D6 obecně
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 13.4.2009 18:09:20
Re: R6 obecně
Mišda: promiň, nerozumím, video je k D3, já mluvil o studii k R6.
Re: R6 obecně
Marty - KV: V tom videu se mluví o R6 1:28 - 4:00 o té tahové studii se zmiňují v 3:54.
Re: R6 obecně
Na přípravy obchvatů na silnici R6 má letos ŘSD 47 milionů korun: http://www.denik.cz/stredocesky-kraj/na ... 30601.html
Re: R6 obecně
Spíše to vidím během prázdnin. Pracovní výstupy jsou již k dispozici a teď se budou projednávat. Pak se s tím může jít ven...Marty - KV píše:Nemáte někdo info, jak to vypadá s tou komplexní studií ekonomické výhodnosti a účelnosti? Termín byl stanoven na konec května. Bude dodržen? A kdy se dá očekávat nějaké info z té studie?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: R6 obecně
Martini: Takže alespoň část tahu nevychází, tipuji.
Re: R6 obecně
Ale taky na I/6 není všude doprava tak silná na souvislý tah 4 pruhu...
Re: R6 obecně
Ale zas tak špatně jak na I/35 z Jičína do Turnova to nebude. Později by se mohli udělat 4 úseky (obchvaty) a na dlouhých 10 let by to mělo kapacitně i komfortně stačit. Dlaší rozhodnutí je na Německé straně, která s napojením na jijich dálniční síť nespěchá.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R6 obecně
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... -nepocita/
S R6 se dalších deset let nepočítá. Sám starosta přiznává, že tam mají nadměrnou dopravu 8 tisíc...
A co mají dělat jiní chudáci, kde mají i 15 tisíc a s žádnou dálnicí se tam nepočítá...
S R6 se dalších deset let nepočítá. Sám starosta přiznává, že tam mají nadměrnou dopravu 8 tisíc...
A co mají dělat jiní chudáci, kde mají i 15 tisíc a s žádnou dálnicí se tam nepočítá...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: R6 obecně
ačkoliv mi ta strategie přijde docela good, tak je fakt, že je tam několik úletů a zrovna R6 na tu jsem právě myslel, kam se poděla ... já neberu intenzity jako jediný parametr - pro mě je daleko podstatnější např. to, co říkal ten starosta - škola u hlavní cesty, proto R6 ikdyby jen v půlprofilu, ale je nutná a v té strategii nutně chybí a mohl bych jmenovat toho více ... holt doufám, že v tomto směru se ještě dočkáme pozitivního překvapení a určitých úprav strategie, ačkoliv souhlasím, že ty intenzity nejsou nijak obrovské ... ale chápu každého člověka v Lubenci, že se bojí o své děti ... takže těch 5 obchvatů by byl podle mě ideální kompromis
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R6 obecně
Ale "až 8000 vozidel denně" opravdu není proti jiným jedničkám zase tak moc. To se mi skoro chce říci ať jim stát postaví školu jinde. To by vyšlo výrazně výhodněji. Ale plán na obchvaty má hlavu patu. A obce,kterým se slibuje D či R více jak 20 let, těch bychom se nedopočítali....
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: R6 obecně
Ty obchvaty by asi bylo lepší rovnou 2+2, stanou se z toho příjemné a hlavně BEZPEČNÉ úseky na předjetí (v kombinaci s tím, když o tom značení informuje 1-2 km v předstihu), kdyby na R7 byl takový obchvat Loun a Slaného rovnou 2+2 v podstatě by zbytek stačil tak jak je dnes... a těch nehod se tam taky stalo nejspíš méně.
Re: R6 obecně
To uz mi prijde lepsi teda pulprofil, navic ale lehce rozsiren (treba smerem do budouciho SDP) a provozovat na tom 2+1 ... ale zato v cele delce
Re: R6 obecně
Dovolím si použít pár slov ze Střednědobého plánu rozvoje dopravní infrastruktury s dlouhodobým výhledem:
R6 Nové Strašecí – Karlovy Vary (cluster CS4016P Nové Strašecí – křižovatka
s I/27, obsahující projekty S139, S140, S141, S142 a cluster CS4017P křižovatka
s I/27 – Karlovy Vary obsahující projekty S143 – S148, S371). Hodnocení těchto
clusterů v porovnání s ostatními clustery v rámci Knihy 8 nedopadlo dostatečně
pozitivně tak, aby tím byla ospravedlněna prioritní realizace zde uvedených
projektů před realizací jiných, lépe hodnocených záměrů. Za účelem umožnění
realizace clusteru musí dojít k přehodnocení jeho technicko-ekonomických
parametrů tak, aby při následné aktualizaci Dopravní strategie mohl být opětovně
vyhodnocen s potenciálem lepších výsledků. Celý chybějící úsek R6 mezi dvěma
jejími již provozovanými částmi je součástí globální sítě TEN-T. Zároveň platí, že
současná silnice I. třídy má množství bodových závad. Za účelem přehodnocení
technicko-ekonomických parametrů byla již zadána studie proveditelnosti celého
tahu R6 v tomto chybějícím úseku. Na základě jejích výsledků bude přistoupeno
k přehodnocení dotčených clusterů v rámci příští aktualizace Dopravních
sektorových strategií ve snaze umožnit před rokem 2020 zahájit realizaci alespoň
části opatření pro zlepšení parametrů současného spojení. Realizace opatření na
R6 není v rámci přidělování prostředků dle Návrhové varianty finančně kryta.
R6 Nové Strašecí – Karlovy Vary (cluster CS4016P Nové Strašecí – křižovatka
s I/27, obsahující projekty S139, S140, S141, S142 a cluster CS4017P křižovatka
s I/27 – Karlovy Vary obsahující projekty S143 – S148, S371). Hodnocení těchto
clusterů v porovnání s ostatními clustery v rámci Knihy 8 nedopadlo dostatečně
pozitivně tak, aby tím byla ospravedlněna prioritní realizace zde uvedených
projektů před realizací jiných, lépe hodnocených záměrů. Za účelem umožnění
realizace clusteru musí dojít k přehodnocení jeho technicko-ekonomických
parametrů tak, aby při následné aktualizaci Dopravní strategie mohl být opětovně
vyhodnocen s potenciálem lepších výsledků. Celý chybějící úsek R6 mezi dvěma
jejími již provozovanými částmi je součástí globální sítě TEN-T. Zároveň platí, že
současná silnice I. třídy má množství bodových závad. Za účelem přehodnocení
technicko-ekonomických parametrů byla již zadána studie proveditelnosti celého
tahu R6 v tomto chybějícím úseku. Na základě jejích výsledků bude přistoupeno
k přehodnocení dotčených clusterů v rámci příští aktualizace Dopravních
sektorových strategií ve snaze umožnit před rokem 2020 zahájit realizaci alespoň
části opatření pro zlepšení parametrů současného spojení. Realizace opatření na
R6 není v rámci přidělování prostředků dle Návrhové varianty finančně kryta.
Re: R6 obecně
Silnice R6 zmizela z klíčového plánu, řidiče čeká deset let smůly:
http://ekonomika.idnes.cz/na-r6-chybi-p ... -zpravy_ba
Ministerstvo s dostavbou R6 z Prahy do Karlových Varů počítá, termín však stále neurčilo: http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_zprava/1234220
http://ekonomika.idnes.cz/na-r6-chybi-p ... -zpravy_ba
Ministerstvo s dostavbou R6 z Prahy do Karlových Varů počítá, termín však stále neurčilo: http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_zprava/1234220
Re: R6 obecně
Karlovarský kraj protestuje proti vyřazení R6 ze staveb plánovaných státem: http://www.rozhlas.cz/kv/zpravodajstvi/_zprava/1235533
Re: R6 obecně
tak už i videoreportáž o krajských dáln. zn. kvůli R6 http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4107
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R6 obecně
tak snad to dobře dopadne a R6 bude nezpoplatněná viz
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4111
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4111
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R6 obecně
Osobně to za dobře nepovažuji, erka jsou placené tečka. Akorát to rozjede vlnu výjimek, kdy začnou řvát na R55, stejně tak na R48, R56 apod. Jako jestli někomu přijde 40 km rychlostní silnice málo, tak nevím, chápal bych 2km cancek, ale takhle je to rychle a pohodlné propojení dvou, relativně velkých, měst.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R6 obecně
MD má navíc ve spolupráci se SFDI spočítáno, že zavedení krajské známky pouze pro Karlovarský kraj by znamenalo výpadek příjmu ve výši zhruba 65 mil. Kč. Kdyby se krajských známek zavádělo víc, tak je to číslo ještě výrazně větší... To už raděj tu výjimku.
Re: R6 obecně
A já chci výjimku na R4, ta vede taky "odnikud - nikam", když končí na Jílovišti. To není obdobný případ?
Re: R6 obecně
martine, souhlasím, že jde o pohodlné a rychlé spojení 2 měst, ale je opravdu odnikud nikam, kdyby se v dopravní strategii počítalo s dostavbou těch cca 80 km po nové strašecí, nebo dostavbou cheb - hranice s německem, tak to beru, že pak by to mělo své opodstatnění, jinak to plní funkci nahánění řidičů na okresky a do obcí a měst a to je špatně - proto bych bral tu výjimku, krajské známky mi přijdou zbytečná blbost
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: R6 obecně
bumbik píše:tak snad to dobře dopadne a R6 bude nezpoplatněná viz
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=197&t=4111
A co prodejce, švindlovat nebude?Šlo by o kupon, kde by byly vyznačeny všechny kraje. Aby lidé nemohli švindlovat, prodejce by všechny, kromě toho daného, proštípl a známka by stála tři sta korun. Bez označení by mohl sloužit jako běžná celoroční známka za 1 500 korun,"
Re: R6 obecně
Stačí se podívat na ortofoto http://www.mapy.cz/s/84Eh . Mezi koncem R6 a A93 existuje velmi kvalitní mimoúrovňová komunikace (místy ve 4 pruhu ) cca 15 minut jízdy. Do dostavby "D6" kapacitně vyhovující.bumbik píše: nebo dostavbou cheb - hranice s německem,
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: R6 obecně
Zavádění vyjímek je cesta do pekel! Když k 40 km chtějí vyjímku, tak bych s další stavbou R6 v karlovarském kraji počkal teprve poté co se kompletně dostaví v středočeském kraji. Ať si vyjímkáři počkají!
Re: R6 obecně
No je vidět, že socialismus má u nás neskutečně tvrdý kořínek. Přesně tak, když udělají vyjímku tam, tak do měsíce se ozvou ti od R56, že ji chtějí taky, měsíc na to ti od Pohořelic, že jezdí taky jen do Brna a chtějí jezdit taky bez poplatku a je vymalováno. Cesta do pekel. Co s vyjímkami dokázali vytvořit socani, je krásně vidět i na těch poplatcích u doktora. Výsměch. Jak si někdo může kupovat káru, když pak ročně nemá 1500,- Kč na dálniční známku?
Naposledy upravil(a) monin dne 26.7.2013 13:21:05, celkem upraveno 1 x.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)