D6 obecně
D6 obecně
Nový web o R6: http://www.komunikace-r6.cz/
Jsou tam zajímavé informace:
- situačky + podélné profily pro většinu plánovaných staveb (super kvalita - PDF v křivkách)
- ortofotomapy pro všechny plánované stavby (jpg, nízké rozlišení)
- "ŘSD mapky" ke všem stavbám R6
- pár slov o historii
- kompletní přehled
No a soudě podle odkazu v menu se totéž připravuje pro R7
Jsou tam zajímavé informace:
- situačky + podélné profily pro většinu plánovaných staveb (super kvalita - PDF v křivkách)
- ortofotomapy pro všechny plánované stavby (jpg, nízké rozlišení)
- "ŘSD mapky" ke všem stavbám R6
- pár slov o historii
- kompletní přehled
No a soudě podle odkazu v menu se totéž připravuje pro R7
Re: www.komunikace-r6.cz
Velice pěkný přehledný web. Pěkná mapa úseků s informacemi, nepříliš optimistické aktuality a harmonogram ukazující, jak dlouho trvá postavit spojovačku Praha - Vary - Německo. Líbí se mi
Re: www.komunikace-r6.cz
pekny web, zvlast ty situacky jsou super, tam kde jsou! jestli bude podobny web i k R7, bude to super. mimochodem, vedeli jste ze na MUK R6 s I/27 bude kvuli benzince a motorestu kolektor?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: www.komunikace-r6.cz
Pěkný webík, no na harmonogramu je hezky vidět, že celá R6 je jen otázka financí, které kdyby byly tak ji do 5 let máme.
Naposledy upravil(a) Martin z Ostravy dne 21.1.2010 11:16:54, celkem upraveno 1 x.
R48 -> D48 se podařilo!
Záchytné parkoviště - kamiony
Zajímalo by mne jak je řešeno v rámci výstavby silnice R6 záchytné parkoviště nebo odpočívadlo pro kamionovou dopravu před městem Karlovými Vary, které jsou nejen lázeňským městem se zákazem stání kamionů na území města, ale i správním centrem Karlovarského kraje a sídlem Celního úřadu Karlovy Vary???
Re: Záchytné parkoviště - kamiony
Pokud se nepletu, tak nijak. Ve směru od Chebu je relativně kapacitnější parkoviště u Transmotelu (u Sokolova). Ve směru od Prahy se neplánuje nic nového, počítá se jen s napojením několika stávajících čerpacích stanic se značně omezeným počtem stání pro kamiony.
Ale na druhou stranu, než se dostane R6 z Prahy až do Varů bude trvat ještě pár desítek let, třeba se do té doby něco změní...
Ale na druhou stranu, než se dostane R6 z Prahy až do Varů bude trvat ještě pár desítek let, třeba se do té doby něco změní...
Re: R6 obecně
Na R6 je podle mého potřeba hlavně úsek od obchvatu Řevničova po křižovatku s I/27 a obchvat Lubence, jinak má alespoň jakžtakž parametry I. třídy, což kapacitně, byť "s odřenýma ušima", dostačuje.
Re: R6 obecně
Pracovní skupina boj o R6 nevzdává, teď řeší obchvaty
Karlovarsko - Palčivá otázka dostavby silnice R6 je stále aktuálním a pro mnohé obce i motoristy velmi důležitým tématem. O to, aby stavba nebyla pouze nesplněným snem, se snaží i pracovní skupina, kterou vede poslankyně Jana Suchá (Věci veřejné)...
Karlovarsko - Palčivá otázka dostavby silnice R6 je stále aktuálním a pro mnohé obce i motoristy velmi důležitým tématem. O to, aby stavba nebyla pouze nesplněným snem, se snaží i pracovní skupina, kterou vede poslankyně Jana Suchá (Věci veřejné)...
Re: R6 obecně
Středočeský kraj chce napojit Rakovník na silnici R6
Rakovník 19. října (ČTK) - Středočeský kraj chce vybudovat novou silnici, která napojí Rakovník na rychlostní komunikaci R6. Stavba přivaděče má být rozdělena na dvě etapy. Mluvčí Středočeského kraje Berill Mascheková ČTK sdělila, že se náklady na vybudování první části komunikace, která skončí obchvatem Lišan, odhadují na 240 milionů korun.
Rada kraje kvůli silnici schválila uzavření nájemních smluv s vlastníky pozemků, kudy komunikace povede. Některé obce podle Maschekové navíc ještě musejí změnit územní plán, aby přeložka silnice II/229 patřila mezi veřejně prospěšné stavby.
Starosta obce Krupá Jiří Klátil dnes ČTK řekl, že se změny plánu zpracovávají déle než rok. "Zastupitelé by je měli schválit v březnu nebo nejpozději v dubnu příštího roku," uvedl. Podle starosty je celý proces změny územního plánu složitý. Cenu, za kterou kraji obecní pozemky prodají, Klátil zatím nezná.
Obchvatem Krupé by měla skončit druhá etapa stavby silnice. Podle Maschekové budou náklady na stavbu této části známé až po zpracování projektové dokumentace.
Náměstek hejtmana Marcel Chládek se domnívá, že by kraj mohl získat stavební povolení v roce 2011. Záležet podle něj bude na hladkém průběhu výkupu pozemků. "Stavba přivaděče bude zahájena počátkem roku 2012," dodal Chládek.
Rakovník 19. října (ČTK) - Středočeský kraj chce vybudovat novou silnici, která napojí Rakovník na rychlostní komunikaci R6. Stavba přivaděče má být rozdělena na dvě etapy. Mluvčí Středočeského kraje Berill Mascheková ČTK sdělila, že se náklady na vybudování první části komunikace, která skončí obchvatem Lišan, odhadují na 240 milionů korun.
Rada kraje kvůli silnici schválila uzavření nájemních smluv s vlastníky pozemků, kudy komunikace povede. Některé obce podle Maschekové navíc ještě musejí změnit územní plán, aby přeložka silnice II/229 patřila mezi veřejně prospěšné stavby.
Starosta obce Krupá Jiří Klátil dnes ČTK řekl, že se změny plánu zpracovávají déle než rok. "Zastupitelé by je měli schválit v březnu nebo nejpozději v dubnu příštího roku," uvedl. Podle starosty je celý proces změny územního plánu složitý. Cenu, za kterou kraji obecní pozemky prodají, Klátil zatím nezná.
Obchvatem Krupé by měla skončit druhá etapa stavby silnice. Podle Maschekové budou náklady na stavbu této části známé až po zpracování projektové dokumentace.
Náměstek hejtmana Marcel Chládek se domnívá, že by kraj mohl získat stavební povolení v roce 2011. Záležet podle něj bude na hladkém průběhu výkupu pozemků. "Stavba přivaděče bude zahájena počátkem roku 2012," dodal Chládek.
Re: R6 obecně
Převedení relace Kladno - Rakovník z II/237 na R6 + II/229 podstatně zvedne vytížení R4 v úseku N. Strašecí - Krupá (o cca 5000 vozidel denně).
Re: R6 obecně
To je otázka, jestli by se to vůbec časově vyplatilo. Je to o 6 km delší a po stávající II/237 se dá jet docela slušně.
Re: R6 obecně
Ono jde o to, že hustá doprava by měla být z II/237 přesunuta, jelikož vede přes CHKO Křivoklátsko v pramenné oblasti vodárenského toku Klíčava.martin píše:To je otázka, jestli by se to vůbec časově vyplatilo. Je to o 6 km delší a po stávající II/237 se dá jet docela slušně.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: R6 obecně
Když se tak dívám na fotky R6 v kategorii R24,5, tak si říkám, že tato kategorie je zcela vyhovující. Na druhou stranu asi zvýšení nákladů na R25,5 oproti R24,5 bude minimální.
A ještě jeden dotaz. Co je doprovodná komunikace v úseku Kamenný dvůr - Ypsilonka?
A ještě jeden dotaz. Co je doprovodná komunikace v úseku Kamenný dvůr - Ypsilonka?
Re: R6 obecně
Oficiálně značená není, ale klidně by to mohlo být tudy.Marooned17 píše:A ještě jeden dotaz. Co je doprovodná komunikace v úseku Kamenný dvůr - Ypsilonka?
Re: R6 obecně
U R doprovodná komunikace nemusí být II. třídy, stačí aby tam vůbec nějaká silnice byla pro vozidla, která na R nesmí.JirkaS píše:Oficiálně značená není, ale klidně by to mohlo být tudy.Marooned17 píše:A ještě jeden dotaz. Co je doprovodná komunikace v úseku Kamenný dvůr - Ypsilonka?
Re: R6 obecně
Do dostavby R6 se to nevyplatí určitě... Navíc II/237 má teď komplet nový povrch i značení a jede se tam super. Nicméně je nutné ocenit kraj za snahu tam ten přivaděč mít, což pak může odůvodnit minimálně výstavbu obchvatu Řevničova a Krušovic. Pak bych o této trase už možná uvažoval více.martin píše:To je otázka, jestli by se to vůbec časově vyplatilo. Je to o 6 km delší a po stávající II/237 se dá jet docela slušně.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R6 obecně
V informačním systému EIA bylo zveřejněno oznámení záměru Truck centrum na silnici R/6 Karlovy Vary - Hory.
Podle parcelních čísel by mělo jít o tohle místo. Zvlášť zajímavý se mi tam zdá ten SO 07 spojovací lávka (délka 66,5 m, šířka 6 m). Počet stání - pro NA a autobusy 24 + 3 a pro OA 28.Oznámení záměru píše:Předkládaný záměr je novou stavbou, která představuje komplexní zázemí pro provozovatele dálkové nákladní silniční dopravy na dálnicích a rychlostních komunikacích. Jedná se o zajištění jejich standardu po stránce kapacity parkovišť, služeb, hygieny a povinného odpočinku. Rozsah stavby (parkoviště, čerpací stanice PHM, myčka, obslužné zázemí) je určen programem Ministerstva dopravy. Poloha stavby je daná trasou silnice R 6.
Připravovaná stavba je členěna do těchto stavebních objektů:
SO 01 minimarket a hotel
SO 02 myčka kamiónů - sever
SO 03 čerpací stanice pohonných hmot - sever
SO 04 čerpací stanice pohonných hmot - jih
SO 05 WC řidičů a výtah
SO 06 myčka kamiónů a minimarket - jih
SO 07 spojovací lávka
SO 08 parkové úpravy
SO 09 oplocení
SO 10 příprava území, hrubé terénní úpravy
SO 12 komunikace
SO 13 zásobování vodou
SO 14 kanalizace
SO 15 zásobování energiemi
SO 16 chráničky pod silnicí R6
SO 17 sdělovací zařízení
Re: R6 obecně
Pokud seděj ty tvoje pozemky, tak tam někde by měl stát obloukový most pro polní cestu, rozměry od oka odpovídaj. Třeba jde o nějakou jeho "rekonstrukci" či začlenění do truck centra. Jinak teda 24 míst pro NA to je teda hukot ... že na tyhle stavby ŘSD netlačí aby tam byla odpovídající kapacita, kor když se to nejspíš bude připojovat přímo do hlavní trasy R6 a ne přes nějakej stávající sjezd.Avantime píše:Truck centrum na silnici R/6 Karlovy Vary - Hory.
Zvlášť zajímavý se mi tam zdá ten SO 07 spojovací lávka (délka 66,5 m, šířka 6 m). Počet stání - pro NA a autobusy 24 + 3 a pro OA 28.
http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/v ... es/03.html
http://www.r6-jenisov.cz/data/m009/photo/691.jpg
http://www.r6-jenisov.cz/data/m009/photo/614.jpg
http://www.r6-jenisov.cz/data/m009/photo/586.jpg
Re: R6 obecně
24 stání pro NA přece není žádné Truck centrum, to je kapacita běžné odpočívky, nebo by alespoň měla být.
Re: R6 obecně
Pak už chápu to rozšíření komunikace, které je viditelné na tomto snímku:
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/1 ... es/09.html
Potom to odpovídá, že by "truck centrum" bylo mezi těmito rozšířeními, i pozemkově.
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/1 ... es/09.html
Potom to odpovídá, že by "truck centrum" bylo mezi těmito rozšířeními, i pozemkově.
Re: R6 obecně
Jo, vypadá to tak, na téhle foto:poljaq píše:Pak už chápu to rozšíření komunikace, které je viditelné na tomto snímku:
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/1 ... es/09.html
Potom to odpovídá, že by "truck centrum" bylo mezi těmito rozšířeními, i pozemkově.
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/1 ... es/04.html
je zřejmě vidět připojovací pruh směr KV (tj na foto protisměr)
Re: R6 obecně
V aplikaci nahlížení do katastru, je vidět obrys odpočívky. Většina pozemků (nezkoumal jsem všechny) patří firmě Helior.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: R6 obecně
Rád bych tu vypsal ceny jednotlivých úseků mezi Řevničovem a KV v přepočtu na 1km (cca)
KV - Olšová Vrata: 318 000 000
Olšová Vrata - Žalmanov: 280 000 000
Žalmanov - Knínice: 304 000 000
Knínice - Bošov: 441 000 000
Bošov - Lubenec: 400 000 000
Lubenec - obchvat: 408 000 000
Lubenec - I/27: 346 000 000
Hořovičky - obchvat: 286 000 000
Hořesedly - přeložka: 250 000 000
Krupá - přeložka: 327 000 000
Řevničov - obchvat: 520 000 000 (asi je započítán i přivaděč I/16 ale stejně...)
Řevničov - Nové Strašecí: 398 000 000
Nemůžu se zbavit dojmu, že to lze s nezměněnými technickými parametry postavit levněji. Zvláště pokud to srovnáme třeba s maďarskou dálnicí M31, kde kilometr v ne zrovna snadném terénu CB povrchem a s třemi MÚK stál 154 000 000 Kč. Přitom R6 vede většinou relativně nenáročným terénem. Kdyby se u všech staveb kromě KV - Olšová Vrata, kde se mi to zdá adekvátní, škrtlo po 100 mil/km, tak bych tomu začal věřit. Ušetřilo by se 7,4 mld. Kč .
KV - Olšová Vrata: 318 000 000
Olšová Vrata - Žalmanov: 280 000 000
Žalmanov - Knínice: 304 000 000
Knínice - Bošov: 441 000 000
Bošov - Lubenec: 400 000 000
Lubenec - obchvat: 408 000 000
Lubenec - I/27: 346 000 000
Hořovičky - obchvat: 286 000 000
Hořesedly - přeložka: 250 000 000
Krupá - přeložka: 327 000 000
Řevničov - obchvat: 520 000 000 (asi je započítán i přivaděč I/16 ale stejně...)
Řevničov - Nové Strašecí: 398 000 000
Nemůžu se zbavit dojmu, že to lze s nezměněnými technickými parametry postavit levněji. Zvláště pokud to srovnáme třeba s maďarskou dálnicí M31, kde kilometr v ne zrovna snadném terénu CB povrchem a s třemi MÚK stál 154 000 000 Kč. Přitom R6 vede většinou relativně nenáročným terénem. Kdyby se u všech staveb kromě KV - Olšová Vrata, kde se mi to zdá adekvátní, škrtlo po 100 mil/km, tak bych tomu začal věřit. Ušetřilo by se 7,4 mld. Kč .
Re: R6 obecně
Je otázka jestli maďarská cena je srovnatelná s českými ve smyslu struktury. Maďaři nemusejí něco počítat, my zase ano apod.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)