Stránka 1 z 3

R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 5.5.2009 8:29:20
od pp21
Zajímavé informace v článku "Mostní objekty a zdi na R6 v úseku Praha – Pavlov".
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... ha-pavlov/

Nejzajímavější je tam popis budoucího tunelu Jeneček pod budoucí přistávací a vzletovou dráhou, a to včetně příčného řezu finálního stavu.
Jen bych bral s rezervou tvrzení, že ve světě neexistuje obdobné řešení. Jasně, neexistuje na chlup stejné, ale že by Schiphol nebo Orly byly plánované na menší zatížení...? No a ještě link na zmiňivanou Madeiru.

Re: Tunel Jeneček

Napsal: 5.5.2009 13:01:48
od martini
Jediné s čím R6 bohužel asi nepočítá je AirCon III. etapa, tedy tato stavba. Využití mostu, přes který jsem to natáhl, asi v úvahu nepřipadá, neb je dimenzován na polní cestu :-)

Re: Tunel Jeneček

Napsal: 5.5.2009 18:41:43
od Lenny
martini píše:Jediné s čím R6 bohužel asi nepočítá je AirCon III. etapa, tedy tato stavba. Využití mostu, přes který jsem to natáhl, asi v úvahu nepřipadá, neb je dymenzován na polní cestu :-)
a co když aircon pujde v tunelu? není to jedna z variant? nejsem si tím ale vůbec jistý

R6 Hostivice

Napsal: 17.5.2009 17:32:30
od Lenny
Bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení MÚK Hostivice

Účastníci řízení mohou své případné námitky k předmětné stavbě ve výše uvedeném rozsahu stavebních objektů předložit speciálnímu stavebnímu úřadu Ministerstva dopravy nejpozději do 11.6.2009, jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě sdělí svá stanoviska dotčené orgány.

MÚK Hostivice

Napsal: 17.5.2009 19:40:44
od martini
Lenny píše:Bylo zveřejněno Oznámení o zahájení stavebního řízení MÚK Hostivice

Účastníci řízení mohou své případné námitky k předmětné stavbě ve výše uvedeném rozsahu stavebních objektů předložit speciálnímu stavebnímu úřadu Ministerstva dopravy nejpozději do 11.6.2009, jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě sdělí svá stanoviska dotčené orgány.
Investorem té MÚK by měl být investor toho mega logistického areálu, který defacto spojí Hostivici s Prahou. Doufám, že se na tom nic nezměnilo a že se brzy začne stavět. A hlavně ne za státní, ale soukromé peníze toho, kdo křižovatku skutečně potřebuje a bude ji využívat. De facto se jedná o první vlaštovku. Pro napojení na komunikační síť bude nutné opět podejít trať Praha Kladno. Propojka by měla vzniknout přes sérii kruhových objezdů asi nějak takto a celý prostor mezi R6 a bývalou I/6 je v budoucnu rezervován pro další haly.

Re: MÚK Hostivice

Napsal: 18.5.2009 10:58:34
od HonzaC
vůbec nechápu smysl té MÚK, je to jenom zase další zbytečné kouskování dálnice, vždyť v klidu mohou najíždět po staré šestce, je to úplně stejně daleko a bez nutntosti velkých investic.....

Re: MÚK Hostivice

Napsal: 18.5.2009 11:03:21
od mapman
HonzaC píše:vůbec nechápu smysl té MÚK, je to jenom zase další zbytečné kouskování dálnice, vždyť v klidu mohou najíždět po staré šestce, je to úplně stejně daleko a bez nutntosti velkých investic.....
Ta MÚK je tam ze dvou důvodů, poměrně podstatných:

1) aktuální je to, aby doprava z Logistického parku u R6 nezatěžovala okolní komunikace
2) to s tím souvisí, při dostavbě Břevnovské radiály bude další napojení na původní "šestku" až přes Slánskou ulici (podle variant teda), resp. MÚK Jeneč na druhé straně (= průjezd skrz celé Hositvice).

čili v tomto případě IMHO o zbytečné kouskování nejde. Ale asi je to věc názoru...

Re: MÚK Hostivice

Napsal: 18.5.2009 15:03:02
od martini
Ta MÚK je nutností, protože jinak by musela MÚK R1xR6 napojit i býv. I/6. Obsluha těch hal z MÚK Slánská na Břevnovské radiále či MÚK Jeneč na R6 nepřipadá v úvahu neboť kamioný by museli přes město. Ono ale to napojení býv. I/6 na MÚK R1xR6 by realizovatelné bylo: zákres do mapy (chybí mě tam jen rampa BR -> 517, ale její doplnění by také šlo).

Re: MÚK Hostivice

Napsal: 19.5.2009 9:03:44
od HonzaC
mapman píše:2) to s tím souvisí, při dostavbě Břevnovské radiály bude další napojení na původní "šestku" až přes Slánskou ulici (podle variant teda), resp. MÚK Jeneč na druhé straně (= průjezd skrz celé Hositvice).
pravda, to me nejak nedocvaklo, diky za info

Re: MÚK Hostivice

Napsal: 11.8.2009 13:10:12
od andy
Pro info: 9/7 bylo vydáno stavební povolení - viz http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... tivice.htm

Re: R6 napojení MÚK Jeneč na II/201

Napsal: 19.5.2010 15:57:45
od martini
Napojení je komplet hotovo, včetně svislého dopravního značení (obec Jeneč začíná již u podjezdu trati), takže 50 km/h přes celý budoucí logistický areál. Zatím však není zprovozněno, asi se čeká na povolení k předčasnému užívání stavby, nebo nevím, každopádně jsou tam neprůjezně sestavena svodidla typu NewJersey.

Re: Průjezd R6 Karlovými Vary

Napsal: 24.7.2010 12:13:52
od joe.hunter
Nevíte někdo, z jakého důvodu je rychlostní omezení na krátkém úseku kousek za Prahou (směrem na Vary)? Je to snad změnou povrchu v tomto betonovém průsmyku? Vždy mi to tam vrtá hlavou..

Re: Průjezd R6 Karlovými Vary

Napsal: 24.7.2010 12:24:42
od pp21
joe.hunter píše:Nevíte někdo, z jakého důvodu je rychlostní omezení na krátkém úseku kousek za Prahou (směrem na Vary)? Je to snad změnou povrchu v tomto betonovém průsmyku? Vždy mi to tam vrtá hlavou..
To je krásnej termín ... "betonovej průsmyk" ;o)))
Ano je to tím, ve skutečnosti se jedná o základy budoucího tunelu Jeneček pod budoucí paralelní přistávací dráhou letiště Ruzyně. Nějaký bystrý úředník/policista rozhodnul, že tam není odstavnej pruh a že už to skoro jako tunel vypadá a rozhodnul, že tam bude omezení na 80 km/h. A tak tam je :(

Re: Průjezd R6 Karlovými Vary

Napsal: 25.7.2010 17:28:15
od xcav8
Buďte rádi, že tam nedali 40. :mrgreen:

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 27.8.2010 14:21:20
od martini
Tak teď jsem se pobavil na kontrolním závěru NKÚ, kde se uvádí, že investiční záměr této akce byl schválen 23.6.1969.

Původně to mělo stát 240.000 tis. Kč, přepočtem na dnešní cenovou úroveň dle koeficientu NKÚ 1.436.716 tis. Kč, ale stálo to 3.677.224 tis. Kč.

Posun začátku výstavby o 456 měsíců :kladivo:

Jedná se o kontrolní protokol z kontroly č. 09/27 (ještě neuveřejněn) - Peněžní prostředky určené na výstavbu komunikací.

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 27.8.2010 17:54:14
od P_V
Tak to už je absurdní, zdalipak také NKÚ zohlednil že se nestaví podle projektu, odpovídajícího normám, technologiím a potřebám z roku 1969?

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 28.8.2010 0:00:50
od Lenny
Vždyť v tu dobu nebyla ani kategorie S (R) 24,5

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 28.8.2010 20:45:23
od Max
A nehraje taky dost velkou roli cena dopravy materialu, resp. cena benzinu ? I kdyby se zahrnula inflace, tak je drazsi ... nebo to snad NKU zahrnul ?

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 30.8.2010 7:37:20
od martini
Explicitně tuto stavbu v textu nezmiňují, ta je pak jen "na ukázku" v souhrnné tabulce. Explicitně jsou zmiňovány vesměs vysoutěžené stavby. To bylo spíš tak pro pobavení, netřeba se rozčilovat. Hlavně tou dobou byla R6 plánována i v úplně jiné trase...

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 27.3.2013 23:08:16
od kasme

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 28.3.2013 9:49:31
od Mišda
Vydán nový leták MÚK Hostivice: http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/49C6 ... tivice.pdf

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 28.3.2013 18:31:36
od -xdas-
Jak je to s financováním této stavby? ŘSD platí pouze větve (celkově 4) a investor průmyslového areálu ostatní komunikace včetně okružních křižovatek, přeložky železniční tratě a podjezdu?

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 29.3.2013 9:10:58
od martini
-xdas- píše:Jak je to s financováním této stavby? ŘSD platí pouze větve (celkově 4) a investor průmyslového areálu ostatní komunikace včetně okružních křižovatek, přeložky železniční tratě a podjezdu?
Ano pouze větvě, zbytek investor logistické zóny + samozřejmě ŘSD platilo už ty části vybudované v rámci R6 (hlavně tedy most přes R6).

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 29.3.2013 9:48:41
od adamos
V letáku se píše:
Výstavba MÚK bude mít pozitivní dopad na obsluhu Hostivice a přilehlého okolí, neboť po dostavbě Břevnovské radiály dojde k odpojení stávající komunikace II /606 (dříve I/6) od nadřazené komunikační sítě a obslužnost celé oblasti Hostivice by se výrazně zhoršila
Znamená to, že hlavní příjezd do Hostivice bude přes novou MUK, dva pravoúhlý kruháky, myší dírou pod trať, mezi sklady a doprava na starou II/606?

Re: R6 Praha – Pavlov (tunel Jeneček)

Napsal: 29.3.2013 10:38:27
od Vizi
adamos píše:Znamená to, že hlavní příjezd do Hostivice bude přes novou MUK, dva pravoúhlý kruháky, myší dírou pod trať, mezi sklady a doprava na starou II/606?
Pokud pojedete po okruhu nebo po Břevnovské radiále, pak ano. Ulice Karlovarská pochopitelně na II/606 napojena zůstane, čili je otázka, co považovat za hlavní příjezd.
Nicméně zcela upřímně - vzhledem k tomu, že je těžko odhadnout kolik ze zde diskutujících bude mít možnost se po Břevnovské radiále projet, tak nás tento problém nemusí znepokojovat :-(