK 6/209 u Noveho Sedla nasvedcuje tomu, ze to planovany polovicni profil nebyl, podobne jako obchvat Kromerize na D1.
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Jde o to, zda-li se jedná o skutečný poloviční profil (jako je třeba obchvat Loun a okolí) nebo zda-li se jedná o silnici, která byla původně přeložena a později bylo rozhodnuto o tom, že tato stavba bude využita jako jeden jízdní pás dálnice (případ R6, D1 v Kroměříži...). Jsem z tohoto důvodů zásadním odpůrcem polovičních profilů, je evidentní, že vychází mnohem dráž, jelikož se tam musí vracet technika, znovu dělat "papíry" atp.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Ta silnice byla stavěna v 70. letech, konkrétně most přes Ohře v období prosinec 1968 až září 1975. Jestli už tehdá počítali s nějakým pozdějším rozšířením, tak to těžko říci. Soudě podle let je na to brzy, ale člověk nikdy neví.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Na oficiálních stránkách stavby čerstvé fotky za červen
http://www.r6-jenisov.cz/index.php?stra ... 4&f_lang=1
http://www.r6-jenisov.cz/index.php?stra ... 4&f_lang=1
Stránka o stavbě dálnice D6 na Facebooku https://www.facebook.com/dalnice6/
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Tak do měsíce by se měl provoz převést v polovičním profilu na nový úsek R6 (obchvat obce Hory a kopec z Louček do Hor) a začne se odtěžovat a budovat druhá půlka R6 v trase původní I/6 a rekonstruovat původní mosty
Stránka o stavbě dálnice D6 na Facebooku https://www.facebook.com/dalnice6/
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Moment, vždyť v tomto úseku nevede R6 vůbec ve stopě současné I/6 (obchvat obce Hory), tak to mi teď nějak nehraje...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Zhruba polovinu trasy tvoří obchvat Hor, druhou rozšíření stávající I/6 o 3 pruhy (je to ve stoupání)
Tady máš schéma http://www.r6-jenisov.cz/images/mapa_2000.jpg
Tady máš schéma http://www.r6-jenisov.cz/images/mapa_2000.jpg
Stránka o stavbě dálnice D6 na Facebooku https://www.facebook.com/dalnice6/
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Jasně, takže přeložení ze současné trasy je jen v krátkém místě toho souběhu, už to vidím... Po obchvatu Hor se asi bude jezdit až v plném profilu po dokončení, že?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
S tím obchvatem Hor to nevím jistě. Jisté ale je, že už teď jeden dvojpruh propojují s dokončeným úsekem "K. Vary - západ"
Stránka o stavbě dálnice D6 na Facebooku https://www.facebook.com/dalnice6/
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Zprovoznit by se měl v první etapě 1/2 profil v souběhu se stávající I/6, ve druhé etapě obchvat obce Hory na plný profil a ve třetí etapě přestavba I/6 na druhou polovinu R6 (intervaly cca 1/2 roku).
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Nevim od kdy ale dneska sem koukal že už se jezdí po částečně dokončený levý polovině.Teď přijde na řadu odtěžit část pravý poloviny ve stoupání a vlastně se celá dodělá a převede se na ni provoz.Nakonec se dodělá cca 100 až 200 metrů levý poloviny u podchodu.
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Je v tom stoupání ve směru k podchodu zřízen stoupací pruh i v tomto provizorním uspořádání? V definitivní podobě tam ten stoupací pruh bude, tak jen jestli ho zprovoznili již teď? Díky.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Jsou tam vyznačeny tři pruhy ale když sem procházel podchodem tak sem si nevšiml že by se jezdilo ve stoupání ve dvou pruzích.Oni tam totiž dělali dělníci všude samý lešení tak nebyla možnost abych tam šmejdil
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Jezdí se 1+1 a vpravo jsou betonová svodidla oddělující provoz od výstavby. V provozu je úsek v km cca 8,6 - 10,1.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.3.2009 17:21:08
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Jo, ten nově otevřený kousíček je opravdu pěkný. Ale vůbec nejhezčí jsou ty elegantní dvě vlny na silnici ve směru jízdy Nové Sedlo -> Hory. Jo pánové, takhle se stavějí silnice v Česku. Nové a přeci vlnité.
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Jo a kde?myslim že je to tim že jim to tam někde sedlo a doufám že až to dodělají celý tak to buď vybrousí nebo položí nový koberec.Tohle mi připomíná úsek od Chebu konkrétně v Odravě před mostem a vlastně i na druhý straně kde to několikrát vyfrézovali a stejně to bylo na nic nevim jak to tam vypadá dnes už sem tam nejel tři roky.
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.3.2009 17:21:08
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Když se jede ze Sokolova na Vary a sjede se z objížďky na ten nově otevřený úsek v polovičním profilu, tak na cestě mezi Novým Sedlem a Horami v pravém jízdním pruhu se jim udělaly vlny jak na moři. To s tou Odravou znám. Tam to stálo za h...o už od samého začátku a teď je tam, myslím, už nový povrch, přičemž to, jaks psal, předtím několikrát frézovali, aby se to srovnalo. No běs.martin29 píše:Jo a kde?myslim že je to tim že jim to tam někde sedlo a doufám že až to dodělají celý tak to buď vybrousí nebo položí nový koberec.Tohle mi připomíná úsek od Chebu konkrétně v Odravě před mostem a vlastně i na druhý straně kde to několikrát vyfrézovali a stejně to bylo na nic nevim jak to tam vypadá dnes už sem tam nejel tři roky.
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Podle vodorovného značení mi přijde že ten povrch měl být finální a že se to zvlnilo až po převedení provozu.Nápravy se dočkáme až se dodělá celá pravá polovina a bude se dodělávat ta levá tedy doufejme.Můžeš upřesnit místa nebo je to všude?aktuální fotogalerie je na stránkách http://www.r6-jenisov.cz/index.php?stra ... 8&f_lang=1
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.3.2009 17:21:08
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Je to hned za novým mostem na začátku stoupání. Nejen, že to jde cítit, ono to jde i dopředu vidět. Třeba to tak postavili úmyslně, jako jakýsi bezpečnostní prvek, třeba aby řidiči neusínali za volantem nebo tak něco...martin29 píše:Podle vodorovného značení mi přijde že ten povrch měl být finální a že se to zvlnilo až po převedení provozu.Nápravy se dočkáme až se dodělá celá pravá polovina a bude se dodělávat ta levá tedy doufejme.Můžeš upřesnit místa nebo je to všude?aktuální fotogalerie je na stránkách http://www.r6-jenisov.cz/index.php?stra ... 8&f_lang=1
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Úmyslně by to být z bezpečnostních důvodů nemělo.Po dokončení je jasný že většina řidičů nebude dodržovat 130.Je to divný že zrovna tam spíš bych to čekal ňekde mezi kruháčem a mosty kde je to celý navezený.
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.3.2009 17:21:08
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Se ví, že to není "úmyslně". To je prostě typický český šlendrián, no.
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Ten šlendrián není typicky český, to se může stát všude, je jen otázkou zda a jak rychle to bude opraveno. Já bych to přirovnal třeba k tomu když vám v nově postaveném báráku někde praskne trubka od topení, to se prostě stává... Jen doufejme že si ŘSD pohlídá dostatečně rychlou opravu zhotovitelem v záruce. Když se to udělá do roka, bude to OK, nejdřív by si ty "změny" měly taky trochu "sednout" a dokud se potom jezdit dá, třeba i omezenou rychlostí, je to pořád v mezích snesitelnosti...
Re: R6 Jenišov - Nové Sedlo
Tezko lze ceske dopravni stavitele glorifikovat , ale je pravdou, ze obcas i pri sebelepsi kvalite prace se vysledek nepovede. Podlozi je zkratka "svina" ... ktere obcas bobtna nebo se smrstuje nebo se usmykne apod.Západočech píše:Se ví, že to není "úmyslně". To je prostě typický český šlendrián, no.
Jeden priklad z JM kraje, je to DOC soubor, viz 4. odstavec. Silnice se zvlnila temer hned po otevreni ... oprava probehla az skoro po 3 letech.