Tou rovinatostí jsem myslel tu trasu – žádné zatáčky, žádné klesání, žádní stoupání, prostě přímo vpřed, něco jako na D2 nebo D11..bumbik píše:pokud vím, tak R7 se snad opravuje, či opravovala .. a určitě se bude po zimě opravovat znovu, určitě to tam dají dokupy PS: rovinatost je nádherná - zřejmě AB povrch ne? - protože být to CB, tak to asi nádherná rovinatost nebude ... jo rovinatost bych si přál na všech D a R, ale zatím jen zbožné přáníFox Mulder píše:Všiml jsem si pár zajímavostí:
Dá se tedy říci, že začátek R7 vypadá tak, jak by to vypadat nemělo a konec tak, jak by to vypadat mělo: pěkný povrch, dobré pamametry, nízké intenzity a bez poplatku.
- R7 má hotových 18 km na začátku a 22 km na konci. Prostředek chybí. Tímto vlastně nejdelší souvislý úsek není na začátku, jak tomu bylo dosud zvykem, ale na konci rychlostnice.
- 18 km na začátku jsou v havarijním stavu, kdežto 22 km je komplet nový. Přesto na těch rozbořených 18 km musíte mít dálniční známku, zatímco na těch nových 22 km ji nepotřebujete, je totiž bez poplatku.
- Přestože jsou na začátku R7 nejvyšší intenzity a na konci R7 nejnižší, na začátku jsou parametry R 22,5 a na konci R 25,5.
Mimochodem, už jsem po ní jel a to přímo už od Bitozevsi a ta její rovinatost je nádherná..
[D7] MÚK Vysočany - MÚK Nové Spořice
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Kromě této výjimky jsem si všiml dnes značky vypadající cca takto.strongy píše:http://www.zonerama.com/Link/Photo/7833739
na této křižovatce je poměrně nezvyklá věc - směrovky při sjíždění z R7 jsou až na protilehlé straně křižovatky, namísto před křižovatkou, tak jako to bývá v Rakousku třeba. Nějaká novinka u nás?
Viděl jsem to poprvé... Je takový piktogram vůbec někde u nás použitý někde jinde?
- Přílohy
-
- R7 Exit 75
- znacka.png (157.85 KiB) Zobrazeno 23015 x
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
V Praze docela často. Myslí se tim centrum.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Kde například v Praze? ještě jsem to neviděl...
Vždy je to "Praha -centrum" nebo "Centrum" ale nikdy "Praha" + Piktogram
Ten piktogram jsem samozřejmě už viděl, ale pouze na to malém uličním turistickém značení. Nikdy jsem ho neviděl použitý na dopravním značení.
Vždy je to "Praha -centrum" nebo "Centrum" ale nikdy "Praha" + Piktogram
Ten piktogram jsem samozřejmě už viděl, ale pouze na to malém uličním turistickém značení. Nikdy jsem ho neviděl použitý na dopravním značení.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
To vám neřeknu (a možná už to v rámci všeobecný snahy o zmatení "tranziťáků" sundali, kdo ví) .. někdy před desíti lety jsem nad tim bádal taky. Asi se to vyskytuje v místnim značení leckde. A třeba je to blbost a viděl jsem to úplně jinde, prostě už to nevnímám a beru to jako normal. Fakt je že na netu jsem to nikde kodifikovaný nenašel. Ale proti textu "CENTRUM" to má jistě svoje výhody.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Kdy bude celá stará silnice I/7 přeznačena na II/607? Něco už označeno je, ale většina směrovek je stále I/7. Na velkém kruhovém objezdu před Chomutovem je I/7 značeno dokonce rovně skrz Chomutov, přestože to neplatí už asi 5 let, kdy byla otevřena nová 4pruhová Chomutov-Křimov. Tohle nikdo neřeší?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
No, ono se musí nejprve formálně vyřešit převzetí původní I/7 krajem (pak se z toho oficiálně stane II/607) a potom je změna značení na správci - tedy kraji. Bohužel do té doby je status quo a nikdo to skutečně moc neřeší a asi ani řešit nebude. V jednom místě na Lipské je ještě hrozně matoucí VDZ, které Vás také stále posílá nahoru po staré...Fox Mulder píše:Kdy bude celá stará silnice I/7 přeznačena na II/607? Něco už označeno je, ale většina směrovek je stále I/7. Na velkém kruhovém objezdu před Chomutovem je I/7 značeno dokonce rovně skrz Chomutov, přestože to neplatí už asi 5 let, kdy byla otevřena nová 4pruhová Chomutov-Křimov. Tohle nikdo neřeší?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Je to v celé Itálii i dalších státech, pomalu s tím začíná Německo i Česko, časem by to mohl být standard.strongy píše:Kde například v Praze? ještě jsem to neviděl...
Vždy je to "Praha -centrum" nebo "Centrum" ale nikdy "Praha" + Piktogram
Ten piktogram jsem samozřejmě už viděl, ale pouze na to malém uličním turistickém značení. Nikdy jsem ho neviděl použitý na dopravním značení.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 7.4.2013 18:40:17
- Bydliště: Praha
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Nová část R7 už je od určitého přiblížení zanesená v mapy.cz:
http://www.mapy.cz/s/92J8
http://www.mapy.cz/s/92J8
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Teď jsem zaznamenal, že už je ve všech vrstvách. Akorát na větší přiblížení je číslo označeno červeně jako dálnice.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Mapy Google už také aktualizovány...
http://goo.gl/maps/zwGND
http://goo.gl/maps/zwGND
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Co se stane se starým průtahem Spořic, který od Lipové ulice už nikam nevede? Bude se rekultivovat, nebo ho tam nechají jak je i s mosty?
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
To by mě taky zajímalo. Současný průtah mi přijde pro potřeby předměstí příliš naddimenzovaný. Zase ale na druhou stranu není špatné mít pořádnou silnici, po který se dá do městečka dobře přijet i z něj odjet.P_V píše:Co se stane se starým průtahem Spořic, který od Lipové ulice už nikam nevede? Bude se rekultivovat, nebo ho tam nechají jak je i s mosty?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Možná by se hodilo něco takovéhleho.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Nejvíc by se hodilo znova napojit starou Chomutovskou a nám. Gen.Svobody a zbytek vybourat, aby se Spořice mohly zas zrekultivovat do kompaktní obce.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Soulas s Pavel Q. Přesně tenhle úsek by se mi líbil z druhé strany je udělaný nový mostek, ten by se dal snad použít a jinak vede tras po poli, tak kdyby se na tom máklo tak to do léta stojí. Asi by to chtělo zeptat se na orgánech místní samosprávy. Protože jede-li někdo od Kadaně do prům. zony za kruháčem, tak je zbytečný používat nový úsek R7, ale zatím nic jiného nezbývá.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Plánovač google maps již počítá s nově otevřenými úseky. Takže trasa Mirošovice - Leipzig-Neue Hart vedoucí po R7 = 276 km za 3h 6min je oproti trase po D8 (upraveno) = 306 km za 2h 56min jen o 10 min pomalejší a o 30 km kratší. A stále probíhá výstavba (A72, B174).
Reálné řešení nárůstu dopravy na Spořilově je urychlená dostavba R7. Skvělé dědictví Aleše Řebíčka
Reálné řešení nárůstu dopravy na Spořilově je urychlená dostavba R7. Skvělé dědictví Aleše Řebíčka
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Zaujalo mne, že v SDP jsou osazené samostatně patníky. Není to zbytečná komplikace v údržbě SDP? Většinou se dávají na svodidla nebo stačí odrazky ve svodidlech.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Letecké video Vysočany - most přes potok Háčka s komentářem. http://www.pragoprojekt.cz/cz/aktuality ... -informace
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
to Lenny: Vždycky mi udělá velkou radost, když si mohu "projet" nově otevřený úsek na fotkách či ještě lépe na videích od specialistů /jako např. mr. balance, kasme a spol./, ale letadlo je sakra letadlo. Bylo to super i díky profi komentáři!
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Houdini .. a taky to dává za pravdu tzv. zelenym magorům, co to řikali před dvacíti lety. Geografie se prostě ochcává blbě.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Akorát, že ti zelení magoři (nevím, proč tzv. ) to hlásili o trase Praha - Berlín, která je přeci jen poněkud významnější, než Praha - Lipsko, takže s tím dáváním za pravdu bych to až tak růžově neviděl. Každopádně bych ale souhlasil s přidáním třetího dálničního spojení do Německa v trase D7-A74 (dnes asi spíš A72, nejlépe s návazností na A14 do Hamburku ) a klidně i čtvrtého (D6-A70), pátého (D35-A17, i když to je vlastně přes Polsko), šestého (D27-A92 ), sedmého (D4-A94 )... Jen asi budeme muset počkat na další "okénko" !jonáš píše:Houdini .. a taky to dává za pravdu tzv. zelenym magorům, co to řikali před dvacíti lety. Geografie se prostě ochcává blbě.
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Tak on Berlín už dávno neni nejvýznamnějšim městem Reichu, mě přijde skoro trasa na severozápad důležitější (mj. i návaznost na Benelux a kanál). To je podobný jako ta zdejší politická posedlost "dálnici do všech krajských měst" místo "dálnici do všech měst, kde to má význam".
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Berlín je pořád několikamilionová aglomerace, už jen letní cesta jeho obyvatel k moři udělá slušnou vlnu, navíc tudy dnes vede i spojení na Hamburk a Skandinávii (je to páteřní E55, zatímco D7/A74 není ani v TEN-T). Ideální by samozřejmě byly obě trasy, ale pokud se musela vybrat jen jedna, je IMHO D8/A17 lépe použitelná pro oboje (severozápad po A14 a A38 nebo A2), zatímco D7/A74 pro Berlín až tak dobrá není (a vzhledem k zatím nedotažené A72, vlastně ani pro ten SZ). A v neposlední řadě, šlo o dohodu s Německem, které variantu D7/A74 pokud vím vůbec nechtělo (a nechce).
Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Tak tak, do Berlína je to po R7 a A72 o nějakých 80 km navíc, a při vší úctě je důležitější a větší než Lipsko. Trasa D8 a A17 je zkrátka optimální, spojuje metropole a zároveň to tudy není nijak katastroficky dál ani do Ruhrgebiet či zmiňovaného Beneluxu. R7 a také R6 budou z hlediska mezinárodní dopravy vždy cesty pouze doplňkového významu, vhodné právě pro zmiňované Lipsko, Magdeburg, Durynsko či v případě R6 pro sever Bavorska. Určitě se hodí mít je v co nejlepší kategorii, ale zase není třeba přehánět to například stavbou R25,5 až do Hory Sv.Šebestiána. R7 dopravní výhodnosti D8 nedosahuje.