Já bych řekl, že tyhle symboly jsou "normovaný" pár měsíců, maximálně tak rok, projekt dopravního značení může být dělán ještě v době, kdy se tohle "nenosilo".Fox Mulder píše:Mapmane a co ten piktogram označující průmyslovou zónu? Ten není normovaný? Nebo proč se někdy užívá a někdy ne?
[D7] Bitozeves - Vysočany, [D7] Sulec, obchvat
Re: Vysočany, Sulec
Re: Vysočany, Sulec
Jo, to trochu dává smysl, i když bych tam čekal spíš Žatecmapman píše:Most je tam jako hlavní cíl dostupný z následující MÚK. Tak je tomu nově všude...
Ono je otázka, jestli dostavba všech chybějících úseků nastane před koncem životnosti těch současných cedulíFox Mulder píše:Stejně jsem ale skeptickej k tomu, že po dostavbě všech těchto úseků i automaticky předělají cedule tak, aby byly podle normy. Ta modrá Praha a modrý Chomutov tam určitě budou "strašit" ještě dlouho..
Re: Vysočany, Sulec
pro zatec je ve smeru od prahy urcena spis MUK bitozeves, po I/27 uz je to zajizdka, takze ten Most ma logiku...andy píše:Jo, to trochu dává smysl, i když bych tam čekal spíš Žatecmapman píše:Most je tam jako hlavní cíl dostupný z následující MÚK. Tak je tomu nově všude...
Re: Vysočany, Sulec
ale do Mostu je to od Prahy taky kratší z Loun.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Vysočany, Sulec
to beze sporu, ale posledni odbocka na most (I/28) je od diskutovany navesti podstatne dal, nez posledni odbocka na zatec (II/255), takze to neprinasi opakovani navesti hned za krizovatkou, coz by bylo matouci dalsi reseni je uvest tam plzen, ale to taky moc logiku nema... s tim znacenim je to tu zapeklitej orisekLenny píše:ale do Mostu je to od Prahy taky kratší z Loun.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: R7: dostavba chybějících úseků (Slaný-Chomutov)
Nevíte kdy má být zprovozněn nový 4proudý úsek kolem Sulce? Jel jsem tam dneska okolo a měl jsem nutkání už na ten nový úsek najet. V obou profilech je osazen svodidly a dopravními značkami, jsou namalovány bílé čáry.. Kdyby mi někdo řekl, že se to otevře tento týden, tak bych tomu věřil! Nevíte kdy se to má reálně otevřít? Na tabuli jsem zahlídl 02/2010, ale to mi přijde velmi pozdě, nechápu co by tam ještě 4 měsíce dělali..
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: R7: dostavba chybějících úseků (Slaný-Chomutov)
Mělo by to být 18. listopadu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: R7: dostavba chybějících úseků (Slaný-Chomutov)
Super! Díky.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: Vysočany, Sulec
Sulec obchvat jde dnes do provozu. Ten kousek dálnice uprostřed ničeho je fakt úsměvný . Ale tak dobré místo na předjetí. Hlavně, že už je to komplet 4pruh a ne jen "poloviční profil" jako jinde na I/7, kde se to vše bude muset ještě jednou předělávat. Tohle už je definitiva.
Tisková zpráva ŘSD
Tisková zpráva ŘSD
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Vysočany, Sulec
Na tech leteckych snimcich to fakt vypada hodne komicky
Re: Vysočany, Sulec
hm tak to je ale velice potřebná stavba..4proudy obchvat kolem deseti zřícenin s intenzitou kolem 8 tisíc aut..nesmírně děkujeme rsd!
Re: Vysočany, Sulec
ja take nesmirne dekuji za tento objektivni a nelzivy prispevek!Veronss píše:hm tak to je ale velice potřebná stavba..4proudy obchvat kolem deseti zřícenin s intenzitou kolem 8 tisíc aut..nesmírně děkujeme rsd!
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Vysočany, Sulec
1. Neni to 4proudý obchvat deseti zřícenin, ale nový úsek R7, rychlostní silnice z Prahy na severozápad.Veronss píše:hm tak to je ale velice potřebná stavba..4proudy obchvat kolem deseti zřícenin s intenzitou kolem 8 tisíc aut..nesmírně děkujeme rsd!
2. Neni to 10 zřícenin, ale obec Sulec
3. Intenzity tam nejsou 8 tisíc, ale 16 tisíc.
4. Těch 16 tisíc tam není nyní, ale v roce 2005. Dnes jsou opět o něco vyšší.
5. Pokud vím, tak tato silnice má poměrně velkou nehodovost, dálnice (rychlostnice) je vhodné řešení.
6. Ten kraj, kam vede, je nejvíce postižen nezaměstnaností, nacházejí se tam velká města a relativně hodně průmyslových zón s velkým potenciálem, dálnici (rychlostnici) prostě potřebuje. Že byl prozatím udělán jen jakýsi "obchvat" největší obce kterou prochází (Sulec), je jedině dobře.
Tak tak.martini píše:Ale tak dobré místo na předjetí. Hlavně, že už je to komplet 4pruh a ne jen "poloviční profil" jako jinde na I/7, kde se to vše bude muset ještě jednou předělávat. Tohle už je definitiva.
Asi tak nějak..banjo píše:ja take nesmirne dekuji za tento objektivni a nelzivy prispevek!Veronss píše:hm tak to je ale velice potřebná stavba..4proudy obchvat kolem deseti zřícenin s intenzitou kolem 8 tisíc aut..nesmírně děkujeme rsd!
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: Vysočany, Sulec
A ještě k tomu to není 4proudý, ale jen 4pruhový, neb dopravní proudy jsou tam jenom dva ... tam a zpátkyFox Mulder píše: 1. Neni to 4proudý obchvat deseti zřícenin, ale nový úsek R7, rychlostní silnice z Prahy na severozápad.
Re: Vysočany, Sulec
V případě, že by to nebylo vybudováno jako plnohodnotné Rko by jsme zde zase nadávali na nekoncepčnost řešení. Je to dobré a v budoucnu se to využije. Teď jen aby si tam někdo nehonil ego s radarem. Předjíždět kamión co jede 85 km/h devadesátkou opravdu nejde.Veronss píše:hm tak to je ale velice potřebná stavba..4proudy obchvat kolem deseti zřícenin s intenzitou kolem 8 tisíc aut..nesmírně děkujeme rsd!
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Vysočany, Sulec
coze ona tam neni znacka silnice pro motorova vozidlamartini píše:Teď jen aby si tam někdo nehonil ego s radarem. Předjíždět kamión co jede 85 km/h devadesátkou opravdu nejde.
Re: Vysočany, Sulec
jinak musim si povzdechnout - RSD si za nase prachy pronajme letadlo, aby tu stavbu nafotilo, ale zverejni jen obrazky 300*225 bodu. k cemu to je? proc si to syslej pro sebe? (omlouvam se za OT)
Re: Vysočany, Sulec
Fox Mulder píše:1. Neni to 4proudý obchvat deseti zřícenin, ale nový úsek R7, rychlostní silnice z Prahy na severozápad.Veronss píše:hm tak to je ale velice potřebná stavba..4proudy obchvat kolem deseti zřícenin s intenzitou kolem 8 tisíc aut..nesmírně děkujeme rsd!
2. Neni to 10 zřícenin, ale obec Sulec
3. Intenzity tam nejsou 8 tisíc, ale 16 tisíc.
4. Těch 16 tisíc tam není nyní, ale v roce 2005. Dnes jsou opět o něco vyšší.
5. Pokud vím, tak tato silnice má poměrně velkou nehodovost, dálnice (rychlostnice) je vhodné řešení.
6. Ten kraj, kam vede, je nejvíce postižen nezaměstnaností, nacházejí se tam velká města a relativně hodně průmyslových zón s velkým potenciálem, dálnici (rychlostnici) prostě potřebuje. Že byl prozatím udělán jen jakýsi "obchvat" největší obce kterou prochází (Sulec), je jedině dobře.
Tak tak.martini píše:Ale tak dobré místo na předjetí. Hlavně, že už je to komplet 4pruh a ne jen "poloviční profil" jako jinde na I/7, kde se to vše bude muset ještě jednou předělávat. Tohle už je definitiva.
Asi tak nějak..banjo píše:ja take nesmirne dekuji za tento objektivni a nelzivy prispevek!Veronss píše:hm tak to je ale velice potřebná stavba..4proudy obchvat kolem deseti zřícenin s intenzitou kolem 8 tisíc aut..nesmírně děkujeme rsd!
1. dobra kdyz to potrebujete presne
2. zase odpoved jak neco.. nevidim tam vic jak 20 baraku
3. intenzute sem ubral.. dobra / kazdopadne 16 tis. porad staci na kvalitni prvni tridu
4. pouha polemika
5. kazda silnice ma velkou nehodovst.. kdyz se to vezme obecne.. co ma rikat takova silnice smrti I43
6. tak dovol abych se tady fakt pozasmal! jak muze kilometrovy usek odnikud nikam pomoct rozvoji a nezamesntanosti chomutovske aglomerace!!! pokud to neni nejak celistve propojeno tak tento argument je naprosto bezvyznamny. dalsi min. 3 roky se kolem do zadneho dalsiho useku nekopne [nepocitam usek pred chomutovem]
rikam to furt a tvrdit to budu tak jako bruselska studie.. tyhle ty useky r7 jsou v dnesni dobe naprosto ale NAPROSTO zbytecne oproti dalsim !!!
Re: Vysočany, Sulec
oproti jakym dalsim? prosim o naprosto konkretni vycet.Veronss píše:rikam to furt a tvrdit to budu tak jako bruselska studie.. tyhle ty useky r7 jsou v dnesni dobe naprosto ale NAPROSTO zbytecne oproti dalsim !!!
Re: Vysočany, Sulec
je to tak tezke??banjo píše:oproti jakym dalsim? prosim o naprosto konkretni vycet.Veronss píše:rikam to furt a tvrdit to budu tak jako bruselska studie.. tyhle ty useky r7 jsou v dnesni dobe naprosto ale NAPROSTO zbytecne oproti dalsim !!!
R1
D1 rozsireni kolem Brna + dokonceni + rekonstrukce
VMO Brno / pro me jako cloveka pracujiciho v Brne!
R35
Re: Vysočany, Sulec
nepripraveno, resp. nevazne na penezichVeronss píše:R1
tady nevim, jaky je stav, ale troufam si rict, ze nepripravenoVeronss píše: D1 rozsireni kolem Brna + dokonceni + rekonstrukce
necht si s dovolenim zaplati brno samoVeronss píše:VMO Brno / pro me jako cloveka pracujiciho v Brne!
nepripravenoVeronss píše:R35
Re: Vysočany, Sulec
banjo píše:nepripraveno, resp. nevazne na penezichVeronss píše:R1tady nevim, jaky je stav, ale troufam si rict, ze nepripravenoVeronss píše: D1 rozsireni kolem Brna + dokonceni + rekonstrukcenecht si s dovolenim zaplati brno samoVeronss píše:VMO Brno / pro me jako cloveka pracujiciho v Brne!nepripravenoVeronss píše:R35
aha.. a proc si obchvat nezaplatil sam Sulec?? to je zase patriotismus.. ze.. to si jako myslite ze po brneskym VMO jezdi jenom brnaci??
ad dalsi.. to neni pro me novinka.. vsude jde stejne o stejny problem.. nedostatek penez.. at uz v priprave nebo pred moznym zahajenim [rozsireni se melo zacit realizovat pristi rok]
Re: Vysočany, Sulec
Tak samozřejmě, že by bylo lepší najednou postavit celý úsek Slaný - Chomutov, strategie výstavby tu byla už mockrát kritizovaná a určitě je vhodné ji přehodnotit. Na druhou stranu buďme rádi za každý nový úsek.Veronss píše:jak muze kilometrovy usek odnikud nikam pomoct rozvoji a nezamesntanosti chomutovske aglomerace!!! pokud to neni nejak celistve propojeno tak tento argument je naprosto bezvyznamny. dalsi min. 3 roky se kolem do zadneho dalsiho useku nekopne[nepocitam usek pred chomutovem]
Jinak délka obchvatu Sulce není 1, ale 2, 5 km, hlavně ale v době přípravy této stavby se předpokládalo, že realizace dalších úseků plynule naváže - s nedostatkem peněz v SFDI tehdy nikdo nepočítal. Příprava navazujících úseků je v relativně vysokém stádiu rozpracovanosti - viz:
Chlumčany, zkapacitnění
Panenský Týnec, zkapacitnění obchvatu
Naposledy upravil(a) andy dne 18.11.2009 18:28:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Vysočany, Sulec
1. pri vsi ucte jste naprosty demagog.Veronss píše: aha.. a proc si obchvat nezaplatil sam Sulec?? to je zase patriotismus.. ze.. to si jako myslite ze po brneskym VMO jezdi jenom brnaci??
2. VMO je co se tyce konceptu zhruba totez, jako MO v praze. zkuste si zjistit, kolik prispiva stat na jeho vystavbu nasemu hlavnimu mestu. a garantuju vam, ze podil tranzitni dopravy je v praze mnohem vyssi, nez v brne.
jo, fakt si myslite, ze v pripade R35 slo celou dobu, kdy se na PCE kraji hadali o trasu, o penize? a myslite si taky, ze hejl by sklapnul, kdyby na pripravu R1 slo vic penez? k rozsireni u brna se nevyjadruju, vim o tom asi tolik, co vy o R7. co vy byste delal pokud byste sedel na MD? zastavil veskerou vystavbu dokud nebudou hotove vami vybrane priority?Veronss píše: ad dalsi.. to neni pro me novinka.. vsude jde stejne o stejny problem.. nedostatek penez.. at uz v priprave nebo pred moznym zahajenim [rozsireni se melo zacit realizovat pristi rok]
koncim, jednak se minimalne do zitrejsiho poledne nedostanu k PC a druhak jste me presvedcil pouze o tom, ze diky vasi zaslepenosti je vecna diskuse s vami nemozna.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysočany, Sulec
Já jsem sice rád, za "každý" km, ale docela mně iritují, právě tyhle kousky. protože v momentě kdy už bude součástí tahu, bude zralý na GO.
Měl by se zavést nějaký standart na minimální délku úseku - třeba cca 15km, ideálně stavět celý tah na jednou, což je ovšem utopie.
Měl by se zavést nějaký standart na minimální délku úseku - třeba cca 15km, ideálně stavět celý tah na jednou, což je ovšem utopie.
R48 -> D48 se podařilo!