Právě je 19.7.2018 15:50:18




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Karlovy Vary - Olšová Vrata 
Autor Zpráva
Autor

Příspěvky: 8271
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Karlovy Vary - Olšová Vrata
Od příštího roku se dočkáme zpoplatněného úseku KV - Cheb-sever, když už bude dokončen celý tah.

Jak nutně je potřeba stavba KV - Olšová Vrata?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


19.7.2011 22:43:54
Profil
 

Příspěvky: 122
Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek Re: R6 obecně
Jako člověk z KV nebudu úplně objektivní ;) , ale pokusím se odpovědět.
Intenzity poměrně velké, oproti jiným úsekům I/6, dáno samozřejmě všeobecným odlivem lidí z města do satelitů, které se vyskytují i na této straně. Další budou přibývat.
Směrově i sklonově špatné.
Hned první křižovatka v KV tragédie, kde nikdo moc nerespektuje 50 a je tam spousta nehod. Pak křižovatka u Olšových Vrat, kde sice nehod není tolik, ale ve špičce vyjet přes dva stoupací pruhy skoro nemožné.
Pak první oblouk v klesání ve směru od Prahy je taky velmi zrádný, než řidiči pochopí, že končí relativně rovná silnice. Obzvláště na podzim jsou auta často v protisměrných svodidlech, už je tam taky pomníček.
Ve směru od Prahy, tzn. v klesání cca 7 km nemožnost předjetí pomalejšího vozidla, protože ve směru do stoupání jsou dva pruhy a je tam dvojitá plná. Nějaká úprava nepřichází v úvahu vzhledem ke směrovým poměrům. Takže takovej naloženej kamion, kterej sjíždí z klesání pro jistotu na "dvojku" 50, přiveze do KV pořádnej vláček.
Takže stavba KV - Olšová Vrata by bylo významné zvýšení bezpečnosti na trase I/6.
Ale kdybych měl hlasovat, tak obchvat Řevničova a Lubence + Krupá přeložka, bych upřednostnil.
Já to tu znám, tak ve svodidlech nepřistanu a ten kousek za kamionem se už k domovu dohrabu 8-)


20.7.2011 7:25:36
Profil
 

Příspěvky: 1318
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: R6 obecně
Úsek by se dal osadit lepšími značkami upozorňující na nově vzniklou situaci. Sice nevím jaké jsou zde intenzity provozu, ale je otázkou o kolik by se zkrátila jízdní doba. Pochybuji o tom, že tam bude 130 (úsek Olšová Vrata - KV) a nebo že se zde bude moci jezdit i nepovolenou 150. Podle letáku trasa bude kopírovat současnou silnici a zde dojde k minimálním úpravám výškového sklonu a podle mě tam bude max. 90 km/h. Jediné plus bude zkapacitnění úseku.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


25.7.2011 20:11:59
Profil
 

Příspěvky: 985
Příspěvek Re: R6 obecně
Myslím, že tam i nějaké značky byly. A už teď se tam směrem do kopce jezdí docela svižně. O Hlinkovi taky říkali, že jel nejmíň 120 a ještě měl nějaký alkohol.

Určitě se zlepší se cesta do KV.Když chytnete na začátku kamion, tak je to sice zdržení jen o pár minut. Ale hlavně by se odstranila všechna úrovňová křížení, takže se zlepší bezpečnost (viz. ten Hlinka).


25.7.2011 20:22:09
Profil
 

Příspěvky: 42
Příspěvek Re: R6 obecně
Změní se nějak v budoucnu křižovatka I/6 (R6) x I/13? Návrh křižovatky na začátku KV v Drahovicích se mi docela líbí, ale tahle je opravdu tragická. Pravý pruh (vyřazovací) na Ostrov, prostřední rovně směr Otovice a pouze levý na pokračování po I/6. Chápu, že tam i díky třeba tomu autosalonu není moc místa, ale nešlo by to tam nějak předělat? Kvůli bezpečnosti a zvýšení propustnosti.


25.7.2011 21:08:39
Profil
Autor

Příspěvky: 8271
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: R6 obecně
Stavba KV-OV není ve stylu, tady máme postaveny jeden jízdní pás a k tomu dostavíme druhý, ale na řadě míst stavající trasu opouští, nebo přechází stávající trasa "z jedné strany na druhou", některé se některé poloměry "zatáček zvětšovat" se budou apod.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


25.7.2011 21:59:08
Profil
 

Příspěvky: 1318
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: R6 obecně
Podle letáku až u Olšových Vrat bude plnohodnotná rychlostka, jinak to bude jen jako silnice nejspíš do 80 km/h. Díky úpravám terénu a výstavbě mostů (jak se zmiňuje Lenny) se cena stavby za dílo pohybuje taky poměrně vysoko... 3,37 mld.Kč na 8 km. Docela i tak se celé dokončení od KV do Prahy pohybuje 25 mld.Kč.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


26.7.2011 7:50:43
Profil
 

Příspěvky: 42
Příspěvek Re: R6 obecně
Nejde mi o KV-Ostrov, ale o samotnou křižovatku I/6 x I/13. Zajímá mě nějaká možnost přestavby v budoucnu, protože to opravdu není moc podařené dílo.


26.7.2011 8:32:27
Profil
 

Příspěvky: 1318
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: R6 obecně
Nevím nic o tom, že by se měla měnit. Možná co nevyhovuje jsou krátké připojovací a odpojovací pruhy + napojení na Dalovickou ulici. A v čem je špatná? Je celá mimoúrovňová...

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


26.7.2011 9:10:21
Profil
 

Příspěvky: 1517
Bydliště: MO
Příspěvek Re: R6 obecně
Tak poloměry nic moc, délky připojovacích pruhů nic moc. Ale ono tam těžko něco lepšího vymýšlet.

_________________
Království a půl princezny za 511.


26.7.2011 10:39:11
Profil
 

Příspěvky: 1318
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: R6 obecně
Není tam dost místa aby tam mohla být vyšší rychlost. Kolik se tam jezdí dnes?

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


26.7.2011 14:38:33
Profil
Autor

Příspěvky: 8271
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: R6 obecně
Prodloužit připojovací a odbočovací pruhy by se dalo.

Rychlost na KV-OV bych řekl, že bude minimálně 90 km/h.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


26.7.2011 17:25:30
Profil
 

Příspěvky: 122
Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek Re: R6 obecně
Je to ještě v obci, takže je tam 70 návěstěná značkou. A prodloužit ten pruh o kterém se mluví, vzhledem k blízkosti větví asi možné není. Prodloužit následný připojovací taky není kam, neboť je tam most, který se letos opravoval a ani náznak rozšíření :-)


26.7.2011 18:25:10
Profil
Autor

Příspěvky: 8271
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: R6 obecně
Šly by vytvořit s tím, že by se rozšířil podchod a byla by vybudována opěrná zeď. Od lávky by klidně mohl být odbočovací pruh a v opačném směru připojovací by byl kratší s ohledem na dům čp. 26.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


26.7.2011 18:43:16
Profil
 

Příspěvky: 886
Bydliště: Praha 10
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
aktuální stav výkupů pozemků:

odkaz na plné rozlišení:
Obrázek

náhled v polovičním rozlišení:
Obrázek

přestože je již dokončeno DSP, není zatím nejspíš vykoupený žádný pozemek.


Naposledy upravil Jirka L dne 15.3.2015 1:51:31, celkově upraveno 1



27.1.2015 23:36:32
Profil
 

Příspěvky: 3329
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Kdy se stavěla současná přeložka údolím?
Trošku mne překvapilo, jak nová trasa opouští současnou trasu, jak se tu píše už výše. Když jsem tudy jel, tak jsem si říkal, zda by nešlo postavit nejdřív múk, vyasfaltovat polňačky a tím odstranit bodové závady. Pohled do letáku mi dal odpověď, že takto jednoduše by to nešlo. Škoda.


28.1.2015 16:38:54
Profil
 

Příspěvky: 1361
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Oznámení předběžných informací:

https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/638065

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou projektové práce ve stupni DSP/IČ k SP bez majetkoprávní přípravy.

Popis potřeb, které mají být splněním VZ naplněny: Vypracování projektové dokumentace DSP včetně zajištění IČ k SP bez majetkoprávní přípravy stavby.
Popis vzájemného vztahu VZ a potřeb zadavatele: Pokračování investorské přípravy stavby dalším projektovým stupněm a související inženýrskou činností.
Předpokládaný termín splnění VZ: Koncept DSP do 6 měsíců od písemné výzvy objednatele k zahájení plnění na této dílčí části předmětu veřejné zakázky, záborový elaborát do 3 měsíců od konečného odsouhlasení návrhu technického řešení stavby objednatele na výrobním výboru, termíny zpracování jednotlivých geometrických plánů budou dohodnuty na výrobním výboru s cílem zajistit co nejrychlejší postup majetkoprávní přípravy, čistopis DSP do 1 měsíce od protokolárního předání všech připomínek objednatele ke konceptu DSP. Podání žádosti o vydání všech stavebních povolení do 4 měsíců od vydání rozhodnutí o posledním vyvlastnění (majetkoprávní činnost zajišťuje objednatel). Technická pomoc při získání pravomocného stavebního povolení po dobu 6 měsíců od podání žádosti o vydání posledního pravomocného stavebního povolení na stavbu.


30.12.2015 22:03:49
Profil
 

Příspěvky: 1361
Příspěvek D6 Karlovy Vary - Olšová Vrata
Oznámení o zakázce - DSP/IČ:

https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/647090

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou projektové práce ve stupni DSP/IČ k SP bez majetkoprávní přípravy na akci R6 "Karlovy Vary - Olšová Vrata"


3.3.2016 21:13:10
Profil
 

Příspěvky: 1361
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Aktualizovaný leták:

https://www.rsd.cz/mapa/attachment/5539 ... 372626.pdf

Centrální komise MD dne 29. 6. 2015 doporučila další postup přípravy respektující směrové řešení v již zpracovaných projektech s optimalizací výškového řešení a v kategorii 21,5/100, což si vyžádá změnu územního rozhodnutí.


12.9.2017 14:38:41
Profil
 

Příspěvky: 886
Bydliště: Praha 10
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
jen oprava, v letáku je
"bude zadána aktualizace dokumentace pro stavební povolení."
tedy ne změna ÚR


15.9.2017 21:11:35
Profil
 

Příspěvky: 1361
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Každopádně mám problém s navrhovanou kategorií R 21,5 .......


15.9.2017 22:18:39
Profil
 

Příspěvky: 674
Bydliště: D1
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
To já taky, takže budeme mít všude šířku 24,5 - 25,5 a najednou se to někde v polích u Bošova změní na 21,5. Fakt nechápu. Za X let se pak bude řešit chybějící odstavný pruh alá D46 protože to např. někdo napálí do odstaveného náklaďáku, který nestihl dojet do zálivu. Pozemky jsou už beztak vykupovány pro původní profil 25,5 a ještě se vyhodí miliony za aktualizaci DSP. Neskutečný... dtto D11.
(Jinak nic proti kategorii 21,5 - ta je ale vhodná jinde než na dálnici spojující DE a KV s Prahou.)


16.9.2017 9:15:56
Profil
 

Příspěvky: 81
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Stejnou kravinou jsou na kazdem sjezdu kruhove objezdy v polich, az po Bochov.
At to radeji postavi takhle, nez vubec ...


16.9.2017 10:11:19
Profil
 

Příspěvky: 36
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Dobrý den,
Souhlasím, kategorie R21,5/100 není vhodná pro žádný úsek dálnice takového významu z těchto důvodů:
1) Po zprovoznění celé D6, komunikace na sebe natáhne tranzitní dopravu ve směru východ-západ a bude silným "konkurentem" D5, v případě opravy 1/2 dálnice nebude možné dopravu vést v režimu 2+2.
2) Po dálnice D6 je vedena mezinárodní silnice E48.
3) Z hlediska vynaložených fin. prostředků na výkup pozemků (kat. 25,5) je to nehospodárné počínání. Kdo vysvětlí daňovým poplatníkům, že část jejich peněz nebyla využita v souladu s maximalizací bezpečnosti provozu? Znamená to, že 4m šířky (všech postižených úseků) jsou/budou vykoupeny zbytečně?
V letáku se píše "Centrální komise MD doporučila". Jde zjistit konkrétně, kteří lidé toto uspořádání doporučili? (pro případ tragické dopravní nehody, dle scénáře _jan91).
Přijde mi to, že některé připravované úseky "rádoby" dálnic vlastně ani nebudou dálnicemi, neboť nebudou ani zdaleka splňovat šířkové uspořádání pro D...


16.9.2017 13:05:14
Profil
 

Příspěvky: 985
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Taky ze zhoršení kategorie nemám radost a rád bych viděl D6 dokončenou.

Ale realisticky - D6 nemá až takový význam. Intezity oproti jiným dálnicím má nízké, Karlovy Vary jsou jedno z nejmenších krajských měst a tranzit z D5 nepřevezme, neb v Německu chybí pokračování.

Důležité je rychle začít stavět úseky na části Nové Strašecí - Lubenec, kde I/6 vede obcemi. To ostatní je už dnes dle letáků (tj. nejoptimističtější verze) plánováno kolem 2022 a do té doby se priority změní nejméně 6x.


16.9.2017 14:50:17
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz