[D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Moc pěkně vyfocený. Všechny ty galerky od tohoto autora jsou pěkně dělaný, chválím.
Taky si takové vytvořím, ale bude to jiné téma
Taky si takové vytvořím, ale bude to jiné téma
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
To je hodně smutné 27 let na most je hrozně málo. Vzhledem k tomu, že jsem tamtudy nejel, tak jsem měl za to, že rekonstrukce mostu spočívá v obnově izolací...mapman píše:Ne, je to jen přestavba stávajícího ve špatném stavu se nacházejícího mostu, kategorie zůstává stejná.
Připomenu, že most je z let, kdy se u nás stavěly stavby snad s nejhorší kvalitou vůbec - dokončen 1986 a je ve stupni 5 (nosná konstrukce) resp. 4 (spodní stavba) ze sedmibodové stupnice - to samé platí i pro druhý most, který bude znovupostaven ještě v příštím roce...
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
V r. 2006 se některé mosty na R7 opravovaly, jezdil jsem tudma tehdy každý týden. Byly minimálně 3...
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
V 80. letech už šla kvalita hodně dolu. Když se k tomu přidá následně zanedbávaná údržba, je výsledek takto mizerný.dvs píše:To je hodně smutné 27 let na most je hrozně málo. Vzhledem k tomu, že jsem tamtudy nejel, tak jsem měl za to, že rekonstrukce mostu spočívá v obnově izolací...
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Takže dnes je kvalita dobrá, jaká je v dobré kvalitě předpokládaná životnost? Děkuji.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
dobrá je jak známo za 3
takže na 7bodové škále, asi jako D47
takže na 7bodové škále, asi jako D47
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Během víkendu a dalšího týdne se rozjede zbytek té opravy mezi Prahou a Slaným. Konkrétnější údaje neznám.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Ze stránek města Kladna:
Dne 17. 3. 2014 bude zahájena 2. a 3. část stavby: R7 Praha – Knovíz - Projekt údržby a oprav – Levá strana km 2,700 – km 15,295
2. část
V termínu 17.3. - 15.5. 2014 dojde k uzavírce levého pásu R7 vyjma Exitu 3 (Kněževes) a Exitu 7 (Makotřasy). Přechodné dopravní značení bude realizováno v noci z 16. na 17.3. 2014.
Po dokončení výše uvedené etapy, bude provoz převeden opět do levého pásu R7
3. část
V termínu 15.5. – 30.6. 2014 budou uzavřeny úseky v místech Exitu 3 (Kněževes)a Exitu 7 (Makotřasy). V místě uzavírky bude provoz převeden do pravého pásu R7.
Po dokončení výše uvedené etapy, bude provoz převeden opět do levého pásu R7.
Dne 17. 3. 2014 bude zahájena 2. a 3. část stavby: R7 Praha – Knovíz - Projekt údržby a oprav – Levá strana km 2,700 – km 15,295
2. část
V termínu 17.3. - 15.5. 2014 dojde k uzavírce levého pásu R7 vyjma Exitu 3 (Kněževes) a Exitu 7 (Makotřasy). Přechodné dopravní značení bude realizováno v noci z 16. na 17.3. 2014.
Po dokončení výše uvedené etapy, bude provoz převeden opět do levého pásu R7
3. část
V termínu 15.5. – 30.6. 2014 budou uzavřeny úseky v místech Exitu 3 (Kněževes)a Exitu 7 (Makotřasy). V místě uzavírky bude provoz převeden do pravého pásu R7.
Po dokončení výše uvedené etapy, bude provoz převeden opět do levého pásu R7.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Včera jsem tudy jel do Prahy a je to strašné! Za prvé tam byla jediná fréza na uzavírku 13 km, proboha proč je pak uzavřeno celé nebo proč tam není víc part! Za druhé jet takovou dobu v uzavírce po tak ošklivém povrchu je samo o sobě důvod jet jinudy a nejhorší mi přišel přejezd u toho exitu na Kladno, který je z kostek s ohromnými propadlinami, to je snad zlý sen, navíc je to nebezpečné, šeredné.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
A proto si platíme dálniční známku, ale to že na tomto úseku by v době rekonstrukce prostě známka platit neměla, tak za tento můj názor by mě tady kdekdo ukamenoval. No jo, ale R7 je jediný úsek, po kterým já soukromě jezdívám.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Ano, ukamenován proto, že se to prostě při uzavírkách nedělá - jsou jich desítky každý rok. Nesystémový návrh na to, aby úsek vypadl pro letošek ze seznamu zpoplatněných komunikací, byl na Ministerstvu dopravy projednáván a nebyl vedením MD schválen.
To ale nic nemění na tom, že uzavírka vypadá fakt děsivě na místě Až se bude opravovat druhá polovina a bude se jezdit po té opravené, tak už to snad bude působit lépe...
To ale nic nemění na tom, že uzavírka vypadá fakt děsivě na místě Až se bude opravovat druhá polovina a bude se jezdit po té opravené, tak už to snad bude působit lépe...
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
To určitě! Ale co ten přejezd, ten se snad v mezidobí propadne metr hluboko...?
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Podle aktuálních info, má být provoz zítra převeden na zatím nepojížděnou část přejezdu... A v řádu dnů má být po polovinách kompletně přeasfaltovaný.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
myslím že ve včerejší mfdnes byl článek o krásných kolonách a provozu jedním pruhem
takže zítra do loun skoro tradičně
tedy mělník, slaný, louny
že bych si proto platil DK
takže zítra do loun skoro tradičně
tedy mělník, slaný, louny
že bych si proto platil DK
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Vyzvěděl jsem při dnešní focení pár informací o stavbě. V pondělí 24.3 se bude betonovat most u Stehelčevse a ve středu 26.3 most u Knovíze.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
A ty celý rok jezdíš jen a jen zrovna po tomto úseku R7 Nikde jinde po dálnici nejezdíšMike píše:myslím že ve včerejší mfdnes byl článek o krásných kolonách a provozu jedním pruhem
takže zítra do loun skoro tradičně
tedy mělník, slaný, louny
že bych si proto platil DK
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
nedávný výlet na moravu jsem naštěstí absolvoval před zahájením dalšího kola renovačního šílenství
a pravdielné jízdy po D11 mi za chvíli opět ozvláštní vznik mikrokoberců
a pravdielné jízdy po D11 mi za chvíli opět ozvláštní vznik mikrokoberců
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Při současné rekonstrukci pravého jízdního pásu R7 jsem si po odfrézování vozovky několikrát všiml velmi divné struktury původního přetaženého povrchu zhruba od km 5,5 (hranice okresů Kladno a Praha Západ) do km 5,3 - počátek stoupání k MÚK Středokluky viz. Po několikerém shlédnutí bych to odhadoval na povrch provedený pomocí dlažebních kostek. Byl by někdo schopen potvrdit? Ať už pamětník, nebo někdo kdo má přístup k dokumentaci, jelikož tento úsek byl jako jediný mezi Prahou a Makotřasy kompletně vyměněn v celé šíři včetně podkladních vrstev vozovky
Bohužel jsem měl možnost vidět povrch jen za šera, takže jistotu nemám, zároveň pokud by to byla pravda, proč se realizoval povrch takto, místo použití betonové vozovky, tak jako na zbytku silnice?
Bohužel jsem měl možnost vidět povrch jen za šera, takže jistotu nemám, zároveň pokud by to byla pravda, proč se realizoval povrch takto, místo použití betonové vozovky, tak jako na zbytku silnice?
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Nevím ze které doby to pochází, ale ve 40. letech ještě byla metodika, že ve stoupání se používala dlažba, protože beton moc klouzal.Lukasek píše:...proč se realizoval povrch takto, místo použití betonové vozovky, tak jako na zbytku silnice?
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Já si živě vybavuji na loňský podzim, kdy byl na R7 vydlážděný přejezd SDP - při probíhající rekonstrukci, dále směrem na Slaný. A byl jsem za něj rád, druhý přejezd byl z nepochopitelného důvodu hliněný!
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Ve vývrtech byla dlažba, která byla přetažena asfaltovými vrstvami tl. 11-25 cm.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Lenny: děkuji za potvrzení
pp21: k zprovoznění úseku Aviatická - Makotřasy v roce 1964 a to pouze jako obyčejná silnice (nevim, jestli to tehdá nazývali polovičním profilem ), viz foto MÚK Aviatická ve vlákně Kde to bylo ... Takže projektování zřejmě někdy v 50.letech, výstavba 1. polovina 60.let. Jinak na úseku je to největší stoupání (úsek kostek končí u značky benzinka/občerstvení, návěst před křižovatkou je zhruba v jeho půlce) a opravdu to sedí, na ten méně smýkavý povrch pro "rozjezd"
Přestavba silnice v tomto úseku na plný profil S22/80 (?) tj, přístavba jízdního pásu z Prahy probíhalo zřejmě postupně po mezikřižovatkových úsecích v letech 1971 - 1975. 1976 došlo k dokončení MÚK Makotřasy. Na začátku 80.let instalace středových svodidel.
adamos: Přejezdy jsou celkem problém. úmysl opravit silnici je jednoznačně chválihodný, nicméně je zde stále strašně vidět ten rozdíl, oproti dálnicím, kde se věnují i přípravám před započetím samotných oprav, tam je to prostě komplexnější. Nějaká 0.etapa, která by obsahovala opravu, rozšíření, popřípadě výstavbu nových SDP u opravovaných mostů chybí a měla proběhnout. Ve výsledku se to nakonec lepilo a lepí průběžně, jak se který přejezd rozsype:
- V listopadu rozpad přejezdu u Makotřas, přerušení provozu na Prahu a provizorní oprava, po pěti dnech pojíždění
- házející přejezd u Kněževsi podzim nakonec nečekaně vydržel, na jaře už naštěstí nepoužit
- další kněževský přejezd opravován, leč jaksi nedokončen v celé délce, nebo tak aspoň nepůsobí.
- v průběhu jara provizorní rozšiřování přejezdu u km 2,700
Stav přejezdů za MÚK Makotřasy mi znám není, bo dále nejezdím, ale iluze si nedělám.
pp21: k zprovoznění úseku Aviatická - Makotřasy v roce 1964 a to pouze jako obyčejná silnice (nevim, jestli to tehdá nazývali polovičním profilem ), viz foto MÚK Aviatická ve vlákně Kde to bylo ... Takže projektování zřejmě někdy v 50.letech, výstavba 1. polovina 60.let. Jinak na úseku je to největší stoupání (úsek kostek končí u značky benzinka/občerstvení, návěst před křižovatkou je zhruba v jeho půlce) a opravdu to sedí, na ten méně smýkavý povrch pro "rozjezd"
Přestavba silnice v tomto úseku na plný profil S22/80 (?) tj, přístavba jízdního pásu z Prahy probíhalo zřejmě postupně po mezikřižovatkových úsecích v letech 1971 - 1975. 1976 došlo k dokončení MÚK Makotřasy. Na začátku 80.let instalace středových svodidel.
adamos: Přejezdy jsou celkem problém. úmysl opravit silnici je jednoznačně chválihodný, nicméně je zde stále strašně vidět ten rozdíl, oproti dálnicím, kde se věnují i přípravám před započetím samotných oprav, tam je to prostě komplexnější. Nějaká 0.etapa, která by obsahovala opravu, rozšíření, popřípadě výstavbu nových SDP u opravovaných mostů chybí a měla proběhnout. Ve výsledku se to nakonec lepilo a lepí průběžně, jak se který přejezd rozsype:
- V listopadu rozpad přejezdu u Makotřas, přerušení provozu na Prahu a provizorní oprava, po pěti dnech pojíždění
- házející přejezd u Kněževsi podzim nakonec nečekaně vydržel, na jaře už naštěstí nepoužit
- další kněževský přejezd opravován, leč jaksi nedokončen v celé délce, nebo tak aspoň nepůsobí.
- v průběhu jara provizorní rozšiřování přejezdu u km 2,700
Stav přejezdů za MÚK Makotřasy mi znám není, bo dále nejezdím, ale iluze si nedělám.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Dlažební kostky jsou přibližně v úseku výjezd Kladno až Středokluky. Bylo to zbroušený před 14 dny. Jste mi připomněli, že se tam musím zajet podívat. Viděl jsem tam nějaké hromady, když jsem jel na velikonoce okolo. Ty kostky by se mi možná hodily, když by se někdo nedíval ale jestli je nevyrvou všechy... no tak nevím, zda je to smysluplná rekonstrukce.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
druhá etapa rekonstrukce opět odhalila, tentokrát u Kněževse další vydlážděný úsek. Tady jsme ovšem relativně na rovině. Nová teorie - Nemohou mít dlážděné úseky souvislost se "zatrubněnými" potoky (označeno jako mosty 7-003.3 a 7-007.3), které pod nimi vedou?
Úsek původních panelů cca 3,3km - 2,7km je asi nejhorší, které byly po odfrézování přetahu odhaleny. Panely pod pravým jízdním pruhem všechny podelně rozlomené, panely a jejich části vůči sobě různě vystouplé. Zároveň bylo pěkně vidět, jak přetah měnil tloušťku a to v poměrně krátkých úsecích. Třeba na 50 metrech se tloušťka měnila odhadem od 15 do 25 cm.
Dále dotaz. cca v úsek 7,5 - 6km byla demontována stará ocelová svodidla (u krajnice) a s nimi došlo i k odstranění betonových sloupků původních svodidel z 60. let. Nebudou se dodatečně odstraňovat betonové sloupky i tam kde zůstaly? tj kolem 6,5km? Nezdá se mi zrovna bezpečné aby pod úrovní pásnice svodidla, v místě kam se svodidlo při nárazu deformuje trčely betonové sloupky.
Poslední dotaz: Je v plánu oprava/výměna svodidel v SDP a na jeho přejezdech a odstranění "volných přechodů" mezi ocelovými a betonovými u přejezdů, stejně jako cca před dvěma lety třeba na R6 a R4?
Úsek původních panelů cca 3,3km - 2,7km je asi nejhorší, které byly po odfrézování přetahu odhaleny. Panely pod pravým jízdním pruhem všechny podelně rozlomené, panely a jejich části vůči sobě různě vystouplé. Zároveň bylo pěkně vidět, jak přetah měnil tloušťku a to v poměrně krátkých úsecích. Třeba na 50 metrech se tloušťka měnila odhadem od 15 do 25 cm.
Dále dotaz. cca v úsek 7,5 - 6km byla demontována stará ocelová svodidla (u krajnice) a s nimi došlo i k odstranění betonových sloupků původních svodidel z 60. let. Nebudou se dodatečně odstraňovat betonové sloupky i tam kde zůstaly? tj kolem 6,5km? Nezdá se mi zrovna bezpečné aby pod úrovní pásnice svodidla, v místě kam se svodidlo při nárazu deformuje trčely betonové sloupky.
Poslední dotaz: Je v plánu oprava/výměna svodidel v SDP a na jeho přejezdech a odstranění "volných přechodů" mezi ocelovými a betonovými u přejezdů, stejně jako cca před dvěma lety třeba na R6 a R4?
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
To jsou všechno dotazy pro ŘSD Závod Praha, ideálně poslat e-mail na posta@rsd.cz a čekat na odpověď