[D7] Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Až na to že to není o R7 ale o tom úseku od Slaného dál... a ve Středních Čechách na tom něco pravdy bude ... není horšího kraje co do správy silnic (ať už státní tak majetkové)...
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Kterej idiot vůbec dal tu devadesátku na čtyřpruh kolem Chlumčan? jedno z posledních míst, co se dá předjíždět. Ono i ta šedesátka na tom zůžení mi připadá docela brutal.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Myslíš spíš obchvat Sulce, ne? Kolem Chlumčan žádný 4 pruh zatím nevede.
Tak je to fajn místo na rýžovačku, takže 90 byla jasná volba.
Tak je to fajn místo na rýžovačku, takže 90 byla jasná volba.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
on už tam někdo dal 90
že tam sice de jure byla vždy, ale fyzicky tam právě kvůli činnosti PaCh nikdy nebyla
že tam sice de jure byla vždy, ale fyzicky tam právě kvůli činnosti PaCh nikdy nebyla
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
jojo Sulec, žádné Chlumčany. Nechtěl jsem se dívat do mapy, spletl jsem se. Ano ta devadesátka je tam přímo osazená a to i uprosřed od Panenského Týnce, nevím jak dlouho, jel jsem tam začátkem července. Je pravda, že správně tam platila i dříve, ale nepředjeď toho čepičáře, který jede furt sedmdesátkou na spotřebu. Jo jinak jsem si všiml, že před křížením Spořice je nově osmdesátka, dříve tam byla snad 70.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Slušelo by se dodat, že obchvat Sulce je prvním úsekem u nás, který byl vyprojektovaný a postavený v "luxusní" kategorii R25,5.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Přiznám se, že ještě víc než 90 na obchvatu Sulce mi vadí přístup Prahy k neřešní toho přechodu u letiště.
Taky bychom se v srpnu mohli dozvědět výsledek studie na kategorii R7.
http://zatecky.denik.cz/zpravy_region/2 ... omise.html
Taky bychom se v srpnu mohli dozvědět výsledek studie na kategorii R7.
http://zatecky.denik.cz/zpravy_region/2 ... omise.html
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
já myslím, že instalací kamerového dohledu spolu s úsekovým měřením a novelou příslušného zákona ( via Huml ) to vyřešili jednou provždy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Ano, to je skutečně mezinárodní ostuda, za kterou by se Praha měla stydět. Navíc ten radar na tom místě prokazatelně snižuje bezpečnost provozu, protože posílá brzdící vlnu ve špičce pěkně daleko. Při cestě z letiště si človek rychle uvědomí, že je zase zpátky v Kocourkově.
Odpovědni: Svoboda, primátor v době, kdy se to tam dalo a Nosek, který byl v tu dobu radní pro dopravu. A současná cyklobuzna s Nouzou, protože s tím nic nedělaj (i když od nich bych to ani nečekal).
Odpovědni: Svoboda, primátor v době, kdy se to tam dalo a Nosek, který byl v tu dobu radní pro dopravu. A současná cyklobuzna s Nouzou, protože s tím nic nedělaj (i když od nich bych to ani nečekal).
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Za ten přechod bych tam nejradši tyhle dementy přivázal a rozjezdil jim přirození horským kolem se zimním vzorkem s hřeby, když jsou to takoví cyklofašisti. Ne to špýmuju, ale každý den se mi zvedá tlak jako motoristovi i jako občasnému cyklistovi. Hlavně, že udělali ty svodidla a vysfaltovali tam kus té cyklostezky, co nikam nevede a nikdo normální tam ani jet nemůže. Kdo to tam i jako cyklista zná, tak ví, že stejně dojedu vždycky jen k Šestce a k těm podchodům před koncem Evropské je stejně nejlepší tudy.
http://www.mapy.cz/?source=stre&id=1203 ... RmfZmSDfe2
Hlavně, že udělali most jako kráva u Harfy.
http://www.mapy.cz/?source=stre&id=1203 ... RmfZmSDfe2
Hlavně, že udělali most jako kráva u Harfy.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Mikulik:
Abych řekl pravdu, nějak jsem nepochopil proti čemu protestujete? Ten přechod tam slouží už od dob výpadovky na Kladno. Je používán především lidmi z "osady" Na Padesátníku pro pěší přístup k zastávce MHD. Konkrétně za ta svodidla jsem rád, protože tahle cesta pro mne, jako občasného cyklistu, je ze severo-západu Prahy na Okoř a dál nejpříjemnější.
Abych řekl pravdu, nějak jsem nepochopil proti čemu protestujete? Ten přechod tam slouží už od dob výpadovky na Kladno. Je používán především lidmi z "osady" Na Padesátníku pro pěší přístup k zastávce MHD. Konkrétně za ta svodidla jsem rád, protože tahle cesta pro mne, jako občasného cyklistu, je ze severo-západu Prahy na Okoř a dál nejpříjemnější.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
tak takhle nemuzeme argumentovat. ten prechod je urcite problem. ale neni to asi jediny problem v tom miste, ta odbocka do horomeric se musi predelat nebo zavrit, jinak tam musi asi zustat 50.m@rtin píše:Mikulik: Ten přechod tam slouží už od dob výpadovky na Kladno.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Tohle misto je jedno cele velke provizorium, ktere mela vyresit stavba 517 (tusim). A ta je "vitekde"...
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Jak vubec probiha oprava R7? U teto stavby je nejak ticho po pesine.
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Já protestuju proti tomu, že celá tahle habaďura světla, přechod jsou na nic, akorát se tam ve špičkách tvoří stau a to jen díky přechodu. Vždyť okruh, kterého se dožiju jako důchodce asi a to už nikam jezdit nebudu by měl být ještě v přesně v těhle místech a pak by měl uhnout do polí. Tak se to bude muset řešit a na okruhu určitě přechod nebude. Nejlepší řešení by bylo udělat rovnou ten most včetně perfektního napojení na Horoměřice. Jo a jako cyklistovi mě vadí, že se tady kolem tohoto přechodu dělají takové habaďury na nic, protože pokud bych jako cyklista přejel přechod, tak stejně se musím dát doleva a přijedu k Šestce. Nikam to kvůli letišti nevede a stejného a já říkám lepšího efektu dosáhnu, pokud to vezmu, jak jse ukázal a tam by malé vyspravení neuškodilo.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
No to není pravda, právě v tomhle místě bude silnice zrušena a posunuta více na sever. Proto s tím nikdo nic nedělá.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Jedině postavit přeložku R7 mezi letištěm a R1 (ideálně rovnou 3+3), část R1 od MÚK s Evropskou a propojit je napřímo, bez MÚK (s využitím budoucí větve R7 > 517). Tohle by se asi muselo udělat i v případě posunu 518 kvůli paralelní dráze a už by se daly trvale řešit další úpravy.Sosa píše:No to není pravda, právě v tomhle místě bude silnice zrušena a posunuta více na sever. Proto s tím nikdo nic nedělá.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
A ani to není pravda ... viz http://www.okruhprahy.cz/jednotlive-sta ... izualizace ... stavba 518, dozvíte se to v prvních 30ti vteřinách.Sosa píše:No to není pravda, právě v tomhle místě bude silnice zrušena a posunuta více na sever. Proto s tím nikdo nic nedělá.
"Trase se dostává do dlouhého zářezu, který umožňuje nízké překlenutí nadjezdu silnice Nebušice - staré letiště Ruzyně a za ním se odklání do nové stopy."
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Tak pokud nízké překlenutí nadjezdu silnice Nebušice - staré letiště Ruzyně a za ním se odklání do nové stopy, chápu dobře, že by se ještě část 1/7 po která se použije měla jako zahrabat?
To video je jinak pěkné scifi. Až budu za 30 let v důchodu, tak schválně, jestli se toho dožiju.
To video je jinak pěkné scifi. Až budu za 30 let v důchodu, tak schválně, jestli se toho dožiju.
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
scifi to je zcela určitě
ručička tachometru se po vjezdu do tunelu ani nepohnula, ačkoli je pravdou, že tam ze stěn nikde neblikalo infra přisvícení kamer
ručička tachometru se po vjezdu do tunelu ani nepohnula, ačkoli je pravdou, že tam ze stěn nikde neblikalo infra přisvícení kamer
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Je pravděpodobné, že se příští rok pustí do rekonstrukce pravé strany (PHA>Slaný)?
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
letecké fotky od makr jsou v galeriiřsd píše:ŘSD otevře dva opravené mosty na R7
Po náročných rekonstrukčních pracích uvede Ředitelství silnic a dálnic v úterý 18. 11. 2014 do zkušebního provozu dva mosty na rychlostní silnici R7. První z nich leží v katastru obce Stehlečeves, druhý v obci Knovíz. Termín otevření se podařilo stavařům zkrátit skoro o půl roku.
„Oba mosty se podařilo opravit ve zkráceném termínu, stavaři nenarazili při práci na zásadnější problémy. Navíc celkovou cenu obou staveb se podařilo z původně vypočtených 250 ti milionů snížit na finálních 114 milionů,“ říká Jan Rýdl, tiskový mluvčí ŘSD.
Většina mostních objektů, které jsou součástí R7, využívala jako nosnou konstrukci prefabrikáty typu „K“ a „I“, které stavební urychlovaly práce, neboť jejich výroba i montáž mohly probíhat i v zimním období, na druhou stranu v nich mohly vznikat dutiny, ve kterých kondenzovala vodní pára, která narušovala konstrukci zevnitř. Materiál izolačních pásů izolace mostovky i technologie pokládky nezaručovaly nepropustnost- navíc betony použité na stavbu neobsahovaly přísady, které zvyšují odolnost proti chloridům. To se projevilo na trvanlivosti konstrukce. Výše uvedené nedostatky mostních objektů, budovaných v 70. tých a 80. tých letech však ukázal až čas, mosty tedy musely projít důkladnou rekonstrukcí.
Při výstavbě mostů byly použity moderní technologie, například speciální beton vysoce odolný proti chloridům, izolace mostovky s pečetící vrstvou, nebo izolace opěr včetně pracovních spár. Mosty mají tedy všechny předpoklady k tomu, aby bezproblémově sloužily několik dalších desetiletí.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 57#p103157
Re: Praha - Slaný (opravy, provoz atp.)
Myslím, že levnější je postavení lávky a jiných drobností než si právě vystavit nedokončený pomník nedokončené dálnice. Pokud to bude snadno rozebratelné, tak se to použije jinde. Opravdu nemusíme stavět něco o čem nevíme, že bude vůbec někdy v budoucnu pokračovat.Standa píše:Jedině postavit přeložku R7 mezi letištěm a R1 (ideálně rovnou 3+3), část R1 od MÚK s Evropskou a propojit je napřímo, bez MÚK (s využitím budoucí větve R7 > 517). Tohle by se asi muselo udělat i v případě posunu 518 kvůli paralelní dráze a už by se daly trvale řešit další úpravy.Sosa píše:No to není pravda, právě v tomhle místě bude silnice zrušena a posunuta více na sever. Proto s tím nikdo nic nedělá.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů