D6 Řevničov - obchvat

Praha – Karlovy Vary – Cheb – Německo
Odpovědět
Aram96
Příspěvky: 7893
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Aram96 »

theodor less píše:Na rampě bude aut možná dost, vždyť to není jen sjezd do Řevničova, ale i na I/16.
Jo, na které jezdí okolo 2000 aut/24 h :mrgreen: Více aut jezdí na silnici druhé třídy kousek od mého bydliště ;)
Ale jinak já to nebudu kritizovat, že dělají pohodlnější spojení. Jen mě štve, že to bude stát nějaké peníze, i když je to zbytečné. Navíc pohledem na ten obrázek je to dost hnusné řešení nepěkně zasazené do krajiny, veřejností řečeno "všechno zabetonujete :twisted: betonová lobby musí z něčeho žít atd." výjimečně bych částečně i souhlasil. Štve mě to principiálně, že kolikrát je potřeba dát peníze na bezpečnější komfortnější a v zahraničí naprosto standardní řešení, a nedají je :(

Jinak k ostatním komentům ... je samozřejmé, že se cesta nemůže zrušit, to zde nikdo nikdy nenapsal. To bych byl první, kdo by křičel, že chci cestu zpátky. :mrgreen: Šlo o návrh připojit cestu do větve křižovatky. Vzhledem k intenzitám by to nebyl žádný problém. Jinak co se týče I/16 z dlouhodobých hledisek, moc velký smyl jako spojnice dálnic mi nedává. Směr D6>D8 je zanedbatelný z hlediska tranzitu, kór v těchto místech kde I/16 začíná.
Anonym
Příspěvky: 819
Registrován: 24.6.2009 13:34:01

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Anonym »

Napojovat na rampy polňačky je nesmysl, je to nepřehledné a jako řidič jedoucí Z D6 na I/16 bych křížení s jinou cestou nečekal. Intenzity na I/16 jsou nyní malé, to se ale může změnit. Po dokončení obchvatu Slaného, který se staví, se intenzity zvýší i tady. Po dokončení celé D6 se také zvednou intenzity, D6 bude alternativa D5.
poljaq
Příspěvky: 171
Registrován: 25.3.2010 21:24:56
Bydliště: Karlovy Vary

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od poljaq »

ad Anonym: hezky shrnuto. Já se naprosto ztotožňuji.
Max
Příspěvky: 324
Registrován: 11.5.2010 18:21:38
Bydliště: Praha

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Max »

Kdyby se ta zpevněná polňačka odpojovala z I/16, tak by to ve směru na jih bylo buď jako levý odbočení v podstatě už na rampě trubky, a nebo by tam musel bejt kruháč.

V prvním případě tedy lahůdka, na kterou by se za 10 let nahlíželo tak, jak se dneska díváme na nájezdy přes stopku na D7 (taky to tak vzhledem k intenzitám v době výstavby vyhovovalo). Ve druhym případě "další zbytečnej kruháč".
hiob
Příspěvky: 783
Registrován: 15.3.2009 19:13:36

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od hiob »

Podle mne napojovat polní cestu do sjezdu z dálnice je nesmysl. Co udělá rozjetý plně naložený sjíždějící kamion, když mu tam vjede traktor s dvěma vleky apod.? Nebo školní výprava na kolech z té značené cyklistické stezky?

Možná by se dalo udělat jen jeden most pro sjezd i polní cestu (fyz. oddělené pruhy) s zrcadlovou trubkou, ale to nemusí být zase efektivně realizovatelné z jiných důvodů i cenových.
Lynx
Příspěvky: 3696
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Lynx »

Honey72 píše:Pokud se jedná o zjevně vyhozené peníze, i za tou dálnicí bydlí občané Řevničova nebo tu mají své pozemky. I když jich je jen pár, kudypak by se bez nadjezdu dostali na druhou stranu ?
Četl jste vůbec na co reagujete ? Podle vašeho příspěvku asi ne. Vždyť je tady celou dobu řeč o tom, že jsou tam navrženy dva nadjezdy vedle sebe a já jsem nabídl řešení, že by mohl stačit jeden. Čili bez nadjezdu to tam rozhodně nebude v žádném případě, minimálně jeden nadjezd tam bude kvůli křižovatce. A po něm by mohla podle mě vést i cyklostezka a chodník a tím by byl zajištěn přístup pro stávající obyvatele dost možná lépe a kratší trasou (a samozřejmě za zlomek peněz), než tak jak je to navrženo se dvěma mosty a s obchvatem křižovatky.
Benedikt píše:I kdyby to bylo pro jednoho občana ..... Dálnice přetne jeho stávající přístup do Řevničova a je tedy myslím plné právo dotyčného chtít (a věřím tomu, že to byla i jeho podmínka) aby se tam něco takového postavilo a na něj to mělo co nejmenší dopad.
To samé co Honey27. Když si přečtete moje příspěvky, tak zjistíte, že navrhuji jak to udělat efektivněji - všechno po jednom nadjezdu, a ne že bych chtěl zrušit přístup občanům, jak mi mylně podsouváte.

Brát místní u huby a přerušit jim přístup - proti tomu také brojím, ale tady se to dá vyřešit příznivě pro místní za zlomek peněz. On ten navržený obchvat křižovatky není jen výrazně dražší, ale také to není pro místní nic pohodlného, takováhle výletní cesta kolem křižovatky a zase zpět - podívejte se na tu vizualizaci výše. Přes ten nadjezd u křižovatky to budou mít v mnoha případech kratší.
Lynx
Příspěvky: 3696
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Lynx »

Když tady čtu o tom odporu, kdyby se to muselo řešit kruháčem, což by mimochodem mohlo být řešení, tak aby bylo učiněno za dost všem normám, tak jsem si vzpomněl na jiný případ z téže silnice - tedy z D6. Taky to tady všichni obhajovali, jakože je to v pořádku a vymýšleli poměrně složité konstrukce, aby to obhájili:

https://mapy.cz/s/3lUKL

Fascinuje mě ta zdejší loajalita k čemukoliv co státní investor navrhne, jako ke svatému jedinému správnému řešení, by´t je to sebevětší kravina. Proč ale dělat tolik kruháčů na silnici s provozem nula nula nic o tom mě nikdo nepřesvědčil.
jannnn
Příspěvky: 752
Registrován: 16.3.2009 22:12:01

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od jannnn »

Lynx píše: To samé co Honey27. Když si přečtete moje příspěvky, tak zjistíte, že navrhuji jak to udělat efektivněji - všechno po jednom nadjezdu, a ne že bych chtěl zrušit přístup občanům, jak mi mylně podsouváte.

Brát místní u huby a přerušit jim přístup - proti tomu také brojím, ale tady se to dá vyřešit příznivě pro místní za zlomek peněz. On ten navržený obchvat křižovatky není jen výrazně dražší, ale také to není pro místní nic pohodlného, takováhle výletní cesta kolem křižovatky a zase zpět - podívejte se na tu vizualizaci výše. Přes ten nadjezd u křižovatky to budou mít v mnoha případech kratší.
Jasně, takže byste nutil lidi minimálně 2x přecházet dálniční přivaděč? Nebo jak jinak to máte vymyšleno? Protože ať je ta stezka přimknuta k mostu zleva nebo zprava, vždy musím komunikaci (resp. její větev) min 2x překonat. A to v místech s nejhoršími rozhledovými parametry.

Ideální místo pro rodinnou vyjížďku na kole nebo procházku ;)

Já jsem také odpůrce sjezdů co 2km do každé dědiny, kličkování doprovodek přes dálnici sem-tam jako u D7, apod. Ale zrovna zde se mi to zdá rozumné. Byť na mapě to vypadá zvláštně.
Benedikt
Příspěvky: 155
Registrován: 6.1.2019 21:02:03
Bydliště: D11

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Benedikt »

Lynx píše:To samé co Honey27. Když si přečtete moje příspěvky, tak zjistíte, že navrhuji jak to udělat efektivněji - všechno po jednom nadjezdu, a ne že bych chtěl zrušit přístup občanům, jak mi mylně podsouváte.

Brát místní u huby a přerušit jim přístup - proti tomu také brojím, ale tady se to dá vyřešit příznivě pro místní za zlomek peněz. On ten navržený obchvat křižovatky není jen výrazně dražší, ale také to není pro místní nic pohodlného, takováhle výletní cesta kolem křižovatky a zase zpět - podívejte se na tu vizualizaci výše. Přes ten nadjezd u křižovatky to budou mít v mnoha případech kratší.
Jedna informace, .... když vidíte most na dálnici, většinou to jsou 2 mosty vedle sebe. Takto jsou dva mosty jen dále od sebe. Ta extra možná úspora tam stále nikde není (největší položky jsou samotné mosty).
... kratší, ale v realizované variantě to budou mít klidnější, neboť se vyhnou státní cestě.
Lynx píše:Fascinuje mě ta zdejší loajalita k čemukoliv co státní investor navrhne, jako ke svatému jedinému správnému řešení, by´t je to sebevětší kravina.
Státní investor to nenavrhuje, navrhuje to projektant, který jede podle norem a má na to vzdělání. To, jestli to je podle normy posuzují dotčené orgány, konkrétně myslím vnitro a paní Simandlová.
Státní investor to už jen schvaluje. Lidé u piva pak jen kritizují, že oni by to udělali lépe ale vědí o tom většinou s prominutím prd.
poljaq
Příspěvky: 171
Registrován: 25.3.2010 21:24:56
Bydliště: Karlovy Vary

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od poljaq »

Lynx píše: A po něm by mohla podle mě vést i cyklostezka a chodník
A zemědělská technika bude vjíždět přímo do větve MÚK... škoda, že nejste projektant, byste nám to mohl ukázat, jak to jde levněji a efektivněji :roll:
Honey72
Příspěvky: 5269
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Honey72 »

No, už nechme projektanty, důvod k tomu jistě byl. Možná i z obav budoucí údržby komunikace, která by na společném nebo mnohem delším mostě nemusela být ideální. Za mnohem šerednější a zbytečnější považuji zdvojené nadjezdy u Olomouce na D35, ale i tam měli jistě důvod.
https://www.google.cz/maps/place/Olomou ... 17.2508787
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Sosa »

Honey72 píše:No, už nechme projektanty, důvod k tomu jistě byl. Možná i z obav budoucí údržby komunikace, která by na společném nebo mnohem delším mostě nemusela být ideální. Za mnohem šerednější a zbytečnější považuji zdvojené nadjezdy u Olomouce na D35, ale i tam měli jistě důvod.
https://www.google.cz/maps/place/Olomou ... 17.2508787
Můj tip je, že se nemohlo nastoupat napřímo kvůli napojení toho areálu a vybudování služebního sjezdu a tak vybudovali k tomu ještě lávku pro pěší a cyklisty.
Lynx
Příspěvky: 3696
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Lynx »

poljaq píše:škoda, že nejste projektant, byste nám to mohl ukázat, jak to jde levněji a efektivněji :roll:
Já jsem projektant.

Proto z praxe vím, že vaše víra v neomylnost a dokonalost projektantů a jejich řešení není racionální. Snažím se předkládat racionální argumenty, jak by se to podle mě dalo dělat lépe, tak nevím proč se mě snažíte něják osobně zpochybňovat ? Diskutujte k věci a ne k osobám. Projektanti nejsou dokonalí lidé z jiné dimenze. Projektant je navíc omezen mnoha věcmi, takže podivné řešení nějákého projektu většinou není způsobeno tím, že by byl projektant hloupý, ale vstupuje do toho spousta dalších institucí a záležitostí, které ho nutí dělat blbosti. Projektanti mají mnohdy tolik omezujících podmínek, že to někdo defacto ideově vyprojektoval za ně a ne vždy dobře.

Každopádně není na místě myslet si, že když je něco schváleno, tak je to jistě dokonalé, jediné možné a nejlepší.
Honey72 píše:No, už nechme projektanty, důvod k tomu jistě byl. Možná i z obav budoucí údržby komunikace, která by na společném nebo mnohem delším mostě nemusela být ideální. Za mnohem šerednější a zbytečnější považuji zdvojené nadjezdy u Olomouce na D35, ale i tam měli jistě důvod.
https://www.google.cz/maps/place/Olomou ... 17.2508787
Dobře , že jste tohle připomněl, na to jsem už několikrát koukal jako ze sna blázen a pořád nechápu co to je, a proč to je. Bylo by prima, kdyby to někdo znalý objasnil.
Lynx píše:Když tady čtu o tom odporu, kdyby se to muselo řešit kruháčem, což by mimochodem mohlo být řešení, tak aby bylo učiněno za dost všem normám, tak jsem si vzpomněl na jiný případ z téže silnice - tedy z D6. Taky to tady všichni obhajovali, jakože je to v pořádku a vymýšleli poměrně složité konstrukce, aby to obhájili:

https://mapy.cz/s/3lUKL
Je škoda, že se nikdo nevyjádřil k těm kruháčům. Když jsem to tady minule nadhodil, tak byli všichni proti mě, jakože je to v pořádku.

Mám z toho pocit, že řada lidí je pro jakékoliv řešení, když je to řešení oficiální. Klidně budou obhajovat pravý opak, když to ŘSD tak navrhne. V případě tohoto nadjezdu, kdyby to hypoteticky ŘSD navrhlo bez druhého nadjezdu, vsadím se, že by řada lidí psala, že je to tak v pořádku a že je bláznovství a vyhazování peněz stavět další nadjezd a obchvat křižovatky kvůli v podstatě polní cestě.

Nemám problém s opačnými názory, ale když se ty názory točí jako korouhvička podle toho zda je ŘSD pro nebo proti, tak to mi přijde poněkud až trapně podlézává loajalita k autoritě.
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od P_V »

Pořád je to o tom, že I/16 je silnice I. třídy. Ať už tam jsou dnes intenzity jakkoli nízké, je to určitá kategorie s určitými požadavky. Leda že byste někdo přišli na to, že to požadavkům neodporuje.

Ohledně těch vícenásobných mostů, co taková MÚK Bílinka na D8, obložená dvěma mosty a jedním podjezdem místních komunikací? :)
poljaq
Příspěvky: 171
Registrován: 25.3.2010 21:24:56
Bydliště: Karlovy Vary

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od poljaq »

Lynx píše: Já jsem projektant. Proto z praxe vím, že vaše víra v neomylnost a dokonalost projektantů a jejich řešení není racionální.
Takže byste opravdu projektoval sjezd polní/účelové komunikace do oblouku větve MÚK dálnice a silnice I. třídy. Tak to bych vaše projekty teda nechtěl připomínkovat. Jakože je to, někdy bohužel, i částí náplně mojí práce. Takže o tom vím mnoho a víru v neomylnost projektantů opravdu nemám, spíše naopak, neustále opravuji jejich chybky, chyby až nesmysly.

Jedete pořád dokola úsporu peněz, ale hledisko bezpečnosti, praktičnosti a všeho dalšího vám uniká. Někdy není nejlepší ušetřit, ať to stojí co to stojí.

Díval jste se na katastrální mapu? Pořád píšete o jedné usedlosti a pár chodcích a výletnících. Ale množství zemědělských pozemků, které dálnice rozdělí opomíjíte a zemědělský provoz, který bude tvořit významnou složku provozu na této komunikaci pořád takticky zamlčujete, abyste dodal vážnost vašim argumentům.
Takže to pro vás ještě jednou shrnu, proč není vhodné tam mít jen jeden nadjezd. Na jedné straně je silnice I. třídy, u které je předpoklad zvýšení intenzit. Po dobudování obchvatu Slaného jednoznačně. I já, když jedu na severovýchod, se většinou snažím vyhnout Praze, i když Blanka tomu dost pomohla.
Na druhé straně je cesta ke stavením a polnostem + možné turistické využití. Takže v první řadě byste musel řešit přechod pro chodce a cyklisty na silnici I. tř., za další byste do oblouku mezi dálnici a I. tř. udělal sjezd/křižovatku. Takže někoho svižně sjíždějícího z dálnice byste poslal před traktor. Tuto "pomalou" dopravu byste nahnal, byť jen na krátký úsek silnice I. třídy. A to nemluvím o tom, že zemědělská technika umí silnici velmi nehezky znečišťovat, to by se taky v oblouku hezky udržovalo...

PS: k věci a né k osobě se zde již uvedlo mnoho, ale vy pořád opakujete, že to, co zde předkládáte vy, je jediné správné a argumenty ostatních neustále opomíjíte a neustále opakujete, co jste tvrdil na začátku a další argumenty jste do své úvahy nezapracoval :roll: Ale to je konec konců u vás obvyklé u každé diskuze, že? :lol:
Aram96
Příspěvky: 7893
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Aram96 »

P_V píše:Pořád je to o tom, že I/16 je silnice I. třídy. Ať už tam jsou dnes intenzity jakkoli nízké, je to určitá kategorie s určitými požadavky. Leda že byste někdo přišli na to, že to požadavkům neodporuje.

Ohledně těch vícenásobných mostů, co taková MÚK Bílinka na D8, obložená dvěma mosty a jedním podjezdem místních komunikací? :)
Pardon, tohle je naprostý nesmysl, bohužel. Silnice první třídy u nás zatím neznamenají zhola nic. Kdyby ano, tak se při každé větší opravě přestavují alespoň na S11,5 a ne že na mnoha mnoha místech zůstává něco podobného S7,5. Nemluvě o tom, že na těch vytíženějších, evropských, či těch delších, propojující větší kusy republiky, by měly být výhradně MÚK. A realita - tam kruháč, vedle kruháč, tam kruháč, jak kdyby se roztrhl pytel :lol:
Napsat, že sjezd musí mít nějaké náležitosti, protože připojuje silnici první třídy, je úplně mimo. Pokud by to platilo plošně, nemám problém, jenže jsou silnice první třídy kde jezdí 25 000 vozidel, a jsou silnice kde jezdí 2000 vozidel, jako třeba tady. Ne, opravdu nepotřebujeme MÚK v pořádných parametrech pro nějakou místní silnici první třídy, která propojuje pár horních dolních ...

Jinak, vážně chcete srovnávat tohle s dálnicí D8 a sjezdem Bílinka, který je víceméně pro celý směr na Teplice ?? Vážně ? :shock:
Lynx
Příspěvky: 3696
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Lynx »

Poljaq:

Já narozdíl od vás, vaší osobu nekomentuji a nesnažím se vás niják zpochybnit jako člověka. Snažím se diskutovat k věci a ne k osobním kvalitám pana poljaqa nebo kohokoliv jiného. Já předkládám svoje názory a postřehy, které vůbec nemusí být jediné správné, jak mi podsouváte. Jsou to názory někdy vyslověně laické, někdy odbornější, prostě názory se kterými se dá polemizovat a není to žádná nejvyšší pravda. Já jsem ochoten přijímat cizí názory - a řadu výtek k tomuto konkrétnímu tématu vnímám jako racionální. Ale taky s těmi cizími názory polemizuji, což je princip normální diskuze. Polemika neznamená nutně přesvědčení o jediné kvalitě vlastních názorů, jak se mylně domníváte. Já chápu, že připojení na dálniční výjezd není ideální a má spoustu nevýhod, ale zamýšlím se jestli třeba výhody nepřevažují. To je opět normální diskuze. Vy všechno (a nejen vy) berete strašlivě černobíle. Třeba konkrétně tohle téma má svoje pro a proti na obou stranách a nic není tak jasně správné a jediné možné.

Není pravda ani to, že bych připomínky do své úvahy nezparacoval. Připustil jsem napojení přes kruháč, aby odpadly ty námitky jak to tam rozjetý šílenec z dálnice naboří do traktoru, který se tam sice vyskytne jen párkrát do roka, ale budiž. Proč zavrhujete i tuto možnost ? Ušetřila by dost peněz. Silnice I/16 je z hlediska intenzit dosti nicotná. Je to silnice první třídy, ale jen názvem. Když jsem tam občas jel, tak jsem se tam skoro bál. Mnohá "okreska" je frekventovanější. Ona ostatně ani D6 samotná bude na dálniční poměry velice málo frekventovaná, bude patřit k těm nejslaběji vytíženým dálnicím. Takže vby ten kruháč zas tak nevadil a netvořily by se fronty. Ostatně o kus dál je jiný kruháč navržený.
Lynx
Příspěvky: 3696
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Lynx »

Mimochodem, na této dálnici jsou místy až orgie kruháčů s připojením polních cest a podružných komunikací:

https://mapy.cz/s/3m3Gg

https://mapy.cz/s/3m3Hl

Ale to navrhlo ŘSD, takže je to v pořádku. kdybych to navrhoval já, tak budu terčem snahy o osobní zesměšňování a nejrůznějších útoků, že pane poljaq ?

Já tedy přehnaného kruháčování nejsem příznivcem, ale ve světle těchto orgiií si myslím, že u Řevničova by se to dalo tak řešit, když je tedy přímé připojení vedlejší komunikace pro většinu publika nepřípustné.
Max
Příspěvky: 324
Registrován: 11.5.2010 18:21:38
Bydliště: Praha

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Max »

Lynx píše:
https://mapy.cz/s/3lUKL

Je škoda, že se nikdo nevyjádřil k těm kruháčům. Když jsem to tady minule nadhodil, tak byli všichni proti mě, jakože je to v pořádku.
A tohle tady v minulosti někdo obhajoval? Ptam se vážně, viděl sem to včera prvně.
Přeci jen mi přijde, že kruháče jsou zde na fóru spíš v nemilosti.

Stejně jako je tu v nemilosti kvůli řešení větví existující MÚK D11xD35 nebo plánovaná D52xD2, takže mi nepřijde, že by se tu zrovna nějak hodně adorovala jakákoliv oficiální řešení.
Lynx
Příspěvky: 3696
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Lynx »

Ano, ty kruháče tady v minulosti lidé obhajovali. Podobně jako jsem nyní napsal svoje výhrady k dopravnímu řešení u Řevničova, tak jsem kdysi napsal v minulosti svojí připomínku a podivení se nad těmi kruháči "v divočině".

A podobě jako nyní u Řevničova jsem byl zde na fóru jediný, komu se ty kruháče nezdály. Několik dalších diskutérů se tohoto řešení zastávalo, už si ale nepamatuji kdo konkrétně. Přestože jak správně píšete, kruháče populární moc nejsou, tak toto bylo správné ......

Proto mám dost důvodné podezření, že správnost řešení spousta lidí posuzuje podle toho, co je oficiálně navrženo a ne podle vlastního úsudku. Tak trochu nábožensky - Já sice nevím,. proč to tak je. Ale Bůh to ví. A Bůh je neomylný. Takže když to tak Bůh udělal, tak je to správné.
Lynx
Příspěvky: 3696
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Lynx »

Mimochodem něco z tématu představy versus realita. Tady se můžete podívat jak to nyní vypadá a té superfrekventované silnici I/16 při jejím současném vedení skrz Řevničov

https://goo.gl/maps/oNaxesettsK2

https://goo.gl/maps/p7HvXVkXN1D2

Tam jsou takové proudy aut, že se silnice nedá vůbec přejít. proto napojit tam tu polní cestu by byl zločin proti lidskosti a jistá smrt pro všechny turisty, kteří by tam nedopatřením zabloudili. Jak tady už někdo psal, každý kdo by tam vkročil by byl doslova "hnán pod kola automobilů".

A to nemluvě o těch závodnících z dálnice narážejících do traktorů :-(
Lenny
Autor
Příspěvky: 10800
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Lenny »

Už vidím MV ČR v čele s ing. Simandlová, jak dává souhlasné stanovisko k napojení polní cesty do větve křižovatky. Hodně naivní představa. A bez stanoviska MV ČR se neobejdete.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Japao Joe
Příspěvky: 1049
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Japao Joe »

Lynx píše:Mimochodem něco z tématu představy versus realita. Tady se můžete podívat jak to nyní vypadá a té superfrekventované silnici I/16 při jejím současném vedení skrz Řevničov

https://goo.gl/maps/oNaxesettsK2

https://goo.gl/maps/p7HvXVkXN1D2

Tam jsou takové proudy aut, že se silnice nedá vůbec přejít. proto napojit tam tu polní cestu by byl zločin proti lidskosti a jistá smrt pro všechny turisty, kteří by tam nedopatřením zabloudili. Jak tady už někdo psal, každý kdo by tam vkročil by byl doslova "hnán pod kola automobilů".

A to nemluvě o těch závodnících z dálnice narážejících do traktorů :-(
No a co zkusit něco aktuálnějšího?

https://mapy.cz/zakladni?x=13.8025336&y ... ni%C4%8Dov

Takhle dovedu manipulovat taky. No ale vážně - podle sčítání je na I/6 v Řevničově 12000. A z toho 2000 je místní provoz.
Max
Příspěvky: 324
Registrován: 11.5.2010 18:21:38
Bydliště: Praha

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Max »

Lynx poukazoval na intenzity na I/16 v Řevničově, kde jsou cca 2000 vozidel denně.
http://scitani2016.rsd.cz/content/doc/20.jpg?v=2016
Otázka je, jestli se tam časem něco nepřesune.
Aram96
Příspěvky: 7893
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: D6 Řevničov - obchvat

Příspěvek od Aram96 »

Já nejsem pro napojení polní cesty do větve MÚK, když je to vymyšleno takhle, i přesto, že tady by to klidně stačilo. Jde mi o to, že tady dá ŘSD peníze na zcela novou cestu i s mostem přes dálnici, ale jinde, kde jsou intenzity "trochu" vyšší, je schopné navrhnout kruháč na silnici první třídy (někdy i tam kde vedou 2 v sobě), kde jezdí 15 tisíc aut. Tohle mi hlava nebere. Mě štve, že je s prostředky v rámci ČR vynakládáno absolutně nevyrovnaně. Někde řeknou, že kruháč musí stačit (to nevadí, že se tam tvoří denně co hodinu kolony),ale tady jsou peníze na polňačku převedenou přes dálnici. Jsem rád, že je, ale ať si laskavě teda uvědomí, že musí být vstřícní i jinde, když je to potřeba. A nejde teď o peníze v absolutních číslech, jde o princip. Protože peníze vynaložené někde jinde na nějakou MÚK budou mít stokrát vyšší přínos na bezpečnost než nezaústění polňačky do MÚK. MÚK se silnicí, po které jezdí CELÝCH 2000 vozidel.
Chlapi, u nás po silnici druhé třídy jezdí 4000 vozidel a světe div se, vede do nich polňaček, že byste je nespočítali. Takže já tohle řešení přijímám, ale buďte tak hodní a alespoň to neobhajujte. Buďme rádi, že lidé u D6 budou mít komfortní polňačku, nezávidím jim to, ale obhajitelné to moc není. Kór, když jsou i případy, kde to takhle - zaústění do větve - funguje spoustu let, byť je to ze starší doby...
Odpovědět

Zpět na „D6“