Právě je 24.6.2018 12:35:36




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Karlovy Vary - Olšová Vrata 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 882
Bydliště: Javorník/Waldkraiburg
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Naprostý souhlas, na německé straně nikdo nepřemýšlí o prodloužení A70 v úseku Bayreuth - Cheb. Jediné možné je rozšíření B303 od hranic pozemku A93 na 2+1. Takže osa východ-západ nebude kompletní, navíc musíš na konci A70 sjet na A7 a cca 30 km jet na jih k A3 (Würzburg ).
Vzhledem k uvedeným skutečnostem pokud pojedu například Olomouc - Frankfurt am Main je pro mne trasa přes KV po dokončení D6 nerentabilní, neboť chybí propojení mezi A93 a počátkem A70. Navíc v Praze najedu 5km navíc a k Würzburgu potřebuji dalších 30 km. Než bude D6 dostavěna, tak už bude A3 v úseku Nürnberg - Würzburg dávno 3+3.
Možná je to teď lepší, když D6 není kompletní a kamiony platí mýto jen na pár kilometrech. Ale po dokončení lze uvažovat o této trase pouze jako o objízdné.

_________________
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.


16.9.2017 17:05:19
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1332
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Jak už jsem řekl, mám problém s kategorií R 21,5, a dále mám problém s argumentací o intenzitách dopravy... Protože pak by jsme mohli každých 10 km stavět v jiné kategorii. Snad stavíme dálnici a ta by dle mého měla být nejméně R 25,5. Stejný důvod mě vytáčí u D11 úsek 1109 .....


16.9.2017 18:09:57
Profil
Autor

Příspěvky: 5092
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Přesně tak, je to dlouhodobá investice a teď na to prostředky jsou.
Jednou je to dálnice, tak to tak má vypadat, je to opět ukázka nekoncepčního myšlení, které panuje na MD, respektive které pořád jen řeší čísla a neřeší podstatu.
V konečném důsledku se stejně nic neušetří nebo částka vzhledem k nákladům zcela nevýznamná.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


16.9.2017 22:05:44
Profil ICQ
 

Příspěvky: 746
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
ada031: 1109 je přeshraniční úsek, kde nebude vysoká intenzita dopravy, tam úzká dálnice vadit nebude, ale u krajského města ve směru na hlavní město mi to ale také přijde nerozumné.


17.9.2017 0:03:26
Profil
 

Příspěvky: 1407
Bydliště: v Trutnově, 53 km od nejbližší dálnice, 29 km od rozestavěné české a 49 km od té polské
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
1. Dálnice D6 bude dostavěna v parametrech původní R, nyní D II. třídy. Pokud by se projekt předělával na širší dálnici, asi by se muselo předělat vše od začátku. Buďme rádi, že se začne stavět aspoň něco. Ať se to klidně rozšíří za deset let, než o dalších deset let čekat na stavbu.

2. D6 propojení s A70 mít přece bude, i když ne přímé, ale pomocí krátké (17 km) peáže po A9, aby se obešlo pohoří Smrčiny (Fichtelgebirge). Dálnice, či "žlutá dálnice" se od českých hranic vyhne Smrčinám severním obloukem a na A9 se napojí mezi exitem 36 a 37 (u Stambachu).

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


17.9.2017 15:37:49
Profil
 

Příspěvky: 882
Bydliště: Javorník/Waldkraiburg
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
A to prodloužení té A70 jsi vyčetl kde? Dle oficiálních informací se od tohoto upustilo. Jediné co zůstalo jen rozšíření B303 mezi Pomezím a A93 u Marktredwitz o stoupací pruhy.

_________________
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.


17.9.2017 16:03:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1251
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Honey72 píše:
1. Dálnice D6 bude dostavěna v parametrech původní R, nyní D II. třídy. Pokud by se projekt předělával na širší dálnici, asi by se muselo předělat vše od začátku. Buďme rádi, že se začne stavět aspoň něco. Ať se to klidně rozšíří za deset let, než o dalších deset let čekat na stavbu.


Nevím do jaké míry je R21,5 "původní". Například v této zdejší už hodně dlouho neaktualizované mapce, je R25,5. A v některých letácách se píše, že kvůli změně na R21,5 se bude muset změnit územní rozhodnutí.


17.9.2017 17:58:02
Profil
Autor

Příspěvky: 8253
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Od Varů po MÚK Olšová Vrata byla kategorie S 22,5/80 a dále ku Praze pak R 25,5/100.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


17.9.2017 20:07:23
Profil
 

Příspěvky: 3326
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Treba to vyjde jako 3+3 :)
Do kopce stoupaci a z kopce "klesaci" jako na D8.
Prikladem je I/7 Chomutov - Křimov, ktera je S11,5.


17.9.2017 20:26:54
Profil
 

Příspěvky: 1075
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Jak vůbec někoho napadne, házet do toho takto vidle ? ! Jakoby nestačilo, že všechny schvalovací procesy trvají v naší republice nejdéle na světě, tak se ještě vymyslí umělý problém, který vyžaduje nové ÚR a přitom jde o ZHORŠENÍ a ne zlepšení parametrů dálnice !!! ...... Výsledkem změny tedy bude, že budeme mít horší dálnici a navíc později ! To je i na ten náš Kocourkov silná káva. To už mi připadá, že se někdo zbláznil. A nebo jsou na odpovědných místech sabotéři, co jsou vlastně proti výstavbě dálnic.


17.9.2017 22:55:46
Profil
 

Příspěvky: 3326
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Lynx: Ty vidle jsou tam zapíchlé už dva roky.
O té normě se mluví už 4 roky. Dá se říci, že je součástí tzv. dědictví Bárty a krizových let.

Zde se ta diskuse rozproudila, že tu větu nakopírovali do nových letáků pro dané úseky.

Já bych zatleskal tomu, kdo by měl odvahu ty vidle zase vytáhnout a předělat povolení zpět na R24,5. U těchto úseků by se to mohlo ještě stačit napravit. U D11 bych to asi už nechal.


18.9.2017 8:16:19
Profil
 

Příspěvky: 1075
Příspěvek Re: Karlovy Vary - Olšová Vrata
Taky bych zatleskal tomu, kdo by vrátil situaci do normálu. Ukazuje se, že Bárta byl ještě dalo větší zlo, než to původně vypadalo. To je až neuvěřitelné, jak dokázal za poměrně krátkou dobu poškodit práci vlastního resortu nejméně na 10 let dopředu. Nejenom že nic nepostavil a naopak stavby nesmyslně zastavoval, ale navíc takhle podělal přípravu dalších x staveb.

Bárta se choval úplně stejně jako negramotný člověk na sociálních dávkách, co si bere "výhodnou" půjčku a nezajímá ho, že za to v budoucnu zaplatí 10 x tolik. Hlavně, že teď má v ruce peníze. Kdyby někdo spočítal kolik nás stála každá jedna "ušetřená" miliarda tímhle nýmandem, tak bych se nedivil číslu 5-10 miliard.


18.9.2017 16:11:15
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz