[D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
A není pes zakopaný v tom, že zatímco u 518 by investorem bylo ŘSD, takhle by si to musela Praha zaplatit ze svého?
<hnidopišství>Jinak není Horoměřická trochu jinde?</hnidopišství>
<hnidopišství>Jinak není Horoměřická trochu jinde?</hnidopišství>
Království a půl princezny za 511.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
1) Asi to tak bude, i když jeden most by snad Praha utáhla a rozhodně by byl větším přínosem pro bezpečnost i plynulost dopravy, než prznění dosud normálně fungujících křižovatek, které se děje po celé Praze a taky asi nebude zadarmo.
2) Je to tak, jde o ulici "Do Horoměřic".
2) Je to tak, jde o ulici "Do Horoměřic".
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Ad1 - Zdroje by se našli. Jednak by nemusel být problém sehnat na to peníze ze sfdi. Na křížovatku Veselská x Kbelská také město dostalo peníze z fondu sfdi a mohli bychom pokračovat. Dále tam je nehodové místo, odstraní se přechod atd. Dokonce by přes most mohla jít cyklostezka. Ten problém je spíš v tom, že takto by magistrát musel něco udělat a ne říkat, že tam bude 518 = to ať si pořeší stát prostřednictvím řsd.
Ad2) děkuji za opravu názvu ulice
Ad2) děkuji za opravu názvu ulice
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Včera jsem se jen chvíli díval na Kalouska na ČT24 a řekl bych, že SFDI nebude mít žádné peníze nazbyt a naopak mu bude dost chybět ... 518 až 520 se možná ani nedožijeme, o důvod víc začít řešit I/7 mezi Evropskou a letištěm, ale pokud se o to nepostará Praha za svoje peníze, tak to prostě a jednoduše nebude.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Podle mne je teď předčasné řešit konkrétní financování, protože pokud by se opravdu řeklo postavíme most, tak v nejlepším případě se bavíme o financování v roce 2014, ale spíš 2015. Do té doby se musí projít celé to papírové martyrium - IZ - ÚR - SP a o to se může postarat jedině Praha.
Most je i v územním plánu (v tom starém platném) - dobrá zpráva. Do mostu (spíš nájezdového náspu) bude povídat asi i szdc, protože má podél I/7 vést rychlodráha na letiště, jak jsem zjistil pohledem do toho územního plánu.
Most je i v územním plánu (v tom starém platném) - dobrá zpráva. Do mostu (spíš nájezdového náspu) bude povídat asi i szdc, protože má podél I/7 vést rychlodráha na letiště, jak jsem zjistil pohledem do toho územního plánu.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Úplně nejlepší je vyřešit územní plán SZ okruhu R1. Poté by se mohla vybudovat křižovatka s výhledovým pokračováním na D8. Bylo by fajn to území postavit do definitivního stavu. Ale i tak to budou obrovské finanční náklady... Křižovatka R1-R7 (8pruh) R7-letiště (4pruh -> Slaný)
btw: nepočítejte s tím, že tam budete jezdit 130. V důsledku velkého křížení zde bude určitě snížena rychlostr. Podle mě na 100 km/h
btw: nepočítejte s tím, že tam budete jezdit 130. V důsledku velkého křížení zde bude určitě snížena rychlostr. Podle mě na 100 km/h
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
No a nebo si vzít kalkulačku, spočítat co stojí instalace kamer a jejich provoz na pár let + cenu speciálních nástřiků na vozovce před přechody ... a dost silně pochybuju, že to bude méně než by stála "provizorní" lávka pro pěší.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
No lávka tolik stát nebude, ale na ní je potřeba stavební povolení s celým zákoným postupem a vysvětlením, proč se staví lávka nad silnicí, která za pár (desítek) let tam nebude. Zatímco na kameeru v podstatě nic nepotřebujete a dáte ji tam za pár dní. Elektrika tam je a signál přenesete WIFI.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
prostě platí staré známe
horší než když to nejde
je
když se nechce
horší než když to nejde
je
když se nechce
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Hlavně zapomínáte na fakt, že přechody pro chodce s radary na R4 a R7 patří k základním pilířům českého dálničního staviteství..Sosa píše:No lávka tolik stát nebude, ale na ní je potřeba stavební povolení s celým zákoným postupem a vysvětlením, proč se staví lávka nad silnicí, která za pár (desítek) let tam nebude. Zatímco na kameeru v podstatě nic nepotřebujete a dáte ji tam za pár dní. Elektrika tam je a signál přenesete WIFI.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Nevěděl by někdo, kdy se plánuje rozjet dlouho odkládaná a konečně na letošek ohlášená oprava R7 Praha - Slaný? D1 začíná za dva týdny, o R7 nikde ani zmínka. Popřípadě, pokud někdo neví nějaké podrobnosti, rozsah opravy, jaké úseky půjdou první, atd.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Cca v červnu a to zgruntu, 12,5 km ve směru Praha najednou. Příští rok pak směr Slaný, taky v kuse.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Děkuji, musím přiznat, že jsem trochu zklamán, vzhledem k tomu, že před lety (myslím, že někdy kolem 2009/2010) bylo již vypisováno výběrové řízení na kompletní reko povrchu ( s cenou nemýlím-li se něco kolem 0,25 mld za celek), následně nerealizováno. Silnice poslední dvě/tři sezóny v neutěšeném stavu s pevným značením doporučujícím 80 km/h. A teď po několika letech nulových investic, když nepočítám ty značky , se zrekonstruuje "jen" půlka a ještě se začátek prací posune o dva měsíce dál, než by bylo možné... Ale budiž, alespoň, že se snad začne.
O alespoň nouzových opravách povrchu v úsecích plánovaných na příští rok si asi můžeme nechat jen zdát. předpokládám, že se užije stará známá logika: Nebudeme přeci investovat do něčeho, co půjde za rok dolů.
Nicméně, ještě dotaz: 12,5km to je poměrně málo na jednu polovinu. Pokud budeme počítat, že komunikaci má ŘSD ve správě od prvního přejezdu SDP ve staničení 1,5 km (někde snad zde na fóru se o tom psalo), tak délka komunikace ke zúžení za MÚK Knovíz je přes 16,5 km. Co tedy ty zbývající 4 km? (chyba, vynechají se někde méně poškozené úseky?)
O alespoň nouzových opravách povrchu v úsecích plánovaných na příští rok si asi můžeme nechat jen zdát. předpokládám, že se užije stará známá logika: Nebudeme přeci investovat do něčeho, co půjde za rok dolů.
Nicméně, ještě dotaz: 12,5km to je poměrně málo na jednu polovinu. Pokud budeme počítat, že komunikaci má ŘSD ve správě od prvního přejezdu SDP ve staničení 1,5 km (někde snad zde na fóru se o tom psalo), tak délka komunikace ke zúžení za MÚK Knovíz je přes 16,5 km. Co tedy ty zbývající 4 km? (chyba, vynechají se někde méně poškozené úseky?)
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Těch posledních několik km se dělalo už v loňskem roce.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Mám dotaz. V publikaci R7 se píše: Úseky byly budovány v rámci programu tzv. „velkých oprav“ a v plném profilu kategorie
S 22/80 uvedeny do provozu v letech 1972–1975
Znamená to, že Mezi Ruzyní a Makotřasy byl 4 pruh dokončen až v 70. letech a v 60. letech existoval pouze 2 pruh?
S 22/80 uvedeny do provozu v letech 1972–1975
Znamená to, že Mezi Ruzyní a Makotřasy byl 4 pruh dokončen až v 70. letech a v 60. letech existoval pouze 2 pruh?
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Podle vojenské speciálky 1:200k z roku 1965 to tak vypadá, silnice tam má uvedeny parametry 7(10)A, tedy dvoupruh.Marooned17 píše:Znamená to, že Mezi Ruzyní a Makotřasy byl 4 pruh dokončen až v 70. letech a v 60. letech existoval pouze 2 pruh?
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Výborně, Takže skutečně první komunikace dálničních parametrů vznikla skutečně až po roce 1970, pokud nepočítám obchvat Zbraslavi z 69.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Úsek Ruzyně - Přední Kopanina (Aviatická) byl taky postaven ještě před rokem 1970 ve čtyřpruhu...
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Na leteckých mapách Prahy z roku 196x je vidět provozovaný čtyřpruh. Jestli to v 70. roce nebyla nějaká dokončovačka.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Tento úsek byl postaven již v 50tých letech v souvislosti s prodloužením dráhy 04/22 ruzyňského letiště, kdy tato dnes již neužívaná dráha přerušila původní silnici. Silnice měla "vojenské parametry" 16(20)B a v místech před dnešní MÚK Aviatická se stáčela již v normálním profilu 7(10)A na původní komunikaci, pozůstatkem tohoto napojení je rampa Aviatická -> centrum. Tato spojka, stejně jako původní silnice směrem na Kněževes zanikly při dalším rozšiřování letiště, Aviatická vede jižněji. Zároveň byly provedeny zemní práce na pokračování přeložky I/7, těleso bylo ukončeno před dnešní MÚK Tuchoměřice, to je patrné jak s historických leteckých map na Kontaminaci, tak z vojenské speciálky z roku 1959 (vydaná 1963). Nicméně zajímavé je, že navazující mapa z roku 1963 (vydaná 1966) má již zakreslenu silnici jako dělený čtyřpruh 2x7B minimálně po Středokluky.mapman píše:Úsek Ruzyně - Přední Kopanina (Aviatická) byl taky postaven ještě před rokem 1970 ve čtyřpruhu...
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Úsek Ruzyně - Přední Kopanina (Aviatická) je patrný na fotomapě http://kontaminace.cenia.cz/ a je tam údaj 1953. Od Aviatické dále je pouze skrývka ornice.
OT: Proč tu novou/současnou dráhu neudělali rovnoběžně s tou dnes již nepoužívanou 04/22? Paralelní dráhy by byly už dávno.
OT: Proč tu novou/současnou dráhu neudělali rovnoběžně s tou dnes již nepoužívanou 04/22? Paralelní dráhy by byly už dávno.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Nejspíš proto, aby se tam vůbec vešla, i s dostatečně dlouhým nezastavěným koridorem v ose.dvs píše:OT: Proč tu novou/současnou dráhu neudělali rovnoběžně s tou dnes již nepoužívanou 04/22? Paralelní dráhy by byly už dávno.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Ono je silně problematické, že by se ty koridory cca 2,5 km daleko od prahu dráhy protínaly nad lesem u Kopaniny, což by souběžnej provoz dost komplikovalo, pokud by to vůbec jako nová stavba prošlo
Navíc ta nová dráha má být v místě té 04/22, akorát pootočená do směru 06/24 jako je ta současná hlavní. Takže by žádné "dávno" nebylo.
Navíc ta nová dráha má být v místě té 04/22, akorát pootočená do směru 06/24 jako je ta současná hlavní. Takže by žádné "dávno" nebylo.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... -a-prahou/
Konečně se rozbíhá oprava celého úseku na R7, letos jen jeden směr.
Konečně se rozbíhá oprava celého úseku na R7, letos jen jeden směr.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 7.4.2013 18:40:17
- Bydliště: Praha
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Počítá se i s prodloužením připojovacích/odbočovacích pruhů? Hádám, že neFlakY` píše:http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... -a-prahou/
Konečně se rozbíhá oprava celého úseku na R7, letos jen jeden směr.