[D7] MÚK Vysočany - MÚK Nové Spořice
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Kvůli napojení Lažan a Vysočan, po pravé straně neleží zhola nic... Nicméně to napojení by se dalo řeši i nějakým mostem na úrovni Lažan a bohatě by to stačilo... Ale to už je teď beztak jedno...
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Protože doprovodná II/607 se nebude stavět, ale využije se stávající I/7. Takže nová R7 se musí postavit vedle kde je místo.viky píše:A proč vlastně doprovodná II/607 není vedená už od MÚK Vysočany vpravo(ve směru do CV)?
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Pokud se to bude stavit těsně vedle,tak je snad jedno z těch 3 pásů,který bude II/607,jestli levý(stávající I/7),nebo pravý.Tak jsou tam v plánu dvě přemostení a jedna MÚK,místo "jen" 1 mostu.Navíc nová II/607 by mohla mít užší profil oproti stávající I/7,takže by se ušetřilo i na pozemcích.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Ne není. Stará I/7 je užší než 1/2 R7, tudíž by se tam muselo udělat daleko více prací. Takhle stačí "jen" rekonstrukce povrchu.
MÚK Lažany jde stále ještě vypustit, ještě se nezačala stavět.
MÚK Lažany jde stále ještě vypustit, ještě se nezačala stavět.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Ale určitě tohle,co je plánováno,levnější nebude.A v každém případě jsou ty dvě MÚK blízko sebe,myslím že 5km tam není.Kdo bude chtít,tak si může sjet u Vysočan,"ztratí" tam tak max 20 sekundLenny píše:Ne není. Stará I/7 je užší než 1/2 R7, tudíž by se tam muselo udělat daleko více prací. Takhle stačí "jen" rekonstrukce povrchu.
MÚK Lažany jde stále ještě vypustit, ještě se nezačala stavět.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Takze stavajici Robin Oil u Vysocan bude napojen jen na II/607?Petr Pokorný píše:Protože doprovodná II/607 se nebude stavět, ale využije se stávající I/7. Takže nová R7 se musí postavit vedle kde je místo.viky píše:A proč vlastně doprovodná II/607 není vedená už od MÚK Vysočany vpravo(ve směru do CV)?
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Přesně tak, bude napojena jen na II/607. Zatím na R7 v plánu žádná odpočívka.balance píše:Takze stavajici Robin Oil u Vysocan bude napojen jen na II/607?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
No a už máme SP: Stavební povolení "R7 MÚK Droužkovice - MÚK Nové Spořice"andy píše:Zahájeno stavební řízení pro stavbu rychlostní silnice R7 MÚK Droužkovice – MÚK Nové Spořice, úsek km 9, 444 - 12, 500:
http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... KNoSpo.htm
Re: R7, dostavba úseku Slaný - Chomutov
Vydáno stavební povolení.andy píše:Zahájeno stavební řízení pro stavbu MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice (v celé délce, tzn. km 0, 000 - km 9, 444):
Oznámení o zahájení stavebního řízení - „R7 MÚK Vysočany – MÚK Droužkovice“
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Vypadá to, že to je komplet 1 SP na celou stavbu .
Nechápu sice, proč je tam uvedena cena 1,5 mld. Kč bez DPH, když v letáku je uvedeno 2,4 mld. bez DPH. Napovídalo by to tomu, že to ještě nezahrnuje všechny objekty, ale nevím. Každopádně za těch 10 km i celkem jako dobrá cena
Nechápu sice, proč je tam uvedena cena 1,5 mld. Kč bez DPH, když v letáku je uvedeno 2,4 mld. bez DPH. Napovídalo by to tomu, že to ještě nezahrnuje všechny objekty, ale nevím. Každopádně za těch 10 km i celkem jako dobrá cena
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Aktuální cena stavby je těch 2,4 (nabídková cena). To pak nevím kde vzali těch 1,5 ...
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Já si právě říkám, jestli to není cena jen za tu část, na kterou je vydáváno to stavební povolení, z čehož by se dalo usuzovat, že ještě na nějaké stavební objekty bude muset být vydáno další SP, ale hrubým projetím stavebních objektů mi tam nic za další miliardu nechybí...mapman píše:Aktuální cena stavby je těch 2,4 (nabídková cena). To pak nevím kde vzali těch 1,5 ...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
letmo jsem kouknul na to SP a neni tam uvedena dostavba MUK nove sporice... takze to bude asi ten nesoulad ve financich.martini píše:Já si právě říkám, jestli to není cena jen za tu část, na kterou je vydáváno to stavební povolení, z čehož by se dalo usuzovat, že ještě na nějaké stavební objekty bude muset být vydáno další SP, ale hrubým projetím stavebních objektů mi tam nic za další miliardu nechybí...mapman píše:Aktuální cena stavby je těch 2,4 (nabídková cena). To pak nevím kde vzali těch 1,5 ...
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Za prvé, není to SP na všechny objekty, ale jen na část co vydává MD ČR. Např. dvojky vydávají obce s rozšířenou působností, stejně tak přeložky IS apod.
MÚK N. Speřice není součástí stabny MUK Vysočany - MÚK Droužkovice.
Cena to klidně může být z doby zpracování DSP za objekty, které byly předmětem SP.
MÚK N. Speřice není součástí stabny MUK Vysočany - MÚK Droužkovice.
Cena to klidně může být z doby zpracování DSP za objekty, které byly předmětem SP.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
no jo, mel jsem za to, ze je to SP na "dvojusek"
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
K významu té zbytečné MÚK Lažany mi bylo odpovězeno toto:
Ad/ Historie přípravy stavby
Součástí zadávací studie z r.2001od fy VPÚ DECO PRAHA křižovatka MUK Lažany nebyla.
Ve „Stanovisku o hodnocení vlivů „ vydaného MŽP dne 29.1.2004 pod č.j.6441/OIP/03 se v bodě č.4 Podmínek pro fázi přípravy uvádí : „Ve spolupráci s obcí Hrušovany řešit v rámci další přípravy stavby možnost realizace křižovatky s plánovanou komunikací R7, která by zajistila sjezd z této komunikace do Lažan, Hrušovan a Vysočan.“
Tato problematika byla projednána na výrobním výboru dne 23.3.2004. Na tomto jednání byl předložen a odsouhlasen návrh, který prokázal možnost realizace křižovatky MUK Lažany.
MUK Lažany tedy byla zahrnuta do projektu siln. R7. Zapracování nové MUK Lažany znamenalo úpravu dopravně –technického řešení oproti zadávací studii z r.2001 v úseku km 0,0-5,0.
Ad/ Vzdálenost křižovatek (konce resp.začátky odbočovacích a připojovacích pruhů) :
MUK Vysočany - MUK Lažany : 3,323 km, 4,198 km
MUK Lažany – MUK Droužkovice : 3,606 km, 4,556 km
Dle ČSN 736101 je nejmenší vzdálenost křižovatek pro R s Vn=120 km/h stanovena na 4,0 km. Tuto vzdálenost lze zkrátit na 2,0 km, a to v blízkosti větších sídelních útvarů nebo průmyslových aglomerací.
Na jednání dne 27.9.2006 bylo potvrzeno, že navrhovaná trasa silnice R7 prochází v blízkosti většího sídelního útvaru Chomutov a v blízkosti budoucí rozsáhlé průmyslové aglomerace Triangle. Z tohoto důvodu, je možná dle ČSN 73 6101 vzájemná vzdálenost křižovatek min. 2 km, což je v projektu dodrženo, minimální navržená vzdálenost křižovatek je 3,3km.
Ad/ Cena MUK Lažany
Cena MUK Lažany , tj. SO 103 a SO 104, činí 14,6mil.Kč, což je 0,6% z ceny stavby.
Závěr
Jelikož navržená MUK Lažany je v souladu se Stanoviskem MŽP, v souladu s územním rozhodnutím a stav.povolením, je v souladu s ČSN a její stavební náklady jsou vzhledem k ceně stavby zanedbatelné (0,6%), doporučuje projektant tuto křižovatku zachovat jako součást připravované R7.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Cena MÚK 14,6 mil. Kč Dělají z tebe/nás blbce?
Pro srovnání přestavba neveřejné MÚK na veřejnou za 80 mil. Kč (hotové rampy, podjezd pod dálnicí, atd.) http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=69&t=855
EDIT: Navrhl bych jim tedy, ať staví MÚK i na všech silnicích I. třídy. Za takovou cenu se to vyplatí.
Pro srovnání přestavba neveřejné MÚK na veřejnou za 80 mil. Kč (hotové rampy, podjezd pod dálnicí, atd.) http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=69&t=855
EDIT: Navrhl bych jim tedy, ať staví MÚK i na všech silnicích I. třídy. Za takovou cenu se to vyplatí.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Těch 14,6 mil Kč je cena za malinko zemních prací a zhruba 4x 30 metrů asfaltu. Aneb je to asi cena jen za rampy. Bohužel nejspíš nikdo nevyčíslil části MÚK nacházející se v jiných stavebních objektech. Půjde zejména o rozšíření doprovodné komunikace ve dvou křižovatkách o odbočovací pruh vlevo, o 4x rozšíření R7 o připojovací/odbočovací pruh a o dopravní značení. Takže reálná cena bude minimálně 2x taková, ne-li 3x.dd píše:Cena MÚK 14,6 mil. Kč :?: Dělají z tebe/nás blbce? :evil:
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
zase problém s benzínkou. To vypadá na stavbu silnic podle provozovatelů benzínek
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Tak 11.2.2011 bylo vydano stav. povoleni.viz radek vyse.
Moznost odvolani 15 dni pak se muze stavet.
Proti stav. povoleni v prubehu zadosti nikdo nepodal namitku.
Tak doufam,ze se nikdo neodvola.
Zdroj MD
Moznost odvolani 15 dni pak se muze stavet.
Proti stav. povoleni v prubehu zadosti nikdo nepodal namitku.
Tak doufam,ze se nikdo neodvola.
Zdroj MD
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
idnes píše: Koncová část rychlostní komunikace R7 u Chomutova by mohla být hotová v roce 2013. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) získalo minulý týden zbylá stavební povolení a pokud nabudou právní moci, začne úsek z Droužkovic k Novým Spořicím na jaře stavět.
Potvrdila to mluvčí ŘSD Martina Vápeníková. Konec R7 zároveň patří do jižního obchvatu Chomutova, na jehož první části se pracuje už od loňského roku.
Zdroj: http://usti.idnes.cz/stavbe-silnice-r7- ... zpravy_oks
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Tak sláva, že se staví aspoň někde.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
kde se staví za evropské peníze většinou problém není..Fox Mulder píše:Tak sláva, že se staví aspoň někde.