D6 Hořovičky - obchvat
D6 Hořovičky - obchvat
Aktualizovaný leták
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/101 ... bchvat.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/101 ... bchvat.pdf
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Aktualizovaný leták - úsek má EIU:o) stejně jako ostatní středočeské úseky...to je tedy týden úspěchů!
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/101 ... bchvat.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/101 ... bchvat.pdf
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Nevíte, proč je sp až 2020? To se teď dva roky nic dít nebude?
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Změna UR a SP. Je to tam psaný. Předpoklad vydání SP je 2020.
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Musel jsem to přehlédnout. Nevíte do jaké míry budou UR rozdílné?
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Tady je článek k vydané EIA:
https://zdopravy.cz/mzp-odsouhlasilo-st ... 024-17497/
https://zdopravy.cz/mzp-odsouhlasilo-st ... 024-17497/
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Překvapuje mě tvar přeložky I/27, docela by mě zajímalo, jak moc špatně bude při sjezdu z dálnice vidět...
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Všiml jsem si ,že dle letáku je odpočívka Bukov-L (ve směru Praha) zakomponovaná do MÚK přes kolektory, tohle řešení už asi není aktuální že? Nově projektované odpočívky se přece už nesmějí připojovat přes kolektor. A co se týče odpočívky Kolešov-P (ve směru na KV) ta také nezapadá do nové koncepce, protože co si vzpomínám tak parkoviště bylo navrženo severně od již existující pumpy OMV. Podle nové koncepce by se však existující pumpy neměly připojovat takto "zbastleně"?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Odpočívka Bukov takto nebude, to je nějaký původní návrh.
Kolešov vpravo bude ve stávající poloze, pokud bude majetkově vypořádan tak, aby šlo o standardní odpočívku. Tyto případy jsou pro ŘSD velkým oříškem.
Kolešov vpravo bude ve stávající poloze, pokud bude majetkově vypořádan tak, aby šlo o standardní odpočívku. Tyto případy jsou pro ŘSD velkým oříškem.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D6 Hořovičky - obchvat
vypsána samostatná zakázka na majetkoprávní přípravu:
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=235985
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=235985
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Vzhledem k tomu, že by se oba úseky měly budovat současně, je ve výkupu obou staveb dost velký nepoměr1975 píše: Jinak Hořesedly vykoupeno 40%, (05/2019), Hořovičky 4% (03/2019)
Stránka o stavbě dálnice D6 na Facebooku https://www.facebook.com/dalnice6/
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D6 Hořovičky - obchvat
...třeba to za duben a květen dohnali )
U Hořoviček jde o 3 z 81 LV (v březnu) , u Hořesedel o 76 ze 190 LV (v květnu)
U Hořoviček jde o 3 z 81 LV (v březnu) , u Hořesedel o 76 ze 190 LV (v květnu)
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D6 Hořovičky - obchvat
...nový leták k 17.9., ale co tam je nového, to je za tři bludišťáky... výkupy pořád 3 z 81 LV (uvedeno, že k červenci....proč k červenci, v zářijovém letáku???)
Stejně tak, že k červenci jim chybí už jen 9 stanovisek z 29 stanovisek ke změně DÚR... fajn, a k září???
ZS tedy zatím stále 2021.
Stejně tak, že k červenci jim chybí už jen 9 stanovisek z 29 stanovisek ke změně DÚR... fajn, a k září???
ZS tedy zatím stále 2021.
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Ta odpočívka Bukov takhle nemůže být proč ? Resp. proč se nemůže u nových staveb propojit připojení a odpojení pomocí kolektoru s MÚK. Naopak bych řekl, že tohle řešení je elegantní, protože se odpočívka schová do prostoru obehnaného silnicemi. Co mě zde spíše zaráží je I/27. Celá silnice se postupně plánuje přestavovat na pořádnou jedničku, kde jsou MÚK nebo stykové křižovatky pro "jednovětvovou MÚK" + most pro nižší třídu a tady se hodí rovnou 2 průsečné a co hlavně, tak auta jedoucí jen po staré I/6 budou muset na chvíli nacpat na I/27 a hned z ní odjet. Jako pravda, že těch aut asi moc nebude, ale i připojení na dálnici to bude vyžadovat ... nevím, za mě tohle chtělo lepší řešení, I/27 měla zůstat mimo úrovně křížení I/6 s D6, i když by to asi muselo být mnohem finančně nákladnější řešení
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Odpočívky v kolektoru mají svá plus, ale i svá minus, např. zbytečně se v prostoru křižovatky pletou vozidla co na tu odpočívku jedou. Obzvlášť to vadí na vytížených křižovatkách. A pak složitější značení, tj. více značek nebo přeplácanější, které v prostoru před sjezdem a v prostorech křižovatky zatěžují či dokonce matou řidiče. Prostě, u MÚK by kromě cílů neměly být jakési další symboly benzínky, restaurace apod.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Nový leták, ale nová info podle mého jen v tom, že je vypsáno výběrko na ZAV...
Pozemky stále 3/74, tj 4%.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/102 ... elozka.pdf
Pozemky stále 3/74, tj 4%.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/102 ... elozka.pdf
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Pidikrůček, ale vpřed:o) Nabídky na ZAV:
VZ0079956: D6 Hořovičky, obchvat a D6 Hořesedly, přeložka – zjišťovací záchranný archeologický výzkum
Pořadové číslo nabídky: 1 Česká společnost archeologická, o. p. s.
Nabídková cena v Kč bez DPH 3 323 120,00
Pořadové číslo nabídky: 2 ZIP o. p. s.
Nabídková cena v Kč bez DPH 4.103.320,00
VZ0079956: D6 Hořovičky, obchvat a D6 Hořesedly, přeložka – zjišťovací záchranný archeologický výzkum
Pořadové číslo nabídky: 1 Česká společnost archeologická, o. p. s.
Nabídková cena v Kč bez DPH 3 323 120,00
Pořadové číslo nabídky: 2 ZIP o. p. s.
Nabídková cena v Kč bez DPH 4.103.320,00
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Nevím .. pokud je MÚK takového tvaru, že vznikne mezi rampami a samotnou dálnicí opravdu hodně nevyužitého místa a je to na rovině, tak nevidím důvod nedát tam nějakou malou odpočívku pouze s WC. Samozřejmě není to ideál, ale pokud není zbytí nebo tam už je současná odpočívka, neviděl bych to jako překážku. Když bude dostatečně dlouhý průplet pruhu z MÚK a na odpočívku, tak už tutově nevidím problém (dá se vyřešit tak, že po odbočení na odpočívku tam bude i tak pruh, kterým jde pouze projet ven, což na dost odpočívkách bývá). Značení máme dobré, toho bych se nebál, prostě obec na sjezd a pod tím odpočívka. Mnohem přehlednější než když je tam x cílů v různých barvách a někde u toho se krčí pidi Plzeň jako na některých značkách na D0.Honey72 píše:Odpočívky v kolektoru mají svá plus, ale i svá minus, např. zbytečně se v prostoru křižovatky pletou vozidla co na tu odpočívku jedou. Obzvlášť to vadí na vytížených křižovatkách. A pak složitější značení, tj. více značek nebo přeplácanější, které v prostoru před sjezdem a v prostorech křižovatky zatěžují či dokonce matou řidiče. Prostě, u MÚK by kromě cílů neměly být jakési další symboly benzínky, restaurace apod.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Nic takového se nechystá. Odpočívka má sloužit k odpočinku, takže by tam měl být v rámci možností relativní klid, což dost dobře nejde, když budou kolem ze všech stran jezdit auta.
Nehledě na výše zmíňou potenciální koliznost průpletů. Toto řešení ani neumožňuje norma.
Nehledě na výše zmíňou potenciální koliznost průpletů. Toto řešení ani neumožňuje norma.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Proto jsem psal malá odpočívka, pouze pro OA, víceméně na zastavení, protáhnutí, snězení svačiny, vychcání apod. A samozřejmě jsem psal, v krajním případě, kdy už je buď odpočívka postavena nebo je potřeba na novém úseku postavit malou odpočívku někde mezi km x a y a jediné místo, kde to může stát bude takhle, tak bych to viděl jako lepší řešení než nedělat žádnou.
Určitě ale ne na dělání pauzy pro kamiony, to je jasné. Ohledně klidu si myslím, že by se mohlo stát standardem, že odpočívka bude od dálnice kryta PHS. Kór když většina parkovacích míst na odpočívkách, které míjím často, jsou pruhy namalovány tak, že se stojí kabinou k dálnici
Určitě ale ne na dělání pauzy pro kamiony, to je jasné. Ohledně klidu si myslím, že by se mohlo stát standardem, že odpočívka bude od dálnice kryta PHS. Kór když většina parkovacích míst na odpočívkách, které míjím často, jsou pruhy namalovány tak, že se stojí kabinou k dálnici
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Prostě není ideální mít odpočívku a MÚK v jednom i kdyby byla jen pro parkování tří aut. Spousta napojení navíc. Teď jeden řidič chce z dálnice jen sjet na jinou silnici, jiný zase přibržduje, protože přemýšlí co si dá v Mekáči a kam zaparkuje. Pak se to tam motá ti co vyjíždějí a ti co sjíždí či najíždějí na dálnici, není to prostě ideální.
Odpočívka Průhonice směr Brno je přímo odstrašujícím příkladem, kde řidiči zmatkují. Nejprve vidí ceduli, že se blíží odpočívka 400 m. Ale o začátku odbočovacího pruhu k odpočívce se řidič nedozví, protože vidí jen tabule pro sjezd z dálnice. On neví, že je ten pruh společný.
https://www.google.cz/maps/@50.0072558, ... 312!8i6656
O odbočce k odpočívce se dozví až tady, kdy je buď pozdě anebo to střihne doprava ... anebo naopak spousta řidičů, co chtějí do Průhonic skončí na té benzínce.
https://www.google.cz/maps/@50.0060184, ... 312!8i6656
Odpočívka Průhonice směr Brno je přímo odstrašujícím příkladem, kde řidiči zmatkují. Nejprve vidí ceduli, že se blíží odpočívka 400 m. Ale o začátku odbočovacího pruhu k odpočívce se řidič nedozví, protože vidí jen tabule pro sjezd z dálnice. On neví, že je ten pruh společný.
https://www.google.cz/maps/@50.0072558, ... 312!8i6656
O odbočce k odpočívce se dozví až tady, kdy je buď pozdě anebo to střihne doprava ... anebo naopak spousta řidičů, co chtějí do Průhonic skončí na té benzínce.
https://www.google.cz/maps/@50.0060184, ... 312!8i6656
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Odpočívky pouze pro OA jsou v rozporu s vyhláškou. Minimální počty stání jsou 25 OA, 4 BUS, 10 NA.Aram96 píše:Proto jsem psal malá odpočívka, pouze pro OA, víceméně na zastavení, protáhnutí, snězení svačiny, vychcání apod. A samozřejmě jsem psal, v krajním případě, kdy už je buď odpočívka postavena nebo je potřeba na novém úseku postavit malou odpočívku někde mezi km x a y a jediné místo, kde to může stát bude takhle, tak bych to viděl jako lepší řešení než nedělat žádnou.
Určitě ale ne na dělání pauzy pro kamiony, to je jasné. Ohledně klidu si myslím, že by se mohlo stát standardem, že odpočívka bude od dálnice kryta PHS. Kór když většina parkovacích míst na odpočívkách, které míjím často, jsou pruhy namalovány tak, že se stojí kabinou k dálnici
Odclonění odpočívky viz
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/techn ... ni-znaceni
Typové odpočívky, str.35
Aktuálně se odclonění projektuje na všech nových odpočívkách (příští rok D5 Šlovice, D1 Studený, doplněna bude na D1 Vyškov), kde je dostatek prostoru. V rámci rekonstrukcí bude taky doplňováno. První je na Devíti křížích, zatím nízká, ale bude zvýšena. V rámci modernizace vyšší nešla...
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Honey: souhlas, ideální to jednoznačně není .. ale rušit kvůli tomu současnou odpočívku mě přijde trochu škoda .. Tvůj příklad je ale ukázkový příklad špatného značení Jiná situace by samozřejmě byla, když by bylo značení správně a hlavně tam byl i odbočovací pruh na odpočívku a ne jen takovýhle výjezd. Ale neboj, nechci tu zarputile bojovat za odpočívky v MÚK, to určitě ne. Něco jiného to je v místech, kde se kříží více komunikací s menším provozem, tam si myslím, že by se mnohem více hodilo postavit jednu velkou odpočívku pro všechny směry, aby byla pořádně využita, než aby se za 10 let nepostavilo nic, protože tam čerpačku nikdo nebude pro malý počet intenzit chtít provozovat.
Martin: díky za materiály. U té malé odpočívky jsem vycházel z té nové koncepce odpočívek, kde bylo uvedeno počet parkovacích míst 0-10 myslím nebo něco takového. Pokud to nejde mít bez kamionů, to je pro mě novina. Každopádně díky za odkazy a dobré zprávy ohledně odclonění
Martin: díky za materiály. U té malé odpočívky jsem vycházel z té nové koncepce odpočívek, kde bylo uvedeno počet parkovacích míst 0-10 myslím nebo něco takového. Pokud to nejde mít bez kamionů, to je pro mě novina. Každopádně díky za odkazy a dobré zprávy ohledně odclonění
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Typové odpočívky stále uvažují i s malou bez NA (např. u rekonstrukcí starších zavřených odpočívek), nicméně nadřazená je vyhláška její změna se zatím nepovedla, nové tak nelze stavět bez dodržení vyhlášky.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D6 Hořovičky - obchvat
Rozumím. Snad se podaří vyhlášku změnit. I v souvislosti s tou malou plánovanou odpočívkou kousek vedle MÚK D35 s S44, kterou zamítlo ministerstvo vnitra (OT)