Cokoliv o termínech mi přijde jako hádání z křišťálové koule. Dokud se opravdu na ostro nezahájí / např. na 1107 se 3 měsíce po slavnostním zahájení nedělo ZHOLA NIC /, takže ani OFICIÁLNÍ ZAHÁJENÍ neznamená reálné zahájení. Sorry za pesimismus...
Re: D6 obecně
Napsal: 8.10.2018 12:43:23
od Mroz
K tem 3 usekum ve Stredoceskem kraji. Kdyz uz je nyni nova EIA, 30% pozemku vykoupeno, zadne prostesty se nechystaji, jeden vetsi most, jinak trasa po poli, tak mi prijde zahajeni stavby za 3 roky a uvedeni do provozu za 6 let desne smutny a tajne doufam, ze to bude driv.
Preci jen, od Krusovic po i/27 je to cca 20km a cena pod 5mld. Stejne jako u D7, je zde zdrzovani ciste ucelove a nerozumim mu.
Re: D6 obecně
Napsal: 8.10.2018 18:34:57
od kot
Mrozi, místní politici asi málo tlačí projekt výstavby D kupředu. Ale nejspíše jde hlavně o to, že je zde řada staveb s vyšší prioritou . A navíc 30 % vykoupených pozemků není zase extra mnoho. Nechci být sýček či jiný "kazišuk", ale řekneme si to do roka a do dne. 100 % za rok vykoupeno určitě nebude...
Re: D6 obecně
Napsal: 26.10.2018 11:37:00
od Kuba
Tady je zveřejněna studie na obchvat Karlovými Vary:
Nejak jsem nepochopil opravu i6 v useku mezi Krupou a Novym dvorem. Po te silnici se jezdilo pres 100 a zadnou diru si nepamatuji. Jedina velka je mezi Krupou a Krusovicema a ta tam zustala.
To nemohlo RSD pockat 5 let az bude stat D6?
Ty 3 semafory za sebou na silnici prvni tridy jsou desny. Kor kdyz clovek vidi, ze by se druhym vyfrezovanym pruhem dalo jet, ale oni jsou liny to na nedeli pustit. Navic jsou to takovy ..... ze jim dojde stava v generatoru u svetel a znama tam v noci najela do protisemeru, za ni jeste par aut a najednou v pulce useku se potkali s protijedoucimi a pak vsichni kilometr couvali.
Re: D6 obecně
Napsal: 30.10.2018 20:19:47
od kot
Pokud bateriím říkáš generátor, tak ok, šťáva došla....
Re: D6 obecně
Napsal: 31.10.2018 11:28:52
od xsedivy
Minule som pre Lubencom stal asi 1.5h v kolone. Myslel som si sa stala nejaka velka nehoda a oni len opravovali asi 200m usek v Lubenci. Samafori nastavene stylom ze od Karlovych varov cakalo asi 10 aut a s Prahy asi 10km kolona. Nikoho to nesralo ze by to mohol zacat riadit
Re: D6 obecně
Napsal: 24.11.2018 10:47:09
od alabastr
Výstavba klíčového dálničního tahu z Prahy do Karlových Varů získala posudek EIA
portal.cenia.cz píše:Záměr „D6 - Karlovarský kraj“ (dále jen „záměr“) naplňuje dikci bodu 47
(Dálnice I. a II. třídy), kategorie I, přílohy č. 1 k zákonu, a to jako záměr dle § 4 odst. 1
písm. a), a proto bude posuzován dle zákona.
Výkupy u staveb Krupá, přeložka a Hořesedly, přeložka se konečně trochu začaly hýbat, ale mohlo by to být ještě lepší, viz D4. Něco málo přibylo pro Hořovičky - obchvat, ale tím jsme skončili. Petrohrad - Lubenec tentokrát ani jeden nový pozemek a to samé celý zbytek až do Karlových Varů - tam se ostatně v nejbližší době žádná změna očekávat nedá.
Průjezd z části již postaveným úsekem D6 v Karlovarském kraji (jedná se o úseky mezi Jenišovem a státní hranicí)
Re: D6 obecně
Napsal: 6.3.2019 18:04:25
od Sauce
Na stránkách MMKV se objevily dokumentace návrhů změn ÚP města Karlovy Vary, mimo jiné je zde i řešená stavba obchvatu a její napojení na stávající D6 a budoucí SMV I/6.
(Pro dokument k dopravní infrastruktuře rozklikněte dokument Koncepce DI)
Re: D6 obecně
Napsal: 6.3.2019 18:25:51
od Jirka L
Tím pádem trasa podle územní studie z roku 2015 na jednom místě u Olšových Vrat vystupuje ven z koridoru podle té koncepce.
D6 KV obchvat ÚS.jpg (227.34 KiB) Zobrazeno 10066 x
Re: D6 obecně
Napsal: 6.3.2019 18:39:03
od Sauce
Zpracovává se nová studie severního obchvatu Karlových Varů, na základě které bude hodnocen prospěšný vliv.
Vyjádření ŘSD ČR (zkráceno):
...Závěrem lze konstatovat, že s ohledem na uvedená fakta a na skutečnost, že tranzitní doprava městem Karlovy Vary je v současné době v menšině, oproti dopravě cílové, nemá ŘSD ČR v úmyslu v blízké budoucnosti zahrnout stavbu obchvatu města Karlovy Vary mezi stavby dálniční sítě a sítě silnic I. třídy. Podle našeho názoru nebudou přínosy z realizovaného obchvatu v dálničních parametrech takové, aby ospravedlnily takto vynaloženou investici. V současné době připravuje Krajský úřad Karlovarského Kraje „Územní studii severozápadní části obchvatu Karlových Varů", výsledkem které bude všestranné vyhodnocení účelnosti diskutovaného obchvatu. Do té doby požadujeme respektovat skutečnost, že uvedený záměr není ze strany ŘSD ČR sledován, prověřen ani připravován a požadujeme jej dále uvádět jako „kapacitní silnici (obchvat Karlových Varů)".
pozn.: Dopravní intenzity jsou podkládány na základě staršího měření; v minulém roce město pořizovalo od jisté Ostravské firmy měření nové. Dále lze očekávat, že komfortní DI přivede více tranzitní dopravy a to hlavně po dostavbě dálnice II. třídy D6 v úseku Praha - Karlovy Vary.
Re: D6 obecně
Napsal: 6.3.2019 19:27:01
od Aram96
Jen malý dotaz, co to je dálnice 2. třídy ? Bývalá "Rka" ??
Re: D6 obecně
Napsal: 6.3.2019 19:29:37
od Sauce
Ano. Spolu s tím i některé nově budované dálnice, nebo dálnice budované podle starých návrhů s kategoriemi R apod.
Re: D6 obecně
Napsal: 6.3.2019 19:31:03
od Aram96
Sauce píše:Ano. Spolu s tím i některé nově budované dálnice, nebo dálnice budované podle starých návrhů s kategoriemi R apod.
Rozumím, takže vše, co nemá D26,5-28 ..
Re: D6 obecně
Napsal: 6.3.2019 20:52:27
od mapman
Nikoli, to vůbec není o šířce. Dálnice II. třídy jsou opravdu jen bývalé rychlostní silnice. To rozlišení se zavedlo kvůli hladkému přechodu z pojmů dálnice a rychlostní silnice na pojmy dálnice I. třídy a dálnice II. třídy. Rychlostní silnice byly je pouhou stavební kategorií silnic I. třídy a jejich samostatné přeřazení vyžadovalo i jasné určení rozsahu, což MD k 31.12.2015 učinilo svým rozhodnutím. Některé předpisy totiž stanovovaly pro rychlostní silnice mírnější požadavky než pro dálnice. Kdyby se jen eRka přejmenovaly na dálnice, tak by nebylo zřejmé pro jaký rozsah komunikací se uplatní ustanovení norem a předpisů, která se týkala rychlostních silnic. Teď je jasné, že pokud se ve starém předpise mluví o rychlostní silnici, vztahuje se toto ustanovení na dálnice II. třídy. V praxi to pak znamená, že pro dálniční tahy zařazené do II. třídy je možné použít mírnější návrhové parametry (např. průpletové pruhy, které jsou u I. třídy zakázané atp.) a nemusí se tak měnit projekty rychlostek, pro něž byl vydán určitý stupeň dokumentace před účinností nového zákona...
Re: D6 obecně
Napsal: 7.3.2019 8:28:07
od HP
Sauce píše:Zpracovává se nová studie severního obchvatu Karlových Varů, na základě které bude hodnocen prospěšný vliv. (…)
Jen doplním, že Karlovarský kraj si aktuálně nechává zpracovat "Územní studii silniční dopravy v oblasti Karlových Varů" jako podklad pro aktualizaci ZÚR. Zadáním ale není prověřovat jen severní obchvat, ale znovu prověřit všechny varianty (i jižní), včetně návazné komunikační sítě (I/20 apod.).
Re: D6 obecně
Napsal: 6.4.2019 17:47:31
od Jirka L
veřejné projednání EIA pro D6 v Karlovarském kraji:
Datum: 17. 4. 2019
Místo: U Spořitelny 538/2, Karlovy Vary, I. patro (zasedací místnost v budově magistrátu města)
Čas: 16.00 hod. https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... inf1VP.pdf
Jsou u D6 očíslované jednotlivé stavební úseky (jako např. 5501 u D55 apod.)? Totéž bych se vlastně rád zeptal i u ostatních dálnic, které jsou mnohdy už ve výstavbě, ale číslo stav. úseku nikde navenek nefiguruje, tedy D4, (D6), D7, D35, D46, D48 a D56. Na hlavní stránce ceskedalnice.cz v sekci dálnice jsem pátral, leč bez úspěchu.