Právě je 24.11.2020 21:00:15




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 260 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další
 [D7] MÚK Vysočany - MÚK Nové Spořice 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 401
Bydliště: Beroun nad Mží
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Standa píše:
Akorát, že ti zelení magoři (nevím, proč tzv. ;) ) to hlásili o trase Praha - Berlín

To sice ano, ale nikoliv v trase I/7 - B174, podle jejich představy se měla dálnice u Postoloprt stočit směrem na Most, hranici překročit kdesi u Hory Sv. Kateřiny a přestavěnou B101 se měla napojit na A4 a A14.
Takže vlastně úseku R7 o kterém je toto vlákno se tenhle návrh netýkal ;)

_________________
Z denního tisku
Průboj 18.12.1964 U Lovosic dali včera do užívání novou silnici. Motoristům umožní na trase Teplice—Praha jízdu mimo město Lovosice. Silnice, jež se v budoucnu stane levým pruhem dálnice Praha—Drážďany, vede západně od Lovosic...


10.3.2014 16:29:16
Profil
 

Příspěvky: 495
Bydliště: Brno, kousek od VMO
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Vizi píše:
To sice ano, ale nikoliv v trase I/7 - B174, podle jejich představy se měla dálnice u Postoloprt stočit směrem na Most, hranici překročit kdesi u Hory Sv. Kateřiny a přestavěnou B101 se měla napojit na A4 a A14.
Takže vlastně úseku R7 o kterém je toto vlákno se tenhle návrh netýkal ;)

No jo vlastně, to byla plánovaná R28 o níž se psalo na Lennyho stránkách, měla vést přes hraniční přechod Mníšek. Když se tak dívám na mapu, beztak měl tento návrh ekologů vyřešit dvě mouchy jednou ranou, neboť trasa by zákonitě musela jít někudy kolem Horního Jiřetína, čímž by s největší pravděpodobností byla vyřešena otázka (ne)prolomení limitů těžby ;)


10.3.2014 17:59:56
Profil
 

Příspěvky: 3643
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Vizi, adi88: To je pravda, ale nějaké úvahy ve smyslu, jak psal Jonáš, se snad taky vedly. Pokud by se realizovala D7+A74, asi by to sloužilo i pro cesty do Berlína, protože tu D28 už by potom asi nikdo nedělal. Jinak varianta D7+D28+napojení na A14 u Drážďan je pro tranzit do Porůří a Beneluxu snad úplně nejhorší (Pražáka hned napadne výraz "chalupoida" :) ). Samozřejmě je otázkou, nakolik byly tyhle "alternativy" reálné a nakolik jen zdržovací taktikou.


12.3.2014 8:31:39
Profil
Autor

Příspěvky: 9681
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Pěkný nový úsek. Větev Klášterec - Louny na MÚK Chomutov se nedá projet ve větší rychlosti díky dvěma protisměrným obloukům. Ukončení připojovacího pruhu bílou čárou je nezvyklé a není plynule. Proč je tam omezení na 80 km/h jsem nepochopil, to nešlo řešit doporučenou 80 km/h.
Kde vůbec na R7 budou odpočívky?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


15.3.2014 12:30:32
Profil
 

Příspěvky: 457
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Nepochopil jsem to ani já, rozhodně 90 km/h by to určitě sneslo. Víc jsem tam zatím nejel.


18.3.2014 16:41:19
Profil
 

Příspěvky: 749
Bydliště: Most
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
To je vždycky takovej zvyk, dimenzovat maximální povolenou rychlost na případy zhoršené sjízdnosti, zhoršené viditelnosti, nebo vozidla ve špatném technickém stavu. Pokud je výborná sjízdnost, výborná viditelnost a auto je v pořádku, dá se jet skoro vždycky tak o 30 km/h více. ;)

Co já vidim na novém úseku problematické, je na 82. km na MÚK s I/13, konkrétně napojení větve ze směru Chomutov –> Praha, kdy do té doby plynulý oblouk se ke konci jakoby zlomí a zprudka se napojí na I/7 vedoucí od Německa. Člověk, který to tasm nezná a nečeká to, musí náhle dupnout na brzdu a prudce stočit směr doprava, aby nevjel vozidlům jedoucí od Německa přímo do cesty. Místo je dobře patrné i na Mapy.cz.

Také jsem si všiml, že ve směru na Německo na 75. km na sjezdu na Droužkovice a Chomutov již od zprovoznění chybí dopravní značka Z4C, která rozděluje průběžný směr a sjezd z dálnice, takže jízda v noci je tam docela nepříjemná, protože není dost přesně vidět kde odpojovací pruh přechází ve sjezd a vybočení z průběžného směru.

_________________
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63


22.3.2014 0:22:32
Profil
 

Příspěvky: 2131
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Konečně jsem měl možnost si "novostavbu" projet a jsem spokojen ... snad nebude trpět neúdržbou jako ostatní eRka ...

Video průjezd od Vysočan až ke Křimovu a zpět ...




1.9.2014 21:34:03
Profil
 

Příspěvky: 42
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
S křížkem po funuse k diskuzi o Praha-Německo. Pokud si dobře pamatuju, tak Němci dělali vyhledávací studii na optimální přechod Krušných hor v několika variantách od Chomutova až snad někam po Liberec. Jako nejvhodnější vyšla právě "D28", tj. trasa Most-Freiberg, naopak "D7" (Chomutov-Chemnitz) nic moc a D8 (Ústí-Pirna) už vůbec ne (je tam NaturPark a dost umělých staveb - mosty, tunely). Němce nakonec přesvědčila česká strana až v době, kdy D8 vedla už skoro do Lovosic.
To bylo al etrochu mimo téma. R7 jako alternativa pro cesty do Evropy není úplně marná a přes kopce by stačila ve třípruhu, přes 15000 aut/den by se tu objevilo jedině při uzavřeí D8 nebo D5...


2.9.2014 22:50:31
Profil
Autor

Příspěvky: 1629
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
HK44 píše:
Pokud si dobře pamatuju, tak Němci dělali vyhledávací studii na optimální přechod Krušných hor v několika variantách od Chomutova až snad někam po Liberec. Jako nejvhodnější vyšla právě "D28", tj. trasa Most-Freiberg...
To je zajímavé, já si to pamatuju přesně naopak. D28 nechtěli. Dokonce si u Drážďan odhlasovali A17 blíže městu aby sloužila i místním a ne jen tranzitu...


3.9.2014 5:34:59
Profil
 

Příspěvky: 1211
Bydliště: R43
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
HK44 píše:
Jako nejvhodnější vyšla právě "D28", tj. trasa Most-Freiberg

Opravdu?? Trochu zapatrejte a dejte nejakou mapku...
To trasovani me opravdu zajima. V techto mistech je totiz krusnohorsky svah neprikrejsi a nedovedu si dost dobre predstavit, kudy by dalnice vystoupala o 500 vyskovych metru....


3.9.2014 8:14:50
Profil
 

Příspěvky: 951
Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Zjištoval jsem tady v Bavorsku, jak je to s dálnicemi do Čech a říkal týpek, co se o to trošku zajímá, tak plánované už byly A94 (Passau - Strážný), A92 (Deggendorf - Železná Ruda), A70 (Bayreuth - Cheb, nebo kratší varianta od Marktredwitz) ale nedošlo k dohodě s Českou stranou. Jediné, co je trošku otevřené je ten Cheb ale dokud nebude na druhé straně hranice R6 od hranic až do Prahy, tak se nebude nic dít jako tehdá u D5/A6. Pak až němci dostaví spojení na jejich dálniční síť.

K věci napojení Saska se vyjádřil asi takto: Dederoni neví přesně co by chtěli, jednou měla být dálnice do Mostu, pak do Chebu a nakonec ji udělali do Ústí.

_________________
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.


3.9.2014 18:30:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 42
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
O přechodu Krušných hor je něcomálo tady:
http://www.ssi-heft.de/16/22_strassenverbindung.htm
Tady se zmiňuje srivnávací studie:
http://dopravniklub.ecn.cz/texty_alter.shtml
citace:
V Sasku byla se stejnou představou zpracována v letech 1991-1992 vyhledávací studie tras nové dálnice do Čech, která navrhla celkem pět základních variant. Těm odpovídaly čtyři přeshraniční koridory Saská Kamenice (Chemnitz) - Chomutov, Freiberg - Teplice, Drážďany - Ústí nad Labem a Budyšín (Bautzen) - Liberec, které byly na území Saska podrobně vyhodnoceny. Jako nejvýhodnější byly označeny koridory freibergský a budyšínský, zatímco nejvíce konfliktů bylo zjištěno v koridoru drážďanském.
Studii se mi na webu zatím nepovedlo najít, pokud o ní někdo ví, tak bych si početl.
Přechod krušných hor počítám bude řešen podobně jako ten nakonec zrealizovaný, tj. bez tunelu(ů) a mostů by to asi nešlo.


3.9.2014 21:05:41
Profil
 

Příspěvky: 1211
Bydliště: R43
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
No a ja si zase dal tu praci, ze jsem si alespon od oka promitl na mapu tu variantu Hnuti Duha a musim rict, ze mi z toho vysly nasleduji informace:

1/ trasa je vedena kolem obce Horni Jiretin - zde lze spatrovat pokus o zabiti much dvou much jednou ranou (zamezeni D8 pres Ceske stredohori a absolutni stopstav na tezebni limity)....

2/ pro prechod hrany Krusnych hor byla zvolena oblast s tou snad nejhorsi morfologii po cele delse krusnohorskeho svahu, kde je nejvyssi prevyseni na nejkratsi vzdalenost. I reseni v podobe stoupajiciho tunelu je nepripustne, nebot stoupani by bylo odhadem nekde kolem 10%

(Upozornuji, ze jak je u teto organizace dobrym zvykem, veskere jejich navrhy postradaji jakoukoliv hloubku detailu, takze presnejsi trasovani neni mozne dohledat - tedy alespon me se to nepodarilo. Berte tedy prilozenou mapku pouze jako hrube informativni...)

Jinak co se koridoru Freiberg-Teplice tyce, na mysli se melo asi stavajici protazeni pres Teplice a Dubi v trase soucasne I/8, kde by se v miste ostre serpentiny tesne pred Cinovcem pokracovalo rovne tunelem (to mi dava nejvetsi smysl). Nasvedcuji tomu i mosty pres I/8 mezi Dubim a Teplicemi, ktere jsou pripraveny na vedeni 2+2 a "uzemni rezerva" na prutahu Dubim. Tahle varianta je ale take velice nestastna (ackoliv mela dlouhou dobu naskok pred vsemi ostatnimi), nebot prutah centrem Teplic je opravdu brutalni a to stejne by cekalo Dubi. Co by ovsem bylo technicky jen spatne zvladatelne, je parametrova optimalizace soucasne I/8 nad Dubim (nova trasa tudy +/- 10 km neprichazi v uvahu).


Přílohy:
01.jpg
01.jpg [ 129.35 KiB | Zobrazeno 13170 krát ]
4.9.2014 10:59:07
Profil
 

Příspěvky: 321
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Znáte někdo důvody, že úsek Spořice-Chomutov není D?


26.1.2016 17:26:05
Profil
 

Příspěvky: 3515
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Co jsem pochopil, tak nemá parametry na to být dálnicí.


26.1.2016 17:32:00
Profil
 

Příspěvky: 321
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
a proč ji tak nepostavili, když se stavěla současně s navazujícím úsekem?


26.1.2016 17:45:31
Profil
 

Příspěvky: 749
Bydliště: Most
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Usmysleli se, že by 130 km/h byla moc, že je tam moc ostrých zatáček za sebou a že by byla lepší raději klasická 90 km/h jako na silnici I. třídy. Parametry to nesplňuje proto, že dálnice vede v úzkém pásu mezi železnicí a Spořicemi, takže to tam jinak postavit nešlo. Samozřejmě by to šlo nějakou obří estakádou udělat méně zakroucené ve velkých obloucích, ale stálo by to výrazně více peněz bez velkého efektu, navíc při nízkých intezitách, které tam jsou. Kuriózní je, že do jedné zatáčky je DOPORUČENÁ rychlost 90 km/h, což je současně v daném úseku i NEJVYŠŠÍ POVOLENÁ rychlost. :)

_________________
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63


26.1.2016 23:28:22
Profil
 

Příspěvky: 5408
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Takže vlastně zbytečná značka - peníze v kanále...


26.1.2016 23:31:10
Profil
 

Příspěvky: 3678
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
ona značka tam je jistě déle než nynější povolení

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


28.1.2016 17:37:39
Profil
 

Příspěvky: 2803
Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozest. české a 17 km od polské.
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Za deště jsem se tam bál projet i tou devadesátkou :D .

_________________
82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020


28.1.2016 21:10:55
Profil
 

Příspěvky: 749
Bydliště: Most
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Tak jsem tam dneska jel a je to trochu jinak! Ve směru od Prahy není dálnice ukončená značkou "konec dálnice", ale značkou "silnice pro motorová vozidla"! Takže od Spořic na déčko volně navazuje Rko, ale nějak jsem si nevšiml kde končí. Předpokládám, že někde u sjezdu na Chomutov. Z druhého směru jsem se nekoukal, kde začíná autíčko.. Příště se podívám lépe. :)

_________________
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63


28.1.2016 22:21:58
Profil
 

Příspěvky: 749
Bydliště: Most
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Honey72 píše:
Za deště jsem se tam bál projet i tou devadesátkou :D .

Já za sucha jezdím 130 v obou směrech. 8-) Chce to pořádný gumy, když vám to za mokra klouže! ;)

_________________
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63


28.1.2016 22:23:35
Profil
 

Příspěvky: 3515
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Fox Mulder píše:
Takže od Spořic na déčko volně navazuje Rko, ale nějak jsem si nevšiml kde končí. Předpokládám, že někde u sjezdu na Chomutov.


Nekončí náhodou až na kopci? ;)

Tady dokonce psali toto:
denik píše:
Stodesítkou mohou nově jet řidiči i ze Spořic u Chomutova směrem do Německa až po křižovatku se silnicí do Nebovazů. Dál směrem na Horu Sv. Šebestiána už ale budou muset zpomalit na 90 kilometrů v hodině, i když stále pojedou po silnici pro motorová vozidla.http://www.denik.cz/liberecky-kraj/zmen ... -a8dp.html

Chtělo by to někým okouknout.


28.1.2016 23:00:51
Profil
 

Příspěvky: 749
Bydliště: Most
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Aha. Tak je to možné, já tam nikde tu značku neviděl! :) Ale když jsem jen před pár dny zeshora z hor, tak jsem si všiml značky těsně před odbočkou na Chomutov "Silnice pro motorová vozidla" s dodatkem "1900 m". To jsem ale pochopil, že je to dnešní začátek dálnice, že je to značka ještě z minula. Jestli je autíčko i nahoře na horách jsem si nevšiml (tím neříkám, že tam není, jen že nevím, jestli tam je).

_________________
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63


29.1.2016 7:42:57
Profil
 

Příspěvky: 457
Příspěvek Re: R7 MÚK Vysočany - MUK N. Spořice
Není. Nic se nikde nezměnilo. Stav je přesně takový,jaký píšete. Na druhé straně jsem si všiml, že nahoře na ukončení čtyřpruhu je obrovská blbost a to, že ze spoda je levy odbočovací pruh někam do háje, protože asi 20 metrů za křižovatkou jsou balíky slámy. Takže v tom případě je ten odbočovák na nic. Tedy dvě řešení. Zrušit jej a mít dva pruhy I přes křižovatku a nebo průběžný pruh vést, tam kde je odbočovací rovně a ze současného průběžného udělat odbočovací vpravo a připojovací pruh ze staré sedmičky. Ono když jedete po staré a chcete se na této křižovatce napojit a je mlha jak prase, tak se docela I bojíte pořádně napojit,když nevíte, co se přižene.


1.2.2016 16:00:42
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 260 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz