https://zatecky.denik.cz/zpravy_region/ ... 01118.htmlKřižovatka u Loun se kvůli stavbě dálnice uzavře
V rámci výstavby dálnice se brzy uzavřou obě jižní rampy mimoúrovňové křižovatky Louny – centrum nedaleko Cítolib. Ze silnice I/7 Praha – Chomutov tak nebude možné ve směru na Prahu vyjet ani na ni najet...
[D7] Louny, zkapacitnění
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Tady lze k tomu dohledat více: https://www.mulouny.cz/redakce/index.ph ... claim=2891&
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Aktuální stav.
Eurovia už se také pomalu stěhuje na stavbu... zazím stále jen příprava území.
Rušená MÚK Cítoliby zatím v provozu ve všech směrech.
Eurovia už se také pomalu stěhuje na stavbu... zazím stále jen příprava území.
Rušená MÚK Cítoliby zatím v provozu ve všech směrech.
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Když si prohlížím ty letecké záběry od Balance, tak musím pochválit projektanty, kteří připravovali původní obchvat v 90. letech. Práce se zářezy a náspy je zde enormní. Nicméně výsledek je ten, že v silně zvlněné krajině "předhůří" českého středohoří je trasa vedena skoro rovně bez výrazných stoupání a klesání = Z těch leteckých záběrů je také patrné kolik zeminy a kameniva bude nutné dovést na ty 2 náspy v místech, kde D7 překračuje železnici. Tak snad se s počátkem stavební sezony 2021 stavba pořádně rozjede.
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Já je chválím za velkoryse pojaté připojovací pruhy ve směru na CV. Nakopal bych je za připojovací pruh u MÚK západ ve směru na PHU, ten je příšerný, ale chápu, že se to udělalo jako provizorium s vizí brzkého předělání na čtyřpruh.Vikingkiller píše:musím pochválit projektanty...
Pokud jde o materiál pro náspy, předpokládám, že využijí materiál z úseku Chlumčany (pokud se příští rok začne), tam je ho naopak přebytek.
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Mě překvapilo, že jsou tam tak vysoké náspy a zářezy. Při jízdě daným úsekem mi to ani tak výrazné nepřišlo.
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Zdá se, že od zítřka budou zavřeny všechny rampy na MÚK Louny-centrum. Alespoň to tedy oznamuje úřední deska kraje: https://www.kr-ustecky.cz/assets/File.a ... ty=1752219
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10.11.2020 10:31:12
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Během včerejšího průjezdu jsem si všiml, že byla odbagrována zemina na sjezdech/nájezdech u MÚK Louny střed. Jasně, nebylo v plánu ji využívat, nicméně jako "nouzovku" se závorami a zákazem vjezdu to tam nechat šlo (aspoň na straně u Loun). V případě nehody a uzavření dálnice se to pod dohledem PČR dalo použít, takhle nic.
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Aktuální stav
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: 3.5.2020 11:28:20
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Kde se bude brát materiál na náspy?
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Předpokládám, že z Chlumčan (pokud se tam letos začne něco dít).komeťák777 píše:Kde se bude brát materiál na náspy?
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Díky Balanci za letecké záběry!
Stavební tempo bohužel není nijak omračující se konal v září 2020 a s ohledem na připravenost úseku z dob stavby půlprofilu se toho moc neudálo. Tak snad betonáž mostů resp. tunelu přes trať nejsou moc ve skluzu, protože na navážení náspů materiálem bude potřeba hodně tatrovek a asi to zabere i dost času.
Stavební tempo bohužel není nijak omračující se konal v září 2020 a s ohledem na připravenost úseku z dob stavby půlprofilu se toho moc neudálo. Tak snad betonáž mostů resp. tunelu přes trať nejsou moc ve skluzu, protože na navážení náspů materiálem bude potřeba hodně tatrovek a asi to zabere i dost času.
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Nový leták: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/116 ... itneni.pdf
V průběhu podzimních měsíců na místě probíhaly zemní práce a práce na přeložkách inženýrských sítí. V průběhu jarních měsíců pokračují zemní práce na budoucí levé polovině D7. Také se např. připravuje budování pilířů a bočních oběr u mostu přes železniční trať a vlečku.
V průběhu podzimních měsíců na místě probíhaly zemní práce a práce na přeložkách inženýrských sítí. V průběhu jarních měsíců pokračují zemní práce na budoucí levé polovině D7. Také se např. připravuje budování pilířů a bočních oběr u mostu přes železniční trať a vlečku.
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
video za květen
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Myslím, že tohle je čerstvá změna: v aktualizovaném letáku se posunula datum uvedení do provozu na 2023. Vzhledem k videu žádný div...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Jj, velmi vlažné tempo výstavby vzhledem k tomu, že je to "jen" rozšíření na 4 pruh. Sice vysoké náspy, ale v mostech už mohli být o dost dále. Původní termín jsem měl poznačen 06/2022. Nyní raději 2023 bez upřesnění.
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Bohužel, je to podobná písnička jako u Panenského Týnce. Za první rok od se toho moc neudálo. No a navézt materiál na ty náspy, které jsou místy brutální, to taky nebude trvat měsíc...
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
video za červen
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
V tom zářezu mezi Louny východ a Louny střed se ta vrtná plošina docela namakala . Předpokládám, že ty pylony to celkově zpevní a umožní ještě odvezení nějakého materiálu jinam. Ty náspy za Louny západ směrem na Postoloprty toho pojmou hodně.vondr píše:video za červen
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
video za červenec
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
video za srpen
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Práce jak na kostele a toho materiálu co bude potřeba na náspy... Původní termín 06/2022 opravdu nehrozí, ani asi prosinec. Ale třeba máknou jako u aktuálně dokončovaného PT, kde mají na rekonstrukci původního půl profilu 3 měsíce letos na podzim.
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
A jestli by se jim ten PT za 3 měsíce podařil, tak by to bylo téměř zázračné ! ( a ukázka toho, že se dá stavět i sakra rychle )
-
- Příspěvky: 657
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Louny, zkapacitnění
Postup výstavby bohužel kopíruje průběh Panenského Týnce. Po roce od to kromě základů a pilířů mostů vypadá skoro stejně, jako když poprvé hrábli do země. Pracovní nasazení je mizerné, pracovní doba a množství techniky také. Na rozdíl od PT, tak tady super turbo akcelerace v druhém roce výstavby asi nemá šanci uspět a to z důvodu množství potřebného materiálu na ty obří náspy. Navíc to nebude jen o tom tam ten materiál navézt, ale také zkultivovat (válcovat, zpevnit ...), aby se to při prvním záplavovém dešti nerozsypalo...kot píše:A jestli by se jim ten PT za 3 měsíce podařil, tak by to bylo téměř zázračné ! ( a ukázka toho, že se dá stavět i sakra rychle )
U PT se momentálně jezdí už po novém půlprofilu, ten starý je odfrézovaný a v určitých částech už dochází k válcování nových podložních vrstev. Základy k PHS jsou také připravené, středová kanalizace také. Sečteno podtrženo = stále je tam dost práce k dokončení, nicméně do konce roku by se to při udržení stávajícího totálního stavebního nasazení stihnout mohlo