[D6] Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)

Praha – Karlovy Vary – Cheb – Německo
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

[D6] Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)

Příspěvek od pp21 »

martini píše:Důležité je, aby se ty dluhopisy dávaly jen na stavby skutečně potřebné a nevyplýtvaly se zase na to "co je přeci připravené", třeba R6 na KV s intenzitami 15.000 nebo kolik vozidel...
Já bych spíš řekl že tak 8.000.
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: R1 - bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?

Příspěvek od Jarda Š. »

Petr Pokorný píše:
martini píše:Důležité je, aby se ty dluhopisy dávaly jen na stavby skutečně potřebné a nevyplýtvaly se zase na to "co je přeci připravené", třeba R6 na KV s intenzitami 15.000 nebo kolik vozidel...
Já bych spíš řekl že tak 8.000.
Na R6 v úsecích "Řevničov - obchvat" a "Krupá, přeložka" po jejich výstavbě intenzity určitě dost podstatně vzrostou proti současné I/6, protože z Rakovníku do Kladna, což je relace v řádu tisíců aut denně, se teď jezdí po silnicích II. třídy, ale pak bude rychlejší a pohodlnější jezdit po R6.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od martini »

R6 je dle mého názoru jedna z mála rychlostek, u nichž by bylo ekonomicky efektivní přistoupit k nerealizaci celého úseku minimálně do roku 2025. Primárně by se měl vyřešit pouze úsek Nové Stračecí - MÚK s I/27 a obchvat Lubence (vše samozřejmě na plný profil). Tím by byl odstraněn průjezd mnoha obcemi Řevničov, Krušovice, Krupá, Hořesedly, Hořovičky a dvakrát úrovňové křížení s dráhou a samozřejmě ten nepříjemný Lubenec. Zbytek je zatím naprosto vyhovující luxusní silnice I. třídy dostačující intenzitám na dlouhou dobu dopředu. Navíc teď celá opravená. Dá se tam jet +/- 120 km/h a i v pohodě předjíždět, takže...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

R6 Nové Strašecí - Řevničov

Příspěvek od Lenny »

V době realizace této stavby by měl být již v provozu úsek Řevničov - Krupá, a tato stavba ji propojí s úsekem od Prahy.

V katastrální mapě se nově objevila trasa, vyznačená červeně, ani jeden pozemek nemá ještě vlastníka ŘSD.

Opět náhodný výběr bez opakování :P
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

R6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Lenny »

Stavba by měla být zahájena jako druhá z pěti souboru staveb Nové Strašecí - křiž. I/27.

Dle Nahlížení do katastru již probíhá výkup, zatím je vykoupeno minimum parcel. Parcely jsou pěkně řádně rozdrobeny do malých ploch :P
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

R6 Krupá, přeložka

Příspěvek od Lenny »

Stavba by měla být zahájena jako první z pěti souboru staveb Nové Strašecí - křiž. I/27. Nahradí nevyhovující průtah obcí Krupá. (Ještě loni to pro mě byla Křupá :lol: )

Dle Nahlížení do katastru již probíhá výkup, zatím je vykoupeno minimum parcel. :P
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
robin
Příspěvky: 13
Registrován: 18.1.2010 14:40:00

Re: R6 Krupá, přeložka

Příspěvek od robin »

...na úseku Bošov Lubenec taky výkup proběhl a k zahájení stavby bohužel nedošlo, pouze ke smýcení lesa
robin
Příspěvky: 13
Registrován: 18.1.2010 14:40:00

Re: www.komunikace-r6.cz

Příspěvek od robin »

Hlavně aby to postavili od Nového Stršecí do Lubence,to je nejhořší úsek, z Bošova do Bochova už to jde a z Bochova do Varů je to vlastně poloviční profil R6
Marty
Příspěvky: 755
Registrován: 16.3.2009 9:00:04

Re: www.komunikace-r6.cz

Příspěvek od Marty »

Martin z Ostravy píše:celá R6 je jen otázka financí, které kdyby byly tak ji to 5 let máme
Jak tak o tom přemýšlím - nebyla by vlastně dostavba nenačnutého zbytku R6 ideálním kandidátem na PPP ?

Nesmíte se na mě ze západních Čech zlobit, ale dostvaba R6 nebude úplně nejvýš v prioritách státních financí - to dříve půjdou peníze na podle mne důležitější tahy R1, R35, D3...

A dle zmiňovaného webu na R6 bude většina úseků na stavbu dobře papírově připravena... A kde jinde bude za rok/dva takovýto stav ? PPP a a R6 může být v roce 2016-17 celá hotova !!!
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: www.komunikace-r6.cz

Příspěvek od martini »

Problém R6 je, že jak říkáte, oproti jiným stavbám není tolik potřebná. Jel jsem tam v pátek od Nového Strašecí až na I/27 (tedy z hlediska komfortu jediný úsek, který by se dal považovat za relativně potřebný + Lubenec obchvat) a cestovní čas byl 23 min (bez závor). Dalo se i předjíždět, byť jsem nespěchal a tudíž nepředjížděl. Byť by se to zkrátilo výstavbou Rka na nějakých 12 min (uvažuji cca 140 km/h) není to podle mého tak zásadní. Jen pro ty obyvatele v těch obcích no... Zpátky v sobotu už jsem to neměřil, ale +/- to samé, takže pohoda.

Co je pravda, že R6 je velmi dobře připravena (oproti jiným, které by byly potřebnější a které jste správně vyjmenoval), ale dělat PPP na něco, co nepotřebujeme, je ten nejkolosálnější nesmysl, dle mého názoru. Splátky za celý úsek Nové Strašecí - KV by hrubým odhadem od stolu byly cca 2,8 mld. Kč ročně po dobu 30 let, včetně provozu, údržby a zásadní rekonstrukce po 25 letech a to mi přijde, že už zase není tak malý peníz, vzhledem k výše uvedenému. Otázka je, jak by to vypadalo, kdyby se tam nastavilo nějaké rozumnější časování výstavby jednotlivých úseků.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
MiKu
Příspěvky: 327
Registrován: 21.3.2009 21:01:00
Bydliště: u Kbelské, schovaný za PHS

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od MiKu »

Proč je tedy R6 uvedena jako možný PPP projekt v tomto článku (tabulka)?
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od martini »

Protože je připravena...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
MiKu
Příspěvky: 327
Registrován: 21.3.2009 21:01:00
Bydliště: u Kbelské, schovaný za PHS

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od MiKu »

martini píše:Protože je připravena...
Reálné to tedy moc není, že? Stejně jako u dostavby R4, která je taky v tabulce.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od Lenny »

Panují obavy ohledně PPP, ne všichni jsou jim nadšeni a někteří si ho vyloženě nepřejí. R6 určitě nebude mezi prvními projekty PPP, takže asi tak. ;)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
vladislavb
Příspěvky: 3
Registrován: 21.12.2009 23:41:27

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od vladislavb »

názor "R6 nepotřebujeme" zveřejněný příznivcem výstavby dálnic v diskusi na tomto serveru je vskutku "bomba" ... gratuluji
bery
Příspěvky: 23
Registrován: 22.3.2009 21:02:53

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od bery »

Nechapu, co je na tom divneho? Stavet par km plneho profilu bez duvodu ( potrebne intenzity ) jenom proto, ze je to naplanovano ( rozumej nakresleno na papire )? Takhle uvazujete i s vlastnimi financemi? Ale R6 neni jedina, vylozene mne drazdi 4-pruh na I/57 a podobne vyhozene penize. 2-pruh s MUK a pripadne stoupacim pasem ( cili v podstate pol. profil ) musi byt vyhovujici.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od Martin z Ostravy »

bery píše:Nechapu, co je na tom divneho? Stavet par km plneho profilu bez duvodu ( potrebne intenzity ) jenom proto, ze je to naplanovano ( rozumej nakresleno na papire )? Takhle uvazujete i s vlastnimi financemi?
Souhlas, opravdu není třeba vše stavět za každou cenu, jen proto že je to připraveno pokud jsou důležitější stavby na které jsou připravené a chybí na ně peníze.
bery píše: Ale R6 neni jedina, vylozene mne drazdi 4-pruh na I/57 a podobne vyhozene penize. 2-pruh s MUK a pripadne stoupacim pasem ( cili v podstate pol. profil ) musi byt vyhovujici.
Ten čtyř pruh na I/57 není zase takový luxus, na té stavající trase je kapacita dvou pruhu už vyčerpána, tedy aspoň z mých postřehů co jsem tam jel. A hlavně tam by se dělala přeložka tak jako tak, tak proč to rovnou nepostavit jako 2+2.
Aby to nevypadalo, že si protiřečím, tak třeba I/6 je vcelku luxusní silnice, což se o té klikatici u Jablůnky říci nedá.
Ještě k těm vyhozeným penězům, je to jen R22,5 takže pochybuji, že by byl nějaký markantní rozdíl mezi tímto a S11,5 s MÚK a stoupacími pruhy, ale možná se pletu.
R48 -> D48 se podařilo!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od Lenny »

Srovnávat R6 s I/57 nejde. Kdo nejel po I/57 možná nepochopí. ;)
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
andy
Příspěvky: 1275
Registrován: 6.8.2009 17:30:53
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od andy »

Teď koukám na leták stavby R6 Hořovičky – obchvat a zase je tam lahůdka v podobě dvou doprovodných komunikací (na každé straně R6 je jedna) spojených na cca kilometru a půl jen třikrát (dvěma mosty a podjezdem)! To je teda síla.. Tady se furt nadává na ekoteroristy, ale že se takhle plýtvá státními penězi, aby se "nakrmili" starostové okolních obcí, zjevně nikoho netrápí..
andy
Příspěvky: 1275
Registrován: 6.8.2009 17:30:53
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou

Re: Polsko

Příspěvek od andy »

Lenny píše:
andy píše:Njn, otázka je, kdo za těmi akcemi ÚOHS stojí :geek:
Odborně se tomu říká ochrana hospodářské soutěže, přežítek, který kritizoval nejen Milton Friedman, Garry Becker ale i jiní.
Mně šlo o něco trochu jiného: Jakmile by někdo rozvlnil stojaté vody mezi dodavateli silničních staveb, bude z toho kauza pro různé kontroly, regulátory apod., zatímco zjevné plýtvání typu dvou souběžných doprovodných komunikací s několikerým propojením žádný úřad včas nezarazí :roll:
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od Jarda Š. »

andy píše:Teď koukám na leták stavby R6 Hořovičky – obchvat a zase je tam lahůdka v podobě dvou doprovodných komunikací (na každé straně R6 je jedna) spojených na cca kilometru a půl jen třikrát (dvěma mosty a podjezdem)! To je teda síla.. Tady se furt nadává na ekoteroristy, ale že se takhle plýtvá státními penězi, aby se "nakrmili" starostové okolních obcí, zjevně nikoho netrápí..
U Kolešova jde o úpravy stávajících cest na normované parametry III. třídy, což má nahradit rušené stávající napojení obce na I/6, na druhé straně je to klasická souběžná komunikace.
andy
Příspěvky: 1275
Registrován: 6.8.2009 17:30:53
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od andy »

Jarda Š. píše:U Kolešova jde o úpravy stávajících cest na normované parametry III. třídy, což má nahradit rušené stávající napojení obce na I/6, na druhé straně je to klasická souběžná komunikace.
Budiž, ale je opravdu nutné kvůli bývalé polní cestě stavět u Bukova most? Když teda beru, že ten nadjezd u Hořoviček by se dělal tak jako tak.
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od Jarda Š. »

andy píše:
Jarda Š. píše:U Kolešova jde o úpravy stávajících cest na normované parametry III. třídy, což má nahradit rušené stávající napojení obce na I/6, na druhé straně je to klasická souběžná komunikace.
Budiž, ale je opravdu nutné kvůli bývalé polní cestě stavět u Bukova most? Když teda beru, že ten nadjezd u Hořoviček by se dělal tak jako tak.
Kdyby tam nebyl most, tak by to zemědělci z Bukova na pole za R6 objížděli po I/27, kde by tím brzdili provoz. Asi by tam stačil i nadjezd polní cesty, ale proti němu most už cenu stavby tak moc nezvfedne.
andy
Příspěvky: 1275
Registrován: 6.8.2009 17:30:53
Bydliště: Mezi magistrálou a Jižní spojkou

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od andy »

Jarda Š. píše:Kdyby tam nebyl most, tak by to zemědělci z Bukova na pole za R6 objížděli po I/27, kde by tím brzdili provoz. Asi by tam stačil i nadjezd polní cesty, ale proti němu most už cenu stavby tak moc nezvfedne.
Mohli by to přece objet přes Hořovičky. Jasně, že takhle to bude pro místní pohodlnější, ale to snad ještě neznamená, že by jim to "pohodlí" měl platit stát. Ať se na tu mapku podíváte z kterékoliv strany, tak jedna silnice podél západní poloviny stavby a minimálně jedno spojení s druhou doprovodnou komunikací jsou zbytné. Doprovodné komunikace jsou podle mě od toho, aby i ten, kdo nechce/nemůže jet po dálnici, měl možnost dostat se z místa A do místa B, netuším ale, proč by těch možností mělo být půl tuctu :) Respektive pokud někdo chce mít tak široký výběr, proč ně, ale ať si ho zaplatí sám.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27

Příspěvek od jonáš »

Však šoféři by to mohli taky voblíždět přes Plzeň a nemusela by se tam stavět erka, ne? Podle pořádný mapy http://www.mapy.cz/#mm=TP@x=130982144@y=136200320@z=13 snadno zjistíte, že cesty tam už jsou a jde o to je nepřerušit všechny. Oni tam totiž kolem taky bydlej a hospodařej lidi .. 8-)
Odpovědět

Zpět na „D6“