[D7] MÚK Vysočany - MÚK Nové Spořice
Re: R7: dostavba chybějících úseků (Slaný-Chomutov)
To kofinancování z OPD je na celý úsek od Vysočan až po Nové Spořice, čili zde by problém být neměl. Původně to bylo rozdělené, ale teď se to sloučilo a žádost se podává společně na oba úseky.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R7: dostavba chybějících úseků (Slaný-Chomutov)
byl bych rad, kdyby byl web http://www.opd.cz neaktualni, pripadne neuplny, ale nic vyjma Sulce, Bitozeves-Vysocany a MUK Vysocany na seznamu schvalenych projektu neni...martini píše:To kofinancování z OPD je na celý úsek od Vysočan až po Nové Spořice, čili zde by problém být neměl. Původně to bylo rozdělené, ale teď se to sloučilo a žádost se podává společně na oba úseky.
Re: R7, dostavba úseku Slaný - Chomutov
Zahájeno stavební řízení pro stavbu rychlostní silnice R7 MÚK Droužkovice – MÚK Nové Spořice, úsek km 9, 444 - 12, 500:
http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... KNoSpo.htm
http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... KNoSpo.htm
Re: R7, dostavba úseku Slaný - Chomutov
Teď už i pro stavbu MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice (v celé délce, tzn. km 0, 000 - km 9, 444):
Oznámení o zahájení stavebního řízení - „R7 MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice“
Oznámení o zahájení stavebního řízení - „R7 MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice“
Re: R7, dostavba úseku Slaný - Chomutov
v okoli Sporic a Drouzkovic uz probiha skryvka
Re: R7, dostavba úseku Slaný - Chomutov
Uz bylo oficialni otevreni techto 2 useku nebo se ceka na platne stavebni povoleni.Maji se letos zacinat jine stavby nez R7 cosi jsem nekde cetl o R6 ale oficialne nikdo nic.
Re: R7, dostavba úseku Slaný - Chomutov
Na otevření si ještě nějakej pátek počkáme :o).Pime píše:Uz bylo oficialni otevreni techto 2 useku...
Slavnostní zahájení by mělo být 22.4.2010.
Jinak potvrzuji co píše banjo, tj místy už probíhá skrývka ornice a kácení mimolesní zeleně, a to v těchto místech: MÚK Nové Spořice + podél trati až ke Spořicím (pouze pokáceno), MÚK Spořice + přivaděč Spořice + jeho napojení na I/7, MÚK Droužkovice a most na silnici Nezabylice - Hrušovany, + je místy vykolíkováno.
R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
ŘSD dnes 27. dubna 2010 začíná se stavbou dalších dvou úseků rychlostní silnice R7 z Prahy do Chomutova. Aktuálně přechází ze stávající podoby silnice I/7 do budoucí úrovně rychlostní silnice R7 úseky Vysočany – Droužkovice a Droužkovice – Nové Spořice. Jejich uvedení do provozu plánuje ŘSD v roce 2013.
Re: R7, dostavba úseku Slaný - Chomutov
U Chomutova vzniká část R7
Chomutov – Ředitelství silnic a dálnic zahájilo dnes rekonstrukci dvou úseků silnice I/7 spojující Prahu s Chomutovem. Vozovka by se v nich měla rozšířit a upravit tak, aby bylo možné komunikaci označit jako rychlostní silnici R7. Úseky Vysočany – Droužkovice a Droužkovice – Nové Spořice by měly propojit Chomutov s průmyslovou zónou Triangle, otevřít se mají v březnu 2013. Stavby si souhrnně vyžádají investici 5,317 miliardy korun, informoval generální ředitel Ředitelství silnic a dálnic Alfréd Brunclík. Až 85 procent nákladů může pokrýt dotace z operačního programu Doprava EU, o kterou stát požádal...
Chomutov – Ředitelství silnic a dálnic zahájilo dnes rekonstrukci dvou úseků silnice I/7 spojující Prahu s Chomutovem. Vozovka by se v nich měla rozšířit a upravit tak, aby bylo možné komunikaci označit jako rychlostní silnici R7. Úseky Vysočany – Droužkovice a Droužkovice – Nové Spořice by měly propojit Chomutov s průmyslovou zónou Triangle, otevřít se mají v březnu 2013. Stavby si souhrnně vyžádají investici 5,317 miliardy korun, informoval generální ředitel Ředitelství silnic a dálnic Alfréd Brunclík. Až 85 procent nákladů může pokrýt dotace z operačního programu Doprava EU, o kterou stát požádal...
Re: R7, dostavba úseku Slaný - Chomutov
A tady jsou i fota ze slavnostního zahájení
Stavba čtyřproudové silnice ze Žatecka do Chomutova začala
Žatec - Dnes byla slavnostně zahájena stavba 16 kilometrů dlouhého úseku silnice R7 Praha – Chomutov...
Stavba čtyřproudové silnice ze Žatecka do Chomutova začala
Žatec - Dnes byla slavnostně zahájena stavba 16 kilometrů dlouhého úseku silnice R7 Praha – Chomutov...
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Docela fajne fotky ze zahájení, pěkně jsem se zasmal tejn robce, jak se tam pokouší snat házet lopatou. Spíše mi to přijde jako reklama na opírání o krumpače a lopaty.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Tak to potesi, ze se zacne dal stavet. Ten usek se uz prosil o napojeni zony smerem k hranici s nemeckem.
Trochu me zarazi vira v ty evropske dotace. Jak to budou resit, kdyz to nepriklepnou?
Jeste me prekvapuje planovane otevreni na brezen 2010. Co se tak da pres zimu delat na stavbe, ze se neda jezdit do prosince, ale v breznu uz jo?
Predpokladam, ze se asi neasfaltuje pri minusovych teplotach. kdyz tak me vyvedte z omylu. Diky.
Trochu me zarazi vira v ty evropske dotace. Jak to budou resit, kdyz to nepriklepnou?
Jeste me prekvapuje planovane otevreni na brezen 2010. Co se tak da pres zimu delat na stavbe, ze se neda jezdit do prosince, ale v breznu uz jo?
Predpokladam, ze se asi neasfaltuje pri minusovych teplotach. kdyz tak me vyvedte z omylu. Diky.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Původně měla být z OPD financována jen jedna stavba, to bylo zamítnuto, tak teď jsou tam obě.
Březen 2013 asi v tomto případě bude datum ukončení prací.
Březen 2013 asi v tomto případě bude datum ukončení prací.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
je, ja tam mam chybu jako bejk. myslel jsem brezen 2013.... pardon
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Tak to už dává smysl, otevřou to IV.Q/2012.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Přesně tak, protože EK se nelíbí naše kouskování a salámové metody. Raději zafinancují něco, co fakticky spojí např. dva provozované úseky. Schvalování projektů se však stále vleče, nicméně teď byly ze strany EK dle dostupných informací schváleny sektorové strategie I. fáze a tudíž by to mohlo pomoci i nastartování schvalování velkých projektů (tedy nad 500 mil. Kč investičních nákladů), což jsou defacto všechny D a R.Lenny píše:Původně měla být z OPD financována jen jedna stavba, to bylo zamítnuto, tak teď jsou tam obě.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Nepřijde mi, že třeba v Německu na A4 při přestavbě by stavěli nějaké delší úseky, všechny byly v rozmezí 4 - 16 km, většinou kolem 10 km, co jsem se díval.martini píše:Přesně tak, protože EK se nelíbí naše kouskování a salámové metody.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
A bylo to financovaný z EU fondů? Jinak není to zásada, u nás se také financovali malé kousky salámové metody (Sulec obchvat např. na této komunikaci), jenom konstatuji, že jsou v EK raději za souvislý úsek, který po dostavbě hned něco vyřeší.Lenny píše:Nepřijde mi, že třeba v Německu na A4 při přestavbě by stavěli nějaké delší úseky, všechny byly v rozmezí 4 - 16 km, většinou kolem 10 km, co jsem se díval.martini píše:Přesně tak, protože EK se nelíbí naše kouskování a salámové metody.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Přestavba po částech ale není to samé jako salámová metoda. Přestavbu po částech dělám z provozních důvodů, papírově i finančně může být zajištěn celý úsek. Zatímco naše salámová metoda je o tom, že jen existují plány, ovšem papírově další úseky zajištěny nejsou, natož finančně.Lenny píše:Nepřijde mi, že třeba v Německu na A4 při přestavbě by stavěli nějaké delší úseky, všechny byly v rozmezí 4 - 16 km, většinou kolem 10 km, co jsem se díval.martini píše:Přesně tak, protože EK se nelíbí naše kouskování a salámové metody.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
To je pauza negativní kampaň ekologistů. Že se staví po stávbách délky 4 -18 km, vždyť dálnice se v takových délkách stavěli u nás vždycky a R se stavěli i po 1,5 km. Staví se tak, jak je to připraveno a jak si můžeme finančně dovolit.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Ale je to špatně, takhle po kouskách... ať už z hlediska koncepčního nebo úspor z rozsahu nebo podobných termínu, dosaďte si... Nejefektivnější je stavba velmi dlouhých ucelených úseků, které opravdu skokově zlepší situaci... V tomhle ohledu je např. D5 za Plzní krásnou ukázkou zvládnutého projektu s velkým významem. Tam to šlo 60 km ráz naráz a že to bylo hned sakra znát!
D47 je taky v podstatě během tří let otevřená celá najednou... Ale to co se děje třeba na R7, ty malinkatý kousky... Je to i na jiných rychlostkách (R4, R6 - ten šilnej zbytečnej a nemožnej úsek Lubenec Bošov)...
Takže to že jde úsek Vysočany - Chomutov do výstavby a do provozu v kuse je jedině posun k lepšímu...
D47 je taky v podstatě během tří let otevřená celá najednou... Ale to co se děje třeba na R7, ty malinkatý kousky... Je to i na jiných rychlostkách (R4, R6 - ten šilnej zbytečnej a nemožnej úsek Lubenec Bošov)...
Takže to že jde úsek Vysočany - Chomutov do výstavby a do provozu v kuse je jedině posun k lepšímu...
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Jaký význam má MÚK Lažany? Osobně mi přijde totálně zbytečná, obslouží max pár vesniček kolem, ostatní sjedou na MÚK Vysočany nebo Droužkovice...
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Máte pravdu, dopravně asi významná není. Jde asi o to, že se bude muset stejně tak jako tak přemostit R7 pro doprovodnou komunikaci II/607 (nyní původní I/7), tak proč u toho mostu rovnou nepostavit i nájezdové a sjezdové rampy?jannnn píše:Jaký význam má MÚK Lažany? Osobně mi přijde totálně zbytečná, obslouží max pár vesniček kolem, ostatní sjedou na MÚK Vysočany nebo Droužkovice...
Viz obrázek:
Ale souhlasim, smysl to asi příliš nemá...
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
A proč vlastně doprovodná II/607 není vedená už od MÚK Vysočany vpravo(ve směru do CV)?Tím pádem by se nic přemosťovat nemuselo a celá MÚK Lažany nemusela být.Jestli dobře rozumím tomu plánku ,tak právě v MÚK Vysočany II/607 podchází R7 vlevo,aby ji u těch Lažan přemostila zas vpravo.Proč
Kvůli samotným Lažanům stačil 1 most nad,nebo pod R7 tam,kde Lažany míjí...
Kvůli samotným Lažanům stačil 1 most nad,nebo pod R7 tam,kde Lažany míjí...