[D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
To samý co s přechodem na Baních. Cedule s erkem až za nim
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Martini: děkuji za odpověď. Je dobře, že tento úsek úplně nezapadnul.
Smutné je, že přechod tam bude asi hodně dlouho.
Když jsem letos poprvé někde četl o kratší variantě stavby paralelní dráhy (VPD), tak jsem si myslel, že to je spíš úspora ze strany letiště. Ta "šikana" na té uvažované MÚK je nic moc. Škoda té stávající trasy. Ať ji letiště zahloubí. Stejně jsou v severovýchodním předpolí už navržené 2 silniční tunely (obsluha letiště a MHD) a železniční. Tak by tam byl tunel ještě pro rampu R7. Bylo by to ve stávající trase a možná by to nevyžadovalo změnu ÚP. Takovéto tvary připojení dálnic jako u Berlína už vyšlo z módy...
Zde je ta VPD s MÚK.
Smutné je, že přechod tam bude asi hodně dlouho.
Když jsem letos poprvé někde četl o kratší variantě stavby paralelní dráhy (VPD), tak jsem si myslel, že to je spíš úspora ze strany letiště. Ta "šikana" na té uvažované MÚK je nic moc. Škoda té stávající trasy. Ať ji letiště zahloubí. Stejně jsou v severovýchodním předpolí už navržené 2 silniční tunely (obsluha letiště a MHD) a železniční. Tak by tam byl tunel ještě pro rampu R7. Bylo by to ve stávající trase a možná by to nevyžadovalo změnu ÚP. Takovéto tvary připojení dálnic jako u Berlína už vyšlo z módy...
Zde je ta VPD s MÚK.
- Přílohy
-
- DrahaMUKvizualizace.jpg (126.22 KiB) Zobrazeno 22472 x
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
dvs: Zajímavé je, že na tomto obrázku chybí přemostění ul. Do Horoměřic, ta je kuse ukončena... Snad jen chyba vizualizace.
MÚK Aviatická
Nevíte náhodou někdo jaká varianta MÚK Aviatická se po letech zase začala budovat?
Vypadá to, že MÚK Aviatická bude postavena, vzhledem k dopravním problémům na Aviatické, dříve než se konečně rozhodne kudy povede R1 518.
Našel jsem několik variant a to pdf o R7 na ŘSD a potom na portal.cenia dokumentaci záměru MZP275 kde je několik variant MÚK Aviatická.
Výstavbě nové MÚK Aviatická by i odpovídalo to, že loni rekonstrukce levé strany R7 byla ukončena na hranici Středočeského kraje, tedy v místě kde se má napojovat nové MÚK.
Vypadá to, že MÚK Aviatická bude postavena, vzhledem k dopravním problémům na Aviatické, dříve než se konečně rozhodne kudy povede R1 518.
Našel jsem několik variant a to pdf o R7 na ŘSD a potom na portal.cenia dokumentaci záměru MZP275 kde je několik variant MÚK Aviatická.
Výstavbě nové MÚK Aviatická by i odpovídalo to, že loni rekonstrukce levé strany R7 byla ukončena na hranici Středočeského kraje, tedy v místě kde se má napojovat nové MÚK.
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
K otázce, jestli by rameno Aviatická-Evropská mohlo vést rovně, ve stávající stopě, mě napadá, že kromě nutnosti tunelu pod novou RWY by byl ještě problém s krátkým průpletem mezi místem, kde se připojuje Aviatická a kde by se dělila ramena na obě strany R1. Tomu by se zabránilo leda nějakým mimoúrovňovým průpletem směrů letiště-R1sever a R7-R1západ, a možná i něco podobného v opačném směru. Utopické by pak bylo, kdyby R7 mezi R1 a Aviatickou byla 2+2+2+2 a R1 po Evropskou pak 4+4
Re: MÚK Aviatická
Dělá se pouze rameno do Tuchoměřic. Komplet MÚK Aviatická se má dělat až tehdy, až dojde k převodu z TSK na ŘSD. To může trvat další desetiletí.krtek píše:Nevíte náhodou někdo jaká varianta MÚK Aviatická se po letech zase začala budovat?
Vypadá to, že MÚK Aviatická bude postavena, vzhledem k dopravním problémům na Aviatické, dříve než se konečně rozhodne kudy povede R1 518.
Našel jsem několik variant a to pdf o R7 na ŘSD a potom na portal.cenia dokumentaci záměru MZP275 kde je několik variant MÚK Aviatická.
Výstavbě nové MÚK Aviatická by i odpovídalo to, že loni rekonstrukce levé strany R7 byla ukončena na hranici Středočeského kraje, tedy v místě kde se má napojovat nové MÚK.
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
info z JSDI: silnice I/7 (ulice Lipská), Praha 6, v katastru obce Praha - R7, km 1.2, ve směru Chomutov
stávající sjízdná rampa z Lipské, hr. hl.m. Prahy, Od 07.07.2015 00:00, Do 31.08.2015 23:59, , výstavby odpojovací a připojovací rampy z komunikace Lipská na komunikaci Aviatická-záboru části pravého a odstavného pruhu ve směru z centra, doprava vedena po zbylé části komunikace, zachovány dva jízdní pruhy v šířkách 3,25 a 2,20 metrů
stávající sjízdná rampa z Lipské, hr. hl.m. Prahy, Od 07.07.2015 00:00, Do 31.08.2015 23:59, , výstavby odpojovací a připojovací rampy z komunikace Lipská na komunikaci Aviatická-záboru části pravého a odstavného pruhu ve směru z centra, doprava vedena po zbylé části komunikace, zachovány dva jízdní pruhy v šířkách 3,25 a 2,20 metrů
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Příjezd na letiště v novém provedeníLVH píše:Změna příjezdu na letiště ve směru od Prahy:
Od 1. září 2015 je uveden do provozu nový sjezd z rychlostní komunikace R7 (směr od Prahy na Slaný) na Letiště Václava Havla Praha. Dopravní stavba je uváděna do provozu postupně, proto v termínu od 1. září do 6. října budou před letištěm dočasně fungovat dva sjezdy. Dřívější sjezd na letiště nyní směřuje na Tuchoměřice a až následující sjezd (za mostem přes R7) je určen pro cestu na letiště. Prosíme proto cestující, aby věnovali zvýšenou pozornost novému dopravnímu značení při příjezdu na letiště. Pokud omylem sjedete starým sjezdem, který již povede na Tuchoměřice, nic se neděje, můžete se vrátit zpět na letiště hned na prvním kruhovém objezdu.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Tak se třeba té lávky místo přechodu dočkáme.
Projekt Prague Airport Park má územní rozhodnutí, které nabylo právní moci. Zpráva je z jejich webu http://www.azatrade.cz s datem 27.5.2015 . Nevím 100% zda je lávka v ÚR, ale vzhledem k tomu, že byla v EIA tak tomu asi neujdou.
více info ve starším příspěvku http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 282#p81282
Projekt Prague Airport Park má územní rozhodnutí, které nabylo právní moci. Zpráva je z jejich webu http://www.azatrade.cz s datem 27.5.2015 . Nevím 100% zda je lávka v ÚR, ale vzhledem k tomu, že byla v EIA tak tomu asi neujdou.
více info ve starším příspěvku http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 282#p81282
Re: R7 v úseku R1 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Až se začne stavět někdy lávka, tak se půjdu ožrat. Kéž by to tak bylo. Známýmu Dolínek napsal, že lávka nepřipadá v úvahu.
Re: D7 v úseku D0 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Tak jsem koukal na územní plán a mám tedy takový pocit, že nedávno postavená větev MÚK Aviatická směrem D7 - Letiště není úplně v souladu s platným ÚP. Mohu se zeptat, zda o tom někdo nevíte něco více, zda aktuální stavba není spíše nějaké provizorium řešící především napojení komerční zóny než aby se to udělalo definitivně a pořádně.. Tedy trojlístek a přímá rampa směr Letiště..
Jinak tato definitivní MÚK asi až se stavbou 518 a přeložkou D7, že?
Jinak tato definitivní MÚK asi až se stavbou 518 a přeložkou D7, že?
Re: D7 v úseku D0 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
předběžné oznámení o zakázce na DÚR/IČ ke stavbě MÚK Aviatická:
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/638298
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/638298
Re: D7 v úseku D0 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Nová vizualizace
Re: D7 v úseku D0 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Takže ta nová větev Praha-letiště a letiště-Slaný přijde zase zbourat?
Re: D7 v úseku D0 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
než to zrealizují - myšleno stavbu 518-519 a D7, tak ji ještě stihnou několíkrát opravit
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D7 v úseku D0 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Ten kruháč není špatný, ale příjezd na letiště od Prahy mi připadá dost perverzní porovnám-li ho s příjezdem na letiště v Mnichově, ale jak bylo řečeno, stihnout to několikrát opravit a já dodám, stihnou několikrát zalepit díru vedle díry příšernou kamínkovou asfaltovou směsí, jestli to vůbec někdy vidělo asfalt.
Re: D7 v úseku D0 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Ja nevim, ale prijde mi dost spatny, kdyz v dnesni dobe nekdo planuje prestavbu MUK na vyjezdu z hlavniho mesta a stale uvazuje o pouhem 2+2 usporadani. Kolik prostredku by proboha stala realizace, nebo alespon priprava 3+3? Proc se neuvazuje o 3+3 alespon v useku D0-MUK Aviaticka? Vzdyt uz v roce 2010 tudy projelo 43 tis. aut/den..!
Dale je fajn, ze projektanti navrhli dvoupruhove vetve na/od letiste, ovsem co je to platne, kdyz se pripojuji/odpojuji jednopruhove? Podle scitani v roce 2010 ta MUK odvadi z D7 12 tis. vozidel za den. To je solidni porce a mam obavu, ze navrhovane reseni je zastarale uz nyni, natoz za nekolik let po zprovozneni....
Dale je fajn, ze projektanti navrhli dvoupruhove vetve na/od letiste, ovsem co je to platne, kdyz se pripojuji/odpojuji jednopruhove? Podle scitani v roce 2010 ta MUK odvadi z D7 12 tis. vozidel za den. To je solidni porce a mam obavu, ze navrhovane reseni je zastarale uz nyni, natoz za nekolik let po zprovozneni....
Re: D7 v úseku D0 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
2siesa: máš sice pravdu, ale navrhnout dneska cokoli kapacitnějšího, znamená pro firmu okamžitě ztratit zakázku a pro projektanta práci. Všichni vědí, že stavět se musí, ale protože "IAD je přece fuj", staví se to tak "aby to prošlo" u aktivistů.
A tohle je, bohužel, výsledek.
A tohle je, bohužel, výsledek.
Re: D7 v úseku D0 - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
A nemá to do budoucna být tak, že úsek D0 - MÚK Aviatická bude nakonec 4+4 (1+2+2+1 a dvoupruhové připojení/odpojení kus před MÚK rozšířené/zúžené)? Stejně to bude potřeba i pro rozplet D7 z/na 518 a 517, který bude 2+2+2+2 - mám pocit, že jsem něco takového někde viděl (poslední prezentace neřeší stav po dostavbě 518).
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Tak vizualizace dostane další kopanec, už se tam začal budovat další kruháč, tentokrát na druhé straně mostu k letišti.
viz: ulice Aviatická, Praha 6, Praha, stavební práce, Od 15.09.2016 07:00 Do 30.11.2016 23:59, výstavby okružní křižovatky, záboru částí jízdních pruhů dle postupu prací, doprava zachována po zbylé části komunikace, v obou směrech zachován jeden jízdní pruh po celou dobu prací, Vydal: Magistrát Hl. města Prahy
viz: ulice Aviatická, Praha 6, Praha, stavební práce, Od 15.09.2016 07:00 Do 30.11.2016 23:59, výstavby okružní křižovatky, záboru částí jízdních pruhů dle postupu prací, doprava zachována po zbylé části komunikace, v obou směrech zachován jeden jízdní pruh po celou dobu prací, Vydal: Magistrát Hl. města Prahy
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Po letech záplatování a čekání na stavbu pokračování D0 se Lipská dočká nového povrchu.
D0, km 28.9, ve směru Ruzyně - D7 - D7, km 1.5, ve směru Chomutov, přes: silnice I/7 (ulice Lipská), oprava povrchu vozovky, zúžení vozovky na dva jízdní pruhy, provoz převeden do protisměru, Od 14.09.2016 03:20 Do 11.11.2016 23:59, souvislé opravy povrchu vozovky komunikace Lipská ve směru z centra-Uzavírky části jízdních pruhů ve směru z centra dle postupu prací, doprava vedena po zbylé části komunikace, zachován jeden jízdní pruh ve směru do centra a dva jízdní pruhy z centra (pravý jízdní pruh ve svém směru a levý jízdní pruh v protisměru bez možnosti odbočení na letiště a Přední Kopaninu), Vydal: Magistrát Hl. města Prahy
Bohužel ale nebyla otevřena spojovací souběžná silnice, ulice K Letišti, pro odlehčení jen jednoho pruhu do centra pro provoz z letiště a tak bude neustále docházet k ucpávání zúžené D7. Zpoždění v úseku D7 MÚK Makotřasy - D0/Evropská běžně 50minut.
D0, km 28.9, ve směru Ruzyně - D7 - D7, km 1.5, ve směru Chomutov, přes: silnice I/7 (ulice Lipská), oprava povrchu vozovky, zúžení vozovky na dva jízdní pruhy, provoz převeden do protisměru, Od 14.09.2016 03:20 Do 11.11.2016 23:59, souvislé opravy povrchu vozovky komunikace Lipská ve směru z centra-Uzavírky části jízdních pruhů ve směru z centra dle postupu prací, doprava vedena po zbylé části komunikace, zachován jeden jízdní pruh ve směru do centra a dva jízdní pruhy z centra (pravý jízdní pruh ve svém směru a levý jízdní pruh v protisměru bez možnosti odbočení na letiště a Přední Kopaninu), Vydal: Magistrát Hl. města Prahy
Bohužel ale nebyla otevřena spojovací souběžná silnice, ulice K Letišti, pro odlehčení jen jednoho pruhu do centra pro provoz z letiště a tak bude neustále docházet k ucpávání zúžené D7. Zpoždění v úseku D7 MÚK Makotřasy - D0/Evropská běžně 50minut.
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
To jako TSK myslí vážně, že se na letiště odbočuje takhle přes rekonstruovanej pás, kdy musí to odbočovací auto skoro zastavit aby na ten schod nevjelo plnou rychlostí? Jak toto mohl někdo povolit. Opravdu s tím není politická vůle nic dělat, aby TSK začalo být taky ve 21. století?
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Máte pravdu, investoři a správci se zasekli někde v 90-tých letech. Dobré stavební firmy chtějí aby se stavělo složitěji, komplexněji a dokonce i rychleji (kvůli produktivitě). To je totiž jejich jediná obrana proti podrážečům cen. A garantuji Vám že přesto všechno co se říká, je průměrný EBIT někde kolem 1%.
Nevím co se u nás stalo s investory, ale občas to vypadá že se chtějí ušetřit k smrti. Myslím že si mentálně nedokážeme zvyknout na to, že jsme bohatá zamě, která si může dovolit opravdu velkolepé projekty. Důkazem budiž miliardy vršící se na účtech DPP, Prahy, krajů a SFDI.
.
Nevím co se u nás stalo s investory, ale občas to vypadá že se chtějí ušetřit k smrti. Myslím že si mentálně nedokážeme zvyknout na to, že jsme bohatá zamě, která si může dovolit opravdu velkolepé projekty. Důkazem budiž miliardy vršící se na účtech DPP, Prahy, krajů a SFDI.
.
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
To je v pořádku, aby ty obrubníky co jsou při středovém pásu byly takhle naležato? Trochu blbě ne? Jinak se vsadím, že odbočovák na Horoměřice je ve hvězdách, to bych toho chtěl asi moc. S mostem jsem se už rozloučil natož s lávkou.