[D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Re: MÚK Aviatická
ÓÓÓ, tak první pořádná MÚK u nás
Kéž by to takto nakonec dopadlo...
Samozřejmě, že se musí čekat na definitivní umístění 518, protože tohle zkrátka počítá jen a pouze s variantou J.
Pak se pravděpodobně budou realizovat obě stavby najednou, či MÚK Aviatická s mírným zpožděním. Doufejme, že to bude méně než těch 10 let
Kéž by to takto nakonec dopadlo...
Samozřejmě, že se musí čekat na definitivní umístění 518, protože tohle zkrátka počítá jen a pouze s variantou J.
Pak se pravděpodobně budou realizovat obě stavby najednou, či MÚK Aviatická s mírným zpožděním. Doufejme, že to bude méně než těch 10 let
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: MÚK Aviatická
Směrově je to použitelné i pro variantu Ss, ale pro R1 (de facto v peáži s R7) v tomto místě je 2+2 žalostně málo a podle plánku si netroufnu odhadnout, jestli by se tam vešlo alespoň 3+3.martini píše:...
Samozřejmě, že se musí čekat na definitivní umístění 518, protože tohle zkrátka počítá jen a pouze s variantou J.
Pak se pravděpodobně budou realizovat obě stavby najednou, či MÚK Aviatická s mírným zpožděním. Doufejme, že to bude méně než těch 10 let
Re: MÚK Aviatická
Žádná SS nebude. Budď bude J nebo dalších X let dohadů a sporů. SS nelze začít reálně stavět v horizontu do kterého vidíme (2018).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: MÚK Aviatická
Samozřejmě, moje upozornění bylo pouze v tom smyslu, že výstavba MÚK Aviatická není nezbytně nutně vyloučením varianty Ss a tudíž nemusí čekat, až bude o 518/519 definitivně rozhodnuto.martini píše:Žádná SS nebude. Budď bude J nebo dalších X let dohadů a sporů. SS nelze začít reálně stavět v horizontu do kterého vidíme (2018).
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Do konce června by měl být odevzdán posudek na EIA pro paralelní runway. V dokumentaci musí být asi i nějak zhodnoceny ty synergické vlivy hluku, bohužel jsem se na to ještě nestihl podívat, ale opravdu by mne to zajímalo, jak se do těch limitů "vešli".
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Vzhledem k tomu, že R1 518 začíná být v nedohlednu, tak by měly být řešeny bezpečnostní závady na R7 od MUK Aviatická po R1.
Hlavní problémy vidím v odbočení a připojení do ulice Do Horoměřic - žádné připojováky.
-> Postavit přemostění R7 a ulice Do Horoměřic by pokračovala ke starému letišti takto. Tato stavba je i součástí 518, která půjde v těchto místech.
Úrovňový přechod přes R1 v oblasti Na Padesátníku
-> Zrušit a nahradit chodníkem na mostě v ulici Do Horoměřic. Finančně náročnější by byla lávka pěší.
Připojovací pruh na rampě Letiště do Prahy.
-> rozšířit násep přes rokli (možná to je starý opukový lom), tak jak je v popsaný v EIA pro MUK Aviatická a udělat pořádný dlouhý připojovák (není nutný v celé šíři náspu, protože ten by byl dimenzovaný rovnou na 5 pruhů tj. o 3 více než dnes).
Pak by se dalo v tomto úseku určitě jezdit 90km/h, možná i více.
Hlavní problémy vidím v odbočení a připojení do ulice Do Horoměřic - žádné připojováky.
-> Postavit přemostění R7 a ulice Do Horoměřic by pokračovala ke starému letišti takto. Tato stavba je i součástí 518, která půjde v těchto místech.
Úrovňový přechod přes R1 v oblasti Na Padesátníku
-> Zrušit a nahradit chodníkem na mostě v ulici Do Horoměřic. Finančně náročnější by byla lávka pěší.
Připojovací pruh na rampě Letiště do Prahy.
-> rozšířit násep přes rokli (možná to je starý opukový lom), tak jak je v popsaný v EIA pro MUK Aviatická a udělat pořádný dlouhý připojovák (není nutný v celé šíři náspu, protože ten by byl dimenzovaný rovnou na 5 pruhů tj. o 3 více než dnes).
Pak by se dalo v tomto úseku určitě jezdit 90km/h, možná i více.
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Ono by stacilo, kdyby se situace kolem 518 vyresila - tim myslim pravomocny UR - pak by se tenhle usek na R7 mohl prestavit podle tech soucasnejch planu (vcetne ty MUK na R1) a 518 (a ostatni useky) by se pak dostavily, az by byly finance.
Ale chapu, ze i to UR na 518 je momentalne obdoba "az opada listi z dubu".
Ale chapu, ze i to UR na 518 je momentalne obdoba "az opada listi z dubu".
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Tak NSS se nám do toho nějak "opřel" a dnes bylo v novinách, že na základě podané suchdolské žaloby byly zrušeny ZÚR Prahy v části umísťující paralelní runway...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
17.6. byla zveřejněna dokumentace EIA na MÚK Aviatická, viz http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=MZP275
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
to dvs: za komousu se v tomto useku jezdilo 80kmh
az ceska statni sprava, jez ma tendenci neustale nekoho zachranova - stavby semaforu, prechodu na rychlych silnicich popripadne ruseni 2 pruhu a prestavba na 1 pruh (posledni action- Zborovska a vysledek? totalni chaos pri odboceni vlevo smer Ujezd!!! ). Vse zaclo s povinnym svicenim-kdy misto aby se lidi naucili ridit, tak rozsvitili. A jezdit neumi dodnes. sorry
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Ted se tam jezdí kolik, když dříve se tam jezdilo 80?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: to dvs: za komousu se v tomto useku jezdilo 80kmh
Až na to, že tahle snaha někoho zachraňovat přichází třeba právě z Německa. Právě teď nás zachraňují před atomemdobrenz píše:az ceska statni sprava, jez ma tendenci neustale nekoho zachranova - stavby semaforu, prechodu na rychlych silnicich popripadne ruseni 2 pruhu a prestavba na 1 pruh...
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Značka říká 70 a za deště 50. Kousek před přechodem 50. V reálu jede pravý pruh celou dobu 70-80, levý většinou víc. Ale dřív tam měřili.Lenny píše:Ted se tam jezdí kolik, když dříve se tam jezdilo 80?
Minimálně odstranění přechodu by se udělat mělo. I kdyby šlo vše hladce (a to nepůjde), tak je to na 5-10 let. Nějaká provizorní montovaná lávka je dle mého záležitost několika milionů korun. Přitom jinde se staví provizoria řádově dražší.
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Co kdyby se udělala dopředu ta lávka Horoměřické z plánu 518 (zrušil by se přechod a odbočovák do Horoměřic). Dokonce by odpadlo nesmyslné otáčení od Horoměřic na MUK Aviatická, když chce někdo do Prahy.
Na následujícím obrázku jsem ji vybarvil modře.
Na následujícím obrázku jsem ji vybarvil modře.
- Přílohy
-
- LavkaR7.PNG (84.68 KiB) Zobrazeno 18032 x
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
To by šlo, pokud by bylo vydáno pravomocné územní rozhodnutí na 518.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Nebo pokud by se ten most vyjmul z 518 a územně rozhodl zvlášť.Lenny píše:To by šlo, pokud by bylo vydáno pravomocné územní rozhodnutí na 518.
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Šlo by ho vyjmout ze stávajícího územního řízení a vydat na něj zvlášt ÚR, ale nikdo nezaručí, že to tak projde.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Pokud by se ten most stavěl dopředu, tak by musel mít rozpon přes celou budoucí 2x3, protože prostřední podpěra by bránila v budoucnu rozšíření. Kupodivu takové mosty jsou na D11 před Prahou, takže by to takový problém být nemusel.
Překvapilo mne, že jste mne s tím mostem nikdo neposlal do háje:) Jenomže je škoda, že se nic nezmění a budeme čekat na 518...
Překvapilo mne, že jste mne s tím mostem nikdo neposlal do háje:) Jenomže je škoda, že se nic nezmění a budeme čekat na 518...
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Není problém v tom, že R1 kolem Padesátníku má být zahloubená oproti současné úrovni I/7?
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
No tak by tam byla trochu větší podjezdná výška...Pavel Q píše:Není problém v tom, že R1 kolem Padesátníku má být zahloubená oproti současné úrovni I/7?
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
A to by nešlo udělat ten úsek s MÚK přednostně, tedy až k tomu nadjezdu z Kopaniny do Nebušic? Stejně se bude muset s tím zakopáváním něco dělat, neboť R7 tam zavazí plánované ranveji (a straší tam ten přechod).
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Myslel jsem to tak, že by se při tom provedlo už zahloubení, jenže to by byla příliš náročná investice na to, aby se to dělalo "jen tak".dvs píše:No tak by tam byla trochu větší podjezdná výška...Pavel Q píše:Není problém v tom, že R1 kolem Padesátníku má být zahloubená oproti současné úrovni I/7?
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Spíš by tam byla menší podjezdná výška, když se bude trasa zakopávat...dvs píše:No tak by tam byla trochu větší podjezdná výška...Pavel Q píše:Není problém v tom, že R1 kolem Padesátníku má být zahloubená oproti současné úrovni I/7?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Když se koukám na vizualizaci, tak mě napadá, není škoda rušit stávající komunikaci a nevyužít jí pro směr R7-R1 k Praze ?dvs píše:Co kdyby se udělala dopředu ta lávka Horoměřické z plánu 518 (zrušil by se přechod a odbočovák do Horoměřic). Dokonce by odpadlo nesmyslné otáčení od Horoměřic na MUK Aviatická, když chce někdo do Prahy.
Na následujícím obrázku jsem ji vybarvil modře.
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Není, díky tomu odklonu vznikne prostor pro paralelní dráhu a s ní související objekty... Tak či tak by se musela měnit niveleta...